Skocz do zawartości

Lancer X did?


pr0mil

Rekomendowane odpowiedzi

Jak rozumiem, silnik to jednostka 2.0 tdi od VW, tylko nie wiem czy to ta ponad przeciętnie awaryjna jednostka.

Brata interesuje ten wóz. Sprzedającym jest komis, wygrali aukcje na car's on the web - zdjęcia i opis z oględzin już znalazłem na ich stronie.

Warto się interesować tym dieslem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak rozumiem, silnik to jednostka 2.0 tdi od VW, tylko nie wiem czy to ta ponad przeciętnie

> awaryjna jednostka.

> Brata interesuje ten wóz. Sprzedającym jest komis, wygrali aukcje na car's on the web - zdjęcia i

> opis z oględzin już znalazłem na ich stronie.

> Warto się interesować tym dieslem?

Teść ma takiego od nowości, zaraz po 100kkm wymienił turbinę, a teraz jest znowu jakiś problem z doładowaniem (podobno EGR,koszt około 3kPLN). Pozatym wszystko ok, tylko trochę głośny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teść ma takiego od nowości, zaraz po 100kkm wymienił turbinę, a teraz jest znowu jakiś problem z

> doładowaniem (podobno EGR,koszt około 3kPLN). Pozatym wszystko ok, tylko trochę głośny.

Jak już o tym piszesz - polecam postudiować cenniki napraw/przeglądów w ASO. Szybko można się wyleczyć z Mitsu grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak już o tym piszesz - polecam postudiować cenniki napraw/przeglądów w ASO. Szybko można się

> wyleczyć z Mitsu

Zgadza się, nawet standardowy przegląd po 20kkm to był koszt około 1500 PLN, o wymianie turbiny wolę już nie wspominać tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak już o tym piszesz - polecam postudiować cenniki napraw/przeglądów w ASO. Szybko można się

> wyleczyć z Mitsu

Bez przesady. Robiłem ostatnio przegląd na 60tyś km. Opisywałem to chyba na kąciku warszawskim.

Zapłaciłem chyba coś 500-600PLN, z tym że olej i filtry miałem własne (dodatkowe 200PLN).

Nie jest to może jakas super okazja, ale dramatu to ja tu nie widzę zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak rozumiem, silnik to jednostka 2.0 tdi od VW, tylko nie wiem czy to ta ponad przeciętnie

> awaryjna jednostka.

> Brata interesuje ten wóz. Sprzedającym jest komis, wygrali aukcje na car's on the web - zdjęcia i

> opis z oględzin już znalazłem na ich stronie.

> Warto się interesować tym dieslem?

Ciężko spotkać zadowolonego użytkownika jeżdżącego Mitsubishi z silnikiem Volkswagena grinser006.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bez przesady. Robiłem ostatnio przegląd na 60tyś km. Opisywałem to chyba na kąciku warszawskim.

> Zapłaciłem chyba coś 500-600PLN, z tym że olej i filtry miałem własne (dodatkowe 200PLN).

> Nie jest to może jakas super okazja, ale dramatu to ja tu nie widzę

Ja za przegląd po 60 kkm zapłaciłem 1150 zł. Ale w tym były wszystkie materiały, łącznie z wymianą płynów (chłodniczy, hamulcowy), filtrów (oleju, powietrza, kabinowy) i klocków (przód, tył). Cena w porządku ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja za przegląd po 60 kkm zapłaciłem 1150 zł.

No chyba podobną cenę mi zaproponowali. Wolałem sam kupić te potrzebne materiały i oszczędzić na bak paliwa wink.gif

Moim zdaniem może być taniej. Z wątku który wtedy założyłem wynikało że serwis VW jest o 1/3 tańszy. OK, ale tak czy siak nie jest to jakaś kwota z gatunku "zbankrutujesz przez serwis" zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No chyba podobną cenę mi zaproponowali. Wolałem sam kupić te potrzebne materiały i oszczędzić na

> bak paliwa

No jak ja liczyłem, to oszczędności byłyby nawet mniejsze, a kupując materiały w ASO przynajmniej nie ryzykuję, że w razie awarii gwarancyjnej byłyby jakieś problemy. Kupione u nich, robione u nich - niech sami naprawiają ok.gif

> Moim zdaniem może być taniej. Z wątku który wtedy założyłem wynikało że serwis VW jest o 1/3

> tańszy. OK, ale tak czy siak nie jest to jakaś kwota z gatunku "zbankrutujesz przez serwis"

W porównaniu do Fabii koszty faktycznie są wyższe gdzieś o 30%, ale jeżeli weźmie się pod uwagę, że wymiana oleju jest co 20 kkm, a nie 15 kkm - wychodzi tyle samo. I nijak w przypadku Mitsu nie moge zgodzić się z tym, że ceny serwisu "powalają". Porównywalne koszty co w przypadku VW czy innego Forda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie? Ja płacę za przegląd co 20 kkm 680 zł. Za diesla płaci się aż 1500??

AutoGT w W-wie. Sam olej to był koszt 300 PLN za Castrola lub 350 za Motula, filtr powietrza coś koło 200 PLN (w 2008 nie było zamienników) itp. Może teraz spuścili z tonu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teść ma takiego od nowości, zaraz po 100kkm wymienił turbinę, a teraz jest znowu jakiś problem z

> doładowaniem (podobno EGR,koszt około 3kPLN). Pozatym wszystko ok, tylko trochę głośny.

ja sobie poradzilem a jak u Ciebie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na aukcji kupili w jakiej cenie netto czy brutto?I jaki dokument sprzedażowy wystawiają fvat 23%

> czy fvat marża?

Nie wiem. W schowku znalazłem tylko jakiś wydruk - kto i co wygrał oraz nr aukcji. Na stronie nie ma informacji na temat ceny, tylko opis auta oraz dokładne zdjęcia wraz z danymi odnośnie przetarć/uszkodzonych elementów. Wydaje mi się, że cena nie jest jakaś "atrakcyjna", raczej normalna rynkowa.

Teraz pytanie, czy takie Misiubisi czy Laguna III?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciężko spotkać zadowolonego użytkownika jeżdżącego Mitsubishi z silnikiem Volkswagena

Ja tam byłem zadowolonym uzytkownikiem.

Miałem Grandisa z 2,0 BSY i przez 243 tysiące problemów nie było, no może poza spadającą od ciśnienia rurą z turbo 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli chyba nie takie straszne koszty?

> Wymieniłeś czy dało się jakoś reanimować? W jaki sposób zdiagnozować na 100%?

wymiana , w aso proba drogowa, wskazala przeladowanie i mechanik wskazal wlasnie to mowil ze turbina moze ale trzeba zaczac od sterownika i tak uczynilem wziolem od goscia na pdmiane i tak juz zostalo od ponad miesiaca brak blędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wracając do tematu Lancera w dieslu - za 8000km do zrobienia rozrząd koszt w ASO ~4100 zł. Ogólnie

> koszt ekspoloatacji Mitsubishi wysoki.

ja zaplłaciłem 1450 zł brutto też w ASO smile.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.