andre44 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 wiem że było pewnie sporo tematów na ten temat ale szukajka nie znalazła wyników dla mnie;/ Problem jest takie że niby iskra jest, świece mokre węc paliwo też jest. Przy próbie odpalenia kręci z wydechu wydobywaą się płomienie a z przepustnicy dym i nie chce załapać :/ code gaśnie, marchewa również gaśnie i nie wiem co dalej z tym fantem począć :/ Proszę o jakieś sugestie pozdrawiam Andre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 z tym fantem począć :/ Proszę o jakieś > sugestie > pozdrawiam Andre sprawdzić rozrząd na znakach na głowicy i kole zamachowym. Może się dolne kółko zerwało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > wiem że było pewnie sporo tematów na ten temat ale szukajka nie znalazła wyników dla mnie;/ .... > pozdrawiam Andre Po mojemu to coś z rozrządem. Musiałbyś niestety rozpiąć rozrząd i tak jak Lesiu pisze, odkręcić dolne kółko rozrządu, sprawdzić klin wewnętrzny. Możesz też sprawdzić czy kółko foniczne jest dobrze założone, bo tam też jest taki mały klin. Jak był ścięty to mogłeś źle założyć kółko foniczne na dolne koło rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > sprawdzić rozrząd na znakach na głowicy i kole zamachowym. Może się dolne kółko zerwało. obadane właśnie w tej chwili i jest dobrze ustawiony 0 stopni na kole zamachowym i znaki na kole wałka i głowicy się pokrywają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > obadane właśnie w tej chwili i jest dobrze ustawiony 0 stopni na kole zamachowym i znaki na kole > wałka i głowicy się pokrywają To się stało nagle czy coś robiłeś? Nie masz zamienionych wtyczek na cewkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > To się stało nagle czy coś robiłeś? > Nie masz zamienionych wtyczek na cewkach? O właśnie, przypomniało mi sie że kolega miał na odwrót cewki i za cholere nie palił mu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > O właśnie, przypomniało mi sie że kolega miał na odwrót cewki i za cholere nie palił mu. Łatwo się pomylić ale wtedy efekt jest taki, że kręci, nagle łapie i staje "dęba" silnik, jakby chciał nagle w drugą stronę się kręcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Łatwo się pomylić ale wtedy efekt jest taki, że kręci, nagle łapie i staje "dęba" silnik, jakby > chciał nagle w drugą stronę się kręcić... Nie zawsze, u kumpla w 1.4 16 normalnie kręcił ale nie odpalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Rozrząd sprawdzony, wszystko pasuje jak powinno. Zaraz się zabiorę za cewki i kable WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Rozrząd sprawdzony, wszystko pasuje jak powinno. Zaraz się zabiorę za cewki i kable WN. andre, ja tak mialem jeszcze w 1.1 po wymianie swiec na nowe. okazalo sie, ze za duza przerwe mialy ustawiona i takie cyrki sie dzialy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > Nie zawsze, u kumpla w 1.4 16 normalnie kręcił ale nie odpalał. U sejka przy swapie szła marchewa z dupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 panowie dzięki za sugestie nabawiłem się wstydu ale takie życie brak masy silnik buda i zamienione wtyczki cewek. Jeszcze raz wielkie dzięki za szybką odpowiedź wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > panowie dzięki za sugestie nabawiłem się wstydu ale takie życie brak masy silnik buda i zamienione > wtyczki cewek. Jeszcze raz wielkie dzięki za szybką odpowiedź wszystkim I po to jest forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 > panowie dzięki za sugestie nabawiłem się wstydu ale takie życie brak masy silnik buda i zamienione > wtyczki cewek. Jeszcze raz wielkie dzięki za szybką odpowiedź wszystkim Cieszymy się że śmiga :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 A ja się podepnę do tematu i zapytam jaki czujnik położenia wału zastosować do 1.2 8V po przejściu z 900? Można jakoś skombinować zamocowanie tego z 900 czy musi być od 1.