Lewy20bis Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 -11 problem z uruchomieniem XP 2.0HDi. Rozrusznik dobrze kręci. Po uruchomieniu silnik gaśnie. Za 5 razem wcisnąłem lekko gaz i przytrzymałem. Podgrzał się i jest ok. Zapewne po nocy lub przy utrzymującej się ujemnet temp. znów będzie problem. Jakieś rady, sugestie, cos zalecacie ? To mój peirwszy HDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 -paliwo -filtr paliwa -świece żarowe -przekaźnik świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 obecnie -8 i po kilku godz. postoju pali pięknie i nie gasnie. Zobacze co będzie rano. filtr paliwa wymieniony, paliwo hm...pewności nigdy nie ma ale tankuję na renomowanych stacjach, świece żarowe były sprawdzane i żadnego błedu nie wyrzucił skaner, przekaźnik hm... wyjdzie na skanerze ? > -paliwo > -filtr paliwa > -świece żarowe > -przekaźnik świec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 świece > żarowe były sprawdzane i żadnego błedu nie wyrzucił skaner, mogą niedogrzewać przekaźnik hm... wyjdzie na > skanerze ? > > -przekaźnik świec powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 9 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 dotankowałem ON i dolałem dodatku. zobaczymy rano co to da. jak na razie pali jak igiełka a temp. -8. może na syfne ON natrafiłem > świece > mogą niedogrzewać > przekaźnik hm... wyjdzie na > powinien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 Ponieważ podobna temperatura niespodziewanie się trafiła więc małe spostrzeżenie. Po dotankowaniu świeżym ON (3/4 baku) oraz dolaniu dodatku do ON przy -11 odpalił i ładnie trzymał od samego startu obroty. Więc albo trafiłem na lipne ON, albo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 niestety znowu to samo. więc raczej to nie ON. po świętach podjadę aby sprawdzili elektronike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > niestety znowu to samo. więc raczej to nie ON. po świętach podjadę aby sprawdzili elektronike spalone świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > spalone świece hm..tak od pewnego czasu zastanawia mnie to, że po uruchomieniu silnika, po chwili tak jakby nierówno pracował tzn. dziwnie falował. Wyłączyłem klimatronic i ustępuje to. pewnie grzałka dużo prądu ciągnie i dlatego takie objawy. Teraz dałeś mi do myślenia, że może to jednak świece i taki objaw dają. Chociaż przed zimą sprawdzany był na kompie i żadnych błędów nie wyrzucił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > hm..tak od pewnego czasu zastanawia mnie to, że po uruchomieniu silnika, po chwili tak jakby > nierówno pracował tzn. dziwnie falował. Wyłączyłem klimatronic i ustępuje to. pewnie grzałka > dużo prądu ciągnie i dlatego takie objawy. Teraz dałeś mi do myślenia, że może to jednak > świece i taki objaw dają. Chociaż przed zimą sprawdzany był na kompie i żadnych błędów nie > wyrzucił. Świece na kompie? Jak ich nie wykręcisz, to się nie dowiesz czy banglają czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2012 > hm..tak od pewnego czasu zastanawia mnie to, że po uruchomieniu silnika, po chwili tak jakby > nierówno pracował tzn. dziwnie falował. Wyłączyłem klimatronic i ustępuje to. pewnie grzałka > dużo prądu ciągnie i dlatego takie objawy. Teraz dałeś mi do myślenia, że może to jednak > świece i taki objaw dają. Chociaż przed zimą sprawdzany był na kompie i żadnych błędów nie > wyrzucił. bo w tej konstrukcji nie pokaże spalonych świec na kompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dodomela Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > świece i taki objaw dają. Chociaż przed zimą sprawdzany był na kompie i żadnych błędów nie > wyrzucił. przy trzech spalonych świecach dopiero zgłasza błąd świec (kontrolka silnika się mi zaświeca) a jak sobie przypominam to przy jednej świecy też gdzieś do -10 zapalał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > przy trzech spalonych świecach dopiero zgłasza błąd świec (kontrolka silnika się mi zaświeca) a jak > sobie przypominam to przy jednej świecy też gdzieś do -10 zapalał do -10 to praktycznie nie potrzebuje grzania świec bo i chzas grzania wynosi jakieś pół sekundy. problem pojawia się później. Aczkolwiek zapalenie silnika i późniejsze zgaśnięcie nie świadczy raczej o uszkodzeniu świec a o uwaleniu układu paliwowego np pompy w baku, która w XP występuje ze względu na układ wtryskowy Bosch'a montowany w 100% egzemplarzy. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > do -10 to praktycznie nie potrzebuje grzania świec bo i chzas grzania wynosi jakieś pół sekundy. > problem pojawia się później. Aczkolwiek zapalenie silnika i późniejsze zgaśnięcie nie świadczy > raczej o uszkodzeniu świec a o uwaleniu układu paliwowego np pompy w baku, która w XP > występuje ze względu na układ wtryskowy Bosch'a montowany w 100% egzemplarzy. > pozdr. > M. ups...to mnie pocieszyłeś. uszkodzenie pompy dopiero by przy -12 dało o sobie znać ? może jednak świece. tak to jest jak się kupuje cos używanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > może jednak > świece. tak to jest jak się kupuje cos używanego Zdejmij ten plastik co przykrywa silnik , poodkręcaj kabel który łączy świece i zmierz czy chociaż mają przejście. Multimetr na zakresie ohmowym daje najlepsze wyniki, można porównać rezystancje poszczególnych świec, powinno być ok.0,2 ohm. Jak nie masz multimetru to wystarczy kabel z żarówką. Ile czasu można gdybać czy to świece czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Ile czasu można gdybać czy to świece czy nie. Ile? do lata, kiedy to problem się rozwiąże. Też lubię takie gdybania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lewy20bis Napisano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 > spalone świece wymieniłem. 1 była ok, dwie kolejne wolno się grzały i tylko do połowy, natomiast ostatnia wolno i tak do 3/4. kupiłem chempiony, dobra cena i dobra marka. pzdr Lewy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.