antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Witam serdecznie, Drodzy forumowicze mam problem z odpaleniem cc po remoncie silnika i zalożeniu głowuicy oid punto 1,2 75.Otóz nie chce odpalic.Jak kręce rozrusznikiem i dam mu PLAKA to załapie i zaraz gaśnie, natomiast bez PLAKA to musze mu pedał gazu wcisnąc bo inaczej nie zalapie.Jak zalapie to dosłownie 3 sekundy i gaznie. Powiem ze ciśnienie paliwa jest ok, czujnik polozenia wały nowy, przewody swiece nowe wszystko co bylo i wpadlo mi do glowy posprawdzane, jedyny BABOL jaki jest to komp od 1,1 spi ale pytalem goscia ktory zajmuje sie elektronika i mówi ze i na kompie od 1,1 spi powinien odpalic.rozrząd komp czy cos jescze innego?? czekam na jakies informacje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Witam serdecznie, > Drodzy forumowicze mam problem z odpaleniem cc po remoncie silnika i zalożeniu głowuicy oid punto > 1,2 75.Otóz nie chce odpalic.Jak kręce rozrusznikiem i dam mu PLAKA to załapie i zaraz gaśnie, > natomiast bez PLAKA to musze mu pedał gazu wcisnąc bo inaczej nie zalapie.Jak zalapie to > dosłownie 3 sekundy i gaznie. Powiem ze ciśnienie paliwa jest ok, czujnik polozenia wały nowy, > przewody swiece nowe wszystko co bylo i wpadlo mi do glowy posprawdzane, jedyny BABOL jaki > jest to komp od 1,1 spi ale pytalem goscia ktory zajmuje sie elektronika i mówi ze i na kompie > od 1,1 spi powinien odpalic.rozrząd komp czy cos jescze innego?? > czekam na jakies informacje > pozdrawiam zalewa go na tym kompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Witam serdecznie, > Drodzy forumowicze mam problem z odpaleniem cc po remoncie silnika i zalożeniu głowuicy oid punto > 1,2 75.Otóz nie chce odpalic.Jak kręce rozrusznikiem i dam mu PLAKA to załapie i zaraz gaśnie, > natomiast bez PLAKA to musze mu pedał gazu wcisnąc bo inaczej nie zalapie.Jak zalapie to > dosłownie 3 sekundy i gaznie. Powiem ze ciśnienie paliwa jest ok, czujnik polozenia wały nowy, > przewody swiece nowe wszystko co bylo i wpadlo mi do glowy posprawdzane, jedyny BABOL jaki > jest to komp od 1,1 spi ale pytalem goscia ktory zajmuje sie elektronika i mówi ze i na kompie > od 1,1 spi powinien odpalic.rozrząd komp czy cos jescze innego?? > czekam na jakies informacje > pozdrawiam teoretycznie powinien odpalic ale z duzy trudem. Nie zalozyles na odwrot zasilania benzyny ?? Jezeli chcesz sprawdzic czy wsio jest ok to zaloz na chwile wtryskiwacz z SPI i wtedy odpal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Ja odpalałem 1.2 na kompie z 1.1 i odpalić odpalał, nawet dało się jeździć, ale gasł podczas jazdy przy całkowitym odpuszczeniu gazu, sądzę więc, że to raczej nie wina kompa, bo odpalić powinien. To co przychodzi mi do głowy to źle ustawiony rozrząd lub zła kolejność podłączenia przewodów WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 mi 1.0 z górą od 1.2 na kompie z spi chodził bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Ja odpalałem 1.2 na kompie z 1.1 i odpalić odpalał, nawet dało się jeździć, ale gasł podczas jazdy > przy całkowitym odpuszczeniu gazu, sądzę więc, że to raczej nie wina kompa, bo odpalić > powinien. To co przychodzi mi do głowy to źle ustawiony rozrząd lub zła kolejność podłączenia > przewodów WN. przewody WN podpięte prawidłowo, rozrząd ustawiony na znakach. tez sie zastanawiałem na d rozrządem.może rzeczywiscie jest z nim cos nie tak, moze trzeba inaczej ustawic niz na