mjedruszak Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Muszę kiedyś jechać i pomacać z bliska tą 1er potem Golfa i jazda próbna, > bo z wpisów w tym wątku wynika, że Golf to śmieć przy 1er. > W prowadzeniu podejrzewam, że różnica będzie, zastanawia mnie środek najbardziej. Srodek 1er F20/21 bedzie w duzej mierze zalezal od wybranych opcji / pakietow - wersja totalnie gola z pewnoscia nie zachwyci. IMO z rzeczy niezbędnych: - klima automatyczna (tylko wtedy jest nawiew na tylnia kanape) - halogeny (tylko wtedy lusterka przednie sa podgrzewane) - sportowa skorzana kierownica / kierownica M (seryjna plastykowa jest paskudna jak malo co) ze sterowaniem radia - radio Professional (daje duzy kolorowy ekran, mocno ulatwia uzytkwoania radia / komputeru pokladowego itp.) - deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie (dodatkowe informacje, atrakcyjny wyglad - taka jak w linkowanym przez Ciebie czerwonym 118i Sport Line) - fotele sportowe (duzo wygodniejsze, lepsze trzymanei boczne) - podlokietnik Z rzeczy przydatnych: - xenony - tempomat (szczegolnie w polaczeniu z automatyczna skrzynia) - pakiet dodatkowego oswietlenia - czujniki parkowania - alarm (przydatnosc zadna ale ubezpieczyciele czasem wymagaja 2 zabezpieczen przy pewnym pulapie cenowym auta) Wiekszosc dodatkow sensowniej brac w pakietach niz osobno, z drugiej strony przyzwoite pakiety (np. Polski Plus i M pakiet) + kilka dodatkow i wychodzi > 30k PLN w opcjach Wyzsze wersje (tak od 125i / 120d) maja troche wiecej dodatkow w standardzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > łomatko - tosh to wrzuca 4ty bieg zaraz powyzej 100 km/h. PRzelozenia conajmniej dziwne. 4 zapina zazwyczaj 120-140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > PRzelozenia conajmniej dziwne. 4 zapina zazwyczaj 120-140 Gdzieś te 8 biegów trzeba upchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Ciężko mi jakoś uwierzyć aby to 7,5s było realne. wrażenie przyspieszenia w 116i jest identyczne jak w moim E90 330i nie wiem jak oni to zrobili , 116i ciągnie jak mocny diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 Podobnie jak VW w kwestii spalania Tak? pewnie szczególnie w przypadku tsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Podobnie jak VW w kwestii spalania > Tak? pewnie szczególnie w przypadku tsi Proszę nie wszczynać awantury w tym poważnym wątku 116i 136 KM, w różnych testach ma od 8,4-8,9 s zmierzone z tego co udało mi się znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Proszę nie wszczynać awantury w tym poważnym wątku > 116i 136 KM, w różnych testach ma od 8,4-8,9 s zmierzone z tego co udało mi się znaleźć. potwierdzam ma wypierd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > potwierdzam > ma wypierd AFAIR 116i w serii maja spore gifty, moc nierzadko podchodzi pod 150KM. Ciekawie tez wyglada sprawa z 114i - kiedys sprawdzalem wyrywkowo wazniejsze czesci silnika w RealOem i sa one wspolne dla 114i / 116i / 118i, co daje niezle widoki na wzrosty kiedy/ jesli pojawi sie mozliwosc chiptuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Podobnie jak VW w kwestii spalania > Tak? pewnie szczególnie w przypadku tsi No szczególnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > AFAIR 116i w serii maja spore gifty, moc nierzadko podchodzi pod 150KM. > Ciekawie tez wyglada sprawa z 114i - kiedys sprawdzalem wyrywkowo wazniejsze czesci silnika w > RealOem i sa one wspolne dla 114i / 116i / 118i, co daje niezle widoki na wzrosty