sherif Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 Witam ! Przychodzi moment na zagazowanie mojej H6, niestety temat jest trudny, ale ja lubię wyzwania (i ryzyko niestety ). Problem w tym, że jest mało gazowników, którzy gazowali takie auto, znalazłem 3 firmy, który miały (małe) doświadczenie z tymi autami. Poniżej przedstawię co mi zaproponowany - prośba o opinie pod względem tech, złożonego kompletu. Kilka szczegółów: silnik 3.0 250KM, 6cyl z systemu SI-drive, czyli kilka programów sterowania między innymi przepustnicą i vvti (choć słyszałem że w zależności od programu są różne mapy) Nazw firm nie podaje,żeby nie sugerować. 1. Sterownik DTgas, wtryski dti 2Ohm, reduktor 2x Tomasetto Alaska, cena 4500. Plus taki, że chwalą się że zagazowali już kilka takich aut i nie było większych problemów po wysterowaniu. Minus, jakoś nie jestem przekonany do tej elektroniki i wtrysków, ale może niesłusznie 2. KME (lub ew STAG), Hana, reduktor KME Gold (x1), cena 3500 Plus: gazowałem u nich poprzednie Subaru, więc ten zakład ma moje zaufanie (przejechałem tym autem 105kkm na lpg) Minus: nie gazowali Obk z H6 , jedynie Tribece, która nie ma systemu SI-Drive. Tego STAG tak dorzucili, że niby też mogą, jakoś mam obawę, że mogą nie dać rady tego wysterować. 3. STAG (najwyższy model), Hana, 2x red Zavoli, cena 4000 zł Plus: do STAGa mam jakoś największe zaufania, a oni tylko takie instalki robią. Minus jak wyżej. Wszystkie 3 zakłady są znane w "świecie" Subaru i wiele aut tej marki było tam gazowanych, ale niekoniecznie H6. Co byście wybrali na moim miejscu ? Czy zasugerować się ceną ? Jeżeli tak to iść w STAGa ? Czy ta nowsze elektronika KME jest lepsza niż Diego sprzed 6 lat, która miałem w poprzednim Obk ? Tamta miała bardzo proste nastawy i brak wielu korekcji, więc raczej by się nie nadawała teraz. Jak jest z tymi reduktorami: jedni twierdzą, że przy 250KM muszą być dwa , inni że jeden- np KME Gold (inni twierdzą, że zamarznie przy ) a jeszcze inni, że jak nie będe go mocno to styknie i jeden ale leipiej dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 opcja 4 KME nevo pro (dam nawet w pakiecie DAKAR) dual slim wtryskiwacze hana http://www.auto-dakar.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > opcja 4 > KME nevo pro (dam nawet w pakiecie DAKAR) > dual slim > wtryskiwacze hana > http://www.auto-dakar.pl/ czyli podobnie jak opcja nr 2 Powiedz mi tylko, gazowaliscie H6 z SID ? Podaj tez jakies info o cenie (butla w kole ok 70l, wlew pod klapka) - moze byc na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > czyli podobnie jak opcja nr 2 opcja 2 na sterydach > Powiedz mi tylko, gazowaliscie H6 z SID ? chodzi o przełączanie trybu jazdy pomiędzy inteligent-sport-sharp sport? > Podaj tez jakies info o cenie (butla w kole ok 70l, wlew pod klapka) - moze byc na priv. z tego co pamiętam z biornik 72L/650/270. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > opcja 2 na sterydach > chodzi o przełączanie trybu jazdy pomiędzy inteligent-sport-sharp sport? Tak, dwóch gazowników mówiło mi, że H6 jest dość trudnym tematem przy wysterowaniu i zajmuje znacznie więcej czasu niż przeciętne auto, dodatkowo system SI nie ułatwia sprawy. Noi oczywiscie samo gazowanie boxera to trochę odmienna sprawa > z tego co pamiętam z biornik 72L/650/270. coś takiego, sam muszę sprawdzić w katalogu, poprzednio miałem 650/250 ale wejdzie kilka cm szerszy jak i wyższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > Tak, dwóch gazowników mówiło mi, że H6 jest dość trudnym tematem przy wysterowaniu i zajmuje to podejrzewam że 3/4 samochodów moich