znakach na głowicy lub na kole pasowym.moze jakies foto jak wy macie, nie mam juz pojecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > przewody WN podpięte prawidłowo, rozrząd ustawiony na znakach. tez sie zastanawiałem na d > rozrządem.może rzeczywiscie jest z nim cos nie tak, moze trzeba inaczej ustawic niz na znakach > na głowicy lub na kole pasowym.moze jakies foto jak wy macie, nie mam juz pojecia a pytanie, czy koło zębate wałka rozrządu przełożyłeś z Twojego 1.1 czy zostawiłeś z 1.2? bo jeżeli to drugie to mogą a raczej na pewno się różnią i czy nie zerwało klina na dolnym kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > a pytanie, czy koło zębate wałka rozrządu przełożyłeś z Twojego 1.1 czy zostawiłeś z 1.2? bo jeżeli > to drugie to mogą a raczej na pewno się różnią > i czy nie zerwało klina na dolnym kole. ZOSTAWIŁEM OD 1,2. KLINA RACZEJ NIE ZERWALO (SPRAWDZE DZISIAJ WIECZOREM) A Z TYM KOŁEM TO MOŻE BYC ZE INACZEJ USTAWIA WAŁEK WZGLĘDEM ZNAKÓW?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 A JEZELI JEST KOŁO OD 1,2 TO MOGLA BYC KOLIZJA CZY NIC SIE NIE STALO?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > ZOSTAWIŁEM OD 1,2. KLINA RACZEJ NIE ZERWALO (SPRAWDZE DZISIAJ WIECZOREM) A Z TYM KOŁEM TO MOŻE BYC > ZE INACZEJ USTAWIA WAŁEK WZGLĘDEM ZNAKÓW?? porównaj koło od 1.2 z kołem od 1.1 a kolizji nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncrossed Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 8V nie są kolizyjne wiec o to sie nie martw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > porównaj koło od 1.2 z kołem od 1.1 a kolizji nie będzie ILOŚĆ ZĘBÓW NA KOŁACH SIE ZGADZA, MOZLIWE ZE W INNYM MIEJSCU JEST WYCIECIE NA KLIN I INACZEJ USTAWIA WAŁEK?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > ILOŚĆ ZĘBÓW NA KOŁACH SIE ZGADZA, MOZLIWE ZE W INNYM MIEJSCU JEST WYCIECIE NA KLIN I INACZEJ > USTAWIA WAŁEK?? nie podmień czujnik położenia wału. i w ogóle to napisz skąd jestes.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > nie > podmień czujnik położenia wału. i w ogóle to napisz skąd jestes.. CZUJNIK POLOZENIA WALU JEST NOWY, JESTEM Z NAŁĘCZOWA KOLO LUBLINA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > CZUJNIK POLOZENIA WALU JEST NOWY, JESTEM Z NAŁĘCZOWA KOLO LUBLINA. nowy nie znaczy że bez wad ukrytych i nie krzycz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > nowy nie znaczy że bez wad ukrytych > i nie krzycz ale teoretycznie gdyby byl walniety to mogloby nie byc iskry.czy dobrze ja rozumuje czy nie bardzo.nawet nie mam skad wiac drugiego noi chyba ze od 899.jak kupie drugi nowy i zaloze to juz nie zwroce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > ale teoretycznie gdyby byl walniety to mogloby nie byc iskry.czy dobrze ja rozumuje czy nie > bardzo.nawet nie mam skad wiac drugiego noi chyba ze od 899.jak kupie drugi nowy i zaloze to > juz nie zwroce. od 899 jest inny. zagadaj do kogoś z okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > od 899 jest inny. zagadaj do kogoś z okolicy zamówiłem nowy magnetti-marelli.po 16 założe i sie okaże czy to była przyczyna.a jeśli dalej będzie to samo to chyba sucha gałąż pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 Skoro odpala (nawet i na 3 sekundy) znaczy ze iskra jest, czujnik też jest ok (uszkodzony czujnik powodował by strzelanie w wydech lub w dolot a gdyby był całkiem niesprwny wcale by nie odpaliło .... -co do