Skocz do zawartości

Tłumik końcowy


Rekomendowane odpowiedzi

Rozpada mi się tłumik końcowy w t-jecie. Dzisiaj zauważyłem płat blachy który wisiał pod tłumikiem. Niestety, ze wzgledu na stan zdrowia i pogodę, nie ma szans, abym w najbliższych dniach wchodził pod auto. Auto musi pojeździć ok. tygodnia, więc mam pytanie. Ile tam jest warstw blachy? Ma ktoś jakieś namiary na sprzedawcę tego ustrojstwa. ASO odpada, bo cena pewnie będzie z kosmosu a trwałość za tę cenę, to kpina.

Czy 1,4 bez turbiny ma taki sam wydech?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie pierdzi to jeździć

Dokładnie ok.gif Mnie w poprzednim aucie też przerdzewiało zewnętrzne poszycie. Jak już bardzo wisiało to urwałem, potem zrobiłem jakieś 60 kkm i jak sprzedawałem auto to tłumik byl nadal cichutki jak nówka zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy 1,4 bez turbiny ma taki sam wydech?

Ja zmieniałem w 1,4 bez turbiny w sierpniu i nie było sensownych zamienników. Był jakiś Płuciennik lub Polmo Ostrów, ale mój brat, który to wszystko montował, nie polecał tego produktu (bo to podobno to samo).

Z tłumika już było coś słychać, dodatkowo cała rura była już mocno zajęta. Ja nie chciałem kombinować z dospawywaniem i sztukowaniem i zamówiłem w oryginał ASO (cały tłumik włącznie z plecionką).

Nowy tłumik ma niestety inny dźwięk niż ten fabryczny. Jest jakby bardziej basowy tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozpada mi się tłumik końcowy w t-jecie. Dzisiaj zauważyłem płat blachy który wisiał pod tłumikiem.

> Niestety, ze wzgledu na stan zdrowia i pogodę, nie ma szans, abym w najbliższych dniach

> wchodził pod auto. Auto musi pojeździć ok. tygodnia, więc mam pytanie. Ile tam jest warstw

> blachy? Ma ktoś jakieś namiary na sprzedawcę tego ustrojstwa. ASO odpada, bo cena pewnie

> będzie z kosmosu a trwałość za tę cenę, to kpina.

> Czy 1,4 bez turbiny ma taki sam wydech?

spokojnie, u mnie płat blachy z tłumika odłaził już około rok temu. Niedawno wziąłem piłę do metalu i go odpiłowałem zlosnik.gif Ten tłumik składa się z kilku warstw blachy, wewnętrzne mogą być jeszcze zdrowe i wytrzymać długo. Albo i nie zlosnik.gif Tak czy inaczej ja nie ruszam tłumika, dopóki nie zaczną wydobywać się z niego niepożądane dźwięki.

A jak już trzeba będzie wymienić, to na dzień dzisiejszy nie ma sensownych zamienników tłumików do T-Jeta. Oryginał w ASO to koszt około 1 tys. pln. Są jakieś ultery za 600-700pln, ale to są tłumiki pseudosportowe, które pierdzą bardziej niż seria, a ja bym tego nie zniósł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> polecam pisać do sprzedawców na allegro- koledze 2 tygodnie temu do T-JET-a praktycznie nówka

> tłumik za 150 pln kupiliśmy.

praktycznie nówka, czyli jakiś używany oryginał? Takie coś jest jak najbardziej do zaakceptowania, bo raczej głośniej nie będzie. Czy jednak ktoś robi jakieś sensowne zamienniki?

> Uprzedzam - wcześniejszy tłumik uległ zniszczeniu wskutek wypadku a nie rdzy

zdarza się zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> praktycznie nówka, czyli jakiś używany oryginał? Takie coś jest jak najbardziej do zaakceptowania,

> bo raczej głośniej nie będzie. Czy jednak ktoś robi jakieś sensowne zamienniki?

o sensownych zamiennikach nie słyszałem- ten tłumik był używany, ale chyba mało co- żadnego nalotu rdzy itp-ot zakurzony 270751858-jezyk.gif

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko chyba jest z zamiennikami do T-JET.

