Skocz do zawartości

Dylemat brać auto starsze modyfikowane czy nowsze seryjne?


german

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie wielu młodych gniewnych nie zastanawia się i bierze starsze

,mocniejsze auto aniżeli świeższe bardziej bezawaryjne.

Kiedyś ujeżdżałem golfa mk2 po swapie na ASZ 1.9 tdi pompowtrysk o

mocy szacowanej 180 km , niestety golf poszedł po niespełna 2 latach do

ludzi, do dzisiaj nie wiem dlaczego go sprzedałem a mam do tego modelu

jakiś sentyment.

Chcę się doradzić Was co Wy byście wybrali :

Golfa 2 z lat końca produkcji ,mający tylko wspomaganie ,elektrykę ( bez

klimy ) ale za to z pompowtryskiem o mocy ok 180 km , mocnymi

heblami, sportowym zawieszeniem etc. za ok 10 tyś zł

dla niektórych cena wydaję się chora ale sama przekładka wraz z

silnikiem to ok 6-8 tyś zł

czy

seryjne Audi a3 powiedzmy rocznik 1999, z niezawodnym silnikiem na

pompie (90 albo 110) ale już z klimatyzacją ,elektryką poduszki

powietrzne, abs za podobne pieniądze co golf czyli ok 10 tyś zł

Mam taki mały dylemat ,z jednej strony sentyment do mk2 z drugiej

strony zawsze mi się podobało A3 szczególnie to z lat 1999-2000 ,nie

powiem poniekąd marzyło mi się posiadanie A trójki

Przemówcie mi do rozsądku zlosnik.gif albo i nie 270751858-jezyk.gif

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie wielu młodych gniewnych nie zastanawia się i bierze starsze

> ,mocniejsze auto aniżeli świeższe bardziej bezawaryjne.

> Kiedyś ujeżdżałem golfa mk2 po swapie na ASZ 1.9 tdi pompowtrysk o

> mocy szacowanej 180 km , niestety golf poszedł po niespełna 2 latach do

> ludzi, do dzisiaj nie wiem dlaczego go sprzedałem a mam do tego modelu

> jakiś sentyment.

> Chcę się doradzić Was co Wy byście wybrali :

> Golfa 2 z lat końca produkcji ,mający tylko wspomaganie ,elektrykę ( bez

> klimy ) ale za to z pompowtryskiem o mocy ok 180 km , mocnymi

> heblami, sportowym zawieszeniem etc. za ok 10 tyś zł

> dla niektórych cena wydaję się chora ale sama przekładka wraz z

> silnikiem to ok 6-8 tyś zł

> czy

> seryjne Audi a3 powiedzmy rocznik 1999, z niezawodnym silnikiem na

> pompie (90 albo 110) ale już z klimatyzacją ,elektryką poduszki

> powietrzne, abs za podobne pieniądze co golf czyli ok 10 tyś zł

> Mam taki mały dylemat ,z jednej strony sentyment do mk2 z drugiej

> strony zawsze mi się podobało A3 szczególnie to z lat 1999-2000 ,nie

> powiem poniekąd marzyło mi się posiadanie A trójki

> Przemówcie mi do rozsądku albo i nie

> pozdrawiam

Mniejsze zło czyli audi. A tak osobiście to ani jedno ani drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpowiedz sobie co będzie potem łatwiej sprzedać.

Jakby wszyscy tak myśleli to byśmy wszyscy golfami III jeździli grinser006.gif

zależy ile jeździsz i do czego wykorzystujesz auto, nie ma złotej recepty.

200konne Audi to wyjdzie mu 20 tyś a nie 10 smile.gif, poza tym za 10 tyś ciężko będzie Ci znaleźć niezajechany egzemplarz (bezwypadkowy i z ori stanem zegarów), myślę, że będziesz jeszcze musiał z 2-3 tysi wyskoczyć do tej sumy.

Golf będzie miał stajla, czyli będzie dość unikalny, odróżniający się spośród aut, audi-zwykły samochód z klimą na dojazdy do pracy i wycieczki poza nią.