kiedy/ jesli > pojawi sie mozliwosc chiptuningu. Zgadza się 114i ma możliwość podciągnięcia do prawie 200 KM. Bedzie to najtańsze 200KM RWD na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Proszę nie wszczynać awantury w tym poważnym wątku > 116i 136 KM, w różnych testach ma od 8,4-8,9 s zmierzone z tego co udało mi się znaleźć. Dziwne. Mój wypierdek przy 136KM i 900kg. robi setkę w 8s. BMW1 waży 1400kg... OK, moment obrotowy 220Nm a u mnie tylko 170Nm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Myślę, że przełożenia mają na to wpływ > I od dołu już pompuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Dziwne. Mój wypierdek przy 136KM i 900kg. robi setkę w 8s. BMW1 waży 1400kg... Na forum BMW Klub czytalem ze gosciu zwazyl nowe F21 120d xdrive i wyszlo 1220KG, przy czym waga ta obejmowala rowniez kierowce (ok. 80kg) i ok. 15l ON. Warto tez zwrocic uwage ze sam xdrive to pewnie ok. 80kg wiecej vs wersja RWD a silnik 120d tez jest ciezszy od motorow benzynowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Myślę, że przełożenia mają na to wpływ > I od dołu już pompuje. W zakresie osiagow to najlepsza robote robi 8-mio biegowy automat ZF. IMO roznica vs manual jest taka jakby przy manualu miec o oczko lepsza wersje silnikowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Myślę, że przełożenia mają na to wpływ racja, przecież u mnie jest skrzynia zabytek... Po swap-ie na ręczną wystarcza 7s. To by się zgadzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > W zakresie osiagow to najlepsza robote robi 8-mio biegowy automat ZF. > IMO roznica vs manual jest taka jakby przy manualu miec o oczko lepsza wersje silnikowa To ten sam automat co w 328i? Jeżeli tak, to kiepski jest. Strasznie mu wolno idzie zmiana biegów. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Proszę nie wszczynać awantury w tym poważnym wątku Wybacz Panie Zamiast zwykłego golfa lepiej brać GTI za niewiele większe pieniądze, lub z mniejsze nowego Leona 1.8 tsi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 > Srodek 1er F20/21 bedzie w duzej mierze zalezal od wybranych opcji / pakietow - wersja totalnie > gola z pewnoscia nie zachwyci. > IMO z rzeczy niezbędnych: > - klima automatyczna (tylko wtedy jest nawiew na tylnia kanape) > - halogeny (tylko wtedy lusterka przednie sa podgrzewane) > - sportowa skorzana kierownica / kierownica M (seryjna plastykowa jest paskudna jak malo co) ze > sterowaniem radia > - radio Professional (daje duzy kolorowy ekran, mocno ulatwia uzytkwoania radia / komputeru > pokladowego itp.) [...] > - podlokietnik Zaraz, to jakas specjalna wersja na rynek PL, czy generalnie EU? Pytam bo tojest wszystko w wersji bazowej > Z rzeczy przydatnych: [..] > - pakiet dodatkowego oswietlenia Ja to akurat odbieralem bardziej jako gadget, w wykonaniu BMW w klamkach totalnie bezuzyteczne IMVHO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > - klima automatyczna (tylko wtedy jest nawiew na tylnia kanape) > - halogeny (tylko wtedy lusterka przednie sa podgrzewane) > - sportowa skorzana kierownica / kierownica M (seryjna plastykowa jest paskudna jak malo co) ze > sterowaniem radia > - radio Professional (daje duzy kolorowy ekran, mocno ulatwia uzytkwoania radia / komputeru > pokladowego itp.) [...] > - podlokietnik > Zaraz, to jakas specjalna wersja na rynek PL, czy generalnie EU? > Pytam bo tojest wszystko w wersji bazowej > [..] Bullshit Z tego co zerknalem tutaj: http://www.bmw.com.au/com/en/newvehicles...