famot0 Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 Witam.Szukam pomocy w sprawie mojej Lybry ponieważ autko jest bardzo słabe.Co prawda jak już się jakoś rozpędzi to niby prędkość jest ale trwa to dość długo.Problem jest nawet na 1 czy 2 biegu,autko nie zakręci kołem na mokrym i brudnym od piachu asfalcie,na którym nie ma nikt z tym problemu,a wciśnięcie pedału gazu do oporu zwiększa tylko buczenie i tyle. Zrobiłem reset auto adaptacji,ale czy może mi ktoś powiedzieć czy po tym resecie rozjechane mapy wracają do stanu pierwotnego czy zostaje tylko wgranie softu od początku? Chodzi oczywiście o Lancie Lybra 1.6 16V z sekwencją.Na gazie jest to samo a może 5% gorzej ale to może moje złudzenie. Muszę wyjąć jeszcze tą zwężkę z filtra powietrza a w środę prawdopodobnie autko idzie na wymianę rozrządu to może odpadnie jedna z możliwości,przestawiony rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 A w jakim stanie jest sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > A w jakim stanie jest sprzęgło? Sprzęgło było wymieniane i na pewno się nie ślizga Auto nie przyśpiesza ale obroty też nie rosną. Po podłączeniu lapka był błąd P1170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Sprzęgło było wymieniane i na pewno się nie ślizga Auto nie przyśpiesza ale obroty też nie > rosną. > Po podłączeniu lapka był błąd P1170 P1170 to błąd od mieszanki paliwowej. Zresetuj adaptacje na początek: odepnik aq na ok 30min, podepnij i odpal auto, zostaw na luzie aż do włączenia wentylatora na chłodnicy. Jak masz kompa przejedź się z nim i zobacz jakie są wartości w obu FuelTrim - STFT i LTFT i wartości dla lambdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > P1170 to błąd od mieszanki paliwowej. Zresetuj adaptacje na początek: odepnik aq na ok 30min, > podepnij i odpal auto, zostaw na luzie aż do włączenia wentylatora na chłodnicy. > Jak masz kompa przejedź się z nim i zobacz jakie są wartości w obu FuelTrim - STFT i LTFT i > wartości dla lambdy. Robiłem już reset autoadaptacji i nie ma żadnej różnicy.Niestety ale lapek pracuje tylko na kablu Dołączam fotkę wykresu między innymi sondy. http://forum.autokacik.pl/files/287457494-nowy4.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 A spradziles układ dolotowy, nie wpadła jakas szmata w dolot, do filtra? Katalizator drożny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > Robiłem już reset autoadaptacji i nie ma żadnej różnicy.Niestety ale lapek pracuje tylko na kablu > Dołączam fotkę wykresu między innymi sondy. ale to jest gaz, przydałyby się parametry korekcji mieszanki z kompa samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > ale to jest gaz, przydałyby się parametry korekcji mieszanki z kompa samochodu Tak wiem że to jest od gazu,ale ładnie widać oscylację sond.Następnym razem zrobię wykres z MES-a. Szczerze to nie patrzyłem w dolot (filtr powietrza wyciągałem) jest tylko jakaś zwężka zamontowana w filtrze.A jak najłatwiej sprawdzić katalizator bo jest on zaraz za silnikiem i nie mam pojęcia jak go ominąć,a na wolny wydech też nie puszczę bo nie chcę żeby mi się coś tam zapaliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 A więc można powiedzieć że wpadłem z deszczu pod rynnę i to taką fi 500 Przyczyną był przestawiony pasek rozrządu o dwa zęby.Niestety teraz jest masakra.Przed tym wszystkim było słychać jakiś lekki stukot ale był na tyle cichy że jakoś nie zwracał na siebie uwagi i nawet nie można go było zlokalizować.Teraz po wymianie rozrządu,gdy kompresja jest już właściwa i silnik odzyskał swoją moc,okazuje się że owy lekki stukot zmienił się w młot udarowy.Jutro jadę do warsztatu żeby powiedzieli na 100% co tak wali,ale są tylko dwie możliwości,moim zdaniem sworzeń albo któryś korbowód na wale. Czuje się Po prostu się załamałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > A więc można powiedzieć że wpadłem z deszczu pod rynnę i to taką fi 500 > Przyczyną był przestawiony pasek rozrządu o