fantoma Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 2,5 diesel automat rok 2005 - warto sie w to pchać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > 2,5 diesel automat rok 2005 - warto sie w to pchać ? diesel edit: a co z Nissanem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > diesel > edit: > a co z Nissanem? szpachlowane drzwi dół, rdza tylny błotnik i spalanie masakra jak dla mnie tutaj to się moze w 10-12 po mieście ropy zmieszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > tutaj to się moze w 10-12 po mieście ropy zmieszcze Na ręcznej skrzyni może się zmieścisz. Z naciskiem na "może". Znam jeden egzemplarz od nowości - praktycznie bezawaryjne (~200 kkm). Na ramie z reduktorem - generalnie bardzo przyjemne auto. Automatu nie znam. Tzn mieli w modelu Sportage i z tego co wiem to też nie było z nim problemów. Ale nie wiem czy to ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > Na ręcznej skrzyni może się zmieścisz. Z naciskiem na "może". Znam jeden egzemplarz od nowości - > praktycznie bezawaryjne (~200 kkm). Na ramie z reduktorem - generalnie bardzo przyjemne auto. > Automatu nie znam. Tzn mieli w modelu Sportage i z tego co wiem to też nie było z nim > problemów. Ale nie wiem czy to ten sam. a silnik jak ? to jakaś kooperacja z VM Motori - ta też zadbana 120 nalot udokumentowany w ASO - krajowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > 2,5 diesel automat rok 2005 - warto sie w to pchać ? sam chcialem takie kupić, wmiare dobre wyposazenie + 3500kg na haku, ale porozmawialem z uzytkownikami i jakos mnie nie przekonali, owszem zachwalali ze do fajny wół roboczy, ale psuja sie w nim duperele, np. pękło mocowanie lub śruby mocujace wtryskiwacze Sąsiad ma taką, ale chyba 2003 rok albo starszą, w kazdym badz razie sam poczatek produkcji i absolutnie nic w niej nie robią i jezdzi.A znany jest z tego ze nie dba o swoje auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > szpachlowane drzwi dół, rdza tylny błotnik i spalanie masakra jak dla mnie > tutaj to się moze w 10-12 po mieście ropy zmieszcze ktory Nissan ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 28 Października 2013 Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > ktory Nissan ? X-Trail 2.5 noPb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2013 > X-Trail 2.5 noPb i automat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > i automat A suzuki grand vitara ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > a silnik jak ? to jakaś kooperacja z VM Motori - ta też zadbana 120 nalot udokumentowany w ASO - > krajowa Silnik bez zarzutu. Popsuł się silniczek od tylnych wycieraczek i oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 > sam chcialem takie kupić, wmiare dobre wyposazenie + 3500kg na haku, Przyczepę o DMC 3,5t możesz ciągnąć (pomijając kat. B+E) tylko jeśli masz hamulec przyczepy uruchamiany z kabiny kierowcy, jeśli nie to 66% tej wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Przyczepę o DMC 3,5t możesz ciągnąć (pomijając kat. B+E) tylko jeśli masz hamulec przyczepy > uruchamiany z kabiny kierowcy, jeśli nie to 66% tej wartości. b+e mam, zas chyba zapomniałes ze przyczepy mogą mieć hamulec najazdowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > X-Trail 2.5 noPb X to rodowity japończyk, nie lubi polskiej zimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > b+e mam, zas chyba zapomniałes ze przyczepy mogą mieć hamulec najazdowy Stare rozwiązanie i wychodzi z użycia a z tymi procentami to też gdzieś w rozporządzeniu czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 3 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 > Stare rozwiązanie i wychodzi z użycia a z tymi procentami to też gdzieś w rozporządzeniu czytałem. czy wychodzi z uzycia nie wiem, latewy zawsze to mialy, ja innych przyczep nie ciagam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Podbiję temat, rocznik również ~2005 ale z silnikiem benzynowym 3.5l. Pytania: - Awaryjne? Typowe bolączki? - Naprawialne? Części dostępne "od ręki", stopień skomplikowania konstrukcji? Poza konkursem - zamknie się w 20l. lpg w mieście? - jak z przestronnością w kabinie i zwrotnością na ulicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > - Naprawialne? Części dostępne "od ręki", stopień skomplikowania konstrukcji? Na to Ci mogę odpowiedzieć. Części są ale jest drogo i nie na już. Głównie niestety ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Na to Ci mogę odpowiedzieć. Części są ale jest drogo i nie na już. Głównie niestety ASO. Sprawdziłem na Allegro i w sklepie gdzie standardowo się zaopatruję. Amortyzatory, wahacz, guma/końcówka drążka kierowniczego, klocki hamulcowe, ...dostępność jest, ceny śmieszne jak na ten segment. Których rzeczy może brakować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Sprawdziłem na Allegro i w sklepie gdzie standardowo się zaopatruję. > Amortyzatory, wahacz, guma/końcówka drążka kierowniczego, klocki hamulcowe, ...dostępność jest, Mam Sportage z tego samego okresu i jest drożej niż w Subaru. Sorrento, z tego co wiem, jest droższa. Co prawda znam diesla ale nie sądzę, że zawieszenie w 3.5 litrowej benzynie będzie tańsze. Do tego ciężko z dokumentacją, więc często jest tak, że dopiero po wymontowaniu części odczytuje się numer i kupuje. Są jeszcze takie idiotyzmy jak podpora wału tworząca całość z wałem > ceny śmieszne jak na ten segment. Jeśli tak do tego podchodzisz to rzeczywiście