whitefunk Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 myślę konkretnie o A6 rocznik około 2005 i troszkę nowsze... Zakładając, że każdy z zachodu będzie miał sporo ponad 200kkm jak się spisuję silnik 3.0 TDI oraz skrzynie automatyczne? Jakie są opinie o tych podzespołach? Jakie wady i bolączki? Chętnie poczytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 sąsiad posiada i za cholerę nie chce się popsuć Tylko oleje i filtry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > sąsiad posiada i za cholerę nie chce się popsuć Tylko oleje i filtry i wtryskiwacze i ból bo jest ich sześć... i nie są tak tanie jak do 2.0 aaaa, no i skomplikowany rozrząd.... wiem, hateuje, ale niestety 3.0tdi z poczatków produkcji to loteria... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 i kolektory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > i wtryskiwacze i ból bo jest ich sześć... i nie są tak tanie jak do 2.0 > aaaa, no i skomplikowany rozrząd.... wiem, hateuje, ale niestety 3.0tdi z poczatków produkcji to > loteria... ale to nie sa pizoelektryczne? rozrzad na pasku czy łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyprin Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 Łańcuch i problemy z napinaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 a skrzynie biegow? co to za ustrojstwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2013 > ale to nie sa pizoelektryczne? rozrzad na pasku czy łańcuch? Po 2004 roku występują chyba pizoelektryczne od Bosch-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 Jeżdże a6 3.0 tdi od ~3 lat auto z 2007r, 230tkm przebiegu jedna awaria - kompresor klimatyzacji sie zatarł silnik,skrzynia,zawieszenie bez najmniejszych zastrzeżeń skrzynia to ZF 6hp26, czyli dość pancerna konstrukcja. od niedawna jest zamiennik płynu do skrzyni (Ravenol), więc przy ewentualnej wymianie nie jesteś skazany na drogi płyn ZF. większośc bolączek dotyczy aut z lat 2004-2006 z silnikeim BMK - słabe napinacze rozrządu (same napinacze są tanie, ale wymiana kosztowna) - padajace sterowanie klapami w kolektorach ssących - padające wtryski u mnie żadna z tych wad się nie ujawniła: parametry wtysków w normie, zawieszenie cały czas oryginalne. eksploatacja jest względnie tania, auto łatwe w obsłudze, łatwe w doposażaniu. przesiadłem się teraz na x5 3.0sd i jakos nie mogę sie przekonać. a6 bardziej mi podchodziło, więc w połowie 2014 będzie a6 c7 3.0 tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 > myślę konkretnie o A6 rocznik około 2005 i troszkę nowsze... > Zakładając, że każdy z zachodu będzie miał sporo ponad 200kkm jak się spisuję silnik 3.0 TDI oraz > skrzynie automatyczne? > Jakie są opinie o tych podzespołach? Jakie wady i bolączki? > Chętnie poczytam nie wiem dokadnie-moge się dowiedzieć sąsiad miał A6 cos z początku produkcji właśnie-pozbywał się dość szybko po gwarancji szwagier ma jakąs 3 litrówke ale nie w A6 tylko w Q7-niech pomyślę... jakieś 3-4 (na pewno poniżej 5-ciu bo jeszcze mu się rozszerzona gwarancja nie skończyła - na silnik nie narzeka, za to ze szkrzynią były jakieś chocki-klocki ale dośc szybko wyszły i zrobili jeszcze na gwarancji-zdaje się niestety wymiana była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bengamin Napisano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2013 > Jeżdże a6 3.0 tdi od ~3 lat > auto z 2007r, 230tkm przebiegu > jedna awaria - kompresor klimatyzacji sie zatarł > silnik,skrzynia,zawieszenie bez najmniejszych zastrzeżeń > skrzynia to ZF 6hp26, czyli dość pancerna konstrukcja. > od niedawna jest zamiennik płynu do skrzyni (Ravenol), więc przy ewentualnej wymianie nie jesteś > skazany na drogi płyn ZF. > większośc bolączek dotyczy aut z lat 2004-2006 z silnikeim BMK > - słabe napinacze rozrządu (same napinacze są tanie, ale wymiana kosztowna) > - padajace sterowanie klapami w kolektorach ssących > - padające wtryski > u mnie żadna z tych wad się nie ujawniła: parametry wtysków w normie, zawieszenie cały czas > oryginalne. > eksploatacja jest względnie tania, auto łatwe w obsłudze, łatwe w doposażaniu. > przesiadłem się teraz na x5 3.0sd i jakos nie mogę sie przekonać. a6 bardziej mi podchodziło, więc > w połowie 2014 będzie a6 c7 3.0 tdi Potwierdzam, mam od 4 lat, Jak kupowalem to mial 75000mil dzisiaj ma 120000mil Absolutnie zero problemow, pneumatyczne zawieszenie bajka, Za cztery lata tylko raz mnie oblali ma przegladzie przez spaliny (ale przez 3 miesiace jezdzilem dom-praca 6km), wlalem STP do czyszczenia wtryskiwaczy i wyskoczylem na autostrade. Nastepnego dnia spaliny miescily sie w dolnej granicy normy! Przy dbaniu o samochod, konstrukcja nie do zajechania. Aha, do silnika wchodzi prawie 9L oleju przy wymianie To nie jest reklama ale silnik przy spokojnej jezdzie spala bardzo malo, zeby nie byc posadzonym o scieme nie napisze ile ale zony Freelander 1,8 pali dwukrotnie wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.