red_sebald Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Pacjent - JTD 80KM około 90kkm przebiegu. Dziś rano odpalił zupełnie normalnie, za chwilę podczas manewrowania zgasł i nie dał się ponownie uruchomić. Przy próbach uruchomienia rozrusznik kręci normalnie, silnik jakby trochę "łapał" - ale bez powodzenia. Z informacji dodatkowych auto stało w nocy w garażu, natomiast wczoraj żona skarżyła się, że podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość normalne). Problem jest o tyle poważny, że mam to auto w garażu podziemnym z takim wyjazdem, że żadna laweta tam nie wejdzie... Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Pacjent - JTD 80KM około 90kkm przebiegu. > Dziś rano odpalił zupełnie normalnie, za chwilę podczas manewrowania zgasł i nie dał się ponownie > uruchomić. Przy próbach uruchomienia rozrusznik kręci normalnie, silnik jakby trochę "łapał" - > ale bez powodzenia. > Z informacji dodatkowych auto stało w nocy w garażu, natomiast wczoraj żona skarżyła się, że > podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość > normalne). > Problem jest o tyle poważny, że mam to auto w garażu podziemnym z takim wyjazdem, że żadna laweta > tam nie wejdzie... > Pozdrawiam, Jak z EGR? Zaślepiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
red_sebald Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Jak z EGR? Zaślepiony? Jak do tej pory nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Pacjent - JTD 80KM około 90kkm przebiegu. > Dziś rano odpalił zupełnie normalnie, za chwilę podczas manewrowania zgasł i nie dał się ponownie > uruchomić. Przy próbach uruchomienia rozrusznik kręci normalnie, silnik jakby trochę "łapał" - > ale bez powodzenia. > Z informacji dodatkowych auto stało w nocy w garażu, natomiast wczoraj żona skarżyła się, że > podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość > normalne). > Problem jest o tyle poważny, że mam to auto w garażu podziemnym z takim wyjazdem, że żadna laweta > tam nie wejdzie... > Pozdrawiam, Sprawdź czy pompa paliwa w baku działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Jak do tej pory nie... >podczas ruszania dość często gasło (co w przypadku tego egzemplarza wydało nam się dość normalne) To nie jest normalne. Pierwsze co trzeba zrobić to sprawdzić czy EGR się nie przycina. Masz typowe tego objawy. Zaślep na próbę i sprawdź. Jak to EGR to decyzja czy zaślepa zostaje czy czyścisz EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
red_sebald Napisano 29 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > To nie jest normalne. Pierwsze co trzeba zrobić to sprawdzić czy EGR się nie przycina. Masz typowe > tego objawy. Zaślep na próbę i sprawdź. Jak to EGR to decyzja czy zaślepa zostaje czy czyścisz > EGR. Czy zaślepienie "na próbę" wymaga tej całej zabawy z demontażem całego zaworu (opisanej doskonale w manualach), czy mamy jakiś prosty sposób zaślepienia, który pozwoli na dotoczenie się do mechanika (a tam niech go sobie czyszczą lub zaślepiają do woli )? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadzik89 Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 > Czy zaślepienie "na próbę" wymaga tej całej zabawy z demontażem całego zaworu (opisanej doskonale w > manualach), czy mamy jakiś prosty sposób zaślepienia, który pozwoli na dotoczenie się do > mechanika (a tam niech go sobie czyszczą lub zaślepiają do woli )? nie wiem jak w 80KM ale z klapy gaszacej idzie taka rurka 90stopni do eger'a wystarczy przy klapie gaszacej odkrecic gorna srubke, dolna poluzowac i wsicnac kawalek blachy (na chwile podobno wystarcza kawalek alu z puszki) i wtedy wszystko poskrecac jak bylo i odpalic..i bedziesz wiedzial wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2012 Tak jak napisał kolega powyżej. Zaślepka dedykowana na aukcjach to koszt koło 10-15zł. Można też z puszki ale to raczej chwilowy patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 > Czy zaślepienie "na próbę" wymaga tej całej zabawy z demontażem całego zaworu (opisanej doskonale w > manualach), czy mamy jakiś prosty sposób zaślepienia, który pozwoli na dotoczenie się do > mechanika (a tam niech go sobie czyszczą lub zaślepiają do woli )? puszka po konserwie starczy i nożyce do cięcia blachy. puszka po piwie może być za cienka. Na dojazd do mechanika starczy o ile to będzie to. Ale wiele na to wskazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2012 Należy sprawdzić czy - gasik ten na wlocie do kolektora nie jest zablokowany w pozycji zamkniętej - czy pompa w zbiorniku podaje paliwo po włączeniu zapłonu - FESem błędy o ile są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
red_sebald Napisano 5 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Dzięki za porady. Okazało się, że to faktycznie EGR. Po przeczyszczeniu zaworu w myjce ultradźwiękowej Stilo wróciło do życia. Wszystkim, włącznie z wyciągnięciem auta z garażu, zajął się polecany na AK mechanik Krystian z warsztatu na Okęciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.