mrBEAN Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 Na razie hipotetycznie ale plan jest, tak na za rok mam nadzieję Coś z klatką i żeby była zabawa. Ambitniejsze kajtki itp. Budżet powiedzmy 10 kzł. Ogólnie ma być dużo za mało czyli jak zawsze. Budować czy kupić zrobione ? AWD raczej odpada, bo żeby była zabawa musi być moc, a budżet nie ten. FWD: zabawa jest i nie ma, nie wykluczam. RWD: tu chyba będzie najkorzystniej, nigdy nie miałem ale zabawa pewnie jest, no bo musi być Już były podobne tematy i chyba e30 i e36 ma sens ?! Przemawia RWD, tanie części i dostępne. Mocna konstrukcja ogólna. Teraz co trzeba przerobić w serii, żeby się to ładnie ślizgało i prowadziło ? Jak z przełożeniami, szperami itd. ? Czy Poloneza robić albo 125p ? Tak jak znajomy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Na razie hipotetycznie ale plan jest, tak na za rok mam nadzieję > Coś z klatką i żeby była zabawa. Ambitniejsze kajtki itp. > Budżet powiedzmy 10 kzł. > Ogólnie ma być dużo za mało czyli jak zawsze. > Budować czy kupić zrobione ? > AWD raczej odpada, bo żeby była zabawa musi być moc, > a budżet nie ten. > FWD: zabawa jest i nie ma, nie wykluczam. > RWD: tu chyba będzie najkorzystniej, nigdy nie miałem ale zabawa pewnie jest, > no bo musi być > Już były podobne tematy i chyba e30 i e36 ma sens ?! > Przemawia RWD, tanie części i dostępne. > Mocna konstrukcja ogólna. > Teraz co trzeba przerobić w serii, żeby się to ładnie ślizgało i prowadziło ? > Jak z przełożeniami, szperami itd. ? > Czy Poloneza robić albo 125p ? > Tak jak znajomy: Jak chcesz dobrze zapowiadajace sie E36 Compact to pisz priv. Ja chyba odpuszczam zabawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Jak chcesz dobrze zapowiadajace sie E36 Compact to pisz priv. > Ja chyba odpuszczam zabawe. Więcej się psuje niż jeździ ? PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 6 Maja 2013 Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 > Więcej się psuje niż jeździ ? > PW W ogole sie nie psuje. Raz sie rozkraczyl i wracalem na lawecie bo poduchy silnika nie daly rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2013 Jest gdzieś na YT jakiś filmik jak radzi sobie e36 318is z krótkim dyfrem (4.45) i szperą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 > Teraz co trzeba przerobić w serii, żeby się to ładnie ślizgało i prowadziło ? > Jak z przełożeniami, szperami itd. ? Po pierwsze musisz sobie wybrać silnik. Musisz sobie wybrać silnik M42 bądź M44. Pierwszy punkt z głowy. Po drugie trzeba wywalić co się da z samochodu i wszystkie dozwolone elementy zastąpić laminatami. Po trzecie należy zakupić zestaw Bilsteina B8 i do tego jakieś niezbyt niskie sprężyny (dla ambitnych i bogatych jest jeszcze zestaw stabilizatorów). Warto wybrać egzemplarz auta z oryginalnym podwoziem m-technik i z oryginalnie zamontowanym silnikiem "is". Teraz czas na poliuretany: wszędzie tylko nie pod napędem. Koszt części 500-600zł. Koszt roboty: ??? kolejny punkt to płyta pod silnikiem (zwłaszcza w E30 bo tam miska wisi dość nisko), można kombinować ze skracaną/poszerzaną miską olejową (dość drogi temat, ale opłacalny już po dwóch rozwalonych seryjnych miskach Kolejny element to przeniesienie napędu: a) w E30 wkładasz skrzynię z E36, do tego dyfer do wyboru, do koloru ze szperą, bez szpery, cuda wianki b) w E36 robisz tylko wymianę dyfra Koszt zabójczy bo za całość bez brudzenia sobie rąk zapłacisz 1500PLN i masz "topowe" napędy Teraz czas na wnętrze: to samo co w każdym innym samochodzie. Na deser detale w stylu maglownica z e36 compact lub nawet Z3 (ta druga droższa ale jeszcze odrobinkę krótsza), po tym można się pobawić w założenie odpowiednich kół (w E30 7j15 z ET w okolicach 20; Do E36 16 lub nawet 17 cali 7,5J szerokości, ET około 35). To by było na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 Bardzo ładny przepis, dzięki A jakieś filmiki może jak takie auto lub mu podobne się zachowuje