Skocz do zawartości

pytanie o impulsator


lata155

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam linke jak na zdjeciu ponizej i poszukuje pasujacego impulsatora

287452061-linka.jpg

najlepszy bylby taki zeby moznabylo jeszcze do niego ta linke podpiac ale nie jest to konieczne

generalnie sa 2 typy koncowek i o tym wiem ale nie wiem czy srednica gwintu tej nakretki jest taka sama jak np tutaj

http://allegro.pl/digital-czujnik-predkosci-fiat-i3864920665.html

dzieki za pomoc

post-116836-14352522871089_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurka, nie dawno był cały temat na ten temat zlosnik.gif W sumie w końcu chyba nie doszło towarzystwo do wniosku jak to powinien być, padło sporo numerów części Fiatowskich i ze wszystkimi było coś nie tak.

Tak czy owak, jak się dowiesz, to ja też chcę wiedzieć wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> mam linke jak na zdjeciu ponizej i poszukuje pasujacego impulsatora

> najlepszy bylby taki zeby moznabylo jeszcze do niego ta linke podpiac ale nie jest to konieczne

> generalnie sa 2 typy koncowek i o tym wiem ale nie wiem czy srednica gwintu tej nakretki jest taka

> sama jak np tutaj

> http://allegro.pl/digital-czujnik-predkosci-fiat-i3864920665.html

> dzieki za pomoc

Nakrętki/gwinty są takie same, bardziej bym się obawiał gabarytów, ten z twojego linka nie był montowany w sejach a tam jest bardzo mało miejsca, blisko jest maglownica, ja posiadam taki jak na tej aukcji klik i wchodzi prawie na styk, a jest smuklejszy.

Tylko że mój jest cały czarny, ale nie wiem czy przez to że inna wersja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nakrętki/gwinty są takie same, bardziej bym się obawiał gabarytów, ten z twojego linka nie był

> montowany w sejach a tam jest bardzo mało miejsca, blisko jest maglownica, ja posiadam taki

> jak na tej aukcji klik i wchodzi prawie na styk, a jest smuklejszy.

> Tylko że mój jest cały czarny, ale nie wiem czy przez to że inna wersja

Ja jestem świeżo po przekładne licznika z mpi, przy 1.4 16v, nie jest tak różowo, przy tym impulsatorze który podałeś u siebie jest sporo pracy pilnikiem, trzeba zjechać kawałek impulsatora co jest dość łatwe ale też nieznaczną część obudowy przekładni, już cięższa sprawa, bo miejsca tam wiele nie ma, inaczej się nie da tego rozwiązać... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nakrętki/gwinty są takie same, bardziej bym się obawiał gabarytów, ten z twojego linka nie był

> montowany w sejach a tam jest bardzo mało miejsca, blisko jest maglownica, ja posiadam taki

> jak na tej aukcji klik i wchodzi prawie na styk, a jest smuklejszy.

> Tylko że mój jest cały czarny, ale nie wiem czy przez to że inna wersja

tu jest kwadratowa koncowka linki ale dzieki za rade co do gabarytow smile.gif

a jesli nakretki sa takie same to chyba juz nie bedzie problemu bo tutaj mialem watpliwosci smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> LINK

> z moich doświadczeń wynika że gwint był zawsze taki sam różnice były właśnie w wieloklinie, a ten z

> przelotką niby jest i był montowany w sejach SPi co miały ABS albo wspomaganie (linka na

> licznik impulsator do elektroniki)

czyli taki musze znalesc smile.gif podjade jutro do znajomego do sklepu i bedziemy szukac, jak cos znajde to dam znac smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> LINK

> z moich doświadczeń wynika że gwint był zawsze taki sam różnice były właśnie w wieloklinie, a ten z

> przelotką niby jest i był montowany w sejach SPi co miały ABS albo wspomaganie (linka na

> licznik impulsator do elektroniki)

Mam SPI z ABS i wspomaganiem. Jest jeden impulsator dla licznika i dla elektroniki. Nie ma linki od prędkościomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli taki musze znalesc podjade jutro do znajomego do sklepu i bedziemy szukac, jak cos znajde to

> dam znac

łatwiej ci będzie przerobić na licznik od MPi, ten impulsator z przelotka na licznik to istny biały kruk każdy wie że taki był ale mało kto taki zdobył smile.gif

szukasz czegoś takiego : LINK

p--5e--fc--5efce30acef99dd460fc946cc3dd5db9500x500.jpg

link do powyższego ale cena... LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu jest kwadratowa koncowka linki ale dzieki za rade co do gabarytow

> a jesli nakretki sa takie same to chyba juz nie bedzie problemu bo tutaj mialem watpliwosci

U mnie przy całym czarnym jest końcówka okrągła, taka jek na twojej fotce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja jestem świeżo po przekładne licznika z mpi, przy 1.4 16v, nie jest tak różowo, przy tym

> impulsatorze który podałeś u siebie jest sporo pracy pilnikiem, trzeba zjechać kawałek

> impulsatora co jest dość łatwe ale też nieznaczną część obudowy przekładni, już cięższa

> sprawa, bo miejsca tam wiele nie ma, inaczej się nie da tego rozwiązać...