-spec-guide.pdf to w wersji 116i w AU standardzie wcale nie ma: - automatycznej klimy - halogenow - sportowej skorzanej kierownicy Troche dziwi natomiast ze u Was nie ma nawet opcji na manualna skrzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Wybacz Panie > Zamiast zwykłego golfa lepiej brać GTI za niewiele większe pieniądze, lub z mniejsze nowego Leona > 1.8 tsi. Lepiej to pojęcie względne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > [...] > Bullshit > Z tego co zerknalem tutaj: http://www.bmw.com.au/com/en/newvehicles...-spec-guide.pdf to w wersji > 116i w AU standardzie wcale nie ma: > - automatycznej klimy Ale AC ma, aut bez AC nikt nie sprzedaje... > - halogenow > - sportowej skorzanej kierownicy Ale jakas skora jest > Troche dziwi natomiast ze u Was nie ma nawet opcji na manualna skrzynie. A po co ci, mikt tego nie kupi z manual-em, masz cruise control tez w standardzie, generalnie BMW kaze doplacac za skore i sunroof... To co mowi kongigurator ma sie ciut nijak co ma dealer na stock. I dalej , czy ta wersja opisana wczesniiej to na PL, czy Eu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > I dalej , czy ta wersja opisana wczesniiej to na PL, czy Eu? Na Polskę jest super promocja Z wyposażenia jest klimatyzacja manualna Dopłata za automat 9000 zł "Od teraz oferta dotyczy BMW serii 1 Hatchback w wersjach silnikowych 116i, 116d, 118i oraz 118d. Wyposażenie samochodu w tej edycji zawiera m.in.: - pakiet serwisowy BSI - 16-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich (kod opcji 2DS) - czujniki parkowania (PDC), z tyłu (507) - sportową, skórzaną kierownicę trójramienną (255) - przyciski wielofunkcyjne na kierownicy (249) - pakiet serwisowy BSI – 5 lat / 100 000 km (7NH) - fabryczny system alarmowy (302) - dywaniki welurowe (423) - manualną klimatyzację (530) - podłokietnik z przodu - Radio BMW Business Cena samochodu BMW serii 1 116i (136 KM) 5-drzwiowego w Limitowanej Edycji to 89 900 PLN brutto. Cena samochodu BMW serii 1 118d (143 KM) 5-drzwiowego w Limitowanej Edycji to 103 500 PLN brutto." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 No dobra, temat rzucony, więc rzutem na taśmę byłem dzisiaj w salonie BMW. Pierwszy raz No i nie wiem co napisać Widać, że jest zupełnie inna koncepcja na auto niż w przypadku Golfa i pochodnych. Widać w sumie to "premium" w środku, bo jest miękko, przytulnie, ze smakiem i z bajerami miejscami. Wygodna kanapa z tyłu, miękkie przyciski i pokrętła itd. Tak jak pisaliście, to auto w środku jest faktycznie dość małe. Nisko się siedzi, kokpit jakby na nas wchodzi. Z jedenj strony jest się przyjemnie "opatulonym", a z drugiej wydaje się, że po prostu jest ciasno. Z tyłu faktycznie miejsca chyba tyle co u mnie w Fabii albo i gorzej. Ale kanapa bardzo wygodna i fajnie wyprofilowana. Bagażnik natomiast wystarczający, całkiem spory, regularne kształty, kilka schowków. Silnik od zderzaka odstaje dobre 30-40 cm, także faktycznie jest wsunięty w kabinę, i dlatego też konsola środkowa jest tak wysoko, bo pod spodem pewnie jest skrzynia. Jechałem akurat wspomnianym 116i 136 KM z automatem w wersji Sportline + navi. Katalogowo 130 kzł z hakiem Moc nie porywa, bo 136 KM nie może porywać ale jest poprawnie i można się sprawnie poruszać. Nie wiem czego to zasługa (RWD i rozkłąd masy 50/50 ) ale miałem wrażenie, że ukłąd kierowniczy działa bardzo bezpośdredno (a może to jakiś gadżet przy wspomaganiu). Auto prowadzi się jak po szynach i skręca od razu, nie ma milimetra