w akcji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 7 Maja 2013 Udostępnij Napisano 7 Maja 2013 > Bardzo ładny przepis, dzięki > A jakieś filmiki może jak takie auto lub mu podobne się zachowuje w akcji ? technicznie i wąsko technicznie i szerzej E30 318is, skrzynia E36, dyfer 4,27 (ze szperą już dość leciwą), Bilstein B6/B8, Sprężyny kombinowane, poliuretan tył (przód czeka), opony raczej slick z homologacją "E" ale głowy nie dam bo mógł być też zestaw z Toyo R1R. Do tego klatka, dwa kubły, szelki, nadwozie seryjne (nieodelżone) i dwóch ogórków po 85kg każdy. Silnik totalna seria (i to dość mocno wyeksploatowana) hamulce: tarcze seria, klocek EBC (green, red) lub seria. Magiel seria. Po upieczeniu przepisu z posta wyżej wrażenia będą duuuuużo lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 10 Maja 2013 Udostępnij Napisano 10 Maja 2013 nie kupuj niczego co ma resory bo nie da się tym szybko jeździć. Co do bmw to temat wałkowany kilka razy jak dla mnie fura bardzo fajna/ jest szybko i bardzo duzo frajdy.dla mnie priorytetem jest dostep do tunigowych/sportowych częsci a w tym przypadku bmw wymiata/kupujesz wszystko za bardzo rozsdne pieniadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > nie kupuj niczego co ma resory bo nie da się tym szybko jeździć. > Co do bmw to temat wałkowany kilka razy jak dla mnie fura bardzo fajna/ jest szybko i bardzo duzo > frajdy.dla mnie priorytetem jest dostep do tunigowych/sportowych częsci a w tym przypadku bmw > wymiata/kupujesz wszystko za bardzo rozsdne pieniadze. A słuchajcie jak teraz wyglądają kajtki/kzki czy inne takie? Jak ja zetknąłem się z rajdami to było tak, że ludzie zbroili się na potęgę a zabawa robiła się co raz mniej rajdowa... A może to tylko okolice łodzi tylko tak wyglądają? Generalnie jakie auto daje radę przy budowie 80% seria? BMW is, coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > nie kupuj niczego co ma resory bo nie da się tym szybko jeździć. Przekażę komu trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Przekażę komu trzeba... skarżypyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 http://allegro.pl/renault-clio-1-8-16v-nie-williams-brembo-bilstein-i3243913370.html Fajna zabawka z duszą. Braknie mocy dajesz dół z 2,0. Dodać kubły i szelki i maszynka do wyjmowania klasy. Skrzynie dajesz krótką z renault rapida, a żeby na dojazdówce było ekonomicznie dajesz 5ty bieg z laguny meeeeeeeeega długi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > A słuchajcie jak teraz wyglądają kajtki/kzki czy inne takie? > Jak ja zetknąłem się z rajdami to było tak, że ludzie zbroili się na potęgę a zabawa robiła się co > raz mniej rajdowa... > A może to tylko okolice łodzi tylko tak wyglądają? Z roku na rok jest coraz gorzej pod tym względem. > Generalnie jakie auto daje radę przy budowie 80% seria? > BMW is, coś jeszcze? Hondy VTEC, Astra GSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > A słuchajcie jak teraz wyglądają kajtki/kzki czy inne takie? > Jak ja zetknąłem się z rajdami to było tak, że ludzie zbroili się na potęgę a zabawa robiła się co > raz mniej rajdowa... Z tego co widzę, to zbrojenie nadal trwa Dlatego trzeba się nastawić na zabawę, a przy okazji wynik. Albo zbudować wynalazek i 100 % zabawy, a jak się komuś dołoży to tylko się śmiać P.S. We Wrocławiu jest taki cykl WLTA/WLR. Slicki są na porządku dziennym we wszystkich klasach i Lancery po 300-400 KM również w ostatniej klasie również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 A co będzie na plus, a co na minus jeśli kupię coupe ? Chodzi mi o wszelkie różnice między compact, a coupe, czyli prowadzenie, waga, koszta części itd. Domyślam się, że coupe łatwiej się "driftuje", a compakt będzie nerwowy, ale pewnie zwinniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 > A co będzie na plus, a co na minus jeśli kupię coupe ? > Chodzi mi o wszelkie różnice między compact, a coupe, > czyli prowadzenie, waga, koszta części itd. > Domyślam się, że coupe łatwiej się "driftuje", a compakt będzie nerwowy, ale pewnie zwinniejszy coupe jest ciezsze od sedana, sedan ciezszy od compacta, wiec po co sie pchac w najciezsza karoserie a tak to zalec coupe chyba nie ma w porownaniu z sedanem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 Żeby zrealizować Twój przepis na pikantne e36 318is z klatką to ile trzeba +/- szykować na całość ? 