Zastanów się czego potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> audi i grzebnac je na 200+

nie chcę nic tuningować bo wiem ,że nie odzyskam tego ...

Więc muszę zdecydować albo gotowca kupić albo serię

dla mnie nie problem jeździć serią, szczególnie teraz kiedy IDG wprowadza

swoje cywilną broń frown.gif .

> Odpowiedz sobie co będzie potem łatwiej sprzedać.

Wiadomo ,że serię ale to dla mnie nie ma znaczenia , jestem przyzwyczajony

do długiego sprzedawania szczególnie jak chodzi o samochód grinser006.gif

> niezajechany egzemplarz (bezwypadkowy i z ori stanem zegarów), myślę, że będziesz jeszcze

> musiał z 2-3 tysi wyskoczyć do tej sumy.

> Golf będzie miał stajla, czyli będzie dość unikalny, odróżniający się spośród aut, audi-zwykły

> samochód z klimą na dojazdy do pracy i wycieczki poza nią.

> Zastanów się czego potrzebujesz.

obserwuję rynek samochodów od dłuższego czasu i da się wyrwać A3 do

10 tyś (wiadomo ,wymagające trochę wkładu finansowego np lakierniczo

albo mechanicznie) Ale wolę kupić tańsze wymagające wkładu niż perełkę

która niby nie wymaga wkładu a potem okazuję się studnią bez dna frown.gif

Samochód może nie mieć bezwypadkowej historii -ważne aby jechał

prosto i nie był spawany z 2 albo więcej.

Dobre pytanie do czego ma służyć - do jazdy na co dzień, do pracy ,po

bułki etc. do wszystkiego związanym z przemieszczeniem z pkt. A do pkt.

B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie chcę nic tuningować bo wiem ,że nie odzyskam tego ...

> Więc muszę zdecydować albo gotowca kupić albo serię

> dla mnie nie problem jeździć serią, szczególnie teraz kiedy IDG wprowadza

> swoje cywilną broń .

jak nie bedzie modow to gofer 2 - nie wiem jak byl zrobiony ten swap ale o ile nie ma tam za duzej rzezby to

sleeper ok.gif pierwsza klasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie wielu młodych gniewnych nie zastanawia się i bierze starsze

> ,mocniejsze auto aniżeli świeższe bardziej bezawaryjne.

Pytanie czy chcesz zapieprzac starym kiblem, czy wygodnie jezdzic czyms mlodszym i lepiej wyposazonym. Ja osobiscie w pewnym momencie wyrosłem i stwierdzilem, ze jak dziadkowoz ma elektryke, dobre audio, wygodne fotele i automatyczna klime ... to i 120 PS wystarczy zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A znajdziesz golfa 2 naprawdę w dobrym stanie?

Akurat o tym to jest jedna sprawa na plus- auto jest blacharsko w stanie podobno bardzo dobrym z oryginalnym lakierze, auto było robione przez właściciela jednej z firm tuningowych więc nie jest to Shop swap smile.gif

Mechanicznie także wszystko porobione, gotowy do zimowego sezonu smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeciez to chyba ten sam co kolega kiedys go mial. Przypuszczam, ze po 2 latach uzytkowania

> potrafi on rozpoznac parcha.

Powiedział, że ma sentyment to golfów, to czasem niektórym może przysłaniać rzeczywistość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie czy chcesz zapieprzac starym kiblem, czy wygodnie jezdzic czyms mlodszym i lepiej

> wyposazonym. Ja osobiscie w pewnym momencie wyrosłem i stwierdzilem, ze jak dziadkowoz ma

> elektryke, dobre audio, wygodne fotele i automatyczna klime ... to i 120 PS wystarczy

> M.

obawiam ,że jak minię ponowne zauroczenie starym golfem to będę miał wyrzuty sumienia ,że nie kupiłem serię A3 z większym komfortem shocked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeciez to chyba ten sam co kolega kiedys go mial. Przypuszczam, ze po 2 latach uzytkowania

> potrafi on rozpoznac parcha.

to nie ten sam frown.gif

mój był idealny technicznie dopracowany ale wizualnie miał kilka niedociągnięć - niestety to był dopiero mój 2 albo 3 pojazd -więc nie znałem się wtedy na wszystkim na tyle dobrze jak dzisiaj grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba auta z zeszłego stulecia - czyli w tym wieku, gdzie wiek już nie ma większego znaczenia.

