gala Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 Pora na wymianę amorków w Octavii I mojego taty. Fabryczne wytrzymały kupę czasu. Co jest warte uwagi a co omijać z daleka? Chodzi o przód i tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Pora na wymianę amorków w Octavii I mojego taty. Fabryczne wytrzymały kupę czasu. Co jest warte > uwagi a co omijać z daleka? > Chodzi o przód i tył KYB - olejowe jak ma być komfortowo, jak ciut bardziej ma się trzymać to gazowo-olejowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > KYB - olejowe jak ma być komfortowo, jak ciut bardziej ma się trzymać to gazowo-olejowe. orientujesz się co tam było fabrycznie montowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > orientujesz się co tam było fabrycznie montowane? Wiesz to zależy od rocznika, w OI to nie wiem, ale wiem że np. w Astrze F z jednego rocznika były np. i KYB i Delphi. Ciężko ustalić, a KYB do seryjnego auta są dobre i dość tanie. Miałem Sachsy i wytrzymały z tego co pamiętam 60kkm i były już mocno słabiutkie, a KYB po kolejnych 60kkm działały jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 10 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Wiesz to zależy od rocznika, w OI to nie wiem, ale wiem że np. w Astrze F z jednego rocznika były > np. i KYB i Delphi. Ciężko ustalić, a KYB do seryjnego auta są dobre i dość tanie. Miałem > Sachsy i wytrzymały z tego co pamiętam 60kkm i były już mocno słabiutkie, a KYB po kolejnych > 60kkm działały jak nowe. miałem na myśli czy olejowe czy gazowo - olejowe, sorki, mój błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > KYB - olejowe jak ma być komfortowo, jak ciut bardziej ma się trzymać to gazowo-olejowe. Mój mechanik jak słyszy Kayaba to dostaje drgawek i nawet na życzenie klienta tego nie wsadzi bo tyle reklamacji miał, że definitywnie skreślił te amory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Mój mechanik jak słyszy Kayaba to dostaje drgawek i nawet na życzenie klienta tego nie wsadzi bo > tyle reklamacji miał, że definitywnie skreślił te amory Jak robiłem w częściach i sam miałem, zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spajdi Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Jak robiłem w częściach i sam miałem, zero problemów. Jak to mówią opinia jest jak d...a on widocznie miał pecha trafił kilka razy na wadliwe i się zraził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Pora na wymianę amorków w Octavii I mojego taty. Fabryczne wytrzymały kupę czasu. Co jest warte > uwagi a co omijać z daleka? > Chodzi o przód i tył KYB albo Sachs. Ja do swojej założyłem Sachs i jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Mój mechanik jak słyszy Kayaba to dostaje drgawek i nawet na życzenie klienta tego nie wsadzi bo > tyle reklamacji miał, że definitywnie skreślił te amory Znam dość mocno branżę dystrybucji części i nie mogę tego potwierdzić. Mechanicy których zaopatruję zazwyczaj biorą KYB i Sachs jak klient chce dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Jak to mówią opinia jest jak d...a on widocznie miał pecha trafił kilka razy na wadliwe i się > zraził Wiesz jak miałem na tył założone Sachsy z wadliwej serii. Na mrozie po prostu stukały, jak ciepło cisza, mróz stukanie. Ale wymiana gwarancyjna od bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > Znam dość mocno branżę dystrybucji części i nie mogę tego potwierdzić. > Mechanicy których zaopatruję zazwyczaj biorą KYB i Sachs jak klient chce dobre. A gdzie Bilstein? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 10 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2013 > A gdzie Bilstein? Jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Jest OK. Ale nie niskie modele, te raczej nie sa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Mam Monroe z tyłu od 3 lat ,i maja po 78% i 80% . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Mam Monroe z tyłu od 3 lat ,i maja po 78% i 80% . W dwoch poprzednich autach mialem Monroe i sobie chwalilem amortyzatory tej firmy. Jednym i drugim zrobilem na nich okolo 100kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Kiedyś zawsze zakładałem KYB - były o.k. Od kilku lat nie miałem potrzeby zmieniania seryjnych, więc nie wiem, czy trzymają poziom. Zdecydowanie olejowo-gazowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Obecnie w Astrze G mam z tyłu KYB Excel-G, spisują się dobrze, w poprzednim aucie miałem 4x KYB i też spisywały się bardzo dobrze. Brat w Astrze F ma 4x Bilstein B4 i sobie chwali. W VAGach to pewnie w oryginale jest Sachs albo Boge. Do siebie planuję kupić teraz komplet na przód i zastanawiam się między, oczywiście KYB, ale biorę też pod uwagę Delphi, Monroe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Kiedyś zawsze zakładałem KYB - były o.k. Od kilku lat nie miałem potrzeby zmieniania seryjnych, > więc nie wiem, czy trzymają poziom. > Zdecydowanie olejowo-gazowe. Podpisuję się obiema łapami. KYB olej-gaz mialem w kilku autach, ostatnie 2-3 lata temu i jakość OK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 na poczatku zanim mialem gwint FK w octavi uzywalem KYB i bylem zadowolony bardzo dobre amorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Basu Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Ale nie niskie modele, te raczej nie sa ok. Spojrzałem na % reklamacji - niski. Aczkolwiek i % w ogólnej sprzedaży nie jest specjalnie wysoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.