SzymonZ Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 ... w sam raz na nasze drogi To taki radosny samochodzik: lubi się wspinać i "nogi" w wodzie wymoczyć Mercedes G63 AMG 6x6 Źródło: auto-motor-und-sport.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > ... w sam raz na nasze drogi > To taki radosny samochodzik: > lubi się wspinać i "nogi" w wodzie wymoczyć > Mercedes G63 AMG 6x6 > Źródło: auto-motor-und-sport.de ależ paskudztwo, nie rozumiem idei tej podwójnej osi :/ IMHO zdecydowanie ciekawsza przeróbka, to to: coś więcej można przeczytać tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > ależ paskudztwo, nie rozumiem idei tej podwójnej osi :/ W kopnym piachu/śniegu byś zrozumiał. Dla mnie boski. Ile milionów euro kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > W kopnym piachu/śniegu byś zrozumiał. Wątpię, jakoś na Islandii nie ma takich wynalazków za to opony od 40 cali w góra są normą. > Dla mnie boski. Ile milionów euro kosztuje? pewnie pincet Generalnie sztuka dla sztuki a masy dodatkowej tyle ze cala para poszła w gwizdek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 Nawet nie wiedziałem,że klasę G Mercedes klepie od 79r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 > Nawet nie wiedziałem,że klasę G Mercedes klepie od 79r. Klepia klepia, teraz nawet z 600-konnym silnikiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > ... w sam raz na nasze drogi Tia, przejedź się najpierw takim to zmienisz zdanie Kwa, jakie to jest twarde (piszę o zwykłym G, ale podejrzewam że ta dodatkowa oś w sprawie komfortu niewiele poprawia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Jak 6x6 to moze taki klasyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > W kopnym piachu/śniegu byś zrozumiał. nie koniecznie mnie to przekonuje, mało trzy osiowych samochodów startuje w różnego rodzaju rajdach offroadowych wszelkiej maści. > Dla mnie boski. Ile milionów euro kosztuje? dla mnie sztuka dla sztuki nie zwiększenie użyteczności pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > nie koniecznie mnie to przekonuje, mało trzy osiowych samochodów startuje w różnego rodzaju rajdach > offroadowych wszelkiej maści. Bo to zwieksza ilosc elementow, ktore moga zawiesc. Ale byly czasy gdy nawet bolidy F1 miewaly trzy osie - patrz Williams FW08D i March 2-4-0. A Tyrrell P34 mial dwie osie skretne z przodu . > dla mnie sztuka dla sztuki nie zwiększenie użyteczności pojazdu. Trudno powiedziec co autor mial na mysli, ale nie jest to cos niespotykanego. Pomijajac praktyczne zastosowanie - tyle w dzisiejszej motoryzacji "sztuki dla sztuki", ze nic mnie nie dziwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 Z tym ze te LR maja dodatkowa os tylko po to żeby zwiekszyc ladownosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Bo to zwieksza ilosc elementow, ktore moga zawiesc. Ale byly czasy gdy nawet bolidy F1 miewaly trzy > osie - patrz Williams FW08D i March 2-4-0. A Tyrrell P34 mial dwie osie skretne z przodu . > Trudno powiedziec co autor mial na mysli, ale nie jest to cos niespotykanego. > Pomijajac praktyczne zastosowanie - tyle w dzisiejszej motoryzacji "sztuki dla sztuki", ze nic mnie > nie dziwi. w przypadku pokazanych przez ciebie rozwiązań ma to uzasadnienie bolid zwiększenie trakcji bo w tym okresie zakładali małe kółeczka a w przypadku wozu strażackiego zbudowanego na land roverze to podniesienie ładowności. edit: swoja drogą bolidy z podwójna tylną osią bądź przednia to były niezłe ciekawostki konstrukcyjne ale jak widać po ich historii niezbyt trafione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Z tym ze te LR maja dodatkowa os tylko po to żeby zwiekszyc ladownosc. Nikt nie powiedzial, ze w przypadku MB nie ma to tego samego celu. Widziales kiedys G-klase z paka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Nikt nie powiedzial, ze w przypadku MB nie ma to tego samego celu. zartujesz? te auta sa zrobione typowo do lansu zreszta tablica z Dubajem wszystko wyjasnia > Widziales kiedys G-klase z paka? Nie ale widziałem W 460 i 461 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Nikt nie powiedzial, ze w przypadku MB nie ma to tego samego celu. Widziales kiedys G-klase z paka? no, wkleiłem w poście zdjęcia Gelendy towarowo użytecznej i ta ma bardziej imponująca pakę niż te dla turbanków przygotowane.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
