Skocz do zawartości

KME Nevo


Jerzyk_

Rekomendowane odpowiedzi

> szukam jakiegoś tematu, instrucji, ew. jakiś filmik

> gdzie będzie wszystko o ustawieniach i regulacji tego sterownika

> czyli co, po co i za co odpowiada

http://www.kme.com.pl/

Rejestrujesz sie tam,potem logujesz sie jako kierowca i sciagasz oprogramowanie.Tam masz instrukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może zobacz tu jakiś tekst

o coś takiego mi chodziło 20.GIF

już wiem że mam złe czasy wtrysków

czy należy wiercić dysze czy to się da ciśnieniem wyregulować (reduktor AC R01)

95b55d8d6ed533a7.jpg

94ba7eeb3775d1dc.jpg

738216a8bb85128e.jpg

silnik ma około 100KM, gdzieś wyczytałem że dysze powinny mieć 2,2 - 2,3 mm (teraz nie wiem ile mam)

od czego mam zacząć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na necie piszą że czasy wtrysku PB i LPG powinny być zbliżone

teoria teoria a praktyka praktyka smile.gif Mozesz rozwiercic dysze lub zmniejszyc delikatnie cisnienie, od nowa mapa i sprawdzic. Dodatkowo sprawdz jak zmieniaja sie czasy wtryskow na wolnych obrotach podczas przelaczania PB/LPG i LPG/PB bo moze masz tylko zbyt bogato na jalowych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na necie piszą że czasy wtrysku PB i LPG powinny być zbliżone

Zbliżone, to powinny być bazowe czasy wtrysku BENZYNY na gazie i na benzynie w takich samych warunkach (obciążenie i RPM). Zwłaszcza na biegu luzem czas wtrysku LPG będzie mocno różnił się od czasu wtrysku benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak wygladaja mapki?Bo w sumie narazie opierasz sie na regulacji tylko na czasie lpg w stosunku

> do pb.A to nie o to chodzi.

dzisiaj rozwierciłem dysze do 2.2, zrobiłem autoadaptację i mam:

ustawienia zaawansowane:

89675e5d2c89eb6e.jpg

podstawowe

f808fad1c652f06f.jpg

model

655a3bc501671c7f.jpg

korekty

945b67079162b133.jpg

mapa

42d43219e00fa762.jpg

jak auto się rozgrzało do końca (parownik do 85C) zrobiłem ponownie autoadaptacje i np. czas wtrysków już się różnił o około 1ms

czy coś wynika z tych obrazków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

coś popsułem ale nie wiem co

zachciało mi się aktualizacji sterownika i od tamtej pory nie może przejść Automatycznego strojenia, w połowie wywala za małe dysze

(listwa reg fast), najpierw roziwerciłem do 2,2 potem do 2,5 i to samo

podmieniłem listwe na valteka z dyszami 2,3 i nadal za małe dysze

co zrobić żeby przeszedł auto strojenie (na razie jeździ na starych ustawieniach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> coś popsułem ale nie wiem co

> zachciało mi się aktualizacji sterownika i od tamtej pory nie może przejść Automatycznego

> strojenia, w połowie wywala za małe dysze

> (listwa reg fast), najpierw roziwerciłem do 2,2 potem do 2,5 i to samo

> podmieniłem listwe na valteka z dyszami 2,3 i nadal za małe dysze

> co zrobić żeby przeszedł auto strojenie (na razie jeździ na starych ustawieniach)

Ale wgrales ustawienia z przed aktualizacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mam znowu problema

nie chce przejsć autoadaptacji/autokalibracji, dobiera jakieś dziwne parametry u kładu wtryskowego i ogólnie głupieje

ręcznie można poustawiać i działa (podmieniłem na szybko listwę ale brak zmian)

czy jeśli nie przechodzi autokalibracji (a da się recznie poustawiać) to "można z tym żyć" czy szukać usterki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy jeśli nie przechodzi autokalibracji (a da się recznie poustawiać) to "można z tym żyć" czy

> szukać usterki ?

Ja z tym zyje smile.gif

U mnie byla troche loteria,raz przechodzil,a raz nie.Teraz nawet nie pamietam,czemu (chyba pomagalo zmniejszenie przesuniecia).

Generalnie olalem to i wyregulowane bez tego.Samochod jezdzi,mapki w normie (afr nie spr, bo okazji jeszcze nie bylo).

PS nie zrobiles aktualizacji jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> PS nie zrobiles aktualizacji jeszcze?

no własnie ostatnio jak zrobiłem autokalibrację, to chciałem żeby czujnik poziomu gazu się sam przed tankowaniem skalibrował i nie szło

zrobiłem aktualizację do 4.0E i trochę gaz zaczął głupieć

swoją drogę nie działa mi też awaryjne odpalanie i ta nieszczęsna kalibracja poziomu gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no własnie ostatnio jak zrobiłem autokalibrację, to chciałem żeby czujnik poziomu gazu się sam

> przed tankowaniem skalibrował i nie szło

> zrobiłem aktualizację do 4.0E i trochę gaz zaczął głupieć

Ja mam ten- NEVO-4.0.4.0 (40Er3).

I wgrane ustawienia sprzed up-a.

> swoją drogę nie działa mi też awaryjne odpalanie i ta nieszczęsna kalibracja poziomu gazu

A to nie wiem,nie testowalem tego odpalania a wskazanie i tak nie patrze,bo jakis dziwny sensor poziomu mam i nie chce mi sie przez to kombinowac znowu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko zależy, jak długo układ pracował w takich warunkach.

> Ciśnienie gazu celowo masz tak wysoko ustawione?

docelowo jest około 1.1 (podczas pracy), listwa Valtek, dysze 2.3

wczoraj w końcu zaczął przechodzić kalibrację (w sumie nie wiem czemu) ale tylko na ustawieniu, że wszystkie wtryski mają się równocześnie kalibrowąc

przy testowaniu wtryskiwaczy najczęsciej wywal błąd na trzecim, przy pojedyncym testowaniu trzeci co jakiś czas przechodził

nie wiem już gdzie szukac usterki

na wolnych obrotach zanim się nagrzeje silnik jakoś tak szorstko i nierówno pracuje, po nagrzaniu jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystkie wtryski mają się równocześnie kalibrowąc

> przy testowaniu wtryskiwaczy najczęsciej wywal błąd na trzecim, przy pojedyncym testowaniu trzeci

> co jakiś czas przechodził

> nie wiem już gdzie szukac usterki

Ja bym zamienil miejscami i spr. czy syt. sie powtorzy.A w tescie wtryskiwaczy w programie jakas wieksza odchylke ma ten 3ci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... wczoraj w końcu zaczął przechodzić kalibrację (w sumie nie wiem czemu) ale tylko na ustawieniu, że wszystkie wtryski mają się równocześnie kalibrowąc

> przy testowaniu wtryskiwaczy najczęsciej wywal błąd na trzecim, przy pojedyncym testowaniu trzeci co jakiś czas przechodził

Też nie mogłem przejść kalibracji pojedynczych wtryskiwaczy bo silnik gasł, aż się kapnąłem, że mam odcięcie pompy paliwa na lpg pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.