kosma Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Witam. Wczoraj Stilo w trasie powiedziało dość. Jechało całkiem normalnie aż do krótkiego postoju. Potem nagle brak reakcji na gaz. Ledwo się rozpędza. Dopiero od 3,5 tys. obrotów zaczyna iść w miarę normalnie. Macher przez telefon obstawił zacięty EGR, ale mam zaślepiony, więc chyba nie to. Obstawiam ten cały wihajster obok turbo, który ponoć ma się ruszać przy zapalaniu a on ani drgnie. Zatarty? Gdzie go walnąć młotkiem, żeby puścił ? A może gdzieś jakieś podciśnienie się odpięło ? Tylko nie wiem gdzie paluchy wsadzić i szukać. A w tym tygodniu mam przegląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 jak nie egr, to badaj maf , turbo (blokada vtg/vnt) , zaworek boost , ślizgający przegub , sprzęgło , itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > turbo (blokada vtg/vnt) jak "badaj" ? > zaworek boost , gdzie to ? > ślizgający przegub , sprzęgło , itd sprzęgło nie ślizga (prawie nówka), a przegub może ślizgać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 A to nie czujnik położenia wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Pierwsze podstawowe pytanie to czy wywaliło błąd a jeśli tak to jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Pierwsze podstawowe pytanie to czy wywaliło błąd a jeśli tak to jaki? właśnie nie. tylko standardowy błąd świec żarowych. ale to tak od kilku miesięcy po prostu ja mu w gaz a on ledwo ledwo do przodu. przy lekkim dodaniu gazu idzie troche lepiej. jak do dechy to bardzo słabo. powyżej 3,5 tys. obr. idzie jak burza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Spróbuj wypiąć wtyczkę przepływomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Spróbuj wypiąć wtyczkę przepływomierza. i co wtedy ? sorry, ale sie na prawde nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 no dobra. EGR wykluczony. zaślepka okopcona, ale nie przepalona. po wyczyszczeniu jak nówka. przepływka odpięta - bez zmian (swoją drogą, to w aucie sypiącym failurami o byle zarówkach spodziewałem sie jakiegoś nowego failura po odpięciu przepływki), powerbox wywalony ( tak mi przeszło przez myśl, ze może to on się zepsuł) i też nic. tylko teraz już nawet na wysokich obr. nie jedzie zostaje chyba tylko ten overboost do którego za diabła nie dostanę. podciśnienia wyglądają na podpięte i nie przetarte. jutro chyba znowu serwis (w sobote auto odebrałem ) a czy w JTD to cięgno do turbo ma się ruszać palcami? tam może się w się co zatrzeć ? to chyba zmienna geometria, tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 kopci ci kolego jak chcesz sie zebrac? >rowno pracuje silnik?> odepnij wtyczke map sensora i zobacz jak bedzie sie zachowywal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Miałem podobny problem ostatnio okazało się że Overboost padnięty regeneracją z manuala nic nie dała poratował tylko nowy niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 też tak obstawiam. no cóż. zobaczymy jutro. autko wylądowało w ASO, bo w końcu wywaliło engine fault. ciekawe jakie jeszcze błędy załapał przy tym odpinaniu wtyczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 9 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2013 nie mogles poczekac spokojnie?? bylem u Ciebie kolo poludnia z kablem bys sie dowiedzial co wywalilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepas Napisano 10 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2013 Obstawiam zawór OVERBOOST skoro jedzie normalnie po 3 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 Przy overbooście powinno wywalić P0238. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosma Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 sprawa się w końcu wyjaśniła. przyczyna właściwie błacha. pęknięty przewód podciśnienia = brak sterowania turbiną. ale przy okazji mam posprawdzane chyba wszystko autko lata jeszcze lepiej niż przed awarią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.