Skocz do zawartości

podgrzewanie wtrysków płynem


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

> czy zaszkodzi wtyskom gazomy ciagła praca przy ~90 st C planuje dołożyć podgrzewanie wtrysków płynem chłodniczym (puscic przez stara listwe [sama kostka alu] płyn chodniczy i przykręcic ja do listwy z wtyskami gazowymi).

Jedne z pierwszych matrixów miały obieg płynu chłodzącego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jedne z pierwszych matrixów miały obieg płynu chłodzącego ...

ok dzieki

w najwieksze mrozy przelaczenie na LPG nastepuje u mnie nawet po 5km mimo ze silnik dawno juz uzyskal temp robocza

w centralce BRC P&D konieczne jest spelnienie dwuch wanunków aby przelaczyc na LPG: temp plynu (w reduktorze) min 30stC i temp gazu (we wtryskiwaczach) min 10szt C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok dzieki

> w najwieksze mrozy przelaczenie na LPG nastepuje u mnie nawet po 5km mimo ze silnik dawno juz

> uzyskal temp robocza

> w centralce BRC P&D konieczne jest spelnienie dwuch wanunków aby przelaczyc na LPG: temp plynu

> (w reduktorze) min 30stC i temp gazu (we wtryskiwaczach) min 10szt C

Ale temperaturę gazu we wtryskiwaczach można chyba przestawić. Ewentualnie można dać podgrzewacz elektryczny, który się wyłącza po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. To podobno rozwiązuje 99 % problemów z wtryskami w zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale temperaturę gazu we wtryskiwaczach można chyba przestawić.

wole spełnic warunek niz sztucznie go oszukiwać

> Ewentualnie można dać podgrzewacz

> elektryczny, który się wyłącza po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. To podobno rozwiązuje

> 99 % problemów z wtryskami w zimie.

w/g mnie prostrzym i beardziej bezawaryjnym rozwiązaniem jest podgrzewanie plynem chodniczym

moje auto bardzo szybko lapie temp robocza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wole spełnic warunek niz sztucznie go oszukiwać

też tak uważam

> w/g mnie prostrzym i beardziej bezawaryjnym rozwiązaniem jest podgrzewanie plynem chodniczym

jednemu prostsze... innemu nie, o awaryjności ciężko tu dyskutować bo możemy tu sobie za i przeciw wymyślać przykłady i każdy będzie miał rację

> moje auto bardzo szybko lapie temp robocza

To może inaczej, zwróć uwagę kiedy ciepło oddaje płyn a kiedy podgrzewacz elektryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w/g mnie prostrzym i beardziej bezawaryjnym rozwiązaniem jest podgrzewanie plynem chodniczym

IMHO też prościej zapiąć dwa kabelki niż dwa wężyki, ale to faktycznie jest względna kwestia.

Jeśli chodzi o temperaturę, to w lecie będą miały nie 90 a raczej powyżej 100 deg C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy zaszkodzi wtyskom gazomy ciagła praca przy ~90 st C

> planuje dołożyć podgrzewanie wtrysków płynem chłodniczym (puscic przez stara listwe [sama kostka

> alu] płyn chodniczy i przykręcic ja do listwy z wtyskami gazowymi).

nie

po co tyle zachodu- nie wiem jak u Ciebie w komorze silnika ale np BRC poleca przeciagnac powrót zbiorniczka wyronowazajacego cieczy do wtryskiwaczy.

poprostu dłuzsza gumowa rurka , która styka sie z wtryskiwaczami grzejac je...

rowniez mozesz zaizolowac wtryskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym roku przerabiałem temat, auto przechodziło na gaz ale podczas dalszej jazdy listwa się wychładzała poprzez opływające ją zimne powietrze , pomogło zakamuflowanie przewodu doprowadzającego gaz z reduktora do listwy wtryskowej ( i chyba całą listwę skitraliśmy ) . pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> w zeszłym roku przerabiałem temat, auto przechodziło na gaz ale podczas dalszej jazdy listwa się

> wychładzała poprzez opływające ją zimne powietrze...

Opływające powietrze czy po prostu wtryskiwany gaz się rozpręża i ochładza? Przecież tam jest nadciśnienie gazu względem kolektora rzędu 1 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opływające powietrze czy po prostu wtryskiwany gaz się rozpręża i ochładza? Przecież tam jest

> nadciśnienie gazu względem kolektora rzędu 1 bara.

tak ale jest to faza lotna, przy mocnym silniku i słabym reduktorze mozna reduktor zamrozic. OPływajace powietrze schładza zarówno reduktor, list jak i przewody gazu. podczas jazdy w trasie , zima przy duzych predkosciach ma to wpływ na działąnia instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.