Ociec Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Świagier mi się na takie coś uparł i koniecznie chce zakupić. Ma 40 tys. do wydania. Jakiej wersji trzeba unikać ? Jaką jest najlepiej "łapać"? Pomożecie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Świagier mi się na takie coś uparł i koniecznie chce zakupić. > Ma 40 tys. do wydania. > Jakiej wersji trzeba unikać ? > Jaką jest najlepiej "łapać"? > Pomożecie ??? ddis to zdaje sie opel brac V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > ddis to zdaje sie opel > brac V6 renault, jest temat o tym kilka wątków nizej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Też poszukuje podobnego auta i chyba najlepszy wybór między kosztami serwisowania i ekonomią to 2,0 noBP 140kM. Jeżeli do tego dochodzi głównie jazda po mieście na krótkich dystansach to chyba nie będzie lepszego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Świagier mi się na takie coś uparł i koniecznie chce zakupić. > Ma 40 tys. do wydania. > Jakiej wersji trzeba unikać ? > Jaką jest najlepiej "łapać"? > Pomożecie ??? Jestem na podobnym etapie,tez poszukuje GV. Tylko,ze jednak diesla,bo benzyna sama to zabojstwo dla portfela,a gaz a raczej jego butla znaczenie ograniczy bagaznik.Niby jest jeszcze opcja podwieszanego zbiornika pod auto,ale wtedy chyba trzeba wydech przerabiac. Dlatego osobiscie szukam ddis 129km i popsuc go wirusem na 160koni (mysle,ze taka ilosc rumakow starczy do normalnego przemieszczania sie|). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Też poszukuje podobnego auta i chyba najlepszy wybór między kosztami serwisowania i ekonomią to 2,0 > noBP 140kM. Jeżeli do tego dochodzi głównie jazda po mieście na krótkich dystansach to chyba > nie będzie lepszego wyboru. Tamten będzie używany w typowo wiejskich warunkach (drogi nie utwardzone), dodatkowo po placach budowy (kabelki i łącza telefoniczne itp). No i tylko diesel, trochę kilometrów będzie robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Też poszukuje podobnego auta i chyba najlepszy wybór między kosztami serwisowania i ekonomią to 2,0 > noBP 140kM. Jeżeli do tego dochodzi głównie jazda po mieście na krótkich dystansach to chyba > nie będzie lepszego wyboru. Było takich 6 w firmie. Ogólnie bez większych przygód, ale spalanie zabija. Przy 140 na autostradzie pokazywał w okolicach 25l. Dalej kończył się pomiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > Było takich 6 w firmie. Ogólnie bez większych przygód, ale spalanie zabija. Przy 140 na > autostradzie pokazywał w okolicach 25l. Dalej kończył się pomiar. No to mi ten francuski diesel 1.9 na autostradzie przy prędkości 140-150 pokazywał ok. 12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 > brac V6 To jest najgorszy silnik jaki może być w tym samochodzie! Ma bardzo słabe osiągi przy sporym zużyciu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
red_sebald Napisano 30 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2012 Moja 2.0 140KM paliła na autostradach ok. 11l/100. W mieście ok. 13. DDiS pali jakieś 2l/100 mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > No to mi ten francuski diesel 1.9 na autostradzie przy prędkości 140-150 pokazywał ok. 12. Moja Ravka 2.2 diesel 177km przy pełnym obciązeniu i takich prędkościach pokazywała 9 - 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Moja Ravka 2.2 diesel 177km przy pełnym obciązeniu i takich prędkościach pokazywała 9 - 10 Hmmm dosc malo spotykany chyba jest to silnik,bo z reguly co patrzylem to rav4 mialy mniejsze pojemnosci,jesli chodzi o diesle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > To jest najgorszy silnik jaki może być w tym samochodzie! Ma bardzo słabe osiągi przy sporym > zużyciu paliwa. ale przynajmniej wyglada i ma rasowe brzmienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2012 > Moja 2.0 140KM paliła na autostradach ok. 11l/100. W mieście ok. 13. DDiS pali jakieś 2l/100 mniej. Długa czy krótka? Ile pali w trasie podmiejskiej, trochę wyprzedzania ciężarówek i parę wzniesień? Zmieści się w 9l? Sam myślę o GV z tym silnikiem i się nieco waham. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuk Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 jup staruszkowie maja i poki co nie narzekaja.. bagaznik se dokupili na rowery i smigaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