przesuniętego rozrządu - miałem pasek przestawiony o 12zębów i auto poliło na cyk... ... bardziej bym poszedł w strone układu zasilania... pompa , wtryski itp... najlepiej wyjmij wtryskiwacze razem z listwą, połóż na pokrywie i niech ci ktoś zakręci rozrusznikiem - zobaczysz czy wogóle dają paliwo czy może są zapieczone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Skoro odpala (nawet i na 3 sekundy) znaczy ze iskra jest, czujnik też jest ok (uszkodzony czujnik > powodował by strzelanie w wydech lub w dolot a gdyby był całkiem niesprwny wcale by nie > odpaliło .... > -co do przesuniętego rozrządu - miałem pasek przestawiony o 12zębów i auto poliło na cyk... > ... bardziej bym poszedł w strone układu zasilania... > pompa , wtryski itp... najlepiej wyjmij wtryskiwacze razem z listwą, połóż na pokrywie i niech ci > ktoś zakręci rozrusznikiem - zobaczysz czy wogóle dają paliwo czy może są zapieczone... Już listwe wyciągalem i sprawdzalem i wtryski działaja.łapie na chwile i troche strzela ale fakt ze nie mam jeszcze 2 rurki na wydechu załozonej i filtra powietrza ale to na to chyba wpływu nie ma.jak nie czujnik to co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Już listwe wyciągalem i sprawdzalem i wtryski działaja.łapie na chwile i troche strzela ale fakt ze > nie mam jeszcze 2 rurki na wydechu załozonej i filtra powietrza ale to na to chyba wpływu nie > ma.jak nie czujnik to co dalej? a wtryski rozpraszaja czy leja ciurkiem ? ja mialem identyczne objawy i pompa dawala 0.8 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > Już listwe wyciągalem i sprawdzalem i wtryski działaja.łapie na chwile i troche strzela ale fakt ze > nie mam jeszcze 2 rurki na wydechu załozonej i filtra powietrza ale to na to chyba wpływu nie > ma.jak nie czujnik to co dalej? A pompe zmieniles na 3 barowa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > A pompe zmieniles na 3 barowa?? pompa 1barowa jest ok - nie wyrabia dopiero powyzej 3,500obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 30 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2013 pompa jest 3 Bar cisnienie na listeie 2,7 Bara wtryski rozpylaja rozrzad sprawdzony ustawiny ok iskra jest paliwo dchodzi brak sondy i puszki na przepustnice co idzie do filtra Dzisiaj zapsikalm mu plaka i odpalilem trzymajac wcisniety gaz i pochodzil moze z pol minuty, potem juz nie chcial.Wykrecilm swiece byly zalane wyczyscilem wkrecilem i nie chcial zagadac wiec nie wiem co mu dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > pompa jest 3 Bar > cisnienie na listeie 2,7 Bara > wtryski rozpylaja > rozrzad sprawdzony ustawiny ok > iskra jest > paliwo dchodzi > brak sondy i puszki na przepustnice co idzie do filtra > Dzisiaj zapsikalm mu plaka i odpalilem trzymajac wcisniety gaz i pochodzil moze z pol minuty, potem > juz nie chcial.Wykrecilm swiece byly zalane wyczyscilem wkrecilem i nie chcial zagadac wiec > nie wiem co mu dolega. a mapsensor?? wezyk do mapa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > a mapsensor?? wezyk do mapa?? mapsensor i weżyk ok. auto przed zmiana głowicy pierscieni panewek jezdzilo. fakt ze wszystko bylo wyciagniete nawet wiazka ale jest wszystko podpiete wszedzie prad dochodzi.a zadzialac nie chce.moze cz.pol przepustnicy?brak sondy?brak tego g... od par paliwa?nie mam p[ojecia.jestem juz zalamany i chyba odstawie go za garaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > mapsensor