nie chcieli by gazować > znacznie więcej czasu niż przeciętne auto, dodatkowo system SI nie ułatwia sprawy. już się przyzwyczaiłem do strojenia w nie mniej niż 2 godziny > Noi oczywiscie samo gazowanie boxera to trochę odmienna sprawa tu najmniejszy problem > coś takiego, sam muszę sprawdzić w katalogu, poprzednio miałem 650/250 ale wejdzie kilka cm szerszy > jak i wyższy mam ponad z 40 różnych coś się wciśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > to podejrzewam że 3/4 samochodów moich nie chcieli by gazować nie to, że nie chcieli, tylko wymaga to więcej czasu i tj mi jedne napisał doświadczenia . Wiem, ile razy regulowali mi w prostej H4, ogólnie Subaru mają dość czuła elektronikę eobd, ale fakt, że te instalki sprzed kilku lat nie miały tak zaawansowanej elektroniki jak teraz > już się przyzwyczaiłem do strojenia w nie mniej niż 2 godziny > tu najmniejszy problem ale odp wprost gazowałeś H4 lub/i H6 ? > mam ponad z 40 różnych coś się wciśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > ale odp wprost gazowałeś H4 lub/i H6 ? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 > tak ok, to podaj jak mozesz cene na priv i info na ile dni wczesniej sie trzeba umawiac. jeszcze odnosnie setu, pisales o duo ? chodzilo o reduktor ? jaki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 ja wybralbym wersje 2 BTW ile wiecej pali Ci H6 w porownianiu do H4 jezdzac na tych samych trasach i z tym samym temperamentem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > ok, to podaj jak mozesz cene na priv i info na ile dni wczesniej sie trzeba umawiac. ok > jeszcze odnosnie setu, pisales o duo ? chodzilo o reduktor ? jaki ? KME Tur 2w1 obsługuje do 320hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > ok > KME Tur 2w1 obsługuje do 320hp Zapytam przy okazji, czy w 300 konnym starym A8 będzie robił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > ja wybralbym wersje 2 > BTW ile wiecej pali Ci H6 w porownianiu do H4 jezdzac na tych samych trasach i z tym samym > temperamentem Nie testowałem jeszcze , jutro mam odebrać auto od lakiernika, więc pewnie pierwsza trasa w weekend. Spodziewam się ok +1l w trasie i +2-3l w mieście. Dam znać jak to wyjdzie w praktyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > Zapytam przy okazji, czy w 300 konnym starym A8 będzie robił? spokojnie,na faro 8 spadki o 0.20 bara ,ciśnienie mega stabilne nie pływa czy pełny/pusty , zimny/ciepły ustawisz np 1.2 bara ogień- stop i masz 1.2 bara termicznie nie do zabicia ten mercedes z fotki to S500 309hp przebieg 90kkm i bez zatrzeszczeń ,ciśnienie jakie ustawiłem przy montażu sprawdzałem na pierwszym przeglądzie po 60kkm (taxi) różnica 0.08 to samo teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > spokojnie,na faro 8 spadki o 0.20 bara ,ciśnienie mega stabilne nie pływa czy pełny/pusty , > zimny/ciepły ustawisz np 1.2 bara ogień- stop i masz 1.2 bara termicznie nie do zabicia Ok, ale jeśli dobrze patrzę, to trzeba go sobie najpierw zrobić z dwóch Turów, bo w żadnej ofercie go nie widzę. Tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > styknie i jeden ale leipiej dwa. [014) 6460090 -91 zadzwoń Tniemy cytaty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2013 > [014) 6460090 -91 zadzwoń ale po co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 zapytaj co Ci zaoferują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 > Ok, ale jeśli dobrze patrzę, to trzeba go sobie najpierw zrobić z dwóch Turów, bo w żadnej ofercie > go nie widzę. Tak? Tak,nie będę wklejał zdjęć jeszcze raz gotowca masz tu na dniach pokaże