Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Na początku chwalę się, kupiliśmy ze znajomymi Fiata Ducato Panorama 2.5 TDI Teraz żale - blacharka tragedia, zimny silnik dymi jak lokomotywa, lewy bok pognieciony. Auto ma służyć jako wakacyjno-wyjazdowy środek transportu Chcemy dopieścić go mechanicznie a dopiero później zajmiemy się blacharką. Kilka pytań na dzień dobry: 1. Dymi na zimnym oraz pracuje jakby na 3 cylindrach, wtryski? Rozgrzany pracuje ładnie, mocy nie brakuje. 2. W piątek zamawiamy kompletny rozrząd, których producentów polecacie a jakich wystrzegać się? 3. Jaki olej do tego zalać? Nie wiadomo co jest aktualnie 4. Skrzynia biegów działa dosyć ciężko, typowe czy coś się zepsuło? 5. Pedał sprzęgła leży prawie na podłodze, ciężko się wciska ale ogólnie działa. To jest hydraulik czy linka? 6. Temperatura silnika ~70 stopni to chyba trochę za mało? Termostat czy precyzja licznika? (paliwo pokazuje jak mu się podoba) 7. Na co przy okazji remontu zwrócić uwagę? Będę wdzięczny za każdą informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > 1. Dymi na zimnym oraz pracuje jakby na 3 cylindrach, wtryski? Rozgrzany pracuje ładnie, mocy nie > brakuje. Świece żarowe do wymiany > 2. W piątek zamawiamy kompletny rozrząd, których producentów polecacie a jakich wystrzegać się? > 3. Jaki olej do tego zalać? Nie wiadomo co jest aktualnie Z twojego oznaczenia wynika że jest to silnik Iveco z seri 8140.47 i tam nie było jakiś wymagań . > 4. Skrzynia biegów działa dosyć ciężko, typowe czy coś się zepsuło? Tymi modelami co ja jeździłem to faktycznie lewarek ciężko chodził , po 2007r była znacząca poprawa > 5. Pedał sprzęgła leży prawie na podłodze, ciężko się wciska ale ogólnie działa. To jest hydraulik > czy linka? W bliźniaczym silniku 2.8 jest linka to u Ciebie chyba też . Jeżeli pedał jest prawie przy podłodze to obawiam się że linka jest na ostatnim druciku > 6. Temperatura silnika ~70 stopni to chyba trochę za mało? Termostat czy precyzja licznika? raczej termostat > (paliwo pokazuje jak mu się podoba) Jak wł wszystkie odbiorniki prądu to paliwo "ucieka" a jak wył to "przybywa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Świece żarowe do wymiany Tam może być świeca płomieniowa, złoooooooooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Świece żarowe do wymiany Dobrze by było, gorzej jak jedno i drugie do wymiany > Z twojego oznaczenia wynika że jest to silnik Iveco z seri 8140.47 i tam nie było jakiś wymagań . W dowodzie wbite 85 kW, na silniku logo Fiat > Tymi modelami co ja jeździłem to faktycznie lewarek ciężko chodził , po 2007r była znacząca poprawa > W bliźniaczym silniku 2.8 jest linka to u Ciebie chyba też . Jeżeli pedał jest prawie przy podłodze > to obawiam się że linka jest na ostatnim druciku Bliżej weekendu wszystko na spokojnie posprawdzamy > raczej termostat > Jak wł wszystkie odbiorniki prądu to paliwo "ucieka" a jak wył to "przybywa" Z temperaturą nie będzie podobnie jak z paliwem? Licznik od Sieny powinien chyba pasować i lepiej pokazywać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Tam może być świeca płomieniowa, złoooooooooo Można to jakoś sprawdzić tak na pierwszy rzut oka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Tymi modelami co ja jeździłem to faktycznie lewarek ciężko chodził , po 2007r była znacząca poprawa 3 szuki i w kazdym lewarek chodzi idelanie wiec problem ze skrzynia lub z linkami > W bliźniaczym silniku 2.8 jest linka to u Ciebie chyba też . w 2.8 jtd/hdi jest hydrauliczne sterowanie Jeżeli pedał jest prawie przy podłodze > to obawiam się że linka jest na ostatnim druciku albo koniec sprzegla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolcc Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Jako były użytkownik Ducato z 1998r. 2.8idtd mogę napisać: > Teraz żale - blacharka tragedia, Po 11 latach wszystkie progi wymienione, niestety po kolejnych dwóch te wspawane na nowo zaczęły już korodować. W wieku 13 