malyarni Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 Ostatnio rozwaliłem oponę i teraz nie wiem co zrobić. Mam w zasadzie tylko 2 opcje: - kupić 2 nowe - kupić 1 nową, ta co została na osi jest z 2009 r. i ma około 6-7 mm bieżnika oponki to Nokian W+175/65/14 Co szanowne grono może mi doradzić z tych dwóch opcji? p.s. niestety nie znalazłem używki takiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 Kup dwie nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Co szanowne grono może mi doradzić z tych dwóch opcji? Tylko dwie nowe, dwie bliźniacze używki lub jak znajdziesz nówkę z tej samej fabryki, serii i roku produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 Temat przedyskutowany TU. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > - kupić 1 nową, ta co została na osi jest z 2009 r. i ma około 6-7 mm bieżnika Ja tak kiedyś zrobiłem i nie było żadnych problemów. Aut nie miało żadnego ESP czy innych cudów. To był Daewoo Matiz. Ten komplet nowa/używana wsadziłem na tył coby auto nie skręcało samo (nowa opona byłaby nieco wyższa od używanej) i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Ostatnio rozwaliłem oponę i teraz nie wiem co zrobić. Mam w zasadzie tylko 2 opcje: > - kupić 2 nowe > - kupić 1 nową, ta co została na osi jest z 2009 r. i ma około 6-7 mm bieżnika > oponki to Nokian W+175/65/14 > Co szanowne grono może mi doradzić z tych dwóch opcji? Kup 1 i dawaj na tyl.... > p.s. niestety nie znalazłem używki takiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Kup 1 i dawaj na tyl.... A jak ma czterołapa poszperowanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 jeśli auto z podpisu to się nie zastanawiaj tylko kupuj jedną sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > jeśli auto z podpisu to się nie zastanawiaj tylko kupuj jedną sztukę. Ten sam model opony, tego samego producenta jak jeszcze jest z innej fabryki i po kilku latach może się różnić szerokością, wysokością, wagą, kolorem , przyczepnością, składem mieszanki gumy. Różnice niektórych parametrów w skrajnym przypadku mogą mieć wpływ przynajmniej na dyskomfort kierowcy. Ile kosztuje taka jedna nowa opona, że warto zawracać sobie i innym głowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Ostatnio rozwaliłem oponę i teraz nie wiem co zrobić. Mam w zasadzie tylko 2 opcje: > - kupić 2 nowe > - kupić 1 nową, ta co została na osi jest z 2009 r. i ma około 6-7 mm bieżnika > oponki to Nokian W+175/65/14 > Co szanowne grono może mi doradzić z tych dwóch opcji? > p.s. niestety nie znalazłem używki takiej 4 nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > 4 nowe czemu nie 8 od razu? albo 12? jak skończy się benzyna w baku też kupujesz od razu nowy samochód? Do autora wątku: wszystko zależy od budżetu, możesz kupić dwie nowe (najlepsze wyjście) albo jedną używkę z podobną wysokoscią bieżnika. Jesli kupisz jedną nówkę to też nic sie nie stanie przy normalnej przecietnej jeżdzie. Tak na prawdę opony o róznym bieżniku czy różnej wysokości bieżnika moga powodowac ryzyko wpadnięcia auta w poslizg w skrajnej sytuacji, podkreślam skrajnej, której większość kierowców nie spotka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Oczywiscie ze 1 nową kup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Ja miałem podobny dylemat bo peknieta sprężyna rozwaliła mi jedna zimowke.. Szukałem używki w bdb stanie ale nie trafiło się, a jak była to mala różnica w cenie, dwie używki niby cenowo atrakcyjne ale znowu stan niezbyt i wkoncu kupiłem jedna nowke, jeżdżę tak i nie widzę różnicy (druga opona na przodzie z polowy 2007 i około 6,5 mm bieznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Ja tak kiedyś zrobiłem i nie było żadnych problemów. > Aut nie miało żadnego ESP czy innych cudów. To był Daewoo Matiz. > Ten komplet nowa/używana wsadziłem na tył coby auto nie skręcało samo (nowa opona byłaby nieco > wyższa od używanej) i tyle Założona na przód tez nie robi żadnych problemów. Taki sam przypadek. Dunlop Winter Response w Daihatsu Sirion. Oryginał z 2009r. 7mm. bieżnika i dokupiona w tym roku nowa z 2011r. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malyarni Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Wiec wychodzi na to, ze jak nie znajdę używki w dobrym stanie to kupuje nowa, ten komplet akurat w tum toku jeździ na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.