i weżyk ok. auto przed zmiana głowicy pierscieni panewek jezdzilo. fakt ze wszystko bylo > wyciagniete nawet wiazka ale jest wszystko podpiete wszedzie prad dochodzi.a zadzialac nie > chce.moze cz.pol przepustnicy?brak sondy?brak tego g... od par paliwa?nie mam p[ojecia.jestem > juz zalamany i chyba odstawie go za garaz. ale mowisz, ze swiece mokre, wiec zalewa go. moze czujnik temp plynu, albo czujnik temp powietrza. najlepiej, jak bys sprawdzil na kompie od 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 31 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > ale mowisz, ze swiece mokre, wiec zalewa go. moze czujnik temp plynu, albo czujnik temp powietrza. > najlepiej, jak bys sprawdzil na kompie od 1.2 myslisz ze te czujniki maja na to wplyw??no w zasadzie moge zalozyc drugoe czujniki i sprobowac.niestety nie mam kompa od 1,2, tzn mam ale z immo i spalonym procesorem.takze lipa jak by nie patrzec.wszystko pod gore zalamka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > myslisz ze te czujniki maja na to wplyw??no w zasadzie moge zalozyc drugoe czujniki i > sprobowac.niestety nie mam kompa od 1,2, tzn mam ale z immo i spalonym procesorem.takze lipa > jak by nie patrzec.wszystko pod gore zalamka Oczywiście że te czujniki mają na to wpływ. Dają sygnał do ECU czy silnik jest zimny czy ciepły, a ECU steruje dawką paliwa. Ale druciarnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 2 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 > Oczywiście że te czujniki mają na to wpływ. Dają sygnał do ECU czy silnik jest zimny czy ciepły, a > ECU steruje dawką paliwa. > Ale druciarnia... ok z tym sie zgodze, ale dlaczego twierdzisz od razu ze druciarnia.mam problem wiec napisałem żeby ktoś mi cos poradzil, napisałes o czujnikach to sprawdze, a jezeli dalej bedzie to samo to pozostanie tylko sprobowac wgrac flesza od 1,2.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaFi_ Napisano 2 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2013 mialem to samo krecil, prychal odpalil i za 2 sek zgasl i tak w kółko..... poczatkowo podpiety byl komp z 1.2( z immo), przelozona petla i centralka immo, podmieniona pestka w kluczyku nic dalem kompa do rozkodowania nie pomoglo uszkodzony okazal sie przekaznik pompy co bylo dziwne gdyz przed zmiana auto normalnie jezdzilo sprawdz jeszcze czy czasem przy pompie nie obcieraja kabelki, nie maja przebic i uszkodzonej izolacji, moglo sie zdarzyc przy podmianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > mialem to samo > krecil, prychal odpalil i za 2 sek zgasl i tak w kółko..... > poczatkowo podpiety byl komp z 1.2( z immo), > przelozona petla i centralka immo, podmieniona pestka w kluczyku > nic > dalem kompa do rozkodowania > nie pomoglo > uszkodzony okazal sie przekaznik pompy co bylo dziwne gdyz przed zmiana auto normalnie jezdzilo > sprawdz jeszcze czy czasem przy pompie nie obcieraja kabelki, nie maja przebic i uszkodzonej > izolacji, moglo sie zdarzyc przy podmianie Witam, bo własnie chpodzi o to ze jest z tym ok. cisnienie przy listwie jest 2.8 Bara czyli ok. przekazniki ok. wtryski ladnie rozpraszaja.nie mam pojecia.kazdy mowi cos innego.wszystko sprawdzone a jednak nie chce odpalic.sprobuje jeszcze flesza przegrac moze pomoze.jak ma ktos jakies pomysly albo chetny odpalic to zapraszam (obiad gwarantuje i napoje cieple i zimne).pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > Witam, > bo własnie chpodzi o to ze jest z tym ok. cisnienie przy listwie jest 2.8 Bara czyli ok. > przekazniki ok. wtryski ladnie rozpraszaja.nie mam pojecia.kazdy mowi cos innego.wszystko > sprawdzone a jednak nie chce odpalic.sprobuje jeszcze flesza przegrac moze pomoze.jak ma ktos > jakies pomysly albo chetny odpalic to zapraszam (obiad gwarantuje i napoje cieple i > zimne).pozdro a cewki nie sa zmaienione?