Skocz do zawartości

Meganka mi gwiżdże...


manau

Rekomendowane odpowiedzi

> Dziś rano po odpaleniu usłyszałem śliczne gwizdanie.

> Jego wysokość zmienia się wraz z obrotami. Gwizdanie ustaje po jakiejś minucie...

> Jak sądzicie:

> - turbinka

> - nieszczelność w dolocie

> - pasek lub napinacz?

> Po weekendzie poznam wyrok

jaki silnik ? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aaa to obstawiam Turbinkę albo altek gwiżdże ewentualnie spadł wąż z turbiny albo ma dziurę ale

> wtedy by spadła moc

> Czekam na rozwiązanie zagadki i życzę żeby to spadł wąż

Brak objawów związanych ze spadkiem mocy.

O altku nie pomyślałem.

Módlmy się grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy gwizd pojawia się w chwili wciskania sprzęgła na zimnym silniku.

W naszej megance II 1.4 16V przy temp poniżej zera w chwili wciskania sprzęgła słychać świst, jak sprzęgło jest wciśnięte sekunde dwie to świst ustaje. Jak auto się rozgrzeje problem ustępuje. Stawiam na łożysko oporowe sprzęgła (w moim przypadku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś rano po odpaleniu usłyszałem śliczne gwizdanie.

> Jego wysokość zmienia się wraz z obrotami. Gwizdanie ustaje po jakiejś minucie...

> Jak sądzicie:

> - turbinka

> - nieszczelność w dolocie

> - pasek lub napinacz?

> Po weekendzie poznam wyrok

Pasek osprzętu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znaczy się klinowy czy rozrząd?

> Dziś po nocy w garażu gwizdał krócej niż po postoju pod chmurką.

Podobno najlepiej wymienić zestaw z tego co mówili mi w serwisie, czyli pasek klinowy + rolka napinacza paska klinowego.

U mnie wytrzymał bez gwizdania pół zimy...

Czyżby TTTM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobno najlepiej wymienić zestaw z tego co mówili mi w serwisie, czyli pasek klinowy + rolka

> napinacza paska klinowego.

> U mnie wytrzymał bez gwizdania pół zimy...

> Czyżby TTTM ?

Aaaaa zapomniałem jop jeszcze jest ta rolka na altku ze sprzegielkiem czy jakoś tak i w clio to robiłem i w megane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aaaaa zapomniałem jop jeszcze jest ta rolka na altku ze sprzegielkiem czy jakoś tak i w clio to

> robiłem i w megane.

ale to by nie ustało po czasie,

ihmo tak jak juz bylo pisane, pasek osprzętu - zrobiło się teraz dużo wilgotniej i jest efekt, mam to samo w yarisie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś rano po odpaleniu usłyszałem śliczne gwizdanie.

> Jego wysokość zmienia się wraz z obrotami. Gwizdanie ustaje po jakiejś minucie...

> Jak sądzicie:

> - turbinka

> - nieszczelność w dolocie

> - pasek lub napinacz?

> Po weekendzie poznam wyrok

Ostatnio wymieniałem 2 rolki paska klinowego ,miałem pasek nowy Dalco ale po 1kkm wymieniłem na chropowaty SKF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziś rano po odpaleniu usłyszałem śliczne gwizdanie.

> Jego wysokość zmienia się wraz z obrotami. Gwizdanie ustaje po jakiejś minucie...

> Jak sądzicie:

> - turbinka

> - nieszczelność w dolocie

> - pasek lub napinacz?

> Po weekendzie poznam wyrok

Czy już mamy odpowiedź ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.