nową wersję duala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 Dzięki. Jak delikwent zarobi sobie na reanimację LPG, to jest duża szansa, że założę Mu coś takiego zamiast skończonego (jednego) Golda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > zapytaj co Ci zaoferują ale juz mam oferty (a raczej tylko ok. Warszawy wchodzą w gre) kwestia tylko wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 > ja wybralbym wersje 2 > BTW ile wiecej pali Ci H6 w porownianiu do H4 jezdzac na tych samych trasach i z tym samym > temperamentem Jestem po pierwszej trasie, tak jak ludzie pisali brzmienie ma znacznie lepsze niż H4 Odnośnie spalania, trasa: 230 km, z czego 25km popołudniowy korek , ok 60km autostrada, reszta zwykła droga, spalanie równo 10l/100km, ok 1-1,5l więcej niż H4 (i 1,5l więcej niż wspaniałe 2,0 TDI, którym tą trasę robiłem tydzień temu ). W mieście pokazywał 12,8l /100km, czyli ok 1,5-2l więcej. Lepsze porównanie będę miał jak gaz założę, bo H4 to 110kkm głównie na gazie zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 > ... spalanie równo 10l/100km... W mieście pokazywał 12,8l /100km... Czekaj, czekaj, ale podajesz spalanie na podstawie wskazania na wyświetlaczu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 > Czekaj, czekaj, ale podajesz spalanie na podstawie wskazania na wyświetlaczu? Tak, a co ? Dzisiaj specjalnie sprawdziłem, idealnie się zgodziło - no chyba, że kalkulator subaru też oszukuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 W poniedziałek jadę gazować, warsztat, który wybrałem może zapodać zarówno STAGa (nazwali go najnowszym) oraz KME Nevo. Wiem, że KME instalowali od lat, bo w poprzednim aucie miałem u nich instalowane KME, STAGa instaluja od niedawna. Wiem, że to porównywalne elektroniki, ale jakieś tam różnice są co lepiej wybrać ? Co ma większa ilość korekt i parametrów pozwalających na bardziej precyzyjna "regulację "? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 KME Nevo -Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > Tak, a co ? > Dzisiaj specjalnie sprawdziłem, idealnie się zgodziło - no chyba, że kalkulator subaru też oszukuje A ja gupi myślałem że piszesz o spalaniu lpg ... Jak ktoś na tym forum pisze " jestem po pierwszej jeździe" to zazwyczaj chodzi o lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2013 > A ja gupi myślałem że piszesz o spalaniu lpg ... > Jak ktoś na tym forum pisze " jestem po pierwszej jeździe" to zazwyczaj chodzi o lpg Skoro się pytam czym zagazować, to trudno, żebym podawał (już) spalanie lpg BTW. W poprzednim aucie prowadziłem rejestr kosztów (na lpg) i czasami wpisywałem tak dla porównania co wskazywał komp - niemal idealnie było to zawsze -20%, co w praktyce oznaczało + 2,2-2,7 l Lpg, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 Sherif i jak jeździ już na lpg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > Sherif i jak jeździ już na lpg ? Tak przedwczoraj odebrałem i .. mam mieszane uczucia, miało byc KME Nevo jest Diego G3 - niby z nowym SW to to samo. Piszczy mi też coś przy dodawaniu gazu od 1-2krpm, tak podobnie jak światła dla pieszych , chyba to reduktor. Smierdzi też trochę gazem - do usunięcia na przeglądzie. Generalnie mogli się lepiej postarać, auto sprawdzić przed oddaniem a też nie lubię jak się na coś umawiam a dostaje co innego . Chciałem im kazać im to wymieniać, ale podobno nie ma większych różnic. Słyszałem też opinie że Nevo jest bardziej awaryjne. Zrobiłem na razie 100km i rożnicy nie czuje, ale dobrze przetestuje przez weekend . Czekam też na kabelek co by sprazwdzić jak reduktor trzyma