tjaszo Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 No i teraz jest pytanie - da sie to zalatac bez zdejmowania opony z motocykla? albo raczej gdzie w WRC mi to zrobia od reki najlepiej z dojazdem do mojego parkingu, ew. z transportem motocykla do wulkanizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz086 Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 Dziurę po gwoździu da się załatać "sznurkiem wulkanizacyjnym" Tu masz zestawy w cenie 30-60zł (razem z szydłem i pilnikiem) LINK Jak dziura jest w rowku bieżnika, to można byłoby zostawić ten sznurek. Jak dziura jest na gładkiej części opony, to lepiej docelowo wymienić to na łatkę od wewnątrz. Zestaw do naprawy będziesz miał na awaryjne okazje Raczej prostsza sprawa niż wożenie motocykla, bo wulkanizator na parkingu bez zdejmowania opony nie zrobi nic innego, niż właśnie ten sznurek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Dziurę po gwoździu da się załatać "sznurkiem wulkanizacyjnym" > Tu masz zestawy w cenie 30-60zł (razem z szydłem i pilnikiem) LINK > Jak dziura jest w rowku bieżnika, to można byłoby zostawić ten sznurek. Jak dziura jest na gładkiej > części opony, to lepiej docelowo wymienić to na łatkę od wewnątrz. > Zestaw do naprawy będziesz miał na awaryjne okazje Raczej prostsza sprawa niż wożenie motocykla, > bo wulkanizator na parkingu bez zdejmowania opony nie zrobi nic innego, niż właśnie ten > sznurek. juz znalazlem wulkanizatora musze tylko dowiezc motocykl do nich za 60pln mi zrobia wlacznie z wywazaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > juz znalazlem wulkanizatora musze tylko dowiezc motocykl do nich za 60pln mi zrobia wlacznie z > wywazaniem. nie lepiej dać łatkę od wewnątrz? zawsze to bezpieczniej niz sznur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > nie lepiej dać łatkę od wewnątrz? zawsze to bezpieczniej niz sznur tak wlasnie zrobia - dlatego nie widze sensu bawienia sie samodzielnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > No i teraz jest pytanie - da sie to zalatac bez zdejmowania opony z motocykla? > albo raczej gdzie w WRC mi to zrobia od reki najlepiej z dojazdem do mojego parkingu, ew. z > transportem motocykla do wulkanizacji To przy okazji zapytam, można i warto naprawiać opony? W instrukcji Burgmana miałem napisane, że nie naprawia się tylko wymienia na nowe. Jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil_sz Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > To przy okazji zapytam, można i warto naprawiać opony? W instrukcji Burgmana miałem napisane, że > nie naprawia się tylko wymienia na nowe. Jak to jest? Mój mechanior twierdzi, że przednich gum się kategorycznie nie naprawia, a tylne można bez problemu. Niestety nie pamiętam, jak to argumentował, ale brzmiało rozsądnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > To przy okazji zapytam, można i warto naprawiać opony? W instrukcji Burgmana miałem napisane, że > nie naprawia się tylko wymienia na nowe. Jak to jest? nowa guma do mojego kosztowala mnie 3miesiace temu ~450pln ... jesli da sie naprawic to naprawie, jesli jest jakies rozsadne przeciwwskazanie to chetnie poslucham. naprawa ma polegac na zakołkowaniu otworu od wewnatrz - tyle wiem. Kolo zostanie potem wywazone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiwo Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > nowa guma do mojego kosztowala mnie 3miesiace temu ~450pln ... jesli da sie naprawic to naprawie No i słusznie, kołek od środka + wyważenie i spoko można smigać. > jesli jest jakies rozsadne przeciwwskazanie to chetnie poslucham. Tak jest, ale dotyczy szlifierek na tor i kwestii bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bigblack Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > nowa guma do mojego kosztowala mnie 3miesiace temu ~450pln ... jesli da sie naprawic to naprawie, > jesli jest jakies rozsadne przeciwwskazanie to chetnie poslucham. > naprawa ma polegac na zakołkowaniu otworu od wewnatrz - tyle wiem. Kolo zostanie potem wywazone. Miałem podobną przygodę tyle, że gwóźdź wszedł łbem do środka rozrywając kordy opony. Tylna opona nie miała 1000km Poszła do śmietnika, bo uszkodzona konstrukcja opony mogłaby zrobić qq przy jakiejś prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > nowa guma do mojego kosztowala mnie 3miesiace temu ~450pln ... jesli da sie naprawic to naprawie, > jesli jest jakies rozsadne przeciwwskazanie to chetnie poslucham. > naprawa ma polegac na zakołkowaniu otworu od wewnatrz - tyle wiem. Kolo zostanie potem wywazone. ja nie zezwalam na kolkowanie opon, jedynie latka od srodka, wierceniem otworu pdo kolek dodatkowo uszkadzasz jeszcze opone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > ja nie zezwalam na kolkowanie opon, jedynie latka od srodka, wierceniem otworu pdo kolek dodatkowo > uszkadzasz jeszcze opone. Zależy gdzie akurat jesteś. Ściągnij serwis jak jesteś w przykładowym "in the middle of nowhere". I niech Ci jeszcze zdejmą koło i założą piękną łatkę ps. mnie gwizda ten problem, bo mam dętki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 3 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2013 > Zależy gdzie akurat jesteś. Ściągnij serwis jak jesteś w przykładowym "in the middle of nowhere". I > niech Ci jeszcze zdejmą koło i założą piękną łatkę > ps. mnie gwizda ten problem, bo mam dętki tjaszo AFAIK pytal o jakies cywilizowane miejsce... wiec na tym oparlem swoja wypowiedz, a zadna z kolkowanych opon samochodowych po zalozeniu