15.000 będzie ok, czy raczej bliżej 20 trzeba szykować ? Bo w 10 to się na pewno nie zamknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 15 Maja 2013 Udostępnij Napisano 15 Maja 2013 > Żeby zrealizować Twój przepis na pikantne e36 318is z klatką to ile trzeba +/- szykować na całość ? > 15.000 będzie ok, czy raczej bliżej 20 trzeba szykować ? > Bo w 10 to się na pewno nie zamknie Jego przepis mniej wiecej pokrywa sie z moim wiec koszty znasz, dodaj klatke i masz odpowiedz, ze blizej 15. Plus koszt auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Jego przepis mniej wiecej pokrywa sie z moim wiec koszty znasz, dodaj klatke i masz odpowiedz, ze > blizej 15. Plus koszt auta. Wiem i niepokoi mnie to , bo z autem robi się okolica 20 kzł A budżet na to niemożliwe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Wiem i niepokoi mnie to , bo z autem robi się okolica 20 kzł > A budżet na to niemożliwe ... te klocki można układać stopniowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > te klocki można układać stopniowo A jak bardzo seryjne może pozostać bmw seryjne żeby pojeździć w kzk kjs i nie być ostatnim? [załóżmy średnio wyparzonego kierowcę, bo dobry to i serią pudło wyjmie] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > A jak bardzo seryjne może pozostać bmw seryjne żeby pojeździć w kzk kjs i nie być ostatnim? > [załóżmy średnio wyparzonego kierowcę, bo dobry to i serią pudło wyjmie] żeby nie dojechać ostatnim wystarczy seria. Żeby walczyć o pudło wystarczy krótki dyfer i Bilstein B6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > żeby nie dojechać ostatnim wystarczy seria. Żeby walczyć o pudło wystarczy krótki dyfer i Bilstein > B6. W sobotę prawdopodobnie pojeżdżę z kimś na prawym jakimś e36 i zobaczę jak toto się prezentuje. Bo tak naprawdę nigdy RWD nie jechałem jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 318is 318ti Czym to się różni ? Ogólnie to o takim paździerzu rozmawiamy ? e36 Jakieś fabryczne szpery były ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 318ti to Compact z silnikiem 1.8is Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > 318is > 318ti limuzyna/coupe vs. compact > Czym to się różni ? wszystkie trzy wersje wieloma rzeczami. > Ogólnie to o takim paździerzu rozmawiamy ? > e36 to jest compact czyli 318ti > Jakieś fabryczne szpery były ? W compact z tego co wiem nie występowała w serii. Dyfer jest mocowany tak jak w E30 a nie jak w innych E36. Jak szukasz compacta to pogadaj z kol. maag. Wspominał tu wcześniej że może się pozbędzie swojego a ma całkiem fajną sztukę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > limuzyna/coupe vs. compact > wszystkie trzy wersje wieloma rzeczami. > to jest compact czyli 318ti > W compact z tego co wiem nie występowała w serii. Dyfer jest mocowany tak jak w E30 a nie jak w > innych E36. > Jak szukasz compacta to pogadaj z kol. maag. Wspominał tu wcześniej że może się pozbędzie swojego a > ma całkiem fajną sztukę Rozmowy już były/są Auto zrobione w zasadzie wg. Twojego przepisu Jedynie lub aż, brak klatki. Ja na razie nie jestem konkretnie zdecydowany ale plan jest. Na przyszły sezon może się uda coś polatać. Na razie dopiero co Imprezę odkrywam, ale szkoda mi do niej klatki, bo zimą potrzebuję ją na co dzień. A auto z klatką to "głupie" auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Rozmowy już były/są > Auto zrobione w zasadzie wg. Twojego przepisu Bo to jedyne takie? Jeździ dobrze, skręca fajnie, ale jest wolniejsze