podciśnienie. BTW. Jak poznać,że Hana jest niebieska , bo u mnie jest srebna Kilka fotek: [imagf]http://images47.fotosik.pl/1802/b4740d979d6e8a14gen.jpg[/image] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > Tak przedwczoraj odebrałem i .. mam mieszane uczucia, miało byc KME Nevo jest Diego G3 - niby z > nowym SW to to samo. Piszczy mi też coś przy dodawaniu gazu od 1-2krpm, tak podobnie jak nie mieli na półce nevo to g-3 poszło > światła dla pieszych , chyba to reduktor. Smierdzi też trochę gazem - do usunięcia na > przeglądzie. przewody lpg semperit czy parker? > Generalnie mogli się lepiej postarać, auto sprawdzić przed oddaniem a też nie lubię jak się na coś > umawiam a dostaje co innego . gold trochę niżej będzie lepsza termika > Chciałem im kazać im to wymieniać, ale podobno nie ma większych różnic. Słyszałem też opinie że > Nevo jest bardziej awaryjne. bo g-3 jest tańsze a to dobra wymówka > Zrobiłem na razie 100km i rożnicy nie czuje, ale dobrze przetestuje przez weekend . Czekam też na > kabelek co by sprazwdzić jak reduktor trzyma podciśnienie. ?????? > BTW. Jak poznać,że Hana jest niebieska , bo u mnie jest srebna napis hana kolor > Kilka fotek: > [imagf]http://images47.fotosik.pl/1802/b4740d979d6e8a14gen.jpg[/image] 3+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 > nie mieli na półce nevo to g-3 poszło Dokladnie. Generalnie do samego instalatora nie mam pretensji, bo chlopak ogrania temat i zajmuje sie tym od lat. Niestety auto wydawal mi szef i stwierdz, ze Nevo sa tylko do wersji 4cyl - powiedziałem, mu że nie prawda, to zaczął majaczyć, że to chyba nowość i nie mieli. Dodatkowo miala byc Hana niebieska jest zielona, mial byc zbiornik 650x250 jest 650x240 - w sumie nie wielka roznica, ale wkurzyl mnie gadka typu: my tylko Stako instalujemy a takich tam nie ma, ale trzy dni przed insalacja potwierdzil, ze beda mieli 2 na przymairke 650x250 i 650x270. Rzucilem mu tez tekst, ze to ciekawe bo kilka lat wczesniej zainstalowali mi Grodkow - nie skomentowal. Nic, beda gieli plywaki > przewody lpg semperit czy parker? parker - niby 8mm > gold trochę niżej będzie lepsza termika > bo g-3 jest tańsze a to dobra wymówka a juz uslyszalem, ze Nevo jest nawet tansze i sie szybciej stroi, biedacy tak sobiew kolona strzelili z moim G-3 > ?????? co sie dziwi - chce sprawdzic czy przy mojej jezdzie wydoli czy nie. Poprzednio w H4 2.5 (165KM) mialem Silvera, gdzie wszyscy mowili, ze on nawet w Nubirze nie wyrabia a u mnie jezdzil dobrze, przy max cisnienie nie spadalo ponizej 1.1 bara. > napis hana kolor zielony , poczytalem, ze jest ok, ale po co taka gadka, "no przy 250KM to juz u pana wstawilismy niebieskie" > 3+ tu akurat nie mam zastrzezen, oni robia mase Subaru, wiedza gdzie co i jak poukrywac i raczej drutem nie jedzie, wiec ja im daje 4. Wkurza mnie jedynie nie wywiazywanie sie z tego co mowia na 4 podstawowe elementy tylko jeden sie zgodzil taki jaki mial byc: reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 jak chcesz zapraszam , sprawdzę poprawność montażu i ustawień ,oczywiście bezpłatnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > jak chcesz zapraszam , sprawdzę poprawność montażu i ustawień ,oczywiście bezpłatnie jak nikt nie chce, to ja do Ciebie podjadę bo mi coś nierówno chodzi na wolnych obrotach Działasz w poniedziałek i wtorek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > jak nikt nie chce, to ja do Ciebie podjadę bo mi coś nierówno chodzi na wolnych obrotach Działasz > w poniedziałek i wtorek ? poniedziałek 8:20 zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2013 > poniedziałek 8:20 zapraszam ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > jak chcesz zapraszam , sprawdzę poprawność montażu i ustawień ,oczywiście bezpłatnie Dzieki za propozycje ale podjade do nich na poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Dzieki za propozycje ale podjade do nich na poprawki. To jeszcze sie pochwal gdzie zakładałeś. Żeby następni chętni patrzyli szefowi na ręce bo może to i fachura ale też delikatnie powiedziawszy mało słowny jest skoro sam bez Twojej zgody założył tańszą instalkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > To jeszcze sie pochwal gdzie zakładałeś. Żeby następni chętni patrzyli szefowi na ręce bo może to > i fachura ale też delikatnie powiedziawszy mało słowny jest skoro sam bez Twojej zgody założył > tańszą instalkę Otwock, ul.Pokojowa 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 Z ciekawości spytam. Czy któraś z w/w propozycji pochodziła od polecanego na forum subaru jako ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 > Z ciekawości spytam. > Czy któraś z w/w propozycji pochodziła od polecanego na forum subaru jako ? U Jako zestaw do H6 na obd king+ hana+gold 5800zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 Kolega widzę zorientowany Dobry zestaw do 2.5XT to ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > U Jako zestaw do H6 na obd king+ hana+gold 5800zł Zacząłem z nim konwersacje, ale nei skończyłem, bo własnie tych okolic cenowych się spodziewałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > Z ciekawości spytam. > Czy któraś z w/w propozycji pochodziła od polecanego na forum subaru jako ? Nie, jak widać Jako nie jest jedyny, przy okazji ujawnił się kolega Czykit a na forum lpg można doszukać się kolejnych kilka osób co gazują sporo Subaru. Wiem, że Jako jest uznawany za guru, ale już przy poprzednim aucie dał mi wycenę zaporową. Kilka dni temu zaliczyłem swoje drugie tankowanie, więc mogę podzielić się pierwszym raportem spaalnia. Przy jeździe umiarkowanej, głównie przy powrocie z Mazur spalanie wyniosło 11,9 l lpg / 100 km czyli całkiem ok Zasięg ok 450km, więc ok. Niestety w mieście pewnie będzie znacznie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > Nie, jak widać Jako nie jest jedyny, przy okazji ujawnił się kolega Czykit a na forum lpg można > doszukać się kolejnych kilka osób co gazują sporo Subaru. Wiem, że Jako jest uznawany za guru, > ale już przy poprzednim aucie dał mi wycenę zaporową. Spodziewałem się że się ceni ale że aż tak... > Kilka dni temu zaliczyłem swoje drugie tankowanie, więc mogę podzielić się pierwszym raportem > spaalnia. Przy jeździe umiarkowanej, głównie przy powrocie z Mazur spalanie wyniosło 11,9 l > lpg / 100 km czyli całkiem ok > Zasięg ok 450km, więc ok. > Niestety w mieście pewnie będzie znacznie więcej. W trasie znośnie To jest manual czy automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > To jest manual czy automat? zaryzykuje stwierdzenie z nie bylo seryjnego outbacka H6 manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 8 Maja 2013 Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > zaryzykuje stwierdzenie z nie bylo seryjnego outbacka H6 manuala hmmm... to rzuca nowe światło na to zagadnienie ale obk 2.5xt był w manualu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2013 > hmmm... > to rzuca nowe światło na to zagadnienie ale obk 2.5xt był w manualu? Tak, był. Dużo info o USDM możesz znaleźć na: http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2008.html 3.0i występował jako manual w Legacy SpecB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.