Ciekawe czy w Bravo jest taki sam tłumik jak w Delcie T-JET 120 KM..

Ciekawe ile kosztuje cały kompletny nowy oryginalny ? i czy składa się z części np. tłumik końcowy osobno itd. Czy jest to całość.

oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe czy w Bravo jest taki sam tłumik jak w Delcie T-JET 120 KM..

Wygląda na to że tak.

> Ciekawe ile kosztuje cały kompletny nowy oryginalny ?

270e zlosnik.gif.

i czy składa się z części np. tłumik końcowy

> osobno itd. Czy jest to całość.

Masz końcowy tłumik zaczynający się pod kanapą tylną, środkowy aż do plecionki, plecionka z kawałkiem rury i potem aż do turbosprężarki katalizator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda na to że tak.

> 270e .

> i czy składa się z części np. tłumik końcowy

> Masz końcowy tłumik zaczynający się pod kanapą tylną, środkowy aż do plecionki, plecionka z

> kawałkiem rury i potem aż do turbosprężarki katalizator.

Środkowy wyciąłem . końcowy ragazzon. Na końcowym jeśli chodzi o rdze ... to bravo zniknie a tłumik zostanie smile.gif Ulter dzwięku nie zmienia moze jest minimalnie głosniejszy tak jakby radio z 5 przestawic na 6. Wizualnie tragedia wisi pod zderzakiem nie da się go "wtopić w zderzak" a ragazzon ...

dsc1621vn.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz końcowy tłumik zaczynający się pod kanapą tylną, środkowy aż do plecionki, plecionka z

> kawałkiem rury i potem aż do turbosprężarki katalizator.

A mógłbyś ceny rozpisać na składowe elementy ? W takim razie nie trzeba wymieniać całego skoro jest podzielony cool.gif

Pewnie i tak ceny za poszczególny odcinek nie będą niskie crazy.gif

Pewnie z Bosala zamiennika nie będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mógłbyś ceny rozpisać na składowe elementy ? W takim razie nie trzeba wymieniać całego skoro jest

> podzielony

Końcowy jest osobno. Znalazłem jakieś zamienniki od 90 do 150 zł. Nie założę tłumika za 500 czy 600 zł, oryginalnego też nie kupię za cenę jaka jest w ASo, bo i tak dłużej nie wytrzyma niż zamiennik.

Nic nie burczy, więc na razie jeżdżę. Na razie szukam coś w sensownej cenie a wymienię, jak będzie dziura.

Dzięki wszystkim za porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mógłbyś ceny rozpisać na składowe elementy ?

51799189 - końcowy tłumik T-Jet Sport - 271.55e

51823021 - środkowy tłumik T-Jet Sport - 280.56e

51789968 - rurka z plecionką - 194.35e

51867679 - katalizator - 1107.56e yikes.gifclown.gif

P.S. Źle się w poprzednim poście wyraziłem - sam końcowy tłumik kosztuje 270e, a nie cały wydech :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest do 1.4 16V T-Jet ma inny

Aleeeee buls miał taką kiełbase w 1.9 150 ... także na początku produkcji musieli wrzucać ten badziewny gdzie sie dało. a potem ten co Ty masz. Także tłumiki w bravo to loteria. Oczwiście lepszy ten drugi ale jak ktoś szuka po taniości to ta mała kiełbasa tez pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O dzięki, tej aukcji nie było kiedy szukałem.

Pytanie, czy to nie jakaś pomyłka. Na stronie firmy PolmOstrów na liście modeli aut, do których robią tłumiki, jest tylko Bravo 1.4 90KM. hmm.gif

Jakbyś coś więcej się u nich dowiadywał, albo kupował, to napisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie, czy to nie jakaś pomyłka. Na stronie firmy PolmOstrów na liście modeli aut, do których

> robią tłumiki, jest tylko Bravo 1.4 90KM.

> Jakbyś coś więcej się u nich dowiadywał, albo kupował, to napisz

patrz wyżej co napisałem smile.gif

Robiłem prace magisterską z wydechów do bravo. Wszystkie są takie same (końcowe). Na poczatku produkcji dawali te smieszne małe kiełbasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.