harnas81 Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Co Wy na to? Nie wiem co było lane wcześniej ... 10W40 np MOBIL? A może coś jeszcze? Przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd w SC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > Co Wy na to? > Nie wiem co było lane wcześniej ... 10W40 np MOBIL? odpuść sobie Mobila - niestety marka się zkiepściła ostatnimi czasy :/ > A może coś jeszcze? >>>Proszę bardzo KLIK!<<< Jak ten zalejesz zamiast tego Mobila to będzie > Przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd w SC? no książkowo jest bodajże 90 tkm. jak przekroczysz 100 tkm. to nic się nie stanie Generalnie jak nic Ci się z tym rozrządem nie dzieje - pasek jest prawidłowo naciągnięty... nic nie gwiżdże/nie piszczy to odpuść to sobie narazie I tak to jest silnik bezkolizyjny: jak Ci strzeli pasek to zakładasz nowy i dzida dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 Wszystkie SC 1.1 są bezkolizyjne? Kiedyś słyszałem, że tylko SPI (nie wiem dlaczego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 10W40 będzie OK. Co do marki to jak tam uważasz. Ja ostatnimi czasy omijam Mobila, ze względu na nie najlepszą sławę (dużo podróbek). Ostatnio lałem Elfa i było OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal2188 Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > Wszystkie SC 1.1 są bezkolizyjne? Kiedyś słyszałem, że tylko SPI (nie wiem dlaczego) Z tego co słyszałem to wszystkie są bezkolizyjne ... A co do terminu wymiany ... w seju w instrukcji mam wpisane co 105 tyś ale słyszałem że powinno się wymieniać co 100tyś lub 5 lat bo guma traci swoje właściwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
julianos Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Wszystkie nie są bezkolizyjne.Te co mają ''zakręcany'' wlew oleju to są kolizyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > 10W40 będzie OK. > Co do marki to jak tam uważasz. Ja ostatnimi czasy omijam Mobila, ze względu na nie najlepszą sławę > (dużo podróbek). Ostatnio lałem Elfa i było OK. ok marką to rzecz drugorzędna - zastanawiam się czy lać syntetyk czy półsyntetyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > ok marką to rzecz drugorzędna - zastanawiam się czy lać syntetyk czy półsyntetyk? Jeśli finansowo nie robi Ci to różnicy to syntetyk. Ja mam w SPI 160kkm i leje syntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harnas81 Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Jeśli finansowo nie robi Ci to różnicy to syntetyk. Ja mam w SPI 160kkm i leje syntetyk. ok, a teraz podstawowe pytanie ile wchodzi oleju do silnika wystarczy kupić 4 l czy 5 l? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > ok, a teraz podstawowe pytanie ile wchodzi oleju do silnika wystarczy kupić 4 l czy 5 l? FAQ 4l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
etiopczyk12 Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Panowie ja tam leje castrol 10w60.i też jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 20w60 full syntetic też można-w rallycrosie go zalewają Seryjny, sprawny, do codziennego użytku wystarczy zalać 10w40. Marka z komercyjnych ma drugorzędne znaczenie, bardziej pochodzenie-z bańki, ze sprawdzonego sklepu, nie z beczki od Żdzicha czy okazji prosto z niemiec z alledrogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Wszystkie nie są bezkolizyjne.Te co mają ''zakręcany'' wlew oleju to są kolizyjne. nie prawda: 9-setka ma zakręcany wlew oleju: i jest silnikiem bezkolizyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > nie prawda: 9-setka ma zakręcany wlew oleju: > i jest silnikiem bezkolizyjnym Ale mowa o 1.1, a nie o 900`tce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal21 Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Ale mowa o 1.1, a nie o 900`tce no tak ale idąc tym tropem to wszystkie 1.1 mają wciskany korek wlewu oleju - czy o czymś nie wiem? no to teraz widzę, że nie wiedziałem: 1.1 MPI w bitym seju: teraz już wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AZI ST Napisano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2013 > 1.1 MPI w bitym seju: Tak, ten jest ...... .......... kolizyjny..... nawet po zdjęciach widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 > Tak, ten jest ...... > .......... kolizyjny..... > nawet po zdjęciach widać Aż się zerwany pasek owinął o pas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.