red_sebald Napisano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2012 > Długa czy krótka? Ile pali w trasie podmiejskiej, trochę wyprzedzania ciężarówek i parę wzniesień? > Zmieści się w 9l? Sam myślę o GV z tym silnikiem i się nieco waham. Długa (5D). W 9 litrach/100 można się zmieścić przy spokojnej jeździe. Mi po typowych trasach w PL paliła ok.10-11, natomiast na autostradzie nie ma zmiłuj. Tak więc swoje pali. Ale...w moim przypadku (i można to chyba uznać za regułę) 2.0 było kompletnie bezawaryjne i niezawodne. DDiS lepiej jedzie ale niestety potrafi kaprysić - TTTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Hmmm dosc malo spotykany chyba jest to silnik,bo z reguly co patrzylem to rav4 mialy mniejsze > pojemnosci,jesli chodzi o diesle. Wszystkie diesle w Ravkach mają taką pojemność 2.2 oczywiście te po roku 2006. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Wszystkie diesle w Ravkach mają taką pojemność 2.2 oczywiście te po roku 2006. Ale mocowo jest duzo mniej,chyba 136KM. U ciebie jakis wirus pewnie sie przyplatal i zarazil Rav4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > To jest najgorszy silnik jaki może być w tym samochodzie! Ma bardzo słabe osiągi przy sporym > zużyciu paliwa. co to znaczy bardzo slabe? co to znaczy spore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > co to znaczy bardzo slabe? co to znaczy spore? Wsiadając po raz pierwszy do tego samochodu spodziewałem się lepszych przyspieszeń i elastyczności. Przy zużyciu paliwa rzędu nastu litrów jest to nieporozumienie. Zacząłem drążyć temat i moje spostrzeżenia w pełni potwierdzili inni użytkownicy. W serwisie usłyszałem, że to nie jest trafiony silnik do tego modelu. Dziwnie się nim jeździ, nieprzyjemnie. Skrzynia też jakoś dziwnie zestopniowana. Dla porównania Honda CRV 2.0 z 2004 roku to przy tej Vitarze malinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Świagier mi się na takie coś uparł i koniecznie chce zakupić. > Ma 40 tys. do wydania. > Jakiej wersji trzeba unikać ? > Jaką jest najlepiej "łapać"? > Pomożecie ??? Czyli III gen? ja bym brał dużą benzynę. 2.4/2.7 Mała będzie chlała i nie jechała a diesel to może być wtopa - szczególnie, że jest chyba Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > To jest najgorszy silnik jaki może być w tym samochodzie! Ma bardzo słabe osiągi przy sporym > zużyciu paliwa. Co to znaczy słabe, co to znaczy spore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TWENTIS Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Wsiadając po raz pierwszy do tego samochodu spodziewałem się lepszych przyspieszeń i elastyczności. > Przy zużyciu paliwa rzędu nastu litrów jest to nieporozumienie. Zacząłem drążyć temat i moje > spostrzeżenia w pełni potwierdzili inni użytkownicy. W serwisie usłyszałem, że to nie jest > trafiony silnik do tego modelu. Dziwnie się nim jeździ, nieprzyjemnie. Skrzynia też jakoś > dziwnie zestopniowana. Dla porównania Honda CRV 2.0 z 2004 roku to przy tej Vitarze malinka Jeździłem w II gen takim silnikiem [w sensie V6] z automatem i było super. Dlatego pytam, bo bo interesuje mnie co to jest sporo i co to jest słabe? W porównaniu z czym? Z 2.4 czy 2.0 czy 1.6 czy dieslem? 250 Nm przy 3300 na 1.6 t to chyba nie jest źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 To pytanie lepiej umieścić na tym forum: http://www.suzukiklub.pl/forum/ lub: http://www.klubsuzuki.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz12879 Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Ale mocowo jest duzo mniej,chyba 136KM. > U ciebie jakis wirus pewnie sie przyplatal i zarazil Rav4 Zerknij na Allegro, Ravki po 2006 roku mają 150km lub 177km, te 136km to były w poprzedniej generacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Tak więc swoje pali. Ale...w moim przypadku (i można to chyba uznać za regułę) 2.0 było kompletnie > bezawaryjne i niezawodne. DDiS lepiej jedzie ale niestety potrafi kaprysić - TTTM. Tak myślałem. Jednak i tak wolę Pb, wolę to co miałbym wpakować w "niespodzianki" z diesla, dołożyć do wachy i jeździć bezstresowo. Thx za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.