dwa zęby.Niestety teraz jest masakra.Przed tym > wszystkim było słychać jakiś lekki stukot ale był na tyle cichy że jakoś nie zwracał na siebie > uwagi i nawet nie można go było zlokalizować.Teraz po wymianie rozrządu,gdy kompresja jest już > właściwa i silnik odzyskał swoją moc,okazuje się że owy lekki stukot zmienił się w młot > udarowy.Jutro jadę do warsztatu żeby powiedzieli na 100% co tak wali,ale są tylko dwie > możliwości,moim zdaniem sworzeń albo któryś korbowód na wale. Czuje się > Po prostu się załamałem albo hydraulika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > albo hydraulika Chodzi Ci o popychacze?Dźwięk ma grubszą barwę niż cykające zawory.Na prawdę ręce mi opadły. Jutro się coś dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > Chodzi Ci o popychacze?Dźwięk ma grubszą barwę niż cykające zawory.Na prawdę ręce mi opadły. > Jutro się coś dowiem. tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > A więc można powiedzieć że wpadłem z deszczu pod rynnę i to taką fi 500 > Przyczyną był przestawiony pasek rozrządu o dwa zęby.Niestety teraz jest masakra.Przed tym > wszystkim było słychać jakiś lekki stukot ale był na tyle cichy że jakoś nie zwracał na siebie > uwagi i nawet nie można go było zlokalizować.Teraz po wymianie rozrządu,gdy kompresja jest już > właściwa i silnik odzyskał swoją moc,okazuje się że owy lekki stukot zmienił się w młot > udarowy.Jutro jadę do warsztatu żeby powiedzieli na 100% co tak wali,ale są tylko dwie > możliwości,moim zdaniem sworzeń albo któryś korbowód na wale. Czuje się > Po prostu się załamałem A jak pisałeś do mnie to pytałem czy rozrząd dobrze ustawiony, większość mechaników nie ma do tego blokad, robią na pałę i potem tak jest. Szczerze mówiąc to śmiem wątpić że dół silnika jest zdemolowany bo on raczej jest tutaj pancerny. Zwalać głowicę i tam szukać przyczyny. Poza tym silniki w super stanie są po 700zł więc głowa do góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2014 Poprzedni właściciel sam wymieniał rozrząd Ja też zawsze robię sam,ale tutaj była taka cicha nadzieja że to pasek i dlatego oddałem do warsztatu,żeby sprawdzili to na blokadach. Wydaje mi się że to raczej głowica nie będzie,bo stukanie jest "grubsze" niż od zaworów czy popychaczy.Popytam o cenę panewek bo akurat tutaj za dużo pracy nie ma a i koszty będą mniejsze.Niestety ale w tym momencie 7 stówek to dla mnie kasa nie osiągalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 28 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 Całą sobotę spędziłem wylegując się pod Lybrą.Po paru ciężkich godzinach,udało mi się zdjąć miskę i sprawdzić panewki.Jak na moje oko to wyglądają jak najbardziej OK więc to będzie raczej coś powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madaw1999 Napisano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2014 > Całą sobotę spędziłem wylegując się pod Lybrą.Po paru ciężkich godzinach,udało mi się zdjąć miskę i > sprawdzić panewki.Jak na moje oko to wyglądają jak najbardziej OK więc to będzie raczej coś > powyżej W tych 1.6 16v plagą są padające pierścienie. Najlepiej jakbyś zmierzył kompresję, lub sprawdził, czy czasami nie zasysa powietrza przez odmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Witam.Byłem wczoraj w serwisie Boscha,tam gdzie robiłem rozrząd i mechanik po powrocie autkiem powiedział że niestety padła panewka na wale.Niestety ale będę zmieniać cały słupek Cóż można powiedzieć,uważajcie na auta od klubowiczów bardziej niż od osób nie znanych A co do pierścieni to po zrobieniu "paru" kilometrów,musiałem dolać już trochę oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > W tych 1.6 16v plagą są padające pierścienie. Najlepiej jakbyś zmierzył kompresję, lub sprawdził, > czy czasami nie zasysa powietrza przez odmę. Nie słyszałem żeby w tych silnikach padały pierścienie. To są jedne z najbardziej pancernych silników Fiata jakie były stosowane. Sam użytkuję już drugi z przebiegiem ok 150-160k