Ja u siebie nic nie piłowałem icon_eek.gif

Może Twój był dzwoniony cfaniaczek.gif i silnik jest teraz bardziej z tyłu, a wystarczy 0,5 cm i już mogłeś mieć problem

Może jutro cyknę fotkę jak to u mnie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja u siebie nic nie piłowałem

> Może Twój był dzwoniony i silnik jest teraz bardziej z tyłu, a wystarczy 0,5 cm i już mogłeś mieć

> problem

> Może jutro cyknę fotkę jak to u mnie wygląda.

Nie wiem, z tego co widzę masz 1.2 16v, kumpel przy takim samym impulsatorze i takim samym silniku co Ty też nie musiał, było parę mm luzu, u mnie niestety nie grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem, z tego co widzę masz 1.2 16v, kumpel przy takim samym impulsatorze i takim samym silniku

> co Ty też nie musiał, było parę mm luzu, u mnie niestety nie

A co ma piernik do wiatraka? zlosnik.gif

Wcześniej miałem 8v i skrzynie 5 i był tak samo blisko w stosunku do maglownicy, silnik nie ma tu żadnego wpływu, bardziej skrzynia, ale widzisz ja zmieniałem z 5 na 6 i pasi tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> łatwiej ci będzie przerobić na licznik od MPi, ten impulsator z przelotka na licznik to istny biały

> kruk każdy wie że taki był ale mało kto taki zdobył

> szukasz czegoś takiego : LINK

> link do powyższego ale cena... LINK

mam cc wiec licznik z sc MPI odpada ale nie zalezy mi na predkosciomierzu wiec spoko, nie musi byc ten przelotowy, ma byc taki zeby pasowal i sie zmiescil smile.gif no i zeby sygnal elek. byl smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> taki:

> http://allegro.pl/czujnik-predkosciomierza-fiat-seicento-1-1-mpi-i3857991265.html

tak

eper po numerach mi podpowiada że zarówno ten jak i ten z białą obudową występowały w seicento, w zależności jakie było wyjście z napędu wkręcanego do skrzyni( być może te starsze roczniki miały właśnie na kwadrat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam cc wiec licznik z sc MPI odpada ale nie zalezy mi na predkosciomierzu wiec spoko, nie musi byc

> ten przelotowy, ma byc taki zeby pasowal i sie zmiescil no i zeby sygnal elek. byl

MAm w cc taki, pasuje i ma sie dobrze. MAm licznik przerobiny na elektronike.

287452482-czujnik.JPG

post-72170-14352522873127_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podjedz do motoryzacji na ul.komorowicka

> sa chyba z 3 rodzaje ale maja na miejscu albo na drugi dzien

niestety nie maja zadnego na dzien dzisiejszy i chca VIN zeby znalesc ten odpowiedni

kolega na szrocie mi podpowiedzial ze z poldera pasuje ale nie jestem pewien czy koncowka linki pasuje, ktos wie???

takie cos

http://allegro.pl/polonez-caro-atu-plus-czujnik-predkosci-i3871593044.html

ale jak to jest z poldera to tam moze byc inne przelozenie w mech ponizej i bedzie zle predkosc przeliczal... wiec raczej odpada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy później...

> no właśnie, ciekaw jestem jak wygląda albo w jakich sc występowały impulsatory by połączyć z linką

Dlaczego wszyscy chcą kombinować z licznikiem z MPI albo tym przelotowym impulsatorem?? Mam taki impulsator. One były często montowane w starej Pandzie ale tam były skrzynie takie jak na początku w sejach MPI (chyba 526) i mają wejście na kwadrat. Co do licznika z MPI to inne wtyczki, wszystkie kable trzeba ciąć. Nie lepiej założyć taki i dorobić tylko kable do impulsatora?? http://allegro.pl/licznik-fiat-seicento-dzienny-przebieg-elektronicz-i4527767831.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego wszyscy chcą kombinować z licznikiem z MPI albo tym przelotowym impulsatorem?? Mam taki

> impulsator. One były często montowane w starej Pandzie ale tam były skrzynie takie jak na

> początku w sejach MPI (chyba 526) i mają wejście na kwadrat. Co do licznika z MPI to inne

> wtyczki, wszystkie kable trzeba ciąć. Nie lepiej założyć taki i dorobić tylko kable do

> impulsatora??

> http://allegro.pl/licznik-fiat-seicento-dzienny-przebieg-elektronicz-i4527767831.html

Ja mam właśnie taki licznik, co nie zmienia faktu, że kostki mam i do SPI i do MPI 270751858-jezyk.gif

A tak wygląda mój impulsator, czyli zmodzony ten z 0.9 i połączony z linką. Działa! smile.gif

th_DSC_0172_zps07653634.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.