calavera Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > ... w sam raz na nasze drogi > To taki radosny samochodzik: > lubi się wspinać i "nogi" w wodzie wymoczyć Jak to napisał mój znajomy: Mercedesa sentymentalny powrót do przeszłości... > MERCEDES < ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > zartujesz? te auta sa zrobione typowo do lansu zreszta tablica z Dubajem wszystko wyjasnia Nie od dzis wiadomo, ze im wieksza powierzchnia styku z podlozem tym latwiej sie poruszac po sypkich nawierzchniach. W Dubaju piachu dostatek, stad ta sceneria. A trzy tony ladownosci moga sie przydac kazdemu. > Nie ale widziałem W 460 i 461 I jest to tjunerska samorobka, a nie produkt Mercedesa. W tym przypadku to wyglada na cos wiecej niz tylko bling... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Nie od dzis wiadomo, ze im wieksza powierzchnia styku z podlozem tym latwiej sie poruszac po > sypkich nawierzchniach. Nie od dzis wiadomo ze jakos nie robi się zmot w tym kierunku > W Dubaju piachu dostatek, stad ta sceneria. bo tylko na tamten rynek sa te wydumki > A trzy tony ladownosci czyli razem ma 7ton? > moga sie przydac kazdemu. zwłaszcza w lanserskim aucie za blisko 400tys euro haha Ty naprawdę w to wierzysz???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > zwłaszcza w lanserskim aucie za blisko 400tys euro haha > Ty naprawdę w to wierzysz???? A dlaczego mam w to nie wierzyc? Przyda sie w rownym stopniu jak rekordowy czas okrazenia na petli polnocnej przy szpanowaniu na Bulwarze JFK w Monte Carlo - jedno nie wyklucza drugiego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Trudno powiedziec co autor mial na mysli, ale nie jest to cos niespotykanego. > Pomijajac praktyczne zastosowanie - tyle w dzisiejszej motoryzacji "sztuki dla sztuki", ze nic mnie > nie dziwi. ZTCW to dla KGHM-u do pracy pod ziemią też trzyosiowe Land Rovery powstają/powstawały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > ZTCW to dla KGHM-u do pracy pod ziemią też trzyosiowe Land Rovery powstają/powstawały. Które jak siwek z pokładu idy zostają tam do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seban_I Napisano 2 Marca 2013 Udostępnij Napisano 2 Marca 2013 > Jak 6x6 to moze taki klasyk Też mi się nasunął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 > ZTCW to dla KGHM-u do pracy pod ziemią też trzyosiowe Land Rovery powstają/powstawały. nie wiem czy jeszcze je klepią , ale jeździlem takim po dole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 > nie wiem czy jeszcze je klepią , ale jeździlem takim po dole W Kłodawie tez takie defy śmigają na dole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 > Które jak siwek z pokładu idy zostają tam do konca A nie Lysek przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 > A nie Lysek przypadkiem? no oczywiście ze tak ale w moim wieku mam prawo już nie pamietac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 > ... w sam raz na nasze drogi [...] I oryginal Za moich czasow jezdzilismy Land Rover, teraz Mercedes G-Wagon[...] W koncu jakas konkurencja dla 78 Dual Cab... - cena tylko nie ta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 3 Marca 2013 Udostępnij Napisano 3 Marca 2013 To do kompletu Sbarro Windhawk - 35 lat przed: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 było na AK ze 10000 razy ale na mnie za każdym razem robi to wrażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.