jest spoko. Poza tym to bardzo mało awaryjne auto. Padają często gumy w zawieszeniu (co roku jak we Fiacie ) i pierdoły typu silniczek wycieraczki. Więc jest duża szansa, że kosztownych awarii po prostu nie będzie. Chyba że masz pecha. Ale na to nie można nic poradzić. > Których rzeczy może brakować? Te, które znam są z PL. Więc do 7 dni jest wszystko z ASO. Ten 3.5 to pewnie z USA to się nie wypowiem. Ale jeśli masz dostawce i on twierdzi że nie ma problemu to pewnie nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Których rzeczy może brakować? Raczej niczego. Sklepy typu Fox mają generalnie wszystko do każdego koreańca i to często w cenach kilkukrotnie niższych niż ASO, za to w terminach kilkukrotnie krótszych od ASO Są internetowe katalogi, można spokojnie części dobrać przed naprawą. Ceny są podobne jak do Santa Fe, czyli generalnie śmieszne (czasem drogie są jakieś nietypowe pierdoły, ale w wielu wypadkach da się je zastąpić częścią, czy podzespołem od innego modelu). Dla mnie podstawową wadą jest sztywny tył - auto puste podskakuje czasem nieprzyjemnie. Z wyglądu jest takie, jak widać na obrazkach i ulicach - polotu wielkiego nie widać, ale generalnie jest to solidna konstrukcja. Co do jednostek benzynowych i LPG się nie wypowiem - nigdy nie byłem zainteresowany takim zakupem, więc nawet nie siedziałem za kierownicą benzyniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Mam Sportage z tego samego okresu i jest drożej niż w Subaru. O widzisz... bo w sumie to zastanawiam się nad Foresterem 2.0/2.5 albo Sorento 3.5. Oba z rocznika ~2005-6. Da się to jakoś obiektywnie porównać? Priorytetem dla mnie jest bezpieczeństwo i niezawodność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > O widzisz... bo w sumie to zastanawiam się nad Foresterem 2.0 albo Sorento 3.5. Oba z rocznika > ~2005-6. > Da się to jakoś obiektywnie porównać? Priorytetem dla mnie jest bezpieczeństwo i niezawodność. To są raczej inne auta. Sorento jest na ramie ze sztywnym mostem, Forek to konstrukcja samonośna. Tutaj raczej bardziej na miejscu byłoby porównanie Santa Fe - Forester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > To są raczej inne auta. Sorento jest na ramie ze sztywnym mostem, Forek to konstrukcja samonośna. > Tutaj raczej bardziej na miejscu byłoby porównanie Santa Fe - Forester Ja ich nie porównuję, bo nie potrzebuję samochodu o określonych parametrach czy przeznaczeniu. Po prostu przejrzałem oferty na rynku i przy moich założeniach + ostrej selekcji, te dwa zostały w finale Santa Fe I odpada bo środek wali latami 90' Santa Fe II mi się podoba, brałem pod uwagę, ale ceny są trochę za wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Ja ich nie porównuję, bo nie potrzebuję samochodu o określonych parametrach czy przeznaczeniu. > Po prostu przejrzałem oferty na rynku i przy moich założeniach + ostrej selekcji, te dwa zostały w finale Kumam > Santa Fe I odpada bo środek wali latami 90' Santa Fe II mi się podoba, brałem pod uwagę, ale ceny są trochę za wysokie. Co zrobić Taki lajf... Ja ostatnio zachorowałem na ix35 z panoramicznym dachem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Raczej niczego. Sklepy typu Fox mają generalnie wszystko do każdego koreańca i to często w cenach > kilkukrotnie niższych niż ASO, za to w terminach kilkukrotnie krótszych od ASO Są internetowe > katalogi, można spokojnie części dobrać przed naprawą. Ceny są podobne jak do Santa Fe, czyli > generalnie śmieszne (czasem drogie są jakieś nietypowe pierdoły, ale w wielu wypadkach da się > je zastąpić częścią, czy podzespołem od innego modelu). do tego nowszego tez (bodajze MY10) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > O widzisz... bo w sumie to zastanawiam się nad Foresterem 2.0/2.5 albo Sorento 3.5. Oba z rocznika > ~2005-6. > Da się to jakoś obiektywnie porównać? Priorytetem dla mnie jest bezpieczeństwo i niezawodność. Forester lepiej jeździ. W Sorrento jest więcej miejsca i generalnie to wyższy segment. Jeśli to ma znaczenie. Oba są niezawodne. Co do bezpieczeństwa to Forek chyba lepszy. Wszystkie testy w USA przechodzi śpiewająco a tam to poważnie traktują i za brak lampki nie traci się gwiazdki. Stare Sorrento to terenówka na ramie. Porządna z reduktorem ale twarda. Forek jest dużo bardziej komfortowy. To zupełnie inne auta. Każde jest na swoje wady i zalety. Najlepiej pojeździj jednym i drugim. Bo inaczej ciężko wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > do tego nowszego tez (bodajze MY10) ? Pewnie też. AFAIK oni sami niektóre rzeczy importują z Korei i zdarza się, że rzeczy, które nie istnieją dla ASO w Fox-ie leżą na półce Co do najnowszego Sorento - nie interesowałem się nigdy częściami do aut, których nie posiadam, aczkolwiek zastanawiam się też nad tym autem, bo zostało poważnie "ucywilizowane" w porównaniu z twardymi, topornymi wcześniejszymi generacjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Pewnie też. AFAIK oni sami niektóre rzeczy importują z Korei i zdarza się, że rzeczy, które nie > istnieją dla ASO w Fox-ie leżą na półce > Co do najnowszego Sorento - nie interesowałem się nigdy częściami do aut, których nie posiadam, > aczkolwiek zastanawiam się też nad tym autem, bo zostało poważnie "ucywilizowane" w porównaniu > z twardymi, topornymi wcześniejszymi generacjami. właśnie, ma to już konstrukcję samonośną ? napęd jest taki sam jak w Sportage ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.