Jerzyk_ Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 szukam jakiegoś tematu, instrucji, ew. jakiś filmik gdzie będzie wszystko o ustawieniach i regulacji tego sterownika czyli co, po co i za co odpowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > szukam jakiegoś tematu, instrucji, ew. jakiś filmik > gdzie będzie wszystko o ustawieniach i regulacji tego sterownika > czyli co, po co i za co odpowiada http://www.kme.com.pl/ Rejestrujesz sie tam,potem logujesz sie jako kierowca i sciagasz oprogramowanie.Tam masz instrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > http://www.kme.com.pl/ > Rejestrujesz sie tam,potem logujesz sie jako kierowca i sciagasz oprogramowanie.Tam masz > instrukcje. Dokładnie. W programie jest schemat podłączenia. Sama konfiguracja jest banalna, prawie samo się robi wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > Dokładnie. W programie jest schemat podłączenia. > Sama konfiguracja jest banalna, prawie samo się robi wszystko. Konfiguracja i wstepna regulacja tak,ale regulacja taka porzadna to juz trzeba doswiadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > Konfiguracja i wstepna regulacja tak,ale regulacja taka porzadna to juz trzeba doswiadczenia. Tak fakt, podczas jazdy i najlepiej mieć wgląd na sondę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 > Tak fakt, podczas jazdy i najlepiej mieć wgląd na sondę. tylko że ustawień trochę jest i dobrze jest wiedzieć co za co odpowiada a nie klikac "jak małpa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 może zobacz tu jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > może zobacz tu jakiś tekst o coś takiego mi chodziło już wiem że mam złe czasy wtrysków czy należy wiercić dysze czy to się da ciśnieniem wyregulować (reduktor AC R01) silnik ma około 100KM, gdzieś wyczytałem że dysze powinny mieć 2,2 - 2,3 mm (teraz nie wiem ile mam) od czego mam zacząć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 po czym twierdzisz, ze zle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > po czym twierdzisz, ze zle ?? na necie piszą że czasy wtrysku PB i LPG powinny być zbliżone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > na necie piszą że czasy wtrysku PB i LPG powinny być zbliżone teoria teoria a praktyka praktyka Mozesz rozwiercic dysze lub zmniejszyc delikatnie cisnienie, od nowa mapa i sprawdzic. Dodatkowo sprawdz jak zmieniaja sie czasy wtryskow na wolnych obrotach podczas przelaczania PB/LPG i LPG/PB bo moze masz tylko zbyt bogato na jalowych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > na necie piszą że czasy wtrysku PB i LPG powinny być zbliżone Zbliżone, to powinny być bazowe czasy wtrysku BENZYNY na gazie i na benzynie w takich samych warunkach (obciążenie i RPM). Zwłaszcza na biegu luzem czas wtrysku LPG będzie mocno różnił się od czasu wtrysku benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 23 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > o coś takiego mi chodziło > już wiem że mam złe czasy wtrysków Samochod byl nagrzany do docelowej temp.? Bo temp reduktora zbyt niska (mozliwe,ze zly czujnik wybrany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 23 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2012 > Samochod byl nagrzany do docelowej temp.? Bo temp reduktora zbyt niska (mozliwe,ze zly czujnik > wybrany). nawet jak się dogrzeje to różnica jest podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 24 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2012 > nawet jak się dogrzeje to różnica jest podobna 4,55/2,83=1,61 więc znowu jakiegoś dramatu nie ma, chyba że mówicie jeszcze o czymś innym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > nawet jak się dogrzeje to różnica jest podobna troche niska u mnie przy silniku 90 stopni reduktor ma 60-65 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 A jak wygladaja mapki?Bo w sumie narazie opierasz sie na regulacji tylko na czasie lpg w stosunku do pb.A to nie o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > A jak wygladaja mapki?Bo w sumie narazie opierasz sie na regulacji tylko na czasie lpg w stosunku > do pb.A to nie o to chodzi. dzisiaj rozwierciłem dysze do 2.2, zrobiłem autoadaptację i mam: ustawienia zaawansowane: podstawowe model korekty mapa jak auto się rozgrzało do końca (parownik do 85C) zrobiłem ponownie autoadaptacje i np. czas wtrysków już się różnił o około 1ms czy coś wynika z tych obrazków ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > czy coś wynika z tych obrazków ? Oprocz tego,ze brakuje map to nic nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 coś popsułem ale nie wiem co zachciało mi się aktualizacji sterownika i od tamtej pory nie może przejść Automatycznego strojenia, w połowie wywala za małe dysze (listwa reg fast), najpierw roziwerciłem do 2,2 potem do 2,5 i to samo podmieniłem listwe na valteka z dyszami 2,3 i nadal za małe dysze co zrobić żeby przeszedł auto strojenie (na razie jeździ na starych ustawieniach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > coś popsułem ale nie wiem co > zachciało mi się aktualizacji sterownika i od tamtej pory nie może przejść Automatycznego > strojenia, w połowie wywala za małe dysze > (listwa reg fast), najpierw roziwerciłem do 2,2 potem do 2,5 i to samo > podmieniłem listwe na valteka z dyszami 2,3 i nadal za małe dysze > co zrobić żeby przeszedł auto strojenie (na razie jeździ na starych ustawieniach) Ale wgrales ustawienia z przed aktualizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Ale wgrales ustawienia z przed aktualizacji? jak sie nie chciał raz i drugi poustawiać to wgrałem żeby jakos jeździć edit zwiększenie ciśnienia z 1,1 na 1.5 nic nie zmieniło kilka screenów, może ktoś coś doradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 niestety zamieniłem wężyki, były splątane a miejsca mam mało i nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 mam znowu problema nie chce przejsć autoadaptacji/autokalibracji, dobiera jakieś dziwne parametry u kładu wtryskowego i ogólnie głupieje ręcznie można poustawiać i działa (podmieniłem na szybko listwę ale brak zmian) czy jeśli nie przechodzi autokalibracji (a da się recznie poustawiać) to "można z tym żyć" czy szukać usterki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > czy jeśli nie przechodzi autokalibracji (a da się recznie poustawiać) to "można z tym żyć" czy > szukać usterki ? Ja z tym zyje U mnie byla troche loteria,raz przechodzil,a raz nie.Teraz nawet nie pamietam,czemu (chyba pomagalo zmniejszenie przesuniecia). Generalnie olalem to i wyregulowane bez tego.Samochod jezdzi,mapki w normie (afr nie spr, bo okazji jeszcze nie bylo). PS nie zrobiles aktualizacji jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > PS nie zrobiles aktualizacji jeszcze? no własnie ostatnio jak zrobiłem autokalibrację, to chciałem żeby czujnik poziomu gazu się sam przed tankowaniem skalibrował i nie szło zrobiłem aktualizację do 4.0E i trochę gaz zaczął głupieć swoją drogę nie działa mi też awaryjne odpalanie i ta nieszczęsna kalibracja poziomu gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > no własnie ostatnio jak zrobiłem autokalibrację, to chciałem żeby czujnik poziomu gazu się sam > przed tankowaniem skalibrował i nie szło > zrobiłem aktualizację do 4.0E i trochę gaz zaczął głupieć Ja mam ten- NEVO-4.0.4.0 (40Er3). I wgrane ustawienia sprzed up-a. > swoją drogę nie działa mi też awaryjne odpalanie i ta nieszczęsna kalibracja poziomu gazu A to nie wiem,nie testowalem tego odpalania a wskazanie i tak nie patrze,bo jakis dziwny sensor poziomu mam i nie chce mi sie przez to kombinowac znowu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 zastanawiam sie czy problemem nie jest u mnie różnica temp między gazem a parownikiem pomiar na postoju w ogrzewanej hali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > zastanawiam sie czy problemem nie jest u mnie różnica temp między gazem a parownikiem > pomiar na postoju w ogrzewanej hali Znalazlem jakies swoj screen i chyba robiony pod koniec lata.temp. reduktora 78, gazu 54.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > zastanawiam sie czy problemem nie jest u mnie różnica temp między gazem a parownikiem > pomiar na postoju w ogrzewanej hali Wszystko zależy, jak długo układ pracował w takich warunkach. Ciśnienie gazu celowo masz tak wysoko ustawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Wszystko zależy, jak długo układ pracował w takich warunkach. > Ciśnienie gazu celowo masz tak wysoko ustawione? docelowo jest około 1.1 (podczas pracy), listwa Valtek, dysze 2.3 wczoraj w końcu zaczął przechodzić kalibrację (w sumie nie wiem czemu) ale tylko na ustawieniu, że wszystkie wtryski mają się równocześnie kalibrowąc przy testowaniu wtryskiwaczy najczęsciej wywal błąd na trzecim, przy pojedyncym testowaniu trzeci co jakiś czas przechodził nie wiem już gdzie szukac usterki na wolnych obrotach zanim się nagrzeje silnik jakoś tak szorstko i nierówno pracuje, po nagrzaniu jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > wszystkie wtryski mają się równocześnie kalibrowąc > przy testowaniu wtryskiwaczy najczęsciej wywal błąd na trzecim, przy pojedyncym testowaniu trzeci > co jakiś czas przechodził > nie wiem już gdzie szukac usterki Ja bym zamienil miejscami i spr. czy syt. sie powtorzy.A w tescie wtryskiwaczy w programie jakas wieksza odchylke ma ten 3ci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > ... wczoraj w końcu zaczął przechodzić kalibrację (w sumie nie wiem czemu) ale tylko na ustawieniu, że wszystkie wtryski mają się równocześnie kalibrowąc > przy testowaniu wtryskiwaczy najczęsciej wywal błąd na trzecim, przy pojedyncym testowaniu trzeci co jakiś czas przechodził Też nie mogłem przejść kalibracji pojedynczych wtryskiwaczy bo silnik gasł, aż się kapnąłem, że mam odcięcie pompy paliwa na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2013 problem rozwiązany niestety, głupota po mojej stronie przy podłączaniu jako że PB mam półsekwencje to gaz podłączyłem tak samo po przeróbce gazu na pełną sekwencję wszystko żyje działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.