lat auto sprzedane-jedyny powód korozja, miejscami podłużnice sypały się od delikatnego dotknięcia. > 2. W piątek zamawiamy kompletny rozrząd, których producentów polecacie a jakich wystrzegać się? U nas zawsze pasek Conti i rolki Ina. > 3. Jaki olej do tego zalać? Nie wiadomo co jest aktualnie My jeździliśmy na Mobilu 15W40 > 4. Skrzynia biegów działa dosyć ciężko, typowe czy coś się zepsuło? Proponuję zacząć od smarowania wszystkich ruchomych elementów (linki, dźwignie) zwłaszcza w okolicy skrzyni biegów. > 6. Temperatura silnika ~70 stopni to chyba trochę za mało? Termostat czy precyzja licznika? W naszym cały czas temperatura na wskaźniku oscylowała w granicach 70 stopni. Po wymianie termostatu na nowy dalej było ok 70 st. Kiedy wskazówka wskazywała 90 stopni załączał się wentylator chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Tam może być świeca płomieniowa, złoooooooooo W starszych Fordach tak ale na 90% jestem pewny że tam jest świeca żarowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > W starszych Fordach tak ale na 90% jestem pewny że tam jest świeca żarowa Miałem Ducato 2.5 TDI i była płomieniowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Dobrze by było, gorzej jak jedno i drugie do wymiany > W dowodzie wbite 85 kW, na silniku logo Fiat czyli 116KM a logiem się nie przejmuj spotkałem sie z Ducato 2.2 z logo Forda na bloku a konstrukcja należy do PSA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Miałem Ducato 2.5 TDI i była płomieniowa. A to zagwostka a który rok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > A to zagwostka a który rok ? Właśnie miałem wątpliwość i nie napisałem dlatego Na pewno 1993 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Właśnie miałem wątpliwość i nie napisałem dlatego > Chyba 1995 To ja jeździłem młodszymi niech autor wątku ujawni wiek autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > To ja jeździłem młodszymi > niech autor wątku ujawni wiek autka Zmieniłem na, na pewno 1993 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Zmieniłem na, na pewno 1993 rok Wiesz silnik był prawie nie zmieniony tylko dolot musiał być inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Wiesz silnik był prawie nie zmieniony tylko dolot musiał być inny Ale jaja, na 100% był to 1995 rok, teraz już jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Jako były użytkownik Ducato z 1998r. 2.8idtd mogę napisać: > Po 11 latach wszystkie progi wymienione, niestety po kolejnych dwóch te wspawane na nowo zaczęły > już korodować. > W wieku 13 lat auto sprzedane-jedyny powód korozja, miejscami podłużnice sypały się od delikatnego > dotknięcia. Wymieniałeś na nowe czy używki? A jeśli nowe to jakoś dodatkowo zabezpieczałeś je? > U nas zawsze pasek Conti i rolki Ina. > My jeździliśmy na Mobilu 15W40 > Proponuję zacząć od smarowania wszystkich ruchomych elementów (linki, dźwignie) zwłaszcza w > okolicy skrzyni biegów. > W naszym cały czas temperatura na wskaźniku oscylowała w granicach 70 stopni. Po wymianie > termostatu na nowy dalej było ok 70 st. Kiedy wskazówka wskazywała 90 stopni załączał się > wentylator chłodnicy. Termostat to koszt ~30zł, wymienimy na pewno Ile palił ten 2.8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > To ja jeździłem młodszymi > niech autor wątku ujawni wiek autka 1996 r Po VIN można sprawdzić w Eperze co tam siedziało? Może ktoś po zdjęciu odszyfruje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Ale jaja, na 100% był to 1995 rok, teraz już jestem pewien Zdecyduj się Pan! Ile palił Ci ten Fiacik? Ktoś się może orientuje od czego jest guzik z ikonką wentylatora obok guzika klimatyzacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Zdecyduj się Pan! > Ile palił Ci ten Fiacik? > Ktoś się może orientuje od czego jest guzik z ikonką wentylatora obok guzika klimatyzacji? Dodatkowy nawiew na tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Zdecyduj się Pan! > Ile palił Ci ten Fiacik? > Ktoś się może orientuje od czego jest guzik z ikonką wentylatora obok guzika klimatyzacji? obieg wwnetrzny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Dodatkowy nawiew na tyl Nawiew pod siedzeniami? Jest jeszcze nawiew na dachu z oddzielnym pokrętłem od 0 do 3, zawsze wieje z niego zimnym powietrzem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Zdecyduj się Pan! > Ile palił Ci ten Fiacik? > Ktoś się może orientuje od czego jest guzik z ikonką wentylatora obok guzika klimatyzacji? 