Andy Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Wychodząc wczoraj z portu przy samej bramie zastałem szare i nierzucające się w oczy kształty... sporo pracy było włożone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Naklejka na tylnej szybie "HAMULCE TARCZOWE ZE WSPOMAGANIEM" to jak nic +10 do siły hamowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 W czasach kiedy wszystkie auta miały słabe bębnowe hamulce to był napis ostrzegawczy. Stwierdzenie że taki FIAT NAGLE zahamował naprawdę miało inny sens niż teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > W czasach kiedy wszystkie auta miały słabe bębnowe hamulce to był napis ostrzegawczy. Stwierdzenie > że taki FIAT NAGLE zahamował naprawdę miało inny sens niż teraz hamulce bębnowe są wbrew pozorom wcale nie takie słabe, szczególnie jak mają wspomaganie. Są tylko nieodporne na rozgrzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > hamulce bębnowe są wbrew pozorom wcale nie takie słabe, szczególnie jak mają wspomaganie. Są tylko > nieodporne na rozgrzanie. Ale weź pod uwagę że mamy rok 1968. Pomykasz za takim Fiatem Warszawą lub syreną albo Starem 28. Teraz już nie jest tak różowo gdy kanciak zaczyna hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Naklejka na tylnej szybie "HAMULCE TARCZOWE ZE WSPOMAGANIEM" to jak nic +10 do siły hamowania lata temu mialem skode 105 -hamulce bez serwa.i kupilem wtedy escorta -pierwsze hamowanie i malo nosa na przedniej szybie nie rozbilem.taka to byla roznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Naklejka na tylnej szybie "HAMULCE TARCZOWE ZE WSPOMAGANIEM" to jak nic +10 do siły hamowania Tylko że ta naklejka wyglądała zupełnie inaczej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > W czasach kiedy wszystkie auta miały słabe bębnowe hamulce to był napis ostrzegawczy. A 125p w 1968 już miał hamulce tarczowe ze wspomaganiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TarNovy Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > A 125p w 1968 już miał hamulce tarczowe ze wspomaganiem? 1970 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 Piękny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2013 > Wychodząc wczoraj z portu przy samej bramie zastałem szare i nierzucające się w oczy kształty... > sporo pracy było włożone. Taki jeden ale brązowy niedaleko mojej pracy reklamował pizzerię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Taki jeden ale brązowy niedaleko mojej pracy reklamował pizzerię. Nie sądzę, że taki Zwróć uwagę na wąskie kratki w słupkach - to napraaaaaawdę rzadki egzemplarz Wg tej strony: http://fiat125p.pl/hist.html wąskie kratki były tylko przez kilka (11) miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > A 125p w 1968 już miał hamulce tarczowe ze wspomaganiem? 125p miał wszystkie hamulce tarczowe ze wspomaganiem od samego początku produkcji . Jedynie przez jakiś czas był układ jednoobwodowy, później zrobili już dwa EDIT: Dwuobwodowy układ hamulcowy wszedł w 1972 roku. Oprócz tego zmieniono tylne zaciski (zwiększono średnicę tłoczka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > 125p miał wszystkie hamulce tarczowe ze wspomaganiem od samego początku produkcji . Jedynie przez > jakiś czas był układ jednoobwodowy, później zrobili już dwa > EDIT: Dwuobwodowy układ hamulcowy wszedł w 1972 roku. Oprócz tego zmieniono tylne zaciski > (zwiększono średnicę tłoczka). Z tego co pamiętam to pierwszą modyfikacją układu hamulcowego było dodanie osłon tarcz hamulcowych - włoski oryginał ze względu na specyfikę klimatu był tego pozbawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Z tego co pamiętam to pierwszą modyfikacją układu hamulcowego było dodanie osłon tarcz hamulcowych > - włoski oryginał ze względu na specyfikę klimatu był tego pozbawiony. Chyba tak, bo ten 125p, którego oglądaliśmy w muzeum na Filtrowej nie miał osłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.