niż moje... a może to kierowca.... > Jedynie lub aż, brak klatki. Póki buda sztywna to nie problem. E36 to dość odporne auto. Przy zabawach typu KJS jest raczej bezpieczny teren dookoła a prędkości niewielkie. Track day czy lotnisko to już w ogóle trzeba mieć zdolności żeby sobie krzywdę zrobić. > Ja na razie nie jestem konkretnie zdecydowany ale plan jest. > Na przyszły sezon może się uda coś polatać. > Na razie dopiero co Imprezę odkrywam, ale szkoda mi do niej klatki, > bo zimą potrzebuję ją na co dzień. > A auto z klatką to "głupie" auto Nawet auto bez klatki a z kubłami i szelkami to już "gupie" auto. Bo po mieście tym wygodnie nie pojedziesz. A już jak poliuretany są to i głośno i niewygodnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > żeby nie dojechać ostatnim wystarczy seria. Żeby walczyć o pudło wystarczy krótki dyfer i Bilstein > B6. ...i opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Bo to jedyne takie? > Jeździ dobrze, skręca fajnie, ale jest wolniejsze niż moje... a może to kierowca.... Jezdzisz lepiej, ale gdybysmy sie w Legionowie zamienili oponami, to wynik moglby byc odwrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Jezdzisz lepiej, ale gdybysmy sie w Legionowie zamienili oponami, to wynik moglby byc odwrotny. Ale też trochę więcej treningu miałem wtedy więc teraz to wiesz... mogłoby być różnie A co do opon to po suchym nawet na kartoflach da się pojechać. Zresztą sam wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Maja 2013 Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Ale też trochę więcej treningu miałem wtedy więc teraz to wiesz... mogłoby być różnie Ja ostatnio nic nie jezdze, wiec wklepie mi nawet przedszkolak. > A co do opon to po suchym nawet na kartoflach da się pojechać. Zresztą sam wiesz Pojechac mozna, ale dohamowac to slabo. Mam nadzieje, ze jeszcze kiedys uda nam sie powalczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 > Póki buda sztywna to nie problem. E36 to dość odporne auto. Przy zabawach typu KJS jest raczej > bezpieczny teren dookoła a prędkości niewielkie. Track day czy lotnisko to już w ogóle trzeba > mieć zdolności żeby sobie krzywdę zrobić. Znam temat Tu jest inny problem, bo fajne imprezy na moim terenie = klatka. I tyle filozofii. > Nawet auto bez klatki a z kubłami i szelkami to już "gupie" auto. Bo po mieście tym wygodnie nie > pojedziesz. A już jak poliuretany są to i głośno i niewygodnie... Taki zestaw mam w Imprezie teraz właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Ja ostatnio nic nie jezdze, wiec wklepie mi nawet przedszkolak. Dziś byłem w tej drugiej robocie. Potrenowałem Samochód stał 3 miesiące niedotykany. Tarcze hamulcowe docierałem przez 5km zanim zdarłem warstwę rdzy. Samochód był tak brudny, że nie widziałem nic przez boczne szyby, ale jechał. Odpalenie bez problemu, wszystko działa, żre jak gupi. Niedużo bo niedużo ale 10km na ostro zrobiłem. Kości po zimie rozruszane. Gorąco jak cholera, zimówka popłynęła już po drugim okrążeniu toru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Dziś byłem w tej drugiej robocie. Potrenowałem > Samochód stał 3 miesiące niedotykany. Tarcze hamulcowe docierałem przez 5km zanim zdarłem warstwę > rdzy. Samochód był tak brudny, że nie widziałem nic przez boczne szyby, ale jechał. Odpalenie > bez problemu, wszystko działa, żre jak gupi. > Niedużo bo niedużo ale 10km na ostro zrobiłem. Kości po zimie rozruszane. Gorąco jak cholera, > zimówka popłynęła już po drugim okrążeniu toru. Na bemowie dawno nie byles. Teraz piatki. Ostatnia proba wlacznie z plyta obok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Na bemowie dawno nie byles. Teraz piatki. Ostatnia proba wlacznie z plyta obok. Cały piątek i sobotę siedziałem w akademii więc pojeździłem wystarczająco.Po płytach też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Cały piątek i sobotę siedziałem w akademii więc pojeździłem wystarczająco.Po płytach