JohnnyR Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 nowe amory z przodu, nowe sprezyny z tyłu, nowe amory z tyłu i nowe sprezyny z tyłu. Tył jest lux malina, natomiast z przodu minimalnie leci na strone pasazera - roznica wynosi okolo 1 centa(tak na oko) co jest irytujace, bo gdy skrecam w lewo to o nic nie hacze, natomiast gdy skrecam w prawo to musze delikatnie i powolutku (bo troche szybciej i haczy o cos koło) springi fk 70/50, amory nowe tatechnix(wiem, gowno, ale stac powinien prosto) wahaczy co prawda nie wymienialem i innych gadżetów od zawieszenia. jakies sugeste? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 Pojeździć 500 kilometrów, ale najpierw oblookać czy sprężyna dobrze stoi w kielichu jednym i drugim i w tej gumie na górze. Bo jak źle założysz to stoi krzywo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 amortyzatorow sam nie wymienialem, tylko odstawilem do warsztatu. jutro podjade do garazu i "zobacze czy cos zobacze" na poprzednim juz zmeczonym zawiasie tez stal krzywo, ale myslalem ze zmiana amorow+springow problem rozwiąze a tu lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 miałem podobny problem sprawdził bym stan kielichów amortyzatrów, wiek i korozja robi swoje. U mnie było tak że śruby od górnej poduszki już sie rozginały. Jeśli masz takie gumowe osłonki w komorze silnka na poduszkach to je zjdejmij i sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 1 Maja 2013 Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > nowe amory z przodu, nowe sprezyny z tyłu, nowe amory z tyłu i nowe sprezyny z tyłu. Tył jest lux > malina, natomiast z przodu minimalnie leci na strone pasazera - roznica wynosi okolo 1 > centa(tak na oko) co jest irytujace, bo gdy skrecam w lewo to o nic nie hacze, natomiast gdy > skrecam w prawo to musze delikatnie i powolutku (bo troche szybciej i haczy o cos koło) > springi fk 70/50, amory nowe tatechnix(wiem, gowno, ale stac powinien prosto) wahaczy co prawda nie > wymienialem i innych gadżetów od zawieszenia. > jakies sugeste? Temat powracający jak bumerang. Daj znać jak znajdziesz cc co nie przyklęka na prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2013 > Temat powracający jak bumerang. Daj znać jak znajdziesz cc co nie przyklęka na prawo lol, w takim razie inne pytanie - co zrobic by go wyprostowac? jakas podkladke pod springa? albo pod gume od kelicha? swoja droga, te gumy to kupie nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 2 Maja 2013 Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 w nic kolega nie przyrżną ? jakieś krawężniki lub też dzwon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2013 > w nic kolega nie przyrżną ? > jakieś krawężniki lub też dzwon ja w nic, ale przez 15 lat to kto wie, jakie mial przygody edit: odstawilem dzis do mechnika, niech to zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > ja w nic, ale przez 15 lat to kto wie, jakie mial przygody > edit: > odstawilem dzis do mechnika, niech to zrobi Bałwanki masz? Jak ścięte to może krzywo ścięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrewk Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 ale na bałwankach nie powinien się opierać, po to je się przycina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 juz stoi w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 no moje, to wiekszosc tak ma, jak nie wszystkie, ze lekko leci na prawo. moj na gwincie tez, a buda na 100% nigdy nie walona. a wiecie dlaczego...i co najdziwniejsze nikt tu o tym nie pomyslal...bo silnik mamy z prawej strony, wiec wiekszy ciezar z prawej. z kierowca na pokladzie, takim o normalnej masie ok 75kg powinien stac rowno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 W sumie fakt. Ale co do odbojów to jak za mało ścięte i w dodatku krzywo to też mi się wydaje, że taki efekt może wyjść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.