Mati_Krk Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Witam czy ktoś się kiedyś bawił w upychanie do Cinquecento 1,1 z klimatyzacją silnika 1,2 8V lub też 1,2 16V? Wejdzie czy nie? Najbardziej mnie martwi czy kolektory się miną z przewodami od chłodzenia i klimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Witam czy ktoś się kiedyś bawił w upychanie do Cinquecento 1,1 z klimatyzacją silnika 1,2 8V lub > też 1,2 16V? Wejdzie czy nie? Najbardziej mnie martwi czy kolektory się miną z przewodami od > chłodzenia i klimy? mi w sc weszlo nawet z 1.4 8v, tylko dolot musial byc z puszki 900tkowej bo yanek sie nie miescil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 Z tego co się orientuję to TEN Pan miał 1.2 16V z klimą więc może uderz do niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > mi w sc weszlo nawet z 1.4 8v, tylko dolot musial byc z puszki 900tkowej bo yanek sie nie miescil Pamiętam! Byłem u Ciebie oglądać z Duronem tego Seja W 16V ta kwestia by była łatwiejsza do rozwiązania ale nie wiadomo czy się kolektor minie bo bardziej wychodzi na ścianę grodziową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 26 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2012 > Z tego co się orientuję to TEN Pan miał 1.2 16V z klimą więc może uderz do niego Dzięki już poszedł priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Witam czy ktoś się kiedyś bawił w upychanie do Cinquecento 1,1 z klimatyzacją silnika 1,2 8V lub > też 1,2 16V? Wejdzie czy nie? Najbardziej mnie martwi czy kolektory się miną z przewodami od > chłodzenia i klimy? 1,2 8v wchodzi bez problemow, potrzeb tylko puszke dolotu od palio i nizszy dystans pod przepustnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 > Witam czy ktoś się kiedyś bawił w upychanie do Cinquecento 1,1 z klimatyzacją silnika 1,2 8V lub > też 1,2 16V? Wejdzie czy nie? Najbardziej mnie martwi czy kolektory się miną z przewodami od > chłodzenia i klimy? Jeden koleżka, od którego zresztą mam graty do T w swoim CC, upchał uturbione 1.2 razem z klimą do CC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2012 Z tego co kojarze to KrzychuSC z Jaworzna ma w swoim żółtku właśnie 1.2 8ke i klime - do niego uderzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 > Z tego co kojarze to KrzychuSC z Jaworzna ma w swoim żółtku właśnie 1.2 8ke i klime - do niego > uderzaj ano ma ano ma do tego ma ABS i ABM (absolutny brak miejsca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2012 kolega Miczal już uświadomił mnie że 16V również wchodzi bez problemu także git majonez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > kolega Miczal już uświadomił mnie że 16V również wchodzi bez problemu także git majonez Chyba nie tak bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Chyba nie tak bez problemu. Ale chyba też nie ma jakiegoś tematu, którego się nie da przeskoczyć. Pisał o szlifowaniu bloku między innymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 > Ale chyba też nie ma jakiegoś tematu, którego się nie da przeskoczyć. Pisał o szlifowaniu bloku > między innymi. w seicento największy problem to trochę przerobić parownik (żeby nie zawadzał o kolektor) czyli poodginać rurki , reszta jest dość prosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > ano ma ano ma do tego ma ABS i ABM (absolutny brak miejsca) ale ABM to jest przez LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.