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 > A ja się podepnę do tematu i zapytam jaki czujnik położenia wału zastosować do 1.2 8V po przejściu > z 900? Można jakoś skombinować zamocowanie tego z 900 czy musi być od 1.2? z 900 chyba ci nie podejdzie , bo jest inny. Ale na 100% nie wiem, ja w 1.2 miałem ten z 1.1 spi i było ok. Przy tych czujnikach pozostaje jeszcze kwestia długości kabla. Bo są różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 Ok dzięki Jeszcze pytanko o półośkę do C.514 z suchymi kielichami. Taka sztuka podejdzie? http://moto.allegro.pl/seicento-cinquecento-1-1-1100-polos-lewa-wawa-i2816906604.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 26 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2012 No to jeszcze cpw wyszabrować i mam nadzieję, że w końcu finisz ^^ Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 28 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2012 Panowie! Jeszcze jeden i mam nadzieję ,że ostatni problem. Przy montażu, jak się okazało niepasującej półosi, został mi w skrzyni C.514 "kielich" czy też gniazdo półosi. Jak to można wyciągnąć?? Btw - Półoś z bodajże Punto 1.1 jest za długa do tej skrzynki, a półoś z SC 1.1 jest jeszcze dłuższa, ale ma pasować? Błagam jeszcze raz o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > Panowie! > Jeszcze jeden i mam nadzieję ,że ostatni problem. > Przy montażu, jak się okazało niepasującej półosi, został mi w skrzyni C.514 "kielich" czy też > gniazdo półosi. Jak to można wyciągnąć?? ja zawsze biore lyzke do opon i wyciagam na sile, tam w srodku jest pierscien ktory sie rozszerza. > Btw - Półoś z bodajże Punto 1.1 jest za długa do tej skrzynki, a półoś z SC 1.1 jest jeszcze > dłuższa, ale ma pasować? > Błagam jeszcze raz o pomoc... nie wiem jakie sa dlugosci, ale moze roznica wychodzic w innym ustawieniu jednostki napedowej w komorze silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 No dobra, półośka, która 3 dni temu nie pasowała dziś weszła idealnie... ^^ Ale oczywiście to nie koniec problemów. Mianowicie, wentylator chłodnicy się nie załącza. Spięty na krótko kręci jak głupi, a przy pracy silnika nic. Rozumiem, że do wyboru jest bezpiecznik 30A albo czujnik w chłodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > No dobra, półośka, która 3 dni temu nie pasowała dziś weszła idealnie... ^^ > Ale oczywiście to nie koniec problemów. Mianowicie, wentylator chłodnicy się nie załącza. Spięty na > krótko kręci jak głupi, a przy pracy silnika nic. Rozumiem, że do wyboru jest bezpiecznik 30A > albo czujnik w chłodnicy? sam sobie odpowiedziałeś ewentualnie uszkodzona instalacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 > sam sobie odpowiedziałeś ewentualnie uszkodzona instalacja Albo walnięty termostat, który się nie otwiera... ale wtedy by się gotował po mocnym nagrzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 Sprawdź najpierw ten bezpiecznik, a kumpla w Golfie też cuda robiliśmy a okazało się że bezpiecznik był przepalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 29 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2012 Ja już nic nie wiem xD Nic nie zrobione, ot spięte po sprawdzeniu wentylatora na krótko i napięcia w czujniku i działa..... Teraz jeszcze ostatnia poswapowa niespodzianka - nie działa mi prędkościomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Ja już nic nie wiem xD Nic nie zrobione, ot spięte po sprawdzeniu wentylatora na krótko i napięcia > w czujniku i działa..... > Teraz jeszcze ostatnia poswapowa niespodzianka - nie działa mi prędkościomierz Linkę wymieniłeś na taką z 1,1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Linkę wymieniłeś na taką z 1,1? Nie, mam 9setkową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Nie, mam 9setkową kup z 1.1 bo inne jest gniazdo w skrzyni do linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Ehhh, no dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre44 Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 a ja mam linke z agenta w 1.1 i działa więc dziwne że z 900 nie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > a ja mam linke z agenta w 1.1 i działa więc dziwne że z 900 nie pasuje No właśnie. Ja swapowałem z 899 na fire i linka została. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.