też Ja moze z 5 min i kosztowalo mnie to duzo setek plus laweta. Ale ogarniete a do tego zrobiony wiosenny serwis. Mozna znow upalac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Ja moze z 5 min i kosztowalo mnie to duzo setek plus laweta. > Ale ogarniete a do tego zrobiony wiosenny serwis. Mozna znow upalac. To jest właśnie cała esencja tej zabawy Ja mam za sobą już 2 wysadzone skrzynie, jedną korbę na asfalcie, pokrzywione wahacze, zatartą głowicę i klika innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > To jest właśnie cała esencja tej zabawy > Ja mam za sobą już 2 wysadzone skrzynie, jedną korbę na asfalcie, pokrzywione wahacze, zatartą > głowicę i klika innych Potrzebujesz BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Ja moze z 5 min i kosztowalo mnie to duzo setek plus laweta. > Ale ogarniete a do tego zrobiony wiosenny serwis. Mozna znow upalac. Co urwałeś??... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > Co urwałeś??... Samo mu sie to stalo... Raz w roku lubi byc wozony na lawecie i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 30 Maja 2013 Udostępnij Napisano 30 Maja 2013 > Samo mu sie to stalo... Samo to się wiesz co może stać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Potrzebujesz BMW. Niestety tak własnie jest. BMW po względem idiotoodporności jest mistrzowskie. Trochę czasu już minęło od sprzedaży e30 is i choć priorytetem jest teraz 4x4 co tydzień przeglądam ogłoszenia czy sie nie pojawi nasze auto... gdyby tak było to bym je odkupił i przed skitrał gdzieś w lochu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Niestety tak własnie jest. BMW po względem idiotoodporności jest mistrzowskie. Trochę czasu już > minęło od sprzedaży e30 is i choć priorytetem jest teraz 4x4 co tydzień przeglądam ogłoszenia > czy sie nie pojawi nasze auto... gdyby tak było to bym je odkupił i przed skitrał gdzieś w > lochu Beta ze świnią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Beta ze świnią Na szczęście. Wszystkie auta w stadzie mają świnkę to Ślicznotce też się dostało Same szroty na otomoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Beta ze świnią I co wymyśliłeś? 320 jest bardzo dużo na rynku ale pytanie czy to jedzie... sprawdziłem sobie wyniki BMW Challenge i tam praktycznie same E30 318is ewentualnie M3 i 328 w czubie a E36 318is i 320 się nie liczą. Czy te auta faktycznie nic nie jadą? http://www.bmw-challenge.pl/?page_id=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > I co wymyśliłeś? Na razie nic, ale coraz bardziej podoba mi się latanie Imprezą, powolutku sobie ją dozbrajam, poznaję i zastanawiam, czy z czasem nie będzie z klatką jej do twarzy Na szczęście na razie brak funduszy jest moim sprzymierzeńcem i głupie pomysły szybko idą w zapomnienie .... ... ale za 2 dni wracają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 Seryjne e36 320i coupe koledze na hamowni wypluło jakieś 140 koni (na lpg 130 z małym hakiem).. Jechało z rolki gorzej niż mój poprzedni FF2 diesel. Na kresce tez miał problem. IMO 320 to jest nieporozumienie. Pali jak 325/328 a jedzie tak jak IS (albo i gorzej ) Dużo bardziej dynamiczny wydał mi się e36 Compact z IS-em pod maską... jechał zdecydowanie lepiej hamownia wypluła niecałe 150 kuniów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 > Na razie nic, ale coraz bardziej podoba mi się latanie Imprezą, > powolutku sobie ją dozbrajam, poznaję i zastanawiam, > czy z czasem nie będzie z klatką jej do twarzy > Na szczęście na razie brak funduszy jest moim sprzymierzeńcem i głupie pomysły szybko idą w > zapomnienie .... > ... ale za 2 dni wracają Tylko upalanie Subarki jest dość kosztowne, za ostatni zwykły przegląd plus parę drobiazgów zapłaciłem tyle, że bym sobie kupił E36 plus klamoty do startów... W E30 przez 2 lata upalania nie spsuło się dosłownie nic auto wymagało tylko wymiany oleju, klocków i opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.