mati6630 Napisano 14 Września 2013 Udostępnij Napisano 14 Września 2013 Cholera dopadło i mnie, po odpaleniu zimnego zaczyna popychacz stukać, ucicha po krótkiej przejażdżce. Nie chcę za bardzo bagatelizować sprawy i wymienić póki jest w miarę ciepło bo w zimie na pewno będzie gorzej. Jakie koszta? przy okazji zmieniłbym rozrząd. Najbardziej wkurza mnie że będę musiał ściągać ten kolektor Aha no i pewnie przy ściąganiu głowiczki popychacze wypadną w kosmos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiopolarny Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 a nie masz starego oleju ?? u mnie jak olej dobijał do 10kkm to po żwawszej jeździe też się odzywały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2013 > a nie masz starego oleju ?? > u mnie jak olej dobijał do 10kkm to po żwawszej jeździe też się odzywały... musze sprawdzić w notatkach kiedy był wymieniany i po jakim przebiegu dzisiaj z rańca odpaliłem maszynę i o dziwo popychacz nawet nie zadzwonił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 15 Września 2013 Udostępnij Napisano 15 Września 2013 Aha no i pewnie przy ściąganiu głowiczki popychacze > wypadną w kosmos? Mają chęć wypadać ale opanujesz to bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2013 > Aha no i pewnie przy ściąganiu głowiczki popychacze > Mają chęć wypadać ale opanujesz to bez problemu Ok, na razie wymienię olej bo niedługo stuknie roczek i 10kkm, zobaczymy po wymianie, jeżeli nie ucichnie to wymieniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Września 2013 Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > Ok, na razie wymienię olej bo niedługo stuknie roczek i 10kkm, zobaczymy po wymianie, jeżeli nie > ucichnie to wymieniam. jaki olej lejesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2013 > jaki olej lejesz? 10W40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozpa Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 miałem to samo olej Mobil Gówno Wart 2000 dobijał okresu wymiany i wpadłem w panikę jak poczytałem co mnie czeka przy wymianie popychaczy, ale po wymianie na najzwyklejszy olej Lotos semi 10w/40 silnik chodzi jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > miałem to samo olej Mobil Gówno Wart 2000 dobijał okresu wymiany i wpadłem w panikę jak poczytałem > co mnie czeka przy wymianie popychaczy, ale po wymianie na najzwyklejszy olej Lotos semi > 10w/40 silnik chodzi jak nowy od momentu zakupu auta leję Lotosa 10W40, teraz zmieniłem na castrola... zobaczymy może po prostu dobijało do 10kkm i popychacz zadziałał jak inspekcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 21 Września 2013 Udostępnij Napisano 21 Września 2013 > od momentu zakupu auta leję Lotosa 10W40, teraz zmieniłem na castrola... zobaczymy może po prostu > dobijało do 10kkm i popychacz zadziałał jak inspekcja Żadnych olejów z reklam i marketów. Sugeruję zainteresować się Valvoline, Fuchs, Amsoil, Motul itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 wiesz to z doświadczenia czy filozujesz ? Ja leje od 6ciu lat Castrola Magnatec (2 wymiany w roku co 10kkm) 10W40, a od 2 wymian 5W40 i nic nie stuka, nie ma majonezu pod korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > Ja leje od 6ciu lat Castrola Magnatec (2 wymiany w roku co 10kkm) 10W40, a od 2 wymian 5W40 i nic > nie stuka, nie ma majonezu pod korkiem powiedz mi dlaczego zmieniłeś na 5W40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 23 Września 2013 Udostępnij Napisano 23 Września 2013 > wiesz to z doświadczenia czy filozujesz ? > Ja leje od 6ciu lat Castrola Magnatec (2 wymiany w roku co 10kkm) 10W40, a od 2 wymian 5W40 i nic > nie stuka, nie ma majonezu pod korkiem Wiem z doświadczenia bo rozbieram sporo silników klientów. Ci którzy jeżdżą na marketowych reklamowanych olejach często mają fajny szlam w silniku. Po chociażby Valvo który jakoś specjalnie droższy nie jest nic takiego nie zaobserwowałem. Dodam że sam kiedyś jeździłem na Castrolu czy Mobilu ale się wyleczyłem z tych olejów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > powiedz mi dlaczego zmieniłeś na 5W40? w zimie przy dużych mrozach po odpaleni czuć było że silnik ma bardzo ciężko i chciałem mu ulżyć a że mam dostęp do dobrych cen to wziąłem 5W (taniej niż w warsztacie za 10W) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > Wiem z doświadczenia bo rozbieram sporo silników klientów. Ci którzy jeżdżą na marketowych > reklamowanych olejach często mają fajny szlam w silniku. Po chociażby Valvo który jakoś > specjalnie droższy nie jest nic takiego nie zaobserwowałem. Dodam że sam kiedyś jeździłem na > Castrolu czy Mobilu ale się wyleczyłem z tych olejów. już kiedyś pisałem.....mam znajomy warsztat (naprawiałem im komputery) w którym leją tylko castrola i oni robia min auta z flot, które miały nakulane nieraz i ponad 500kkm i kilka razy widziałem jak mieli zdjęte głowice i nie było w ogóle szlamu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2013 Nie zmieniłem popychaczy to silnik sam się upomniał że trzeba zmienić. Teraz mam do roboty UPG Wczoraj zacząłem rozkręcać. Jutro nie mam czasu i dopiero we wtorek będę sciągał głowicę oby to tylko UPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.