Skocz do zawartości

1968....


Rekomendowane odpowiedzi

> W czasach kiedy wszystkie auta miały słabe bębnowe hamulce to był napis ostrzegawczy. Stwierdzenie

> że taki FIAT NAGLE zahamował naprawdę miało inny sens niż teraz

hamulce bębnowe są wbrew pozorom wcale nie takie słabe, szczególnie jak mają wspomaganie. Są tylko nieodporne na rozgrzanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hamulce bębnowe są wbrew pozorom wcale nie takie słabe, szczególnie jak mają wspomaganie. Są tylko

> nieodporne na rozgrzanie.

Ale weź pod uwagę że mamy rok 1968. Pomykasz za takim Fiatem Warszawą lub syreną albo Starem 28. Teraz już nie jest tak różowo gdy kanciak zaczyna hamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Naklejka na tylnej szybie "HAMULCE TARCZOWE ZE WSPOMAGANIEM" to jak nic +10 do siły hamowania

lata temu mialem skode 105 -hamulce bez serwa.i kupilem wtedy escorta -pierwsze hamowanie i malo nosa na przedniej szybie nie rozbilem.taka to byla roznica zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wychodząc wczoraj z portu przy samej bramie zastałem szare i nierzucające się w oczy kształty...

> sporo pracy było włożone.

Taki jeden ale brązowy niedaleko mojej pracy reklamował pizzerię. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Taki jeden ale brązowy niedaleko mojej pracy reklamował pizzerię.

Nie sądzę, że taki palacz.gif

Zwróć uwagę na wąskie kratki w słupkach - to napraaaaaawdę rzadki egzemplarz ok.gif

Wg tej strony: http://fiat125p.pl/hist.html wąskie kratki były tylko przez kilka (11) miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A 125p w 1968 już miał hamulce tarczowe ze wspomaganiem?

125p miał wszystkie hamulce tarczowe ze wspomaganiem od samego początku produkcji . Jedynie przez jakiś czas był układ jednoobwodowy, później zrobili już dwa ok.gif

EDIT: Dwuobwodowy układ hamulcowy wszedł w 1972 roku. Oprócz tego zmieniono tylne zaciski (zwiększono średnicę tłoczka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 125p miał wszystkie hamulce tarczowe ze wspomaganiem od samego początku produkcji . Jedynie przez

> jakiś czas był układ jednoobwodowy, później zrobili już dwa

> EDIT: Dwuobwodowy układ hamulcowy wszedł w 1972 roku. Oprócz tego zmieniono tylne zaciski

> (zwiększono średnicę tłoczka).

Z tego co pamiętam to pierwszą modyfikacją układu hamulcowego było dodanie osłon tarcz hamulcowych - włoski oryginał ze względu na specyfikę klimatu był tego pozbawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.