Cinek Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Dwulitrowy diesel. Warto? Niewarto? Jak z awaryjnością? Jak z dostępem zamienników? Jak z odsprzedażą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Buda lubi gnić, a co do silnika, to jakiś diesel był z bmw ale nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Dwulitrowy diesel. > Warto? > Niewarto? W rodzinie jest taki z pierwszych lat produkcji. Właściciel zadowolony, raz wymieniał wtryski ale to raczej wynik jego zamiłowania do lania taniej gnojówki. Z tego co ja widziałem to masakrycznie tandetne wnętrze ale w miarę dużo przestrzeni. Podobno są problemy z napędami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > W rodzinie jest taki z pierwszych lat produkcji. Właściciel zadowolony, raz wymieniał wtryski ale > to raczej wynik jego zamiłowania do lania taniej gnojówki. > Z tego co ja widziałem to masakrycznie tandetne wnętrze ale w miarę dużo przestrzeni. > Podobno są problemy z napędami O tak, wnetrze jest do bani ale juz z czarna deska ktora wchodzila w ~2004 wnetrze wyglada juz ok Plusem jest ze wszystko jest poskrecane wkretami, licznik trzyma sie w sumie na okolo 10 wkretrach, nie ma wiec obawy ze ktoras spinka pusci i bedzie cos luzno latac W napedach najczesciej siadaja podpory walu Sypie sie tez skrzynia IRD ale to z winy kierowcy ktory na czas nie wymieni wiskozy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Trzeba też uważać bo na rynku wtórnym jest dużo egzemplarzy z UK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Dwulitrowy diesel. > Warto? > Niewarto? > Jak z awaryjnością? > Jak z dostępem zamienników? > Jak z odsprzedażą? Mój ojciec taki ujeżdża. Ogólnie nie sprawa większych problemów mechanicznych. Spalanie przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym, choć z przewagą trasy to ok. 7l/100km. Z minusów to na pewno wiecznie zaparowane szyby, nawiew na max. nie wiele daje. W czasie mrozów tylna szyba przymarza i nie otworzysz bagażnika. Ostatnio pękła linka w mechanizmie opuszczania szyby, co też nie jest rzadkością w tym modelu. PS.1. Sporo dowiesz się z tego forum. PS.2. Ojciec powoli zastanawia się nad zmianą auta...jak coś to priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Trzeba też uważać bo na rynku wtórnym jest dużo egzemplarzy z UK I to zwłaszcza diesli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Banalnie prosto przerabia się angliki na "naszą" stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Banalnie prosto przerabia się angliki na "naszą" stronę zwłaszcza z przekładnią kierowniczą od opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Banalnie prosto przerabia się angliki na "naszą" stronę Zwłaszcza wycieraczki. Wystarczą mocne kombinerki i imadło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Diesel, ale Jeep. Cherokee 2.8 CRD Skrzynia automatyczna z blokadą dyfra. Roczniki 2005-2006. Ktoś coś może powiedzieć co ten model zwykle boli i na co uważać przy zakupie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Banalnie prosto przerabia się angliki na "naszą" stronę Dobra, a czy taki anglik po przekładce różni się czymś istotnym od wersji europejskiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Dobra, a czy taki anglik po przekładce różni się czymś istotnym od wersji europejskiej? Tak ma więcej dziur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Dobra, a czy taki anglik po przekładce różni się czymś istotnym od wersji europejskiej? Jezeli madrze przerobiony to nie Piszac madrze mam na mysli Zmieniona klamka z zamkiem Zmieniony fotel pasazera na kierowcy Zmieniona wykladzina Wycieraczki jak najbardziej w prosty sposob mozna przerobic ale nie zrobisz tego tylko wylacznie kombinerkami Jak bedziesz ogladal przelozonego anglika to podjedz na myjnie i lej woda po podszybiu, sprawdzisz czy zaslepiony jest otwor po puszcze filtra, jezeli nie jest to bedziesz mial kaluze na dywaniku pasazera Jezeli auto ma klime to sprawdz jak poklelili puszke w nogach pasazera, jak polozyli rure doprowadzajaca (widzialem rozne patetny) Co do nadwozia to sprawdz ranty drzwi i bagaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wyro76 Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Buda lubi gnić, a co do silnika, to jakiś diesel był z bmw ale nie pamiętam. 2.0 CDTi M47R Turboklekot od BMW z turbiną o stałej geometrii łopatek. Taki sam jest w R75. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Jezeli madrze przerobiony to nie > Piszac madrze mam na mysli > Zmieniona klamka z zamkiem > Zmieniony fotel pasazera na kierowcy > Zmieniona wykladzina zapomniałeś o fachowym ułożeniu przewodów hamulcowych widziałem takie kaszany że Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 > Diesel, ale Jeep. > Cherokee 2.8 CRD > Skrzynia automatyczna z blokadą dyfra. Roczniki 2005-2006. > Ktoś coś może powiedzieć co ten model zwykle boli i na co uważać przy zakupie? na to co w kazdym samochodzie trzeba zwrocic uwage plus zmienic paliwo i poszukac czegos w benzynie - a jezeli koszta paliwa uwazasz ze za wysokie to zaloz gaz kopalnie wiedzy masz na jeep.org.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 mam w rodzinie takiego 1.8 benzyn. przywieziony jakies 6/7 lat temu z anglii i tu przekładka była robiona. w krakowie masz firme co przekłada tylko i wyłacznie LR wiekszych problemów nie maja z tym autem.Autko awaryjne jak kazde inne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 ja mam pytanie odnośnie jednej rzeczy: Do czego są te przyciski na drążku zmiany biegów? w tym wypacykowanym a tu foto: [image]www.arobron.home.pl/moje_auto/images/phocagallery/freelanderPL/66.jpg[/image] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > ja mam pytanie odnośnie jednej rzeczy: > Do czego są te przyciski na drążku zmiany biegów? w tym wypacykowanym > a tu foto: > [image]www.arobron.home.pl/moje_auto/images/phocagallery/freelanderPL/66.jpg[/image] Hill holder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.