domeldoom Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Witam Zastanawiam się nad Fiatem Panda II lub III z silnikiem 1.2 69KM EURO 5. Czy silnik ten toleruje zasilanie LPG? Jeśli kupię zamierzam założyć LPG z BRC. Będzie się to sprawowało poprawnie. Przy okazji - czy ten silnik sam w sobie jest OK? pzdr tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Witam > Zastanawiam się nad Fiatem Panda II lub III z silnikiem 1.2 69KM EURO 5. Czy silnik ten toleruje > zasilanie LPG? Jeśli kupię zamierzam założyć LPG z BRC. Będzie się to sprawowało poprawnie. > Przy okazji - czy ten silnik sam w sobie jest OK? > pzdr > tomek Panda EURO 5 + LPG = Były robione i wszystko śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Witam > Zastanawiam się nad Fiatem Panda II lub III z silnikiem 1.2 69KM EURO 5. Czy silnik ten toleruje > zasilanie LPG? Jeśli kupię zamierzam założyć LPG z BRC. Będzie się to sprawowało poprawnie. > Przy okazji - czy ten silnik sam w sobie jest OK? > pzdr > tomek Jak graty będą dobre i montaż będzie zgodny ze sztuką to będzie śmigać jak na benzynie. PS nie daj się złapać na instalacje za 2-2,2k PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 W piatek bede do swojej montowal brc sequent24 i zdam relacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 będzie dobrze ale lepiej założyć KME Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > będzie dobrze ale lepiej założyć KME Łaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 Zrobiłem już pandą z tym silnikiem ponad 52 kkm. Gaz od nowości. Wszystko jest ok, na benzynie cisza, a na gazie trochę tyrkoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Zrobiłem już pandą z tym silnikiem ponad 52 kkm. Gaz od nowości. Wszystko jest ok, na benzynie > cisza, a na gazie trochę tyrkoli Jaka masz instalacje? Masz lubryfikacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 BRC Sequent Reduktor BRC typ Genius Wielozawór typ BRC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 KME ma większe możliwości regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > KME ma większe możliwości regulacji bo musi obsługiwać valdemary i alaske brc ma tyle funkcji ile potrzeba do regulacji, a i tak wszystkich funkcji sienie wykorzystuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 problem pojawia się po dłuższej eksploatacji w miarę zużywania elementów, w KME można sporo podciągnąć regulacją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > problem pojawia się po dłuższej eksploatacji w miarę zużywania elementów, w KME można sporo podciągnąć regulacją Ale masz na myśli podzespołu instalacji lpg, czy zużycie wszystkich innych podzespołów samochodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 chodzi o elementy instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Panowie. Czy potrzebna jest lubryfikacja przy tym silniku? ASO montuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Panowie. Czy potrzebna jest lubryfikacja przy tym silniku? ASO montuje? Dla mnie lubryfikacja to lipa - pic na wodę. Lepiej dopłacić do szybszych i mniej awaryjnych wtrysków i/lub mocniejszego i stabilniejszego reduktora ... Na forum AC otrzymałem informację, że temperatura spalania lpg nie jest wyższa od temperatury spalania benzyny jeżeli mieszanka jest dobrze wyregulowana ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Na forum AC otrzymałem informację, że temperatura spalania lpg nie jest wyższa od temperatury > spalania benzyny jeżeli mieszanka jest dobrze wyregulowana ... Temperatura spalania, czy raczej spalin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Temperatura spalania, czy raczej spalin? Chodziło o temperaturę spalin. Jest tam też info o lubryfikacji i wypowiedź pracownika AC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Chodziło o temperaturę spalin. Ano właśnie. Nie jest to to samo. > Jest tam też info o lubryfikacji i wypowiedź pracownika AC. Są przeróżne opinie na ten temat. Cały problem w tym, że rzetelne badania eksploatacyjne kosztują dużo, a opieranie się na pojedynczych przypadkach "z życia" nie daje dobrego poglądu na całe zjawisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Ano właśnie. Nie jest to to samo... Ale jest ze sobą bardzo powiązane, bo niby dlaczego ciepło generowane przez spalania benzyny ma być tracone inaczej lub gdzie indziej niż ciepło generowane przez spalanie lpg ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > Ale jest ze sobą bardzo powiązane, bo niby dlaczego ciepło generowane przez spalania benzyny ma być > tracone inaczej lub gdzie indziej niż ciepło generowane przez spalanie lpg ... Jest powiązane. Chodzi o to jak ładunek spala się vs. kąt OWK. A to już zależy od składu mieszanki, paliwa i całej masy różnych innych parametrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 19 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2013 > problem pojawia się po dłuższej eksploatacji w miarę zużywania elementów, w KME można sporo > podciągnąć regulacją po dłuższej czyli po ilu kilometrach? brc ma dobrej jakości podzespoły więć wytrzymałośc ich jest długa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Pytanie z innej manki: Czy macie tak w tych silnikach ze przy ruszaniu na 1 z pelnym butem przy 3,5krpm jest odcinany zaplon? I dopiero po 3s rusza dalej z kopyta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 U mnie jest dokładnie tak jak piszesz Złapie 3,5 tys obrotów, zawiesza się chwilowo i dalej jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Fiat zna problem i nie potrafi nic z nim zrobic. Nastepuje odciecie zaplony (na lpg tez problem wystepuje). Dlaczego...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Fiat zna problem i nie potrafi nic z nim zrobic. Nastepuje odciecie zaplony (na lpg tez problem > wystepuje). Dlaczego...? Może chodzi o to, żeby zniechęcić do takiego sposobu eksploatacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek1992 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 to mi w robocie trafiła sie jakaś dziwna panda bo nie miała z tym problemów i kręciła się normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grabol_87 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Ale to też trochę niebezpieczne Chcąc ruszyć dynamiczniej bądź wykonać jakiś manewr te kilka sekund może być przydatne arek1992 kolega ma identyczną pandę jak moja i u niego już ten problem nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zelotx Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Ale to też trochę niebezpieczne > Chcąc ruszyć dynamiczniej bądź wykonać jakiś manewr te kilka sekund może być przydatne > arek1992 kolega ma identyczną pandę jak moja i u niego już ten problem nie występuje Moze chodzi o wersje softu? Da sie zrobic downgrade w ASO? Ile $? Denerwuje mnie to odciecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.