kolka i pierwszej trasie nie nadawala sie do dalszego uzytkowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > tjaszo AFAIK pytal o jakies cywilizowane miejsce... generalnie stanalem w miescie na kapciu niestety akuratnie nie mialem nikogo zeby mnie sciagnal... narazie motocykl stoi na parkingu, ja zakupilem porzadna pompke nozna - bo stara sie akurat popsula dumalem czy jest jakas metoda na rozwiazanie problemu bez demontazu kola, ja sam przyczepki nie mam (a bardziej problemem jest brak haka w aucie) , ale wychodzi ze dobije cisnienia i podjade (co kawalek dopompowujac) do serwisu motoguma.pl > a zadna z > kolkowanych opon samochodowych po zalozeniu kolka i pierwszej trasie nie nadawala sie do > dalszego uzytkowania... dlaczego? co sie dzialo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > generalnie stanalem w miescie na kapciu > dumalem czy jest jakas metoda na rozwiazanie problemu bez demontazu kola, Nie wozisz ze sobą "zestawu naprawczego" w postaci piany na taką okoliczność? Hardcor jesteś, chyba, że nie wyjeżdżasz po za miasto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Nie wozisz ze sobą "zestawu naprawczego" w postaci piany na taką okoliczność? Hardcor jesteś, > chyba, że nie wyjeżdżasz po za miasto... mam pianke, ale stojac 3km od domu i 5km od najblizszego serwisu to mi troche szkoda syfic opone szuwaksem w trasie nie mialbym oporu a dalsze trasy narazie (ze obiektywnych wzgledow) odpadaja, wiec generalnie problemu nie ma ... ale jak obiektywny wzglad podrosnie troche i bedzie sie nadawal na dluzsze wycieczki motocyklowe to postaram sie o jakis assistance na wszelki wypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > Nie wozisz ze sobą "zestawu naprawczego" w postaci piany na taką okoliczność? Hardcor jesteś, > chyba, że nie wyjeżdżasz po za miasto... ja nie woze, mam assistance Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > dlaczego? co sie dzialo? dlatego ze wiercac wieksza dziure uszkadzasz kolejne druty wzmacniajace opone - we wszystkich kolkowanych, lacznie z ta w autobusie, puscil kord dokladnie w miejscu wiercenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 > ja nie woze, mam assistance jakie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JokerJoker Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Który zestaw polecasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 > jakie masz? allianz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 OT... Sto lat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > No i teraz jest pytanie - da sie to zalatac bez zdejmowania opony z motocykla? > albo raczej gdzie w WRC mi to zrobia od reki najlepiej z dojazdem do mojego parkingu, ew. z > transportem motocykla do wulkanizacji podsumowujac: - dojechalem 'na gwozdziu' do motoguma.pl - zakolkowali tylna opone, wywazyli, wrazenie tez sprawili dobre a jechalem do nich pare dni, bo w piatek okazalo sie ze mi padlo aku, walczac z aku zasyfilem swiece, wiec jak w sobote zdobylem nowe aku, to zanim odpalilem motocykl to sie 14 zrobila i znowu nie bylo sensu jechac wiec dopiero dzis zalatalem gumke ps. opony tylne sie naprawia 'po gwozdziu', opony przednie leca do kosza... wiec uwazajcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > podsumowujac: > - dojechalem 'na gwozdziu' do motoguma.pl > - zakolkowali tylna opone, wywazyli, wrazenie tez sprawili dobre > a jechalem do nich pare dni, bo w piatek okazalo sie ze mi padlo aku, walczac z aku zasyfilem > swiece, wiec jak w sobote zdobylem nowe aku, to zanim odpalilem motocykl to sie 14 zrobila i > znowu nie bylo sensu jechac wiec dopiero dzis zalatalem gumke > ps. opony tylne sie naprawia 'po gwozdziu', opony przednie leca do kosza... wiec uwazajcie A ja dzisiaj wykupiłem OC+assistance opona w Link4. Za 140 zł oprócz OC oferują w przypadku złapania gumy transport do warsztatu oraz darmową naprawę opony . IMO warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > A ja dzisiaj wykupiłem OC+assistance opona w Link4. Za 140 zł oprócz OC oferują w przypadku > złapania gumy transport do warsztatu no to liczac czas jaki 'zmarnowalem' na dotoczenie motocykla do serwisu (lub kase ktora mi krzykneli za transport - ~100pln) oraz koszt naprawy to sie bardzo oplaca > oraz darmową naprawę opony przedniej tez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > no to liczac czas jaki 'zmarnowalem' na dotoczenie motocykla do serwisu (lub kase ktora mi > krzykneli za transport - ~100pln) oraz koszt naprawy to sie bardzo oplaca > przedniej tez? IMO opona to opona - nic nie mówili czy przednia czy tylna. Opcje są takie: - naprawa na miejscu, a jeżeli niemożliwa (w moto oczywiście nie) to transport do warsztatu i naprawa do kwoty (ale tu nie jestem pewien, muszę poczytać OWU) 2000zł - więc jeżeli chodzi o przód, to załapiesz się nawet na wymianę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > A ja dzisiaj wykupiłem OC+assistance opona w Link4. Za 140 zł oprócz OC oferują w przypadku > złapania gumy transport do warsztatu oraz darmową naprawę opony . IMO warto Jakiego warsztatu? Bo to ubezpieczenie może być rewelacyjną ofertą albo totalną porażką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 > Jakiego warsztatu? Bo to ubezpieczenie może być rewelacyjną ofertą albo totalną porażką Nie mam jeszcze OWU, przyślą z polisą. Niemniej jednak dla mnie ważnym i opłacalnym (bo w sumie za jakieś 30zł) jest choćby sam fakt podstawienia lawety i transportu moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.