Pieter2 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Rozpada mi się tłumik końcowy w t-jecie. Dzisiaj zauważyłem płat blachy który wisiał pod tłumikiem. Niestety, ze wzgledu na stan zdrowia i pogodę, nie ma szans, abym w najbliższych dniach wchodził pod auto. Auto musi pojeździć ok. tygodnia, więc mam pytanie. Ile tam jest warstw blachy? Ma ktoś jakieś namiary na sprzedawcę tego ustrojstwa. ASO odpada, bo cena pewnie będzie z kosmosu a trwałość za tę cenę, to kpina. Czy 1,4 bez turbiny ma taki sam wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Pod wierzchnią warstwą jest kolejna. U mnie odłazi, ale od góry Jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Pod wierzchnią warstwą jest kolejna. U mnie odłazi, ale od góry Jeździć Jak nie pierdzi to jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 > Jak nie pierdzi to jeździć Dokładnie Mnie w poprzednim aucie też przerdzewiało zewnętrzne poszycie. Jak już bardzo wisiało to urwałem, potem zrobiłem jakieś 60 kkm i jak sprzedawałem auto to tłumik byl nadal cichutki jak nówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Czy 1,4 bez turbiny ma taki sam wydech? Ja zmieniałem w 1,4 bez turbiny w sierpniu i nie było sensownych zamienników. Był jakiś Płuciennik lub Polmo Ostrów, ale mój brat, który to wszystko montował, nie polecał tego produktu (bo to podobno to samo). Z tłumika już było coś słychać, dodatkowo cała rura była już mocno zajęta. Ja nie chciałem kombinować z dospawywaniem i sztukowaniem i zamówiłem w oryginał ASO (cały tłumik włącznie z plecionką). Nowy tłumik ma niestety inny dźwięk niż ten fabryczny. Jest jakby bardziej basowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > Rozpada mi się tłumik końcowy w t-jecie. Dzisiaj zauważyłem płat blachy który wisiał pod tłumikiem. > Niestety, ze wzgledu na stan zdrowia i pogodę, nie ma szans, abym w najbliższych dniach > wchodził pod auto. Auto musi pojeździć ok. tygodnia, więc mam pytanie. Ile tam jest warstw > blachy? Ma ktoś jakieś namiary na sprzedawcę tego ustrojstwa. ASO odpada, bo cena pewnie > będzie z kosmosu a trwałość za tę cenę, to kpina. > Czy 1,4 bez turbiny ma taki sam wydech? spokojnie, u mnie płat blachy z tłumika odłaził już około rok temu. Niedawno wziąłem piłę do metalu i go odpiłowałem Ten tłumik składa się z kilku warstw blachy, wewnętrzne mogą być jeszcze zdrowe i wytrzymać długo. Albo i nie Tak czy inaczej ja nie ruszam tłumika, dopóki nie zaczną wydobywać się z niego niepożądane dźwięki. A jak już trzeba będzie wymienić, to na dzień dzisiejszy nie ma sensownych zamienników tłumików do T-Jeta. Oryginał w ASO to koszt około 1 tys. pln. Są jakieś ultery za 600-700pln, ale to są tłumiki pseudosportowe, które pierdzą bardziej niż seria, a ja bym tego nie zniósł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 polecam pisać do sprzedawców na allegro- koledze 2 tygodnie temu do T-JET-a praktycznie nówka tłumik za 150 pln kupiliśmy. Uprzedzam - wcześniejszy tłumik uległ zniszczeniu wskutek wypadku a nie rdzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > polecam pisać do sprzedawców na allegro- koledze 2 tygodnie temu do T-JET-a praktycznie nówka > tłumik za 150 pln kupiliśmy. praktycznie nówka, czyli jakiś używany oryginał? Takie coś jest jak najbardziej do zaakceptowania, bo raczej głośniej nie będzie. Czy jednak ktoś robi jakieś sensowne zamienniki? > Uprzedzam - wcześniejszy tłumik uległ zniszczeniu wskutek wypadku a nie rdzy zdarza się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > praktycznie nówka, czyli jakiś używany oryginał? Takie coś jest jak najbardziej do zaakceptowania, > bo raczej głośniej nie będzie. Czy jednak ktoś robi jakieś sensowne zamienniki? o sensownych zamiennikach nie słyszałem- ten tłumik był używany, ale chyba mało co- żadnego nalotu rdzy itp-ot zakurzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 > o sensownych zamiennikach nie słyszałem- ten tłumik był używany, ale chyba mało co- żadnego nalotu > rdzy itp-ot zakurzony Jedynym dobrym "zamiennikiem" jest RAGAZZON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pado Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 zadzwoń do Gawrońskich w Katowicach. Dobry zakład tłumikarski. Na pewno coś zaradzą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 Ciężko chyba jest z zamiennikami do T-JET. Ciekawe czy w Bravo jest taki sam tłumik jak w Delcie T-JET 120 KM.. Ciekawe ile kosztuje cały kompletny nowy oryginalny ? i czy składa się z części np. tłumik końcowy osobno itd. Czy jest to całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Ciekawe czy w Bravo jest taki sam tłumik jak w Delcie T-JET 120 KM.. Wygląda na to że tak. > Ciekawe ile kosztuje cały kompletny nowy oryginalny ? 