Esiovsky Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 Witam, przyszły mrozy, więc nie wiadomo co Ciebie czeka po przebudzeniu Odpaliłem auto, wszystko za I razem, trochę się rozgrzał i pojechałem i tu zaczęły się problemy. Zamiast jechać, zaczął pyrkać, dusić się...ale jechał, co jakiś czas włączała się marchewa, więc musiałem zbijać bieg. Dodatkowe symptomy to słaba moc, tak jakby nie dostawał paliwa. Możliwe, że jest zbyt dużo wody w benzynie, czy może zapchany filtr paliwa ? a może inna przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 szklana kula mi się stłukła, ale podłącz się pod kompa i będzie wsio jasne zwłaszcza że marchewa się zapalała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 kable WN??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 8 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > szklana kula mi się stłukła, ale podłącz się pod kompa i będzie wsio jasne zwłaszcza że marchewa > się zapalała zapewne bym tak zrobił, ale szukałem tego podłączenia, inni szukali i nie mogli znaleźć podobno gdzieś pod kierownicą. Pytam, bo może ktoś miał taki przypadek, moim zdaniem jest to spowodowane mrozem, dwa dni wcześniej jeździłem i było OK, ale był mróz - 8 C i wygląda na to, że jakby paliwo nie dochodziło, jakby nie nadążał na podawaniu, dlatego tak się dusi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2012 > zapewne bym tak zrobił, ale szukałem tego podłączenia, inni szukali i nie mogli znaleźć bo źle szukali - złącze diagnostyczne to 3-pinowe złącze niedaleko komputera w komorze silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > bo źle szukali - złącze diagnostyczne to 3-pinowe złącze niedaleko komputera w komorze silnika w komorze silnika, więc jest gdzieś schowane ? Co trzeba odkręcić, żeby się tam dostać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon721 Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > w komorze silnika, więc jest gdzieś schowane ? Co trzeba odkręcić, żeby się tam dostać ? Przy komputerze będziesz miał kabelek a na nim wtyczkę 3-pin. Powinieneś szybko znaleźć. Nic nie odkręcasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Stawiam na 99% cewkę zapłonową i chodzi na 2 gary. Nie trzeba dziękować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Stawiam na 99% cewkę zapłonową i chodzi na 2 gary. Nie trzeba dziękować to coś (komputer) pod maską po prawej stronie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > to coś (komputer) pod maską po prawej stronie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Stawiam na 99% cewkę zapłonową i chodzi na 2 gary. Nie trzeba dziękować Poczytałem o tej cewce. Fakt, od jakiegoś czasu jakoś zbyt dużo paliwa zużywał i tracił moc, aż praktycznie zdechł może to być , a nie podejrzewasz filtra paliwa, auto nie ma takich symptomów, jak paliwo nie dochodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Weź na postoju odłączaj kolejno kable zapłonowe, jak nic się nie zmieni to masz do wymiany cewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 czyli gdzieś bliżej kabli, muszę się przyjrzeć a owe podłączenie wykaże błędy, czy lepiej już zacząć odkręcać kable i coś tam przeczyścić, sprawdzić. Może akurat kabel WN jest przepalony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 szukałem, ale tego 3-pinowego gniazda nie znalazłem. jest to silnik 1,1 ? u mnie komora się kończy, jak idą te 4 kable na zdjęciu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > szukałem, ale tego 3-pinowego gniazda nie znalazłem. jest to silnik 1,1 ? u mnie komora się kończy, > jak idą te 4 kable na zdjęciu... przykryte zazwyczaj jest taką "skówką" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Jak dawno nie wymieniałeś filtra paliwa, to mimo wszystko go wymień. Widziałem przypadki, że był tak zapchany, że nie przepuszczał beny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > szukałem, ale tego 3-pinowego gniazda nie znalazłem. jest to silnik 1,1 ? u mnie komora się kończy, > jak idą te 4 kable na zdjęciu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Jak dawno nie wymieniałeś filtra paliwa, to mimo wszystko go wymień. Widziałem przypadki, że był > tak zapchany, że nie przepuszczał beny. ale były symptomy pyrkania, tracił moc ? gdzie w ogóle ten filtr jest umiejscowiony, da się go wymienić bez kanału ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 a z tej strony to już szybciej koło sensora jest trochę tych urządzeń, poszukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Zaznaczone w czerwonym kółku , znajdziesz u siebie bez problemu ,sciagasz tą zaslepeczke z tej wtyczki i heja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Zaznaczone w czerwonym kółku , znajdziesz u siebie bez problemu ,sciagasz tą zaslepeczke z tej > wtyczki i heja a Twoim zdaniem, co może być przyczyną. Pali za I razem, ale później chodzi jak motorek brakuje