zwłoki. W środku sporo gadżetów w tym komputerze całym, dużo informacji na temat samochodu, serwisowych itd. Przednie klocki mają starczyć jeszcze na 120.000km, tylne na 50.000 km wg. tego komputera Auto miało przebieg 1000 km. Jest cicho w środku, przy 130 km/h auto sobie płynie spokojnie. Przy 130-135 km/h było ok. 2500 obrotów Ładnie działa też Start-Stop, chociaż w Octavii III było nie gorzej. Na koniec może coś o skrzyni biegów. Jest dobrze, ale szału ni ma DSG robi to lepiej Przy rozpędzaniu są wyraźne przerwy w napędzie i lekkie szarpanie (przy gazie w podłodze mocniej szarpie), w DSG jest jeden ciąg, różnica znaczna. Kickdown w DSG zrzuca od razu z 7 na 2 lub 3, w tym w BMW coś tam miesza, wrzuca jakiś pośredni i dopiero docelowy. DSG spokojniej rusza na starcie, pełza. Tutaj jest zdecydowany start od razu. W sumie nie wiem co lepsze Przy spokojnej jeździe spodziewałem się 100% komfortu, ale są też szarpnięcia, w DSG jest mimo wszystko płynniej. Natomiast lepiej od DSG zachowuje się na dohamowanich przed światłami, rondami itd. No i teraz cena, cena, cena ... cena do jakości i użyteczności. Szczerze nie podjarałem się jakoś mocno, a szkoda, bo B W M brzmi nieźle Wczoraj skonfigurowałem sobie 116i z automatem + Sport Line + Polski Pakiet Plus + tempomat i coś tam jeszcze. Katalogowo 128.800 zł Później stwierdziłem, że jak szaleć to szaleć może dadzą 40% upustu i dodałem M-pakiet i jakieś gadżety. Katalogowo 140.800 zł dalej 136 KM I z mojeko rekonesansu wychodzi, że 14-15% od tych cen Ci co chcą to dadzą Czekam jeszcze na oferty od reszty brokerów, ale wychodzi na to, że brokerzy zamawiają z rabatem flowym u polskich dealerów. A ja znalazłem dealera BMW który daje te same warunki Ale czekam jeszcze na kilka ofert ... Tak czy inaczej wychodzi raczej nieprzyzwoicie choć do przełknięcia po 15% to już trochę jest, kwestia konfiguracji. Jeździć golasem ale BMW W imię czego tak się zastanawiam Dobrze, że na razie nie muszę kupować, bo jeszcze mam sporo gwarancji na obecnym aucie Długie wyszło..., am sory Edit: 1er ma bardzo ładne zegary !!! Świetna czcionka itd. lata 90' mode on Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StreetRacer Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > No dobra, temat rzucony, więc rzutem na taśmę byłem dzisiaj w salonie BMW. Jeździłeś już Golfem 7 ? Chodzi mi o porównanie 136vs140KM Czy w BMW jest jakiś "pstryczek" żeby usportowić auto ? Jakis tryb sport etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Jeździłeś już Golfem 7 ? Chodzi mi o porównanie 136vs140KM > Czy w BMW jest jakiś "pstryczek" żeby usportowić auto ? Jakis tryb sport etc. Nie. Tzn. jechałem Octavią z tym 1.4 TSI 140 KM. Ciężko porównać, bo to było ze 2 miesiące temu. Tam był manual tu automat. Myślę, że podobnie, choć TSI ma przyjemną charakterystykę ale tu w tej 116i też od dołu był "cug" BTW: Wszystkiego dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 Tak jeszcze patrzę teraz w katalog: 116i 136 KM 0-100 Manual: 8,5 s Automat: 8,7 s Średnie spalanie: Manual: 5,4 l Automat: 5,6 l Golf VII 1.4 TSI 140 KM Manaul: 8,4 s Automat: 8,4 s Średnie spalanie: Manual: 5,2 l (4,7 z ACT) Automat: 5,0 l (4,7 z ACT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > No i teraz cena, cena, cena ... cena do jakości i użyteczności. > Szczerze nie podjarałem się jakoś mocno, Zgadza sie, natomiast wlasciwie to samo mozna powiedziec o znakomitej wiekszosci innych nowych aut obecnie oferowanych na rynku na roznych pulapach