lata155 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 witam mam linke jak na zdjeciu ponizej i poszukuje pasujacego impulsatora najlepszy bylby taki zeby moznabylo jeszcze do niego ta linke podpiac ale nie jest to konieczne generalnie sa 2 typy koncowek i o tym wiem ale nie wiem czy srednica gwintu tej nakretki jest taka sama jak np tutaj http://allegro.pl/digital-czujnik-predkosci-fiat-i3864920665.html dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Kurka, nie dawno był cały temat na ten temat W sumie w końcu chyba nie doszło towarzystwo do wniosku jak to powinien być, padło sporo numerów części Fiatowskich i ze wszystkimi było coś nie tak. Tak czy owak, jak się dowiesz, to ja też chcę wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > witam > mam linke jak na zdjeciu ponizej i poszukuje pasujacego impulsatora > najlepszy bylby taki zeby moznabylo jeszcze do niego ta linke podpiac ale nie jest to konieczne > generalnie sa 2 typy koncowek i o tym wiem ale nie wiem czy srednica gwintu tej nakretki jest taka > sama jak np tutaj > http://allegro.pl/digital-czujnik-predkosci-fiat-i3864920665.html > dzieki za pomoc Nakrętki/gwinty są takie same, bardziej bym się obawiał gabarytów, ten z twojego linka nie był montowany w sejach a tam jest bardzo mało miejsca, blisko jest maglownica, ja posiadam taki jak na tej aukcji klik i wchodzi prawie na styk, a jest smuklejszy. Tylko że mój jest cały czarny, ale nie wiem czy przez to że inna wersja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 LINK z moich doświadczeń wynika że gwint był zawsze taki sam różnice były właśnie w wieloklinie, a ten z przelotką niby jest i był montowany w sejach SPi co miały ABS albo wspomaganie (linka na licznik impulsator do elektroniki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomalaRadom Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Nakrętki/gwinty są takie same, bardziej bym się obawiał gabarytów, ten z twojego linka nie był > montowany w sejach a tam jest bardzo mało miejsca, blisko jest maglownica, ja posiadam taki > jak na tej aukcji klik i wchodzi prawie na styk, a jest smuklejszy. > Tylko że mój jest cały czarny, ale nie wiem czy przez to że inna wersja Ja jestem świeżo po przekładne licznika z mpi, przy 1.4 16v, nie jest tak różowo, przy tym impulsatorze który podałeś u siebie jest sporo pracy pilnikiem, trzeba zjechać kawałek impulsatora co jest dość łatwe ale też nieznaczną część obudowy przekładni, już cięższa sprawa, bo miejsca tam wiele nie ma, inaczej się nie da tego rozwiązać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Nakrętki/gwinty są takie same, bardziej bym się obawiał gabarytów, ten z twojego linka nie był > montowany w sejach a tam jest bardzo mało miejsca, blisko jest maglownica, ja posiadam taki > jak na tej aukcji klik i wchodzi prawie na styk, a jest smuklejszy. > Tylko że mój jest cały czarny, ale nie wiem czy przez to że inna wersja tu jest kwadratowa koncowka linki ale dzieki za rade co do gabarytow a jesli nakretki sa takie same to chyba juz nie bedzie problemu bo tutaj mialem watpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > LINK > z moich doświadczeń wynika że gwint był zawsze taki sam różnice były właśnie w wieloklinie, a ten z > przelotką niby jest i był montowany w sejach SPi co miały ABS albo wspomaganie (linka na > licznik impulsator do elektroniki) czyli taki musze znalesc podjade jutro do znajomego do sklepu i bedziemy szukac, jak cos znajde to dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > LINK > z moich doświadczeń wynika że gwint był zawsze taki sam różnice były właśnie w wieloklinie, a ten z > przelotką niby jest i był montowany w sejach SPi co miały ABS albo wspomaganie (linka na > licznik impulsator do elektroniki) Mam SPI z ABS i wspomaganiem. Jest jeden impulsator dla licznika i dla elektroniki. Nie ma linki od prędkościomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > czyli taki musze znalesc podjade jutro do znajomego do sklepu i bedziemy szukac, jak cos znajde to > dam znac łatwiej ci będzie przerobić na licznik od MPi, ten impulsator z przelotka na licznik to istny biały kruk każdy wie że taki był ale mało kto taki zdobył szukasz czegoś takiego : LINK link do powyższego ale cena... LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > tu jest kwadratowa koncowka linki ale dzieki za rade co do gabarytow > a jesli nakretki sa takie same to chyba juz nie bedzie problemu bo tutaj mialem watpliwosci U mnie przy całym czarnym jest końcówka okrągła, taka jek na twojej fotce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Ja jestem świeżo po przekładne licznika z mpi, przy 1.4 16v, nie jest tak różowo, przy tym > impulsatorze który podałeś u siebie jest sporo pracy pilnikiem, trzeba zjechać kawałek > impulsatora co jest dość łatwe ale też nieznaczną część obudowy przekładni, już cięższa > sprawa, bo miejsca tam wiele nie ma, inaczej się nie da tego rozwiązać... Ja u siebie nic nie piłowałem Może Twój był dzwoniony i silnik jest teraz bardziej z tyłu, a wystarczy 0,5 cm i już mogłeś mieć problem Może jutro cyknę fotkę jak to u mnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomalaRadom Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Ja u siebie nic nie piłowałem > Może Twój był dzwoniony i silnik jest teraz bardziej z tyłu, a wystarczy 0,5 cm i już mogłeś mieć > problem > Może jutro cyknę fotkę jak to u mnie wygląda. Nie wiem, z tego co widzę masz 1.2 16v, kumpel przy takim samym impulsatorze i takim samym