270e . i czy składa się z części np. tłumik końcowy > osobno itd. Czy jest to całość. Masz końcowy tłumik zaczynający się pod kanapą tylną, środkowy aż do plecionki, plecionka z kawałkiem rury i potem aż do turbosprężarki katalizator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubabyk Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Wygląda na to że tak. > 270e . > i czy składa się z części np. tłumik końcowy > Masz końcowy tłumik zaczynający się pod kanapą tylną, środkowy aż do plecionki, plecionka z > kawałkiem rury i potem aż do turbosprężarki katalizator. Środkowy wyciąłem . końcowy ragazzon. Na końcowym jeśli chodzi o rdze ... to bravo zniknie a tłumik zostanie Ulter dzwięku nie zmienia moze jest minimalnie głosniejszy tak jakby radio z 5 przestawic na 6. Wizualnie tragedia wisi pod zderzakiem nie da się go "wtopić w zderzak" a ragazzon ... Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Masz końcowy tłumik zaczynający się pod kanapą tylną, środkowy aż do plecionki, plecionka z > kawałkiem rury i potem aż do turbosprężarki katalizator. A mógłbyś ceny rozpisać na składowe elementy ? W takim razie nie trzeba wymieniać całego skoro jest podzielony Pewnie i tak ceny za poszczególny odcinek nie będą niskie Pewnie z Bosala zamiennika nie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > A mógłbyś ceny rozpisać na składowe elementy ? W takim razie nie trzeba wymieniać całego skoro jest > podzielony Końcowy jest osobno. Znalazłem jakieś zamienniki od 90 do 150 zł. Nie założę tłumika za 500 czy 600 zł, oryginalnego też nie kupię za cenę jaka jest w ASo, bo i tak dłużej nie wytrzyma niż zamiennik. Nic nie burczy, więc na razie jeżdżę. Na razie szukam coś w sensownej cenie a wymienię, jak będzie dziura. Dzięki wszystkim za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Końcowy jest osobno. Znalazłem jakieś zamienniki od 90 do 150 zł. Gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > A mógłbyś ceny rozpisać na składowe elementy ? 51799189 - końcowy tłumik T-Jet Sport - 271.55e 51823021 - środkowy tłumik T-Jet Sport - 280.56e 51789968 - rurka z plecionką - 194.35e 51867679 - katalizator - 1107.56e P.S. Źle się w poprzednim poście wyraziłem - sam końcowy tłumik kosztuje 270e, a nie cały wydech :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Gdzie? np tu i kilka na allegro. Ile to jest warte, nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > np tu > i kilka na allegro. Ile to jest warte, nie wiem. to jest do 1.4 16V T-Jet ma inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > to jest do 1.4 16V T-Jet ma inny Pytałem wcześniej o to i nikt nie odpowiedział. Dzięki, teraz już wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > Pytałem wcześniej o to i nikt nie odpowiedział. Dzięki, teraz już wiem. wygląda to mniej więcej tak- wylot rury końcowej jest od przodu, wygięty w kierunku tyłu w łuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubabyk Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 > to jest do 1.4 16V T-Jet ma inny Aleeeee buls miał taką kiełbase w 1.9 150 ... także na początku produkcji musieli wrzucać ten badziewny gdzie sie dało. a potem ten co Ty masz. Także tłumiki w bravo to loteria. Oczwiście lepszy ten drugi ale jak ktoś szuka po taniości to ta mała kiełbasa tez pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > Pytałem wcześniej o to i nikt nie odpowiedział. Dzięki, teraz już wiem. klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 > klik O dzięki, tej aukcji nie było kiedy szukałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 > O dzięki, tej aukcji nie było kiedy szukałem. Pytanie, czy to nie jakaś pomyłka. Na stronie firmy PolmOstrów na liście modeli aut, do których robią tłumiki, jest tylko Bravo 1.4 90KM. Jakbyś coś więcej się u nich dowiadywał, albo kupował, to napisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubabyk Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Pytanie, czy to nie jakaś pomyłka. Na stronie firmy PolmOstrów na liście modeli aut, do których > robią tłumiki, jest tylko Bravo 1.4 90KM. > Jakbyś coś więcej się u nich dowiadywał, albo kupował, to napisz patrz wyżej co napisałem Robiłem prace magisterską z wydechów do bravo. Wszystkie są takie same (końcowe). Na poczatku produkcji dawali te smieszne małe kiełbasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 czyli spokojnie do T-Jeta można brać taki jak do 1.4 90KM i będzie pasował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubabyk Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > czyli spokojnie do T-Jeta można brać taki jak do 1.4 90KM i będzie pasował? Niestety tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > Niestety tak dlaczego niestety? Pogarsza osiągi, brzydko wygląda czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubabyk Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 > dlaczego niestety? Pogarsza osiągi, brzydko wygląda czy jak? Wygląda jak kupa. Może jest mniej trwały ale to moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.