pawel182 Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Quote: Problemów z DSG ciąg dalszy. Jakiś czas temu pisaliśmy o chińskiej akcji serwisowej polegającej na zmianie oprogramowania przekładni w tysiącach aut koncernu Volkswagena. Dziś podobny przypadek, tyle że z Japonii. źródło klikenmachen Ogólnie ludzie byli/są zafascynowani tymi skrzyniami a ciągle z nimi problemy. Nawet chyba OZI wspominał że w Australii akcja serwisowa dotyczyła 380000 skrzyń DSG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Mnie się charakterystyka pracy DSG nigdy nie podobała. Początkowo te skrzynie dosyć mocno szarpały i były "nerwowe", potem to poprawili, ale moim zdaniem nadal DSG nie umywa się do prawdziwego automatu. Jak ktoś całe życie jeździł z manualną skrzynią, to może DSG i powoduje u takich ludzi ŁAŁ, ale jak się pojeździło trochę klasycznymi hydraulicznymi, CVT i tak dalej, to DSG nie zachwyca - ot, zautomatyzowana zwykła skrzynia i tyle. No a problemy z jakością to już standard w przypadku VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 Nie jest zla a i osiagow nie pogarsza. O niebo lepsza od CVT IMO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 > Mnie się charakterystyka pracy DSG nigdy nie podobała. Początkowo te skrzynie dosyć mocno szarpały > i były "nerwowe", potem to poprawili, ale moim zdaniem nadal DSG nie umywa się do prawdziwego > automatu. Jak ktoś całe życie jeździł z manualną skrzynią, to może DSG i powoduje u takich > ludzi ŁAŁ, ale jak się pojeździło trochę klasycznymi hydraulicznymi, CVT i tak dalej, to DSG > nie zachwyca - ot, zautomatyzowana zwykła skrzynia i tyle. No a problemy z jakością to już > standard w przypadku VW SPRAWNA skrzynia DSG działa rewelacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 DSG jest fajna, ale jak auto jest młode. Naprawdę szybka, i nie zwiększa zużycia paliwa. Jak dla mnie nadgorliwa, ale to kwestia gustu. Do 5,6 roku eksploatacji lub 180-220kkm zazwyczaj nic się nie dzieje, później to już loteria. Ale współczesne elektronicznie sterowane automaty hydrokinetyczne tez potrafią się sypać przy takich przebiegach, więc w sumie jeden pies jaka technologia. Przewagą hydrokinetyków jest lepsza dostępność serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > SPRAWNA skrzynia DSG działa rewelacyjnie Oxymoron, tak jak BMW = Quality, aba stwierdzenia i klamliwe i wrecz robia z klientow idiotow... A powaznie, ta przy takim % padzie DSG to powinni dostac $mil W ogole widac, ze maja ogromy problem z Q, DSG to jedno, a manual, w Amarok, sredniio co, 20-30k km wymiana, cieknace drzwii, szyby... ... ta firms po rpstu nie zasluguje na klientow, jak narazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Quote: > Problemów z DSG ciąg dalszy. [...]. Nawet chyba OZI > wspominał że w Australii akcja serwisowa dotyczyła 380000 skrzyń DSG. to dastalem , bo przeciez ludowa marka sie w EU nie psuje. 380,000 bylo w Asia-Pacific, ale widac, ze tomnie koniec. I powtorze jeszcze raz, to sa auta z EU fabryk min nie tylk, Made in China, ergo te same skrzynie sa w EU, tulko was jak narazie w d... maja... lud wszystko wierzy, nawet nie zniszczalnosc VeeDub, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Te, mądraliński - to jakie skrzynie automatyczne są niezawodne i jaka jest ich zasada działania? Czy są to skrzynie "takie jak DSG", tylko innego producenta, czy jakieś bezstopniowe? Np. jaką masz skrzynię w tej twojej kwadratowej Toyocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iontorsp Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 A powaznie, ta przy takim % padzie DSG to powinni dostac $mil > W ogole widac, ze maja ogromy problem z Q, DSG to jedno, a manual, w Amarok, sredniio co, 20-30k km > wymiana, cieknace drzwii, szyby... ... ta firms po rpstu nie zasluguje na klientow, jak > narazie... Volkswagen jako koncern globalny idzie tylko na dno-> zaczynają wszędzie i wszystko produkować, ale te cięcia budżetowe pewnie