ppmarian Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 wiem ze jak cos jest do wszystkiego to jest do nieczego ale od czego trzeba zacząć wiec jaka oponę w rozmairze 205/50/17 kupic na nawierzchnie beton, asfalt, delikatny szutr nie musi niech drogowej homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 np takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Ja bym wybrał dobrą seryjna oponę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 Jak do treningów to najlepiej jak najtańszą używaną i kręcić kilometry, a później zmieniać na kolejną jak się wytrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > Jak do treningów to najlepiej jak najtańszą używaną i kręcić kilometry, a później zmieniać na > kolejną jak się wytrze dokładnie na ostatnim kjs-ie zjadło połowę bieżnika semperit-ów ale kupiłem jako używki za garść drobnych więc nie jest szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > dokładnie na ostatnim kjs-ie zjadło połowę bieżnika semperit-ów ale kupiłem jako używki za garść > drobnych więc nie jest szkoda ok a jaki rozmiar isc 205/55/16 czy 205/50/17 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 ja bym brał 16 bo jest tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > ok > a jaki rozmiar isc 205/55/16 czy 205/50/17 ? zależy do czego. mokro/luźno i treningi na 16 cali. 205/55/16 jest tak tanie i dostępne że mam pół garażu darmowych opon. równo i przyczepnie 17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > zależy do czego. > mokro/luźno i treningi na 16 cali. 205/55/16 jest tak tanie i dostępne że mam pół garażu darmowych > opon. > równo i przyczepnie 17. a szerokosc przy 17 tez 205 czy moze 225? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > a szerokosc przy 17 tez 205 czy moze 225? prosta odpowiedź: to co tańsze i się zmieści. Jak nie masz jakiejś niesamowitej mocy to slick 205 wystarczy. Z tego co widze Profil robi 215/45/17 i to wydaje się być rozsądnym wyjściem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > np takie Przerabiałem chyba wiekszość dostępnych sportowych nalewek i te akurat wypadają najgorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > wiem ze jak cos jest do wszystkiego to jest do nieczego ale od czego trzeba zacząć > wiec jaka oponę w rozmairze 205/50/17 kupic na nawierzchnie beton, asfalt, delikatny szutr > nie musi niech drogowej homologacji W żadnym wypadku nie kupuj letnich nalewek, ani slików i tym podobnych. Nie ważne czy profil, czy motgum czy inny wynalazek. Bieżnikowana lato - śmieć! Natomiast zimówka bieżnikowana - to jest Panie kawior ! I do zabawy na zimę takie polecam, najlepiej z bieżnikiem hakkapeliitty Zima+szuter = wykręca suty Natomiast na asfalt/beton (rakietowa) najtaniej wyjdzie katować używki. Tylko starać się kupować takie z twardym bokiem/barkiem, bo niektóre są paskudnie miękkie, np. Kumho ku31, komfortowa fajan opona ale nie nadaje się do zabawy, a np. potenzy są profi !!! bo bok twardy jak w sliku i świetnie kleją. Na Rakietowej zagościsz w lipcu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > W żadnym wypadku nie kupuj letnich nalewek, ani slików i tym podobnych. > Nie ważne czy profil, czy motgum czy inny wynalazek. > Bieżnikowana lato - śmieć! > Natomiast zimówka bieżnikowana - to jest Panie kawior ! > I do zabawy na zimę takie polecam, najlepiej z bieżnikibhem hakkapeliitty > Zima+szuter = wykręca suty > Natomiast na asfalt/beton (rakietowa) najtaniej wyjdzie katować używki. > Tylko starać się kupować takie z twardym bokiem/barkiem, bo niektóre są paskudnie miękkie, np. > Kumho ku31, komfortowa fajan opona ale nie nadaje się do zabawy, a np. potenzy są profi !!! bo > bok twardy jak w sliku i świetnie kleją. Mam bardzo zdrowe 16 conti premuimconract i mocno zmeczone 17 conti sportcontact Nie wiem co robić czy 16 zostawić do cywilnej jazdy i kupic coś lepszego na 17 do upalania Czy katowac te 16 i kupić zdrowe 17 do jazdy na codzien > Na Rakietowej zagościsz w lipcu ? Na 99% tak, ale nigdy tam nie jezdzilem i przydalby sie trening... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 > Mam bardzo zdrowe 16 conti premuimconract i mocno zmeczone 17 conti sportcontact > Nie wiem co robić czy 16 zostawić do cywilnej jazdy i kupic coś lepszego na 17 do upalania > Czy katowac te 16 i kupić zdrowe 17 do jazdy na codzien > Na 99% tak, ale nigdy tam nie jezdzilem i przydalby sie trening... To już sam musisz zdecydowac, też mam takie dylematy Sprawdź tylko jakie mają boki, jeśli palcem się ugina to zostaw na codzień, bo na rakietowej takie opony "pływają" przy ambitnej jeździe. Jutro jest trening i będzie też przed zawodami: http://www.srtw.pl/forum/viewforum.php?f=23&sid=38eedfd7d924fd37cfd6cb95e5b24b29 Poza tym każdy przejazd na zawodach jest treningiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 do upalania najlepsze są okrągłe,czarne i tanie(daj hasło na Twojej grupie regionalnej i opony same się znajdą). Jak będziesz jechał jakiegoś kjs-a czy inne ściganie to dopiero wtedy warto coś zainwestować w opony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > To już sam musisz zdecydowac, też mam takie dylematy > Sprawdź tylko jakie mają boki, jeśli palcem się ugina to zostaw na codzień, > bo na rakietowej takie opony "pływają" przy ambitnej jeździe. 16 sa mieciutkie jak gumka wiec zostaja co cywila > Jutro jest trening i będzie też przed zawodami: > http://www.srtw.pl/forum/viewforum.php?f=23&sid=38eedfd7d924fd37cfd6cb95e5b24b29 lista jest juz full > Poza tym każdy przejazd na zawodach jest treningiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Mam bardzo zdrowe 16 conti premuimconract i mocno zmeczone 17 conti sportcontact > Nie wiem co robić czy 16 zostawić do cywilnej jazdy i kupic coś lepszego na 17 do upalania > Czy katowac te 16 i kupić zdrowe 17 do jazdy na codzien > Na 99% tak, ale nigdy tam nie jezdzilem i przydalby sie trening... Zapamiętaj raz na zawsze: trenuje się na darmówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Zapamiętaj raz na zawsze: trenuje się na darmówkach zapisane i zapamietane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Natomiast zimówka bieżnikowana - to jest Panie kawior ! > I do zabawy na zimę takie polecam, najlepiej z bieżnikiem hakkapeliitty a jaki to bieżnik? tak z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > a jaki to bieżnik? tak z ciekawości Taki Bieżnikowane zimowe są z bardzo miękkiej mieszanki i w typowo zimowych warunkach są niepokonane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Taki > Bieżnikowane zimowe są z bardzo miękkiej mieszanki i w typowo zimowych warunkach są niepokonane Napewno nie da się ich wyważyć,wybuchną albo spowodują rozwolnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > a szerokosc przy 17 tez 205 czy moze 225? 225/45/17 to bardzo popularny rozmiar. Jest tez wiec stosunkowo tani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > 225/45/17 to bardzo popularny rozmiar. Jest tez wiec stosunkowo tani. ale to już dość duża opona i nie wiem czy wejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > lista jest juz full 11.07 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filemon Napisano 10 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 > Napewno nie da się ich wyważyć,wybuchną albo spowodują rozwolnienie Kurcze, już trzecią zimę jakoś daje radę z tym rozwolnieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.