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 > a cewki nie sa zmaienione?? nie, nie sa zamiienione. kombinowalem juz i tak i tak z cewkami i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 4 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2013 To może paliwo lipne (brudne, z wodą, on zamiast pb)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > To może paliwo lipne (brudne, z wodą, on zamiast pb)? paliwo swieze pb 98 verva z orlenu.takze chyba nie powinno byc zle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > paliwo swieze pb 98 verva z orlenu.takze chyba nie powinno byc zle. To może zacznijmy od podstaw - silnik jest zdrowy? ma kompresję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > To może zacznijmy od podstaw - silnik jest zdrowy? ma kompresję?-silnik po remoncie: homowany blok, nowe panewki głowne i korbowodowe, nowe pierscienie, glowica od 1,2 po portingu i zawory na 3 katy wszystkie uszcz. nowe nowe prowadnice.kompresja jest. -nowy zbiornik paliwa, nowa pompa 3 Bar. nowe przewody paliwowe,filtr paliwa -nowy rozrzad, z plaka pali tak jak pisalem wczesniej, jak wykrece swiece to sa cale mokre az duzo nagaru.jak ktoas wie co mojemu cienkiemu dolego i chce pomoc to zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 czyli go zalewa....a regulator cisnienia na listwie jest ok ? moze to komputer jednak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 5 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > czyli go zalewa....a regulator cisnienia na listwie jest ok ? moze to komputer jednak.... cisnienie przed listwa (czyli i regulatorem)jest 2,8 bara.jest podejrzenie ze to wina kompa.mysle ze jutro znajomy mi wgra flesza od 1,2 i wtedy sprobuje.moze sie uda.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 > cisnienie przed listwa (czyli i regulatorem)jest 2,8 bara.jest podejrzenie ze to wina kompa.mysle > ze jutro znajomy mi wgra flesza od 1,2 i wtedy sprobuje.moze sie uda.pozdro Program 1.2 75 chcesz wgrać do kompa 1.1 SPI? Nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Program 1.2 75 chcesz wgrać do kompa 1.1 SPI? Nie da rady znajomy twierdzi ze sie da, a jak sie nie da to bede szukal kompa od 1,2 tylko z jakim oznaczeniem najlepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > znajomy twierdzi ze sie da, a jak sie nie da to bede szukal kompa od 1,2 tylko z jakim oznaczeniem > najlepiej? Jak mu się uda, to ma (ale mowa o programie 8F/18F, a nie 16F od 1.2SPI). Komp najlepiej IAW 18F 1.2 MPI + zdjęcie immo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonioo_lpu Napisano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2013 > Jak mu się uda, to ma (ale mowa o programie 8F/18F, a nie 16F od 1.2SPI). Komp najlepiej IAW 18F > 1.2 MPI + zdjęcie im ja w 1,1 mialem kompa i teraz probuke odpalic na IAW 16f a myslelem zgrac flesza z IAW 8F. no chyba ze ten znajomy ma cos innego u siebie.albo dajcie rade co najtaniej wyjdzie.on mi robi to za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.