8-12l zależy jak go nadusiłem Średnio 10l ale ja raczej mam ciężkawą nogę U mnie był problem z czujnikiem wału i powodował problemy z odpalaniem, nierówną pracę itd. W kilku serwisach sygnowanych marką BOSZA nie potrafili się podłączyć pod komputer, bo to stare, a to wtyczka nie ta itd. Pół roku się męczyłem Prze przypadek podjechałem do gościa 4 km od mojego miejsca, taka dziupla ale widziałem, że siedzi w rozbitkach z laptopem. Podpiął się w 30 sekund, a po 1 minucie powiedział, ze mam wymienić czujnik położenia wału Jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > obieg wwnetrzny ? Od tego jest suwak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > A to zagwostka a który rok ? jeśli jest na bezpośrednim wtrysku to nie ma żarowych na bank. A druga sprawa że te silniki bez włączania płomieniówki palą od strzała nawet przy -15 - 20 (i równo chodzą) Pomiar kompresji wskaże czy przyczyna jest w układzie paliwowym (wtryski, pompa rozdz), czy też w kompresji. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolcc Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Wymieniałeś na nowe czy używki? A jeśli nowe to jakoś dodatkowo zabezpieczałeś je? Wszystko nowe, niestety blacha zwykła bez ocynku. Zabezpieczenie to farba podkładowa, konserwacja, lakier. więcej na tak stare auto chyba nie ma sensu. > Termostat to koszt ~30zł, wymienimy na pewno Do naszego termostat około 100 zł > Ile palił ten 2.8? Mięliśmy Ducato Maxi blaszaka, spalanie minimalne przy oszczędnej jeździe to 7,3 L/100km, realnie 8-9 L, średnie spalanie nigdy nie wyniosło więcej niż 10 l/100km. Ładunki jakie woził to max 800 kg, powroty na pusto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > jeśli jest na bezpośrednim wtrysku to nie ma żarowych na bank. ciekawoski piszesz bo nawet najnowsze CR posiada świeczki. Przy płomieniówce to rozumiem bo tam nie ma wtryskiwaczy w głowicy . Wszystkie następne z pompą rozdzielaczową i CR muszą mieć świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > 8-12l zależy jak go nadusiłem Dlatego obecnie jestem wierny ( przy autkach powyżel 10lat) Fordowi. Przy pełnym ładunku i ciężkim bucie nie chce do 9l dojść. Teraz po mieście spokojnie się mieszcze 7.5-8.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Dlatego obecnie jestem wierny ( przy autkach powyżel 10lat) Fordowi. Przy pełnym ładunku i ciężkim > bucie nie chce do 9l dojść. Teraz po mieście spokojnie się mieszcze 7.5-8.2 Daj go mi, a udowodnię że Twój pełny but jest w połowie pusty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Daj go mi, a udowodnię że Twój pełny but jest w połowie pusty A spoko , kumpel litrażował auto na tracie PL-AUT-PL . Auto po dach zawalone G-K i profilami , Alpy i inne cudeńka , chyba z 1500 km zrobił wyszło magiczne 8,92l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > A spoko , kumpel litrażował auto na tracie PL-AUT-PL . Auto po dach zawalone G-K i profilami , Alpy > i inne cudeńka , chyba z 1500 km zrobił wyszło magiczne 8,92l/100km Ja na aucie mając 2000 kg + przyczepa 1500 kg potrafiłem się zmieścić w 9-10 litrach wcale wolno nie jadąc. A lecąc na pusto nocą to i 13 l dało się zrobić Napiszę tak, normalny człowiek normalną jazdą zamknie się w 8 l na pusto w 9 l na pełno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ciekawoski piszesz bo nawet najnowsze CR posiada świeczki. Przy płomieniówce to rozumiem bo tam > nie ma wtryskiwaczy w głowicy . A gdzie niby te wtryskiwacze są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ciekawoski piszesz bo nawet najnowsze CR posiada świeczki. Przy płomieniówce to rozumiem bo tam > nie ma wtryskiwaczy w głowicy . A przepraszam bardzo ale to jak paliwo jest podawane? >Wszystkie następne z pompą rozdzielaczową i CR muszą mieć > świeczki. Bzdura. Pisałem o tym konkretnym silniku 2,5tdi na bezpośrednim wtrysku na rotacyjnej pompie bosch VE Coś strasznie kręcisz a podejrzewam że tego konkretnego silnika to na oczy nie widziałeś... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > A gdzie niby te wtryskiwacze są No w sumie też w głowicy tylko jest inna konstrukcja (przekrój) komory spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > 8-12l zależy jak go nadusiłem > Średnio 10l ale ja raczej mam ciężkawą nogę No to mniej więcej podobnie obstawiałem. Po pierwszych 400 km nam pali lekko ponad 10 l. BTW Jaką V-max zanotowałeś? > Podpiął się w 30 sekund, a po 1 minucie powiedział, ze mam wymienić czujnik położenia wału > Jak ręką odjął Nie pamiętasz jakiego kabla używał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > jeśli jest na bezpośrednim wtrysku to nie ma żarowych na bank. Po Vin mogę to jakoś sprawdzić? W papierach widnieje 2.5 TDI 85kW > A druga sprawa że te silniki bez włączania płomieniówki palą od strzała nawet przy -15 - 20 (i > równo chodzą) > Pomiar kompresji wskaże czy przyczyna jest w układzie paliwowym (wtryski, pompa rozdz), czy też w > kompresji. > pozdr Gdyby silnik był w kiepskiej kondycji to jest w stanie polecieć 160km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Wszystko nowe, niestety blacha zwykła bez ocynku. Zabezpieczenie to farba podkładowa, konserwacja, > lakier. więcej na tak stare auto chyba nie ma sensu. Myślałem wszystkie elementy zabezpieczyć epoxydem Kasy raczej nie będziemy żałować tym bardziej, że rozkłada się na 3 osoby. Auto ma służyć kilka lat i przejeżdżać za jednym zamachem około 2 000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > No to mniej więcej podobnie obstawiałem. Po pierwszych 400 km nam pali lekko ponad 10 l. > BTW Jaką V-max zanotowałeś? > Nie pamiętasz jakiego kabla używał? Ale czy silnik 2.5 potrzebuje czujnika polozenia walu? Ktory rok tego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Ale czy silnik 2.5 potrzebuje czujnika polozenia walu? > Ktory rok tego auta? 96 rok. A co do czujnika położenia wału to nie mam pojęcia ale chciałbym wiedzieć czy jest szansa podłączyć go pod kompa i samemu coś zdiagnozować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > 96 rok. Czyli jedyna elektronika to immobiliser o ile w tym roczniku juz byl. W 98 byly juz w ducato. > A co do czujnika położenia wału to nie mam pojęcia ale chciałbym wiedzieć czy jest szansa podłączyć > go pod kompa i samemu coś zdiagnozować Nie ma co tam diagnozowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Czyli jedyna elektronika to immobiliser o ile w tym roczniku juz byl. No i tu już są problemy co jakiś czas świeci kontrolka CODE ale nie ma to żadnego wpływu na odpalanie auta. Można olać? > W 98 byly juz w ducato. > Nie ma co tam diagnozowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > No i tu już są problemy co jakiś czas świeci kontrolka CODE ale nie ma to żadnego wpływu na > odpalanie auta. Można olać? Kiedys zostawilem przekrecony zaplon w stacyjce i wymienilem aku po czym juz nie odpalilem... Wizyta w serwisie koszty groszowe ale klopot... Jedyna ekektronika i wlasnie przez nia byl problem haha ponoc mozna wymienic ten lement pompy wtryskowej na wersje bez immo i po klopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Po Vin mogę to jakoś sprawdzić? W papierach widnieje 2.5 TDI 85kW > Gdyby silnik był w kiepskiej kondycji to jest w stanie polecieć 160km/h? Zależy jak mocno kiepski stan - ale ogólnie - będzie. Licznikowo oczywiscie Zwłaszcza jak go ktoś nieco podkręci na pompie i dodatkowo na sprężarce. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.