uzasadnione są wysoką ceną tych produktów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > A powaznie, ta przy takim % padzie DSG to powinni dostac $mil > Volkswagen jako koncern globalny idzie tylko na dno-> zaczynają wszędzie i wszystko produkować, ale > te cięcia budżetowe pewnie uzasadnione są wysoką ceną tych produktów Czyli nie ma już czegoś takiego, jak solidne niemieckie auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iontorsp Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Czyli nie ma już czegoś takiego, jak solidne niemieckie auto? Wyobraź sobie i inni fani niemieckiego vw, że: Posiadasz firmę z głęboką tradycją motoryzacyjną osadzoną w narodowo-socjalistycznym duchu, że nasze to najlepsze. Przez wiele, wiele lat starałeś się aby produkty te w całej Europie były rozpoznawalne jako niezawodne i warte zapłacenia większej kwoty przy zakupie. Rynek zbytu się powiększa, twoja firma nie tylko wchłania innych, ale zaczyna sprzedawać na innych kontynentach. Jest początek XXI wieku. Dalej sprzedajesz Europie Wschodniej ubogie (chociaż solidne) wersje swoich produktów za sporą cenę. Dobrobyt nie trwa wiecznie a konkurencja nie śpi. Obniżają ceny, są negocjacje cenowe z klientami, ich samochody są coraz lepiej wyposażone. Nadal kupujemy inne koncerny i atakujemy wszystkie rynki na wszystkich kontynentach. Jakość już nie ta sama, przecież teraz inwestujemy i ponosimy duże nakłady. A zresztą zakłady produkujące na całym świecie to nie to samo co rodzime linie produkcyjne... Kapitał inwestujemy w wspaniałe reklamy jak G. dla wszystkich dziadków, młodzieży, cyganów . To nic, że silniki diesla i benzyny, i skrzynie biegów rozpadają się szybciej niż Unia Europejska. Ważna jest sprzedaż i WIARA W PRODUKT klientów, że to jedyny słuszny wóz dla (bogatego) ludu Oczywiście inni producenci też mają wpadki, ale renoma proszę fanów zobowiązuje do czegoś- prawda? Nie będziemy całe życie jeździć passatami z lat 90-2000. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Te, mądraliński - czekaj - czy nawet nie od ciebie? >[...] > to jakie skrzynie automatyczne są niezawodne Twins, popatrz na to ciut inaczej : -Camry - wyglad lodowki, [...], a jednak lud to kupuje od Asia-Pacifc, do Afryki, do USDM... , DSG - brak, jakies silnik od kosiarki, z 3 cylindrami i turbo - brak. Prawda jest taka, ze za duzo udziwnien przy obnizonych kosztach R+D, cyklu zycia produktu 6 lat, idiotycznych wymogach EU[...] i - pogoni za zyskiem nie da sie zbudowac dobrego produktu. Do tego robienie z ludzi idiotw - marketing i mamy obraz. Wracajac do Camry, prosto, tanio i niezawodnie. Do tego obsesja na punkcie klienta, i mamy obraz. Najlepszy szczur - ja = klient. Przez ostatnie 10 lat wydalem troche $$$ na auta. Toyota dostala 90% mojej $$$, policzmy Echo, Corolla, 2x HiLux, Kluger, FJ [...] Dlaczego wracam? Dlatego, ze nie martwie sie czy mi skrzynia walnie przy 30k km, dlatego, ze nie musze znac Service Manager jak najlepszego przyjaciela, dlatego, ze jak pisne cos, ze jestesm nie szczesliwy - to cala korporacyjna maszyna probuje mnie udobruchac etc . Wiec odpowiedz na twoje pytanie: - PROSTE konstrukcyjnie skrzynie > i jaka jest ich zasada działania? Czy są to skrzynie "takie jak DSG", Nie, to sa stare dobre wyprobowane - 5s, 6s automatic. DSG - na co mi przelozenie miedzy biegami z V swiatla, jak potem musze spedzic x dni walczac z VeeDub i x dni marnotrastwa mojego czasu kiedy rozbieraja pol auta i daja nowa. > tylko innego producenta, czy jakieś bezstopniowe? Np. jaką masz > skrzynię w tej twojej kwadratowej Toyocie? Normalna 5s automatic, z troche elektorniki - cos co marketingowo nazywaja to Intelligence System transmission. Inaczej - jednym z moich pierwszych aut byl stary Holden Commodore VN, 3.8l automatic. Nascie lat - kosztowal cale $2,000 mnie wtedy, jak go sprzedawalem - ktos chcial tablice, mial 380,000km - nastepny 16 latek go kupil jako pierwsze auto. Olej byl wymieniony 3x jesli wierzcyc starej