Skocz do zawartości

Krzywo stoi z przodu


JohnnyR

Rekomendowane odpowiedzi

nowe amory z przodu, nowe sprezyny z tyłu, nowe amory z tyłu i nowe sprezyny z tyłu. Tył jest lux malina, natomiast z przodu minimalnie leci na strone pasazera - roznica wynosi okolo 1 centa(tak na oko) co jest irytujace, bo gdy skrecam w lewo to o nic nie hacze, natomiast gdy skrecam w prawo to musze delikatnie i powolutku (bo troche szybciej i haczy o cos koło)

springi fk 70/50, amory nowe tatechnix(wiem, gowno, ale stac powinien prosto) wahaczy co prawda nie wymienialem i innych gadżetów od zawieszenia.

jakies sugeste?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amortyzatorow sam nie wymienialem, tylko odstawilem do warsztatu.

jutro podjade do garazu i "zobacze czy cos zobacze"

na poprzednim juz zmeczonym zawiasie tez stal krzywo, ale myslalem ze zmiana amorow+springow problem rozwiąze a tu lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem sprawdził bym stan kielichów amortyzatrów, wiek i korozja robi swoje. U mnie było tak że śruby od górnej poduszki już sie rozginały. Jeśli masz takie gumowe osłonki w komorze silnka na poduszkach to je zjdejmij i sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nowe amory z przodu, nowe sprezyny z tyłu, nowe amory z tyłu i nowe sprezyny z tyłu. Tył jest lux

> malina, natomiast z przodu minimalnie leci na strone pasazera - roznica wynosi okolo 1

> centa(tak na oko) co jest irytujace, bo gdy skrecam w lewo to o nic nie hacze, natomiast gdy

> skrecam w prawo to musze delikatnie i powolutku (bo troche szybciej i haczy o cos koło)

> springi fk 70/50, amory nowe tatechnix(wiem, gowno, ale stac powinien prosto) wahaczy co prawda nie

> wymienialem i innych gadżetów od zawieszenia.

> jakies sugeste?

Temat powracający jak bumerang. Daj znać jak znajdziesz cc co nie przyklęka na prawo hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Temat powracający jak bumerang. Daj znać jak znajdziesz cc co nie przyklęka na prawo

lol, w takim razie inne pytanie - co zrobic by go wyprostowac? grinser006.gif

jakas podkladke pod springa? albo pod gume od kelicha? grinser006.gif swoja droga, te gumy to kupie nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w nic kolega nie przyrżną ?

> jakieś krawężniki lub też dzwon

ja w nic, ale przez 15 lat to kto wie, jakie mial przygody grinser006.gif

edit:

odstawilem dzis do mechnika, niech to zrobi grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moje, to wiekszosc tak ma, jak nie wszystkie, ze lekko leci na prawo. moj na gwincie tez, a buda na 100% nigdy nie walona. a wiecie dlaczego...i co najdziwniejsze nikt tu o tym nie pomyslal...bo silnik mamy z prawej strony, wiec wiekszy ciezar z prawej. z kierowca na pokladzie, takim o normalnej masie ok 75kg powinien stac rowno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.