SantaCB Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Czeka mnie jedna z ostatnich zagadek 'poswapowych', mianowicie muszę stworzyć jakiś wydech. Ma być przede wszystkim cichy, nie dusić silnika i przechodzić przeglądy Opcje: 1. Ulter + jakaś atrapa kata http://allegro.pl/sportowy-tlumik-dedykowany-ulter-fiat-seicento-i2927386053.html Czy w tym wypadku ulter będzie miał za mała średnicę? 2. Gięcie z rury fi43 + atrapa kata + środkowy + końcowy. Dodatkowo, na wiosnę wchodzi mts 70/50 także potrzebowałbym na środkowy czegoś niedużego gabarytowo, żeby nie zostawić połowy wydechu na mieście Doradźcie proszę, bo już nie wiem jak to ugryźć.... Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > Czeka mnie jedna z ostatnich zagadek 'poswapowych', mianowicie muszę stworzyć jakiś wydech. Ma być > przede wszystkim cichy, nie dusić silnika i przechodzić przeglądy Opcje: > 1. Ulter + jakaś atrapa kata > http://allegro.pl/sportowy-tlumik-dedykowany-ulter-fiat-seicento-i2927386053.html > Czy w tym wypadku ulter będzie miał za mała średnicę? > 2. Gięcie z rury fi43 + atrapa kata + środkowy + końcowy. > Dodatkowo, na wiosnę wchodzi mts 70/50 także potrzebowałbym na środkowy czegoś niedużego > gabarytowo, żeby nie zostawić połowy wydechu na mieście > Doradźcie proszę, bo już nie wiem jak to ugryźć.... > Pozdrawiam! ja u siebie wstawiłem zaraz za portkami kata z cc 900 tylko wlot i wylot zrobiłem 52, cały wydech od portek fi 52 i do tego końcowy przelot z motocykla , długości 50cm <troche za długa, cięzko z rurami wyjśc, lepiej długość puchy wziąc 40cm, średnicy max 12cm, wylot fi 45 i niewiele głośniej od serii, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 52 na seryjny motor to jest za dużo to samo 50 ja mam fi 43 idealna sprawa i końcowy z dużego fiata- ale już go dość słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 a może spróbuj zagadać od kolegi maciek__cc bo on z tego co pamiętam to miał na giełdzie wydech z kwasów na sprzedaż: 2. Układ wydechowy ze stali wraz z łącznikiem elastycznym FI 65mm/ 2,5" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > a może spróbuj zagadać od kolegi maciek__cc bo on z tego co pamiętam to miał na giełdzie wydech z > kwasów na sprzedaż: > 2. Układ wydechowy ze stali wraz z łącznikiem elastycznym FI 65mm/ 2,5" ten wydech czeka juz u mnie w garage na montaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > 52 na seryjny motor to jest za dużo to samo 50 > ja mam fi 43 idealna sprawa i końcowy z dużego fiata- ale już go dość słychać No właśnie już gdzieś czytałem maila bodajże p. Węglarskiego gdzie pisał, że do 1.2 8v się należy 43mm. To chyba wrzuce kanta na koniec i jakiegoś golfa czy alfe jako środkowy, co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > No właśnie już gdzieś czytałem maila bodajże p. Węglarskiego gdzie pisał, że do 1.2 8v się należy > 43mm. To chyba wrzuce kanta na koniec i jakiegoś golfa czy alfe jako środkowy, co Wy na to? ja mam u siebie przelot a na końcu mam z golfa GTI i jest naprawie fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > No właśnie już gdzieś czytałem maila bodajże p. Węglarskiego gdzie pisał, że do 1.2 8v się należy > 43mm. To chyba wrzuce kanta na koniec i jakiegoś golfa czy alfe jako środkowy, co Wy na to? A po co kanta wrzucać? ja mam na środku pustego kata wsadzonego i działa jak komora rozspręzająca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 u mnie to tak wygląda, tak jak mówiłem Fi 52, ścianka 1mm, ale tigiem wyśmienicie się spawa, kat załatwia temat głośności, końcowy przelot daje lekki pomruk, ale spokojnie można walić kilometry nie rozgłaszając muzyki , żadnego rezonansu czy głębokiego basu od którego pęka głowa po paru minutach, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > u mnie to tak wygląda, tak jak mówiłem