silniku co Ty też nie musiał, było parę mm luzu, u mnie niestety nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Nie wiem, z tego co widzę masz 1.2 16v, kumpel przy takim samym impulsatorze i takim samym silniku > co Ty też nie musiał, było parę mm luzu, u mnie niestety nie A co ma piernik do wiatraka? Wcześniej miałem 8v i skrzynie 5 i był tak samo blisko w stosunku do maglownicy, silnik nie ma tu żadnego wpływu, bardziej skrzynia, ale widzisz ja zmieniałem z 5 na 6 i pasi tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > łatwiej ci będzie przerobić na licznik od MPi, ten impulsator z przelotka na licznik to istny biały > kruk każdy wie że taki był ale mało kto taki zdobył > szukasz czegoś takiego : LINK > link do powyższego ale cena... LINK mam cc wiec licznik z sc MPI odpada ale nie zalezy mi na predkosciomierzu wiec spoko, nie musi byc ten przelotowy, ma byc taki zeby pasowal i sie zmiescil no i zeby sygnal elek. byl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Tylko że mój jest cały czarny, ale nie wiem czy przez to że inna wersja taki: http://allegro.pl/czujnik-predkosciomierza-fiat-seicento-1-1-mpi-i3857991265.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > taki: > http://allegro.pl/czujnik-predkosciomierza-fiat-seicento-1-1-mpi-i3857991265.html tak eper po numerach mi podpowiada że zarówno ten jak i ten z białą obudową występowały w seicento, w zależności jakie było wyjście z napędu wkręcanego do skrzyni( być może te starsze roczniki miały właśnie na kwadrat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > mam cc wiec licznik z sc MPI odpada ale nie zalezy mi na predkosciomierzu wiec spoko, nie musi byc > ten przelotowy, ma byc taki zeby pasowal i sie zmiescil no i zeby sygnal elek. byl MAm w cc taki, pasuje i ma sie dobrze. MAm licznik przerobiny na elektronike. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 podjedz do motoryzacji na ul.komorowicka sa chyba z 3 rodzaje ale maja na miejscu albo na drugi dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > podjedz do motoryzacji na ul.komorowicka > sa chyba z 3 rodzaje ale maja na miejscu albo na drugi dzien niestety nie maja zadnego na dzien dzisiejszy i chca VIN zeby znalesc ten odpowiedni kolega na szrocie mi podpowiedzial ze z poldera pasuje ale nie jestem pewien czy koncowka linki pasuje, ktos wie??? takie cos http://allegro.pl/polonez-caro-atu-plus-czujnik-predkosci-i3871593044.html ale jak to jest z poldera to tam moze byc inne przelozenie w mech ponizej i bedzie zle predkosc przeliczal... wiec raczej odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 na 99% nie podpasuje mechanicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 > MAm w cc taki, pasuje i ma sie dobrze. MAm licznik przerobiny na elektronike. Czy po takiej przeróbce licznika działa normalnie licznik wskazujący przebieg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luszeq Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > Czy po takiej przeróbce licznika działa normalnie licznik wskazujący przebieg ? Dlaczego ma nie działać? Impulsator to tylko podmiana linki na kabelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > Dlaczego ma nie działać? Impulsator to tylko podmiana linki na kabelek Ewentualnie można połączyć jedno z drugim i nie ruszać linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > Ewentualnie można połączyć jedno z drugim i nie ruszać linki macie może foto impulsatora albo w jakich sc były które można połączyć z linką by działało wsio w CCS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > macie może foto impulsatora albo w jakich sc były które można połączyć z linką by działało wsio w > CCS przeciez taquito dal zdjecie powyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 > przeciez taquito dal zdjecie powyzej Nic nie dał To jest zwykły impulsator bez połączenia z linką od SC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 > Nic nie dał To jest zwykły impulsator bez połączenia z linką od SC. no właśnie, ciekaw jestem jak wygląda albo w jakich sc występowały impulsatory by połączyć z linką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 > no właśnie, ciekaw jestem jak wygląda albo w jakich sc występowały impulsatory by połączyć z linką Dlaczego wszyscy chcą kombinować z licznikiem z MPI albo tym przelotowym impulsatorem?? Mam taki impulsator. One były często montowane w starej Pandzie ale tam były skrzynie takie jak na początku w sejach MPI (chyba 526) i mają wejście na kwadrat. Co do licznika z MPI to inne wtyczki, wszystkie kable trzeba ciąć. Nie lepiej założyć taki i dorobić tylko kable do impulsatora?? http://allegro.pl/licznik-fiat-seicento-dzienny-przebieg-elektronicz-i4527767831.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luszeq Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 > Dlaczego wszyscy chcą kombinować z licznikiem z MPI albo tym przelotowym impulsatorem?? Mam taki > impulsator. One były często montowane w starej Pandzie ale tam były skrzynie takie jak na > początku w sejach MPI (chyba 526) i mają wejście na kwadrat. Co do licznika z MPI to inne > wtyczki, wszystkie kable trzeba ciąć. Nie lepiej założyć taki i dorobić tylko kable do > impulsatora?? > http://allegro.pl/licznik-fiat-seicento-dzienny-przebieg-elektronicz-i4527767831.html Ja mam właśnie taki licznik, co nie zmienia faktu, że kostki mam i do SPI i do MPI A tak wygląda mój impulsator, czyli zmodzony ten z 0.9 i połączony z linką. Działa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.