Skocz do zawartości

Silnik do Lacetti 1.8 2006


denethorr

Rekomendowane odpowiedzi

> Cześć.

> Poszukuję silnika jak wyżej. W moim samochodzie nie opłaca się naprawiać silnika dlatego szukam

> używki. Polecicie jakiś zakład, który coś takiego może mieć?

> pozdrawiam

Nie jestem na 100% pewny, ale warto byłoby rozeznać, czy to nie jest czasami dokładnie ten sam silnik, co X18XE1 z Opla, czyli 1.8 z Astry G (II), bądź Vectry B po liftingu. Zdecydowanie łatwiej byłoby go znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jestem na 100% pewny, ale warto byłoby rozeznać, czy to nie jest czasami dokładnie ten sam

> silnik, co X18XE1 z Opla, czyli 1.8 z Astry G (II), bądź Vectry B po liftingu. Zdecydowanie

> łatwiej byłoby go znaleźć.

Z Opla to tylko w tych silnikach rozrząd pasuje, inne rolki i pasek montuje się w T18SED a inne w F18D3. Te silniki są chyba produkcji Holdena od Ozie-go?

Co z tego, że np w katalogu intercars są części silnikowe do tych motorów kompatybilne jak fizycznie nic z Opla nie pasuje. A wiem, bo ostatnio kupowałem trochę gratów do tego silnika i z powrotem wszystko zwróciłem.

Napisz kolego denethorr co ci się stało w tym silniku ?

Może okazać się, że jeśli wał, blok i głowica nie pęknięta to naprawa wyjdzie ciut więcej jakbyś miał kupić nie wiadomo jakiego pochodzenia silnik.

Wbrew pozorom części nie są takie drogie do tego silnika jak się wie gdzie szukać.

Już znalazłem twój wcześniejszy wątek.

>W jednym z cylindrów jest bardzo niskie ciśnienie, olej gdzieś wyparował i silnik nierówno pracuje ;-) Podłączyli go dzisiaj pod komputer i stwierdzili to co napisalem>

Naprawiaj - prawdopodobnie zmieścisz się w kwocie 2000-2500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jestem na 100% pewny, ale warto byłoby rozeznać, czy to nie jest czasami dokładnie ten sam

> silnik, co X18XE1 z Opla, czyli 1.8 z Astry G (II), bądź Vectry B po liftingu. Zdecydowanie

> łatwiej byłoby go znaleźć.

Niestety przerabiałem temat rok temu.

Pojedyncze części podobierasz ale jako całość nic nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spadł pierścien z tłoka i ceny części plus robocizna przekracza cenę używanego motora

Wiem, ze juz podjales decyzje, ale czasami lepiej dolozyc i naprawic znany sobie silnik (o ile padlem nie jest totalnym) niz kupic nieznany i mozliwe, ze w niedlugim czasie tez musiec go remontowac.

Mozna tez, tak jak ja, sprzedac auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale sprawdzałeś to jakoś dokładnie? Wizualnie goły silnik wygląda tak samo, jak ten wspomniany z

> Opla.

Niestety miałem okazje trochę szukać części do niego po awarii rozrządu.

2 fachmanów od regeneracji głowic też zapewniali mnie że od ręki dostanę u nich głowicę po regeneracji od opla, ale niestety są drobne zmiany.

Moja została zregenerowana na częściach od opla ale jako całość jednak się różni.

Poza tym nawet jak porównywałem parametry tych silników są różne Lacetti 121KM Opel 115KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.