Fi 52, ścianka 1mm, ale tigiem wyśmienicie się spawa, kat > załatwia temat głośności, końcowy przelot daje lekki pomruk, ale spokojnie można walić > kilometry nie rozgłaszając muzyki , żadnego rezonansu czy głębokiego basu od którego pęka > głowa po paru minutach, To po co dajesz fi 52 skoro nie chcesz żeby głośniej chodził? Poczytajcie koledzy coś na temat wydechów np. p.Pachonia. Róbcie jak uważacie ale wszystko powyżej fi 45 to za dużo na seryjne motory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > To po co dajesz fi 52 skoro nie chcesz żeby głośniej chodził? Poczytajcie koledzy coś na temat > wydechów np. p.Pachonia. Róbcie jak uważacie ale wszystko powyżej fi 45 to za dużo na seryjne > motory. ja zrobiłem Fi 52, ponieważ w planach jest 1,2 T, a nie chce mi sie wydechu robić kilka razy od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Dobra, czyli na dobrą sprawę pusty kat jako puszka rozprężeniowa i końcowy tylko dadzą "cywilizowany" poziom głośności? Czy jeszcze wstawiać środkowy do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Dobra, czyli na dobrą sprawę pusty kat jako puszka rozprężeniowa i końcowy tylko dadzą > "cywilizowany" poziom głośności? Czy jeszcze wstawiać środkowy do tego? Ja mam pustego kata i końcowy z dużego fiata(czyli końcowy jest pusty) jak dasz jakąś puszkę z bebechami to powinno być trochę głośniej od serii a nie będzie mulić motoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpyrek Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Ja kupiłem fi43 z strumienica łuskowa awg od Razera i powiem że naprawde głosno, musze tą strumienice zamienić na swój tłumik z 125p i zobaczyć jaki efekt będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Ja kupiłem fi43 z strumienica łuskowa awg od Razera i powiem że naprawde głosno, musze tą > strumienice zamienić na swój tłumik z 125p i zobaczyć jaki efekt będzie Ja mam koncowy od dużego fiata i też jest głośno. Polecam jakąś puszke z komorami w środku. Seryjny z Seja jest bardzo tłumi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 z własnego doświadczenia wiem, ze lepiej na poczatku dac zaraz za portkami coś tłumiącego niż na końcu, pusty kat, jako komora rozprężna według mnie nie daje dobrego efektu, mamy do czynienia z potwornym rezonansem tkóry wręcz dudni pod autem, lepiej zamontować coś komorowego bądź zwykły katalizator i końcowy przelot niż pustego kata i na końcu go dusić komorowym, zwężki na końcu też nie dają efektu bo pod autem słychać ten głeboki bas, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SantaCB Napisano 15 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Ok, ale jak założę kata z 900 to nie będzie dusiło 1.2? W sumie to by było najprostsze rozwiązanie, kat z 900, rura gięta 43 i końcowy, choćby z kanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 > Ok, ale jak założę kata z 900 to nie będzie dusiło 1.2? W sumie to by było najprostsze rozwiązanie, > kat z 900, rura gięta 43 i końcowy, choćby z kanta. powiem tak, ja wsadziłem kata z cc 900, tylko ze wlot i wylot zrobiłem 52, a nie seryjny z cc 900, i nie ma duszenia nawet do odciecia, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brzosti Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Ja tam żadnego basu u siebie nie słyszę, mój wydech jest wyciągnięty za mocno podłubanego silnika i daje rade bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cb_marcin Napisano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2014 > To po co dajesz fi 52 skoro nie chcesz żeby głośniej chodził? Poczytajcie koledzy coś na temat > wydechów np. p.Pachonia. Róbcie jak uważacie ale wszystko powyżej fi 45 to za dużo na seryjne > motory. Wydech zrobiony większy po to bym nie musiał modzić jak bedzie turbiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.