Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

> ... w sam raz na nasze drogi

> To taki radosny samochodzik:

> lubi się wspinać i "nogi" w wodzie wymoczyć

> Mercedes G63 AMG 6x6

> Źródło: auto-motor-und-sport.de

ależ paskudztwo, nie rozumiem idei tej podwójnej osi :/

IMHO zdecydowanie ciekawsza przeróbka, to to:

7b26345eba50327ce9442c4edbec7af9.jpg

coś więcej można przeczytać tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W kopnym piachu/śniegu byś zrozumiał.

Wątpię, jakoś na Islandii nie ma takich wynalazków za to opony od 40 cali w góra są normą.

> Dla mnie boski. Ile milionów euro kosztuje?

pewnie pincet hehe.gif

Generalnie sztuka dla sztuki a masy dodatkowej tyle ze cala para poszła w gwizdek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W kopnym piachu/śniegu byś zrozumiał.

nie koniecznie mnie to przekonuje, mało trzy osiowych samochodów startuje w różnego rodzaju rajdach offroadowych wszelkiej maści.

> Dla mnie boski. Ile milionów euro kosztuje?

dla mnie sztuka dla sztuki nie zwiększenie użyteczności pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie koniecznie mnie to przekonuje, mało trzy osiowych samochodów startuje w różnego rodzaju rajdach

> offroadowych wszelkiej maści.

Bo to zwieksza ilosc elementow, ktore moga zawiesc. Ale byly czasy gdy nawet bolidy F1 miewaly trzy osie - patrz Williams FW08D i March 2-4-0. A Tyrrell P34 mial dwie osie skretne z przodu grinser006.gif.

march-2-4-0-good-2012-2-886x498.jpg

> dla mnie sztuka dla sztuki nie zwiększenie użyteczności pojazdu.

Trudno powiedziec co autor mial na mysli, ale nie jest to cos niespotykanego.

dsc06894.jpg

dsc09544.jpg

Pomijajac praktyczne zastosowanie - tyle w dzisiejszej motoryzacji "sztuki dla sztuki", ze nic mnie nie dziwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to zwieksza ilosc elementow, ktore moga zawiesc. Ale byly czasy gdy nawet bolidy F1 miewaly trzy

> osie - patrz Williams FW08D i March 2-4-0. A Tyrrell P34 mial dwie osie skretne z przodu .

> Trudno powiedziec co autor mial na mysli, ale nie jest to cos niespotykanego.

> Pomijajac praktyczne zastosowanie - tyle w dzisiejszej motoryzacji "sztuki dla sztuki", ze nic mnie

> nie dziwi.

w przypadku pokazanych przez ciebie rozwiązań ma to uzasadnienie bolid zwiększenie trakcji bo w tym okresie zakładali małe kółeczka a w przypadku wozu strażackiego zbudowanego na land roverze to podniesienie ładowności.

edit:

swoja drogą bolidy z podwójna tylną osią bądź przednia to były niezłe ciekawostki konstrukcyjne ale jak widać po ich historii niezbyt trafione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zartujesz? te auta sa zrobione typowo do lansu zreszta tablica z Dubajem wszystko wyjasnia

Nie od dzis wiadomo, ze im wieksza powierzchnia styku z podlozem tym latwiej sie poruszac po sypkich nawierzchniach. W Dubaju piachu dostatek, stad ta sceneria. A trzy tony ladownosci moga sie przydac kazdemu.

Img1583761_middle.jpg

Img1583760_middle.jpg

Img1583761_middle.jpg

> Nie ale widziałem W 460 i 461

I jest to tjunerska samorobka, a nie produkt Mercedesa.

W tym przypadku to wyglada na cos wiecej niz tylko bling...

Mercedes-G63-AMG-6x6-19-fotoshowImageNew-68afdea5-664657.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie od dzis wiadomo, ze im wieksza powierzchnia styku z podlozem tym latwiej sie poruszac po

> sypkich nawierzchniach.

Nie od dzis wiadomo ze jakos nie robi się zmot w tym kierunku wink.gif

> W Dubaju piachu dostatek, stad ta sceneria.

bo tylko na tamten rynek sa te wydumki

> A trzy tony ladownosci

czyli razem ma 7ton?

> moga sie przydac kazdemu.

zwłaszcza w lanserskim aucie za blisko 400tys euro haha

Ty naprawdę w to wierzysz????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zwłaszcza w lanserskim aucie za blisko 400tys euro haha

> Ty naprawdę w to wierzysz????

A dlaczego mam w to nie wierzyc? Przyda sie w rownym stopniu jak rekordowy czas okrazenia na petli polnocnej przy szpanowaniu na Bulwarze JFK w Monte Carlo - jedno nie wyklucza drugiego 270751858-jezyk.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trudno powiedziec co autor mial na mysli, ale nie jest to cos niespotykanego.

> Pomijajac praktyczne zastosowanie - tyle w dzisiejszej motoryzacji "sztuki dla sztuki", ze nic mnie

> nie dziwi.

ZTCW to dla KGHM-u do pracy pod ziemią też trzyosiowe Land Rovery powstają/powstawały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... w sam raz na nasze drogi [...]

I oryginalzlosnik.gif

4byo.jpg

Za moich czasow jezdzilismy Land Rover, teraz Mercedes G-Wagonnono.gif[...]

2010-mercedesbenz-gwagon-australiandefenceforce-03.jpg

2010-mercedesbenz-gwagon-australiandefenceforce-05.jpg

W koncu jakas konkurencja dla 78 Dual Cab...ok.gif - cena tylko nie tazlosnik.gif

79-land-dcab-factory.jpg

Toyota_Landcruiser_70_large.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.