Jettison Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Stag 4, AC R01, wtryski AC lubRegfasty, butla w koło, wlew pod klapkę, emulator poziomu paliwa. Pacjent to Megane II 1.6 16v. Cena 2400PLN, serwis autoryzowany przez AC. Gwarancja 2 lata lub 50kkm. Dobra cena, czy szukać czegoś tańszego/lepszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 Jeśli będziesz miał coś tańszego to gorszego . Za te pieniądze nic lepszego miał nie bedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Października 2013 Udostępnij Napisano 2 Października 2013 > Stag 4, AC R01, wtryski AC lubRegfasty, butla w koło, wlew pod klapkę, emulator poziomu paliwa. > Pacjent to Megane II 1.6 16v. Cena 2400PLN, serwis autoryzowany przez AC. Gwarancja 2 lata lub > 50kkm. Dobra cena, czy szukać czegoś tańszego/lepszego? jesli sciagaja kolektor do nawiertów to brać i sie nie zastanawiać ! ziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > Stag 4, AC R01, wtryski AC lubRegfasty, butla w koło, wlew pod klapkę, emulator poziomu paliwa. > Pacjent to Megane II 1.6 16v. Cena 2400PLN, serwis autoryzowany przez AC. Gwarancja 2 lata lub > 50kkm. Dobra cena, czy szukać czegoś tańszego/lepszego? Zamieniłbym wtryski na Baracudy lub Hana (oczywiście z dopłątą różnicy w granicach 150PLN) i montował o ile gazownik zna się na swojej robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > Zamieniłbym wtryski na Baracudy lub Hana (oczywiście z dopłątą różnicy w granicach 150PLN) i > montował o ile gazownik zna się na swojej robocie. Chyba zaufam gazownikowi i zostanę przy tym co proponuje. Dzięki za wpisy, już się umówiłem na montaż. mam nadzieję, że nie skopią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > Chyba zaufam gazownikowi i zostanę przy tym co proponuje. Dzięki za wpisy, już się umówiłem na > montaż. mam nadzieję, że nie skopią oj zmien wtryski zmien, posluchaj braci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > Stag 4, AC R01, wtryski AC lubRegfasty, butla w koło, wlew pod klapkę, emulator poziomu paliwa. > Pacjent to Megane II 1.6 16v. Cena 2400PLN, serwis autoryzowany przez AC. Gwarancja 2 lata lub > 50kkm. Dobra cena, czy szukać czegoś tańszego/lepszego? daj znać gdzie zamontowali Ci kontrolkę od gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > oj zmien wtryski zmien, posluchaj braci od kiedy regi czy ac są złe? Hany podobno poszły z jakością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > daj znać gdzie zamontowali Ci kontrolkę od gazu mam miejsce i chcę tu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > mam miejsce i chcę tu: też się uparłem żeby dali tam, chociaż chłopaki proponowali inne miejsce. ale klient nasz pan i mam jak chciałem, efekt - z pozycji kierowcy nie widać kontrolki z poziomem gazu, trzeba robić gimnastykę i odchylać głowę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > od kiedy regi czy ac są złe? > Hany podobno poszły z jakością w dwóch autach śmigają jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > też się uparłem żeby dali tam, chociaż chłopaki proponowali inne miejsce. > ale klient nasz pan i mam jak chciałem, > efekt - z pozycji kierowcy nie widać kontrolki z poziomem gazu, trzeba robić gimnastykę i odchylać > głowę, wiem, zdaje sobie z tego sprawę, że widoczność jest tam ograniczona I tak wskazania poziomu gazu są średnio dokładne. A gdzie Tobie proponowano umieścić wskaźnik/włącznik gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > też się uparłem żeby dali tam, chociaż chłopaki proponowali inne miejsce. > ale klient nasz pan i mam jak chciałem, > efekt - z pozycji kierowcy nie widać kontrolki z poziomem gazu, trzeba robić gimnastykę i odchylać > głowę, Po co, ja co 300km resetuję licznik i...co 300km jadę zatankować Najwyżej jak mi braknie to usłyszę BIP i polecę na noPB te parę kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > Po co, ja co 300km resetuję licznik i...co 300km jadę zatankować > Najwyżej jak mi braknie to usłyszę BIP i polecę na noPB te parę kilometrów. też tak jeżdżę, więc patrzenie na wskaźnik nie jest specjalnie istotne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > wiem, zdaje sobie z tego sprawę, że widoczność jest tam ograniczona > I tak wskazania poziomu gazu są średnio dokładne. A gdzie Tobie proponowano umieścić > wskaźnik/włącznik gazu? yyy chyba gdzieś tam w okolicach ręcznego średnio mi to pasowało, ja generalnie jeżdżę na licznik, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > Po co, ja co 300km resetuję licznik i...co 300km jadę zatankować ja też, co 350 km, ale czasami zapomnę skasować to orientacyjnie wiem ile mam gazu i czy bardzo muszę się spieszyć do pracy > Najwyżej jak mi braknie to usłyszę BIP i polecę na noPB te parę kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > yyy chyba gdzieś tam w okolicach ręcznego Ja mam tak > średnio mi to pasowało, A mi pasuje i to bardzo > ja generalnie jeżdżę na licznik, Właśnie. Co 3 dni zerkam ile przejechałem i czy już czy jutro muszę zatankować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 3 Października 2013 Udostępnij Napisano 3 Października 2013 > jesli sciagaja kolektor do nawiertów to brać i sie nie zastanawiać ! ziom Ta , może jeszcze hany , faro i kawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 4 Października 2013 Udostępnij Napisano 4 Października 2013 > Ta , może jeszcze hany , faro i kawkę Nawierca w plastik nawet bez dmuchniecia kompresorem, pozniej trzeba mu dac na zimnym i bedzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 > Ta , może jeszcze hany , faro i kawkę ac za takie same podzespoły i cenę bez łachy sciaga kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2013 zestaw zamontowany, kolektor był ściągany do wiercenia. Mam plastikową podłogę w bagażniku i zrobili mi jakiś dodatkowy stelaż pod butlę LPG. Pierwsze tankowanie - weszły 43litry (nie był zupełnie suchy). Pierwszy tysiąc km ma się docierać/ustawiać - potem sprawdzenie i ew korekty ustawień. Odczucia z jady są takie, że przy normalnej jeździe dwoje kierowców nie czuje różnicy Przy testach pod większym obciążeniem przy 4,5 - 6k rpm czuć delikatny lag w reakcji na gaz. Poza tym różnic nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Października 2013 Udostępnij Napisano 12 Października 2013 > Przy testach pod większym obciążeniem przy 4,5 - 6k rpm czuć delikatny lag w reakcji na gaz. Poza > tym różnic nie widać ziomek któz jezdzi z obrotami 6k rpm? przypominam w miescie 50, poza 90. obroty 2500-3000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2013 > ziomek > któz jezdzi z obrotami 6k rpm? przypominam w miescie 50, poza 90. obroty 2500-3000 .... chyba na 5tce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > ziomek > któz jezdzi z obrotami 6k rpm? przypominam w miescie 50, poza 90. obroty 2500-3000 3000rpm na Vbiegu to 130 km/h - po co tak gnać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > 3000rpm na Vbiegu to 130 km/h - po co tak gnać ? nie wkurzaj mnie u mnie jest 4000rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.