mocy. A pomyślałem jeszcze o restarcie ręcznym czyli odłączyć aku i po jakimś czasie znów podłączyć, zawsze jakieś rozwiązanie na krótko, może coś by dało, jak są błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 Podłacz pod komputer i wszystko stanie się jasne , osobiście bym się przyjrzał mapsensorowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > Podłacz pod komputer i wszystko stanie się jasne , osobiście bym się przyjrzał mapsensorowi. W zeszłym roku wymieniałem on daje inne oznaki - wchodzi na wysokie obroty, niskie, wysokie itd. , ale mocy nie traci. OK dzięki bardzo Czytałem coś o tych programach, bym musiał zakupić okablowanie, lub podjechać gdzieś na warsztat, o ile moja strzała tam się dowlecze Może ktoś miał jeszcze podobne problemy i potrafi zdiagnozować przyczynę, bez podpinania pod kompa...cała noc przede mną w pracy, więc czekam na sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > a Twoim zdaniem, co może być przyczyną. Pali za I razem, ale później chodzi jak motorek brakuje > mocy. miałem kiedyś podobnie, brakowało mocy i jakby wypadały zapłony okazało się że sonda lambda była walnięta czasem działała czasem nie odepnij sonde jak zacznie głupieć i zobacz czy się nie "naprawił" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 > miałem kiedyś podobnie, brakowało mocy i jakby wypadały zapłony > okazało się że sonda lambda była walnięta czasem działała czasem nie > odepnij sonde jak zacznie głupieć i zobacz czy się nie "naprawił" poczytałem. Zauważyłem większe spalanie, o czym pisałem wyżej. Z rury wydechowej też spaliny wydostają się nierównomiernie o czym zapomniałem napisać, bo myślałem, że to akurat nie jest istotne...czyli doszła jeszcze jedna kwestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > miałem kiedyś podobnie, brakowało mocy i jakby wypadały zapłony > okazało się że sonda lambda była walnięta czasem działała czasem nie > odepnij sonde jak zacznie głupieć i zobacz czy się nie "naprawił" dziś jadę podpiąć się pod kompa, zobaczymy kto miał rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2012 > Weź na postoju odłączaj kolejno kable zapłonowe, jak nic się nie zmieni to masz do wymiany cewkę ...chodził na 3 gary, kabel do świec był pęknięty zresztą świece chyba od nowości nie były wymieniany (zaszły rdzą), czyli ok. 12 lat Po wymianie kompletu świec i kabli póki co bzyka jak pszczółka Dziękuję wszystkim za sugestie, zamykam tym samym temat. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 23 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > Stawiam na 99% cewkę zapłonową i chodzi na 2 gary. Nie trzeba dziękować ...po 2 tygodniach jazdy znów ten sam problem może i Twoja sugestia jest prawdziwa, bo mechanik sprawdzał świece na włączonym silniku i przy jednej brak iskry, więc możliwe, że jednak cewka świruje, do tego aż mi korek wlewu oleju wywaliło w czasie jazdy ...już myślałem że po silniku, tak strzeliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Mimo wszystko cewka to sprawy groszowe i przy wymianie kabli bym je wymienił mając takie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy90 Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 Zależy jakie przewody kupiłeś. Niedawno miałem podobnie. Póki było lato wszystko fajnie śmigało na "nowych" przewodach ale w ostatnich tygodniach zaczeły sie jaja. Po wymianie kabli na NGK odżył i śmiga aż miło. Aha Magnetti marelli jeżeli chodzi o przewody to syf jakich mało łamie to się w rękach a opór ma tak wielki, że nawet multimetr nie miał zakresu ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Zależy jakie przewody kupiłeś. Niedawno miałem podobnie. Póki było lato wszystko fajnie śmigało na > "nowych" przewodach ale w ostatnich tygodniach zaczeły sie jaja. Po wymianie kabli na NGK > odżył i śmiga aż miło. > Aha > Magnetti marelli jeżeli chodzi o przewody to syf jakich mało łamie to się w rękach a opór ma tak > wielki, że nawet multimetr nie miał zakresu ;p świece, przewody OK, tzn, zalało ten sam wylot co wcześniej był pęknięty przewód. Chodziło o to, że ciśnienie na dolocie do tej świecy miało wartość 5, gdzie na innych 7-8 i to powodowało, że świece zalewało. Więc pozostało rozwalić silnik, wymienić pierścienie, uszczelki, więc grubsza robota z robocizną i częściami wyjdzie 600-700 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Podmień słupek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Esiovsky Napisano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Mimo wszystko cewka to sprawy groszowe i przy wymianie kabli bym je wymienił mając takie problemy. Witam ponownie, temat powrócił, bo kable nowe, świece nowe, cewka podmieniona i znów to samo (jedna świece była swajcowana) wiec ją wymieniłem, ale znów to samo, mogą to być kable ? bo już nie wiem a jakie świece, czy przewody są najlepsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.