ppmarian Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 czy zaszkodzi wtyskom gazomy ciagła praca przy ~90 st C planuje dołożyć podgrzewanie wtrysków płynem chłodniczym (puscic przez stara listwe [sama kostka alu] płyn chodniczy i przykręcic ja do listwy z wtyskami gazowymi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > czy zaszkodzi wtyskom gazomy ciagła praca przy ~90 st C planuje dołożyć podgrzewanie wtrysków płynem chłodniczym (puscic przez stara listwe [sama kostka alu] płyn chodniczy i przykręcic ja do listwy z wtyskami gazowymi). Jedne z pierwszych matrixów miały obieg płynu chłodzącego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > Jedne z pierwszych matrixów miały obieg płynu chłodzącego ... ok dzieki w najwieksze mrozy przelaczenie na LPG nastepuje u mnie nawet po 5km mimo ze silnik dawno juz uzyskal temp robocza w centralce BRC P&D konieczne jest spelnienie dwuch wanunków aby przelaczyc na LPG: temp plynu (w reduktorze) min 30stC i temp gazu (we wtryskiwaczach) min 10szt C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > ok dzieki > w najwieksze mrozy przelaczenie na LPG nastepuje u mnie nawet po 5km mimo ze silnik dawno juz > uzyskal temp robocza > w centralce BRC P&D konieczne jest spelnienie dwuch wanunków aby przelaczyc na LPG: temp plynu > (w reduktorze) min 30stC i temp gazu (we wtryskiwaczach) min 10szt C Ale temperaturę gazu we wtryskiwaczach można chyba przestawić. Ewentualnie można dać podgrzewacz elektryczny, który się wyłącza po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. To podobno rozwiązuje 99 % problemów z wtryskami w zimie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > Ale temperaturę gazu we wtryskiwaczach można chyba przestawić. wole spełnic warunek niz sztucznie go oszukiwać > Ewentualnie można dać podgrzewacz > elektryczny, który się wyłącza po osiągnięciu odpowiedniej temperatury. To podobno rozwiązuje > 99 % problemów z wtryskami w zimie. w/g mnie prostrzym i beardziej bezawaryjnym rozwiązaniem jest podgrzewanie plynem chodniczym moje auto bardzo szybko lapie temp robocza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orion_64 Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > wole spełnic warunek niz sztucznie go oszukiwać też tak uważam > w/g mnie prostrzym i beardziej bezawaryjnym rozwiązaniem jest podgrzewanie plynem chodniczym jednemu prostsze... innemu nie, o awaryjności ciężko tu dyskutować bo możemy tu sobie za i przeciw wymyślać przykłady i każdy będzie miał rację > moje auto bardzo szybko lapie temp robocza To może inaczej, zwróć uwagę kiedy ciepło oddaje płyn a kiedy podgrzewacz elektryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > To może inaczej, zwróć uwagę kiedy ciepło oddaje płyn a kiedy podgrzewacz elektryczny. Dokładnie. Podgrzewacz elektryczny działa od razu. Przy płynie musisz chwilę poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > w/g mnie prostrzym i beardziej bezawaryjnym rozwiązaniem jest podgrzewanie plynem chodniczym IMHO też prościej zapiąć dwa kabelki niż dwa wężyki, ale to faktycznie jest względna kwestia. Jeśli chodzi o temperaturę, to w lecie będą miały nie 90 a raczej powyżej 100 deg C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 > czy zaszkodzi wtyskom gazomy ciagła praca przy ~90 st C > planuje dołożyć podgrzewanie wtrysków płynem chłodniczym (puscic przez stara listwe [sama kostka > alu] płyn chodniczy i przykręcic ja do listwy z wtyskami gazowymi). nie po co tyle zachodu- nie wiem jak u Ciebie w komorze silnika ale np BRC poleca przeciagnac powrót zbiorniczka wyronowazajacego cieczy do wtryskiwaczy. poprostu dłuzsza gumowa rurka , która styka sie z wtryskiwaczami grzejac je... rowniez mozesz zaizolowac wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RyjekWRO Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 w zeszłym roku przerabiałem temat, auto przechodziło na gaz ale podczas dalszej jazdy listwa się wychładzała poprzez opływające ją zimne powietrze , pomogło zakamuflowanie przewodu doprowadzającego gaz z reduktora do listwy wtryskowej ( i chyba całą listwę skitraliśmy ) . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 a tak to wyglada w praktyce caly czas mam obawy czy jest to zdrowe dla wtryskow. po 20km listwa jest goraca pewnie ~90 stC p.s. strzałka bez podpisu to czujnik temp LPG na listwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > w zeszłym roku przerabiałem temat, auto przechodziło na gaz ale podczas dalszej jazdy listwa się > wychładzała poprzez opływające ją zimne powietrze... Opływające powietrze czy po prostu wtryskiwany gaz się rozpręża i ochładza? Przecież tam jest nadciśnienie gazu względem kolektora rzędu 1 bara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Opływające powietrze czy po prostu wtryskiwany gaz się rozpręża i ochładza? Przecież tam jest > nadciśnienie gazu względem kolektora rzędu 1 bara. tak ale jest to faza lotna, przy mocnym silniku i słabym reduktorze mozna reduktor zamrozic. OPływajace powietrze schładza zarówno reduktor, list jak i przewody gazu. podczas jazdy w trasie , zima przy duzych predkosciach ma to wpływ na działąnia instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.