ksiazce... i zgadnij co - skrzynia no problem" . I gwarantuje ci, ze co dzis zostalo z tych aut to skrzynia i silnik[...] Silnik, ktory GM klepal przez ponad 50 lat -praktycznie niezmieniony, stary dobry pushroad od Buick... [...] Znow inaczej - Ford Ecoboost - dlaczego tego nikt nie kupuje? Lud woli stare 2.0l w Ford Focus niz 1.6l Turbo, 4.0l I6 w Falcon niz 2.0l Ecoboost, chyba 400 sztuk obchali w zeszlym roku, w USDM podobnie AFAIK i z tego co czytam[...] Wiec DSG to nie jest zlo, ale generalnie mowiac niedpracowane g.., a szkoda bo ma dobre wlasciwosci. Jednak problem jest taki, ze wlasciwie VeeDub zadnego dobrego = niepsujacego sie auta - ostatnio nie wypuscil[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > A powaznie, ta przy takim % padzie DSG to powinni dostac $mil > Volkswagen jako koncern globalny idzie tylko na dno-> zaczynają wszędzie i wszystko produkować, ale > te cięcia budżetowe pewnie uzasadnione są wysoką ceną tych produktów Podpisuje sie pod tym dwoma lapami i 21 palcami[...] Problem maja taki, ze malo kto wraca do nich..., bo po prostu nie zasluguja. Wezmy Golf >> najpierw w ogole udaja, ze sa jakies problemy z Q, potem mowia, tia to fabryka w South Africa, teraz Made in Germany i bedzie lepiej - i co - jeszcze gorzej. W koncu mowia, no tak mamy problem z Q, ale bedziemy pracowac ciezko, zeby to zmienic i co: -Passat - $10k drozszy niz Camry, -Service tak ok 3x drozszy, - DSG dostaje 5 lat gwarancji a nie 3 (ale problemu nie mamy) I dlaej "Tak bedziemy numerem jeden na swiecie" Well, chyba nie - bo moich ciezko zarobionych $$$ nie zobacza, dopoki Q sie nie polepszy[...] A problem maja taki, ze duzo luda mysli jak ja[...] = glosowanie porfelami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soltys Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > Podpisuje sie pod tym dwoma lapami i 21 palcami[...] > Problem maja taki, ze malo kto wraca do nich..., bo po prostu nie zasluguja. > Wezmy Golf > W koncu mowia, no tak mamy problem z Q, ale bedziemy pracowac ciezko, zeby to zmienic i co: > -Passat - $10k drozszy niz Camry, > -Service tak ok 3x drozszy, > - DSG dostaje 5 lat gwarancji a nie 3 > (ale problemu nie mamy) > I dlaej "Tak bedziemy numerem jeden na swiecie" > Well, chyba nie - bo moich ciezko zarobionych $$$ nie zobacza, dopoki Q sie nie polepszy[...] > A problem maja taki, ze duzo luda mysli jak ja[...] = glosowanie porfelami... No nie wiem jakie auta u Was sprzedaja, ale, ze po raz pierwszy w zyciu wybralem sie za duza wode do US, to przy okazji zwiedzania popatrzylem co tam jezdzi. Moze moje obserwacje sa malo reprezentatywne, bo tylko przez pryzmat NYC, ale musze stwierdzic co nastepuje: - takiej ilosci aut z napisem HYBRID to w zyciu ne widzialem (nie mowiac o tym ze nie mialem pojecia o istnieniu Camry hybrid, roznych Fordow itp) - tu nie moze byc mowy o prostej technice. Jesli takie sprzedaja u Was to powodzenia. - to prawda to co pisza w gazetach, ze niby te same modele a jednak inne - na przykladzie Passata - wyglada inaczej, ma inne wyposazenie i (czego nie moglem sam stwierdzic) to jak klienci odbieraja jakosc tez wyglada inaczej i dlatego kosztuje 10k$ mnie niz u nas. A w Europie jakas durna pogon za gramami CO2!!! W zwiazku z tym golf mojej zony robi 122km z pojemnosci ktora kiedys dawalaby max 75. Dlatego tak jak juz ktos napisal po 4-5 latach pojdzie w swiat - krolikiem doswiadczlanym nie chce byc! Z kolejnej wreszcie strony klient kupuje oczami - jesli w europejskim golfie plastik wyglada ladniej niz w Aurisie, to na klienta to dziala. A zaufanie do niemieckiego i popyt na wschod od odry gwarantuja niska utrate wartosci Reasusmujac OZI - pewnie dobrze gadasz, tylko, ze kazdy rynek ma swoja specyfike i Twoje doswiadczenia nie do konca przekladaja sie na Europe. Rowniez polityka cenowa jest rozna i to co u Was jest duzo tansze u nas tylko troche albo wcale (i vice versa oczywiscie tez). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.