cenowych - sa niewspolmiernie drogie w stosunku do tego czym sa / co oferuja. > Wczoraj skonfigurowałem sobie 116i z automatem + Sport Line + Polski Pakiet Plus + tempomat i coś > tam jeszcze. > Katalogowo 128.800 zł > Później stwierdziłem, że jak szaleć to szaleć może dadzą 40% upustu i dodałem M-pakiet i jakieś > gadżety. > Katalogowo 140.800 zł dalej 136 KM > I z mojeko rekonesansu wychodzi, że 14-15% od tych cen Ci co chcą to dadzą > Czekam jeszcze na oferty od reszty brokerów, ale wychodzi na to, > że brokerzy zamawiają z rabatem flowym u polskich dealerów. > A ja znalazłem dealera BMW który daje te same warunki > Ale czekam jeszcze na kilka ofert ... > Tak czy inaczej wychodzi raczej nieprzyzwoicie choć do przełknięcia po 15% to już trochę jest, > kwestia konfiguracji. > Jeździć golasem ale BMW > W imię czego tak się zastanawiam IMO musisz przemyslec co dla Ciebie jest wazne - prowadzenie / wywazenie / klasyczny uklad jezdny czy tez rozne mniej lub bardziej uzyteczne pstryczki elektryczki i dodatki. W BMW 1 mozna ofc miec i jedno i drugie, ale tak jak piszesz moze sie okazac ze i w 140k PLN ciezko bedzie sie zamknac. IMHO jesli juz kupowac 116i to starac sie zmiescic w ok. 110k PLN, tj. przeznaczyc ok. 10k PLN / 10% ceny wyjsciowej na doposazenie. Wbrew pozorom mozna juz za to kilka przydatnych dodatkow wybrac, przy czym tez trzeba miec swiadomosc ze wersja zupelnie 'gola' zawiera wyposazenie ktore jeszcze jakis czas temu nazwane by bylo 'full wypasem' (klimatyzacja, wspomaganie, pelna elektryka, centralny zamek, ABS, komputer pokladowy itp itd.). No ale przy tym podejsciu raczej pozostaje manual. Przy budzecie 140k PLN mysle ze warto juz sie zainteresowac 125i, zawiera sporo dodatkow w standardzie za ktore w 116i trzeba doplacac, no i jest moc pozwalajaca w pelni docenic ten uklad jezdny. Tak jak juz psialem, warto tez rozejrzyc sie w temacie Premium Selection. Jakis czas temu widzialem bajecznie wyposazona 118i (Polski Plus, Sport Line, Drive Comfort, automat, navi, szyberdach, jakies lepsze audio i jeszcze szereg innych gadzetow) z przebiegiem ok. 20k km za okolice 115k PLN (cena nowego ok. 170k PLN). Dalej jest to niewspolmiernie drogo, ale mimo wszystko juz troche lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 > Zgadza sie, natomiast wlasciwie to samo mozna powiedziec o znakomitej wiekszosci innych nowych aut > obecnie oferowanych na rynku na roznych pulapach cenowych - sa niewspolmiernie drogie w > stosunku do tego czym sa / co oferuja. Takie czasy niestety > IMO musisz przemyslec co dla Ciebie jest wazne - prowadzenie / wywazenie / klasyczny uklad jezdny > czy tez rozne mniej lub bardziej uzyteczne Temat otwarty w sumie ... ale musi być automat, klima automatyczna, sterowanie w kierownicy, tempomat, ksenon itd. ... a cena szybko rośnie, za szybko A nie dawno się Favoritką jeździło i było najlepiej na świecie > Tak jak juz psialem, warto tez rozejrzyc sie w temacie Premium Selection. Jakis czas temu widzialem > bajecznie wyposazona 118i (Polski Plus, Sport Line, Drive Comfort, automat, navi, szyberdach, > jakies lepsze audio i jeszcze szereg innych gadzetow) z przebiegiem ok. 20k km za okolice 115k > PLN (cena nowego ok. 170k PLN). Dalej jest to niewspolmiernie drogo, ale mimo wszystko juz > troche lepiej Przeglądałem to premium selection. I chyba coś takiego by było dobrą alternatywą. Ogólnie ciekawa ta jedynka, bardzo przyjenie się siedzi w środku i o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.