km i nie zanotowałem praktycznie żadnego zużycia oleju od wymiany do wymiany co 10k km. Do tego serwisuję sporo aut klientów z tym silnikiem i nikt nie ma absolutnie żadnych zastrzeżeń co do zużycia oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Witam.Byłem wczoraj w serwisie Boscha,tam gdzie robiłem rozrząd i mechanik po powrocie autkiem > powiedział że niestety padła panewka na wale.Niestety ale będę zmieniać cały słupek > Cóż można powiedzieć,uważajcie na auta od klubowiczów bardziej niż od osób nie znanych > A co do pierścieni to po zrobieniu "paru" kilometrów,musiałem dolać już trochę oleju Dziwna sprawa bo te silniki znoszą 300-400km bez żadnego problemu, no ale wiadomo że zależy jak kto dbał o niego wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madaw1999 Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Nie słyszałem żeby w tych silnikach padały pierścienie. To są jedne z najbardziej pancernych > silników Fiata jakie były stosowane. Sam użytkuję już drugi z przebiegiem ok 150-160k km i nie > zanotowałem praktycznie żadnego zużycia oleju od wymiany do wymiany co 10k km. Do tego > serwisuję sporo aut klientów z tym silnikiem i nikt nie ma absolutnie żadnych zastrzeżeń co do > zużycia oleju. Średnio 4-5 razy w roku wymieniam pierścienie w Stilo, Marea, Brava itp. właśnie w 1.6, nie zależnie też czy benzyna czy gaz. Za każdym razem zasysa powietrze przez odmę i za każdym razem po wymianie pierścieni temat się zamyka. Z moich obserwacji, najczęściej padają między 150 a 180 tyś. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 > Średnio 4-5 razy w roku wymieniam pierścienie w Stilo, Marea, Brava itp. właśnie w 1.6, nie > zależnie też czy benzyna czy gaz. Za każdym razem zasysa powietrze przez odmę i za każdym > razem po wymianie pierścieni temat się zamyka. Z moich obserwacji, najczęściej padają między > 150 a 180 tyś. km. nie strasz nie strasz bo się zes.... moja ma 173 Przy robocie UPG sprawdzałem gładź cylindra i jak nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Pany zamiast się droczyć pomóżcie bo mam kolejny problem Mianowicie zakupiłem silnik na LKP i dzisiaj przyjechał.Gdy odczytałem jego kod niestety ale jest inny.U mnie jest 182.B6.000 a przyszedł 182.A4.000.Z wyglądu jest identyczny ale z tego co wiem ma inny skok i średnicę cylindrów.Orientujecie się może czy mój komp i wtryski obsłużą go bez problemu czy muszę go odesłać,a tego bym chciał uniknąć przez spore koszty Poszukuję też numerów sterowników czy są takie same w tych dwóch silnikach. EDIT: Niestety ale silnik który przyszedł 182.A4.000 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu.U mnie on jest,więc niestety ale odpada montaż tego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 Szkoda że nie zwróciłeś uwagi na kod silnika. Tak jak piszesz silniki te mają różny skok tłoka i średnicę cylindrów, nie mam pojęcia czy będzie to chodziło tak jak należy. Do Twojej lancii najprościej wstawić silnik od Stilona gdzie po 800zł chodzą już bdb silniki z relatywnie niskimi przebiegami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Szkoda że nie zwróciłeś uwagi na kod silnika. Tak jak piszesz silniki te mają różny skok tłoka i > średnicę cylindrów, nie mam pojęcia czy będzie to chodziło tak jak należy. Do Twojej lancii > najprościej wstawić silnik od Stilona gdzie po 800zł chodzą już bdb silniki z relatywnie > niskimi przebiegami. Niestety ale sprzedający nie zwrócił uwagi na kod silnika,ponieważ podałem go dwa razy,w tytule jak i w samym temacie o zakupie.Po prostu sprzedawca był pewny,że skoro wyjął go z Lybry to musi pasować.Niestety ale była to jedna z pierwszych Lucyn i pewnie stąd ta różnica.Niestety ale owy silnik nie ma w ogóle czujnika położenia wałka rozrządu więc na pewno go nie włożę.Muszę znaleźć jakiś inny. Wiem że w Multipli i w Stilo były właśnie te z kodem 182.B6.000 tylko że niby od Stilo to i cena masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Niestety