WaWeR Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > ostatnio koleś na światłach zatrzymał się scenikiem 1.4 i zaczął się ścigać > nie dał rady Kurde, ja się nigdy nie ścigam. i pewnie dlatego wszyscy mnie wyprzedzają, jak już dogonią mnie jadącego te 50-55km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Kurde, ja się nigdy nie ścigam. i pewnie dlatego wszyscy mnie wyprzedzają, jak już dogonią mnie > jadącego te 50-55km/h jop ja w 99% jeżdżę jak emeryt a teraz to jak się nauczyłem jeździć z automatem powoli to widzę jak spalanie spada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > A oni wiedzą że się z Tobą ścigaja? Sami prowokują. zresztą schłostanie 2 czy 3 krotne musi boleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > A czym maja się dziwić . tym że dostają chłostę od starego parszywego kapcia. Zdziwił bym sie jak byś na torze miał 10 równych sobie ,o tych samych > silnikach i objechał byś ich 2 -krotnie. chętnie bym spróbował ale takich można policzyć na palcach jednej ręki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 BTW to Ty masz to sprzęgło robione na zamówienie o którym wspominał Zibi? > mój kapeć ma 129KM i 340 NM gdzie pierwszy pomiar pokazał 83 KM i 240 NM na podniesionym > doładowaniu do 1.4 B > Myślę że 110 po dobrych dłubankach możliwe jest osiągnięcie 150-160 KM a moment wystarczy taki > jak u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 wzmocniony oryginal ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > BTW to Ty masz to sprzęgło robione na zamówienie o którym wspominał Zibi? > > jak u mnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 A do 1,6 hdi też da się dobrać coś "customowego" ? > wzmocniony oryginal ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 a co jest nie tak w tym sprzegle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > tak sobie po trzezwemu skojarzylem ze przecie Ty poliftem jezdziles, ja celuje w przedlifta ktory > jest bardziej komfortowy, ma inne fotele itd wujek, ja do tej pory mam FV z ASO za wymianę 4 amortyzatorów AMVAR oraz skrzyni biegów w 2,7 HDI V6 ci dobrze radze - ta frajda nie jest warta tych piniendzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > co szarpie po kieszeni eksploatując C5, dajmy na to taki po 2004r silnik 1.8 16v 125KM ? > takie typowe bolączki zasadniczo to nic nie szarpie. Prócz kompletnego braku mocy pamietaj ze silnik w C5 musi napędzić nie tylko to, co w kazdym aucie, ale jeszcze pompę hydrauliki. A samo to zżera sporą część mocy. Słusznie ci Muzyk napisał - w tym aucie tylko V6. Ostatecznie 2,2 HDI Biturbo, ale to droga w eksploatacji zabawka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > byly, ale wlasnie, wlasnie, lepiej kupic 110 niz 90 ?? czemu ?? no. jak ci się sprężarka zesra to zaznajomisz się z cenami fabrycznie nowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Czas zaczac oszczedzac na przyzwoita fure Weź za rok C4 od Maćka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 dlatego mowie o wersji przed liftem, tam tych dobrodziejstw nie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 2.2 bi tez tanie nie jest niestety w obsludze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 a dlaczego nowa po kaboom wklada sie cos mocniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 c4 tylko w dieslu, najchetniej 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > dlatego mowie o wersji przed liftem, tam tych dobrodziejstw nie bylo za to bedzie stary strucel. ale jak se stryjenka życzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 eeeee spoko, polifta jak napisalem nie chce, przedlift jest wygodniejszy.... Poza tym za duzo dobrego w domu by bylo musi byc cos co sie bedzie psulo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > a dlaczego nowa ponieważ a) do Garreta nie ma części zamiennych b) te co są to loteria, a większości made in China c) to zmienna geometria a tego NIKT ci nie ustawi dając gwarancje, że będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > c4 tylko w dieslu, najchetniej 140KM a potem będziesz się modlił do Siemensa, żeby nie padł Jak skończysz, to do Garreta, żeby też nie padł Na koniec poświęcisz swój dwumas, żeby żył jak najdłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > 2.2 bi tez tanie nie jest niestety w obsludze nikt nie mówił, że będzie tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > eeeee spoko, polifta jak napisalem nie chce, przedlift jest wygodniejszy.... > Poza tym za duzo dobrego w domu by bylo musi byc cos co sie bedzie psulo no to będzie. masz to jak amen w pacierzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 bede szukal na boschu, 110km w xsarze nie ma dwumasy, a o garreta sie nie martwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 przeklety Ty Ja Ci zle nie zyczylem jak C4 jezdziles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > bede szukal na boschu, 110km w xsarze nie ma dwumasy, a o garreta sie nie martwie sie możesz nie martwić, ale za nówkę po baaaardzo dobrych rabatach trzeba z dwójki wyskoczyć. Plus nowe przewody olejowe i takie tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > ponieważ > a) do Garreta nie ma części zamiennych > b) te co są to loteria, a większości made in China Ale w 110 (107, 109) w większości jest turbo KKK K03. Stałogeometryczne. W pełni regenerowalne. kliken machen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 szach i mat w jedym poscie, dobry jestes, nie powiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > przeklety Ty Ja Ci zle nie zyczylem jak C4 jezdziles ale ja ci wlasnie życzę dobrze, i powiadam - nie idź tą drogą 607 zrobilem 40 tys km ( z 50 tys które to auto mialo w sumie najechane) i posypalo sie oprócz skrzyni i Amvarów równiież tysiąc innych rzeczy. Auto świetne, ale eksploatacja zabije nawet milionera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 ale Ty mowisz o polifcie, ja o przed lifcie, Ty mowisz o 2.7Hdi, ja mysle o 3.0 v6 z LPG.. No zrozum w koncu ze rozmawiamy o 2 swiatach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > Ale w 110 (107, 109) w większości jest turbo KKK K03. Stałogeometryczne. W pełni regenerowalne. > kliken machen na stronie Mellet aż roi się od błedów, ale niech ci będzie, że tam siedzi spręzarka bez zmiennej geometrii. Podlinkuj mi teraz oryginalny rdzeń Borg Warner do tej sprężarki. Bardzo proszę. EDIT: obaj mielismy racje. w ATED jest GT15 VNT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2014 > ale Ty mowisz o polifcie, ja o przed lifcie, Ty mowisz o 2.7Hdi, ja mysle o 3.0 v6 z LPG.. No > zrozum w koncu ze rozmawiamy o 2 swiatach tylko obstawiam, że ten mój świat jest tym lepszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > ponieważ > a) do Garreta nie ma części zamiennych nie to że nie ma tylko Garret wyszedł z założenia ze nie udostępnia swoich części > b) te co są to loteria, a większości made in China jak zamontujesz meletta powinno być > c) to zmienna geometria a tego NIKT ci nie ustawi dając gwarancje, że będzie dobrze a co masz ustawiać w geometrii sterowanej mechanicznie za pomocą gruszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad` Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 Lubi się ślizgac przy 140KM i 320 nm > a co jest nie tak w tym sprzegle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > bede szukal na boschu, 110km w xsarze nie ma dwumasy, a o garreta sie nie martwie to w końcu ja mam dwumase czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 ja mowie o 2.0 ty o 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2014 > ja mowie o 2.0 ty o 1.6 aaaaaaa ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.