Dobrze utrzymane, z powymienianymi zgnitymi elementami 20 letnie auto może być w lepszym stanie niż 14 letnie, w którym właśnie trzeba będzie wymieniać gnijące fragmenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa-kupuj takie auto które sprawi Ci przyjemność a nie jak koledzy podpowiadają z rozsądku- to Ty bedziesz nim jeździł a nie oni. 2-ga sprawa że teraz starsze auta mocno podłubane też sie sprzedaja wiec czesto nie jest to do konca tak ze to wyrzucanie pieniedzy w bloto bo amatorow takich autek jest coraz wiecej.....ja swoja ibize zdlubana na blisko 200 km bezwypadkowa sprzedalem od reki za 22 000 zl rocznik 2002 a mozna trafic i za 13 000 serie...poszla w tydzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na AK jest dziwne doradzanie ze im mlodszy samochod tym lepszy - a jak auto ma miec 15 czy 20 lat, to juz odradzają spineyes.gif

Kup to ktorym Ci sie lepiej jezdzi, nie patrz na wiek ani na wyglad, tylko na to w ktorym lepiej sie czujesz podczas jazdy - a nie gdy stoisz obok niego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat o tym to jest jedna sprawa na plus- auto jest blacharsko w stanie podobno bardzo dobrym z

> oryginalnym lakierze, auto było robione przez właściciela jednej z firm tuningowych więc nie

> jest to Shop swap

> Mechanicznie także wszystko porobione, gotowy do zimowego sezonu

Z naciskiem na "podobno". Cudów nie ma. Golfy II rdzewiały, rdzewieją i rdzewieć będą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na AK jest dziwne doradzanie ze im mlodszy samochod tym lepszy - a jak auto ma miec 15 czy 20 lat,

> to juz odradzają

> Kup to ktorym Ci sie lepiej jezdzi, nie patrz na wiek ani na wyglad, tylko na to w ktorym lepiej

> sie czujesz podczas jazdy - a nie gdy stoisz obok niego

Pozostaje kwestia tego czy dojedzie tam gdzie chciał. Niestety - im starsze auto, tym więcej trzeba wiedzieć. Tym bardziej przy aucie mocno dłubanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jeszcze nie te czasy. Miałbyś rację, gdyby chodziło tu o Golfa mającego na karku ze 40-50 lat.

Chyba nie załapałeś kontekstu...jeśli będzie miał inny silnik, będzie miał dołożone jakieś nakładki, lakier zupełnie inny niż seria, ładne alusy-to mimo że to tylko Golf II będzie unikalny, wyróżniający się z tłumu jednakowych, seryjnych aut. Bo dalej będzie golfem II, ale będzie szybki i ...unikalny, 2 takiego pod blokiem/na ulicy nie będzie, a audi...Hmm swego czasu u mnie w garażu podziemnym na 56 miejsc parkingowych było 11 passatów B5 grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych dwóch - mk2

to audi to żaden cud - w dodatku za ta $ Golf pewnie będzie w lepszym stanie jeśli ktoś go robił z głową zlosnik.gif

poza tym osiągi... 180Km przy masie pewnie niecałej tony uzależniają bardziej niż klimatyzacja zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z naciskiem na "podobno". Cudów nie ma. Golfy II rdzewiały, rdzewieją i rdzewieć będą...

bzdury waćpan opowiadasz - to III rdzewiały na potęgę - właśnie II jak nie była "walnięta" (o co ciężko) miała bardzo dobrą blachę ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.