matikfm Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Witajcie, przymierzam się do sprzątania komory z tym że nagrzewnica zostaje. i moje pytanie o wskazówki i porady wiem ze robiło to już sporo ludzi, może ktoś coś podpowie? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Witajcie, przymierzam się do sprzątania komory z tym że nagrzewnica zostaje. i moje pytanie o > wskazówki i porady wiem ze robiło to już sporo ludzi, może ktoś coś podpowie? > pozdrawiam cos takiego robił jak dobrze pamietam Molo ale w 1.4 16v moze on cos ci podpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > Witajcie, przymierzam się do sprzątania komory z tym że nagrzewnica zostaje. i moje pytanie o > wskazówki i porady wiem ze robiło to już sporo ludzi, może ktoś coś podpowie? > pozdrawiam Ja aktualnie robie w cc 1.4 16v Wieczorem podesle ci zdjęcia wiązek itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 dzięki za dotychczas i proszę o jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Generalnie to całą wiązkę silnika czyli wtryski, cewki, temp wody itp upinasz pod kolektorem ssącym i wprowadzasz do kabiny przez otwór w grodzi, światła, wiatrak, czujnik chłodnicy, klakson itp ciągniesz prawą podłużnicą i pasem przednim. Ot to cała filozofia, jak masz kogoś ogarniętego w kabelkach to robota idzie szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 coprawda 8V, ale przygotowka ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Tu też 8V ale może się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 coś ode mnie https://picasaweb.google.com/110603638580326456286/Scs# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > coś ode mnie > https://picasaweb.google.com/110603638580326456286/Scs# widziałem cały album, gratki za tak fajne auto PS mnie sie nie uda zrobić całego cleana, ale chociaż pochowam co się da bo i tak robie całą wiązkę pod siebie, a kiedyś może przyjdzie czas na komore... Jak zrobię to się pochwale co wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 Lepiej to ogarnij ten czwórnik ukł. chłodzenia koło kolektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 20 Marca 2013 Udostępnij Napisano 20 Marca 2013 > ciągniesz prawą podłużnicą i pasem przednim. Ot to cała filozofia, jak masz kogoś ogarniętego > w kabelkach to robota idzie szybciej można też puścić na 2 wiązki i 2 podłużnice warto dać masę z tyłu silnika na mocowanie łapy skrzyni moje fotki zbędne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 Może po czasie ale może ma ktoś jakieś fotki dla "zielonego" którędy wiązki puścić? Tak łopatologicznie bym prosił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaLaRz007 Napisano 22 Października 2013 Udostępnij Napisano 22 Października 2013 Nie wiem czemu bałem się cleana, ale narobiliście mi teraz ochoty na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matikfm Napisano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2013 Ja wywierciłem już dziury w podłużnicach wewnątrz auta... schemat narysowałem ale na tym robota się zatrzymała... może uda mi się dokończyć w tym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil1321 Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 Panowie a ja mam takie pytanie. Dziurę po nagrzewnicy zaspawaliście i na to szpachla ? Czy macie jakieś inne patenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Panowie a ja mam takie pytanie. Dziurę po nagrzewnicy zaspawaliście i na to szpachla ? Czy macie > jakieś inne patenty. u mnie jest zaspawana, Sebec miał blachę naklejoną, kwestia gustu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > u mnie jest zaspawana, Sebec miał blachę naklejoną, kwestia gustu A niektórzy mieli samą szpachle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > u mnie jest zaspawana, Sebec miał blachę naklejoną, kwestia gustu Sebec miał na śruby ja miałem przyklejoną gdzieś leży w garażu jak ktoś potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.