ale sprzedający nie zwrócił uwagi na kod silnika,ponieważ podałem go dwa razy,w tytule jak > i w samym temacie o zakupie.Po prostu sprzedawca był pewny,że skoro wyjął go z Lybry to musi > pasować.Niestety ale była to jedna z pierwszych Lucyn i pewnie stąd ta różnica.Niestety ale > owy silnik nie ma w ogóle czujnika położenia wałka rozrządu więc na pewno go nie włożę.Muszę > znaleźć jakiś inny. > Wiem że w Multipli i w Stilo były właśnie te z kodem 182.B6.000 tylko że niby od Stilo to i cena > masakra Dogadaj się w temacie zwrotu silnika bo nawet jak uda się ożenić ten czujnik wałka, poprzekladać konsole czy tez zrobic inne kombinacje to może się okazać że narobisz się a to nie będzie działać tak jak fabryka przykazała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
madaw1999 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > nie strasz nie strasz bo się zes.... moja ma 173 Przy robocie UPG sprawdzałem gładź cylindra i > jak nowa A co ma piernik do wiatraka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 Przypominałem o tym, że jest B6000 i A4000 A4000 też ma czujnik położenia wałka Generalnie taki mix będzie pracował dość daleko od optymalnych parametrów (propagacja płomienia w cylindrze o większej średnicy jest zupełnie inna - to wymaga innych kątów wyprzedzenia zapłonu, tak samo jak częstotliwość spalania stukowego - inna średnica powoduje inną częstotliwość - może się okazać, że cofany jest zapłon, ze względu na obecność dźwięków, które faktycznie spalaniem stukowym nie są, ale też w drugą stronę...) Wymieniaj koniecznie, bo dokładanie sobie kosztów w postaci remapa ecu pod ten silnik jest pozbawione sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > A4000 też ma czujnik położenia wałka No właśnie z tego co pamiętam to w Marei 1,6 też miałem więc dziwne mi się wydawało że autor wątku pisze że brak. W końcu to sekwencyjny wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > No właśnie z tego co pamiętam to w Marei 1,6 też miałem więc dziwne mi się wydawało że autor wątku > pisze że brak. W końcu to sekwencyjny wtrysk. Panowie dlaczego miał bym Was kłamać.Zdemontowałem nawet osłonę rozrządu i nie ma po nim nawet śladu a koło rozrządu jest bez potrzebnej do tego blachy,więc odpada też demontaż przez sprzedającego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Mam kolejne pytanie.Przywiozłem kolejny silnik i po zdjęciu kolektora ssącego,zauważyłem nagar na zaworach i w kanale.Czy to normalne,bo zapytany znajomy mechanik powiedział że wygląda normalnie. http://forum.autokacik.pl/files/287575490-1.jpg Ozz: rozmiar zdjęcia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Mam kolejne pytanie.Przywiozłem kolejny silnik i po zdjęciu kolektora ssącego,zauważyłem nagar na > zaworach i w kanale.Czy to normalne,bo zapytany znajomy mechanik powiedział że wygląda > normalnie. > http://forum.autokacik.pl/files/287575490-1.jpg > Ozz: rozmiar zdjęcia! to na ssaniu? To nie jest normalne. Taki nagar to jedynie w dizlach da się zobaczyć i w benzynach z bezpośrednim wtryskiem paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Przed chwilą na FKP powiedziano mi że: Quote: Taki nalot był charakterystyczny dla silników z instalacją LPG starszej generacji W sumie mogło by się zgadzać bo brakuje benzyny do wypłukiwania zanieczyszczeń.No nic wygląda na to że jutro zaczynam przekładkę silnika Nie wiem dlaczego ale prze okropnie mi się nie chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Przed chwilą na FKP powiedziano mi że: > Quote: > Taki nalot był charakterystyczny dla silników z instalacją LPG starszej generacji > W sumie mogło by się zgadzać bo brakuje benzyny do wypłukiwania zanieczyszczeń.No nic wygląda na to > że jutro zaczynam przekładkę silnika > Nie wiem dlaczego ale prze okropnie mi się nie chce Małe ot, podziwiam że się tak bawisz tym wozem Już dawno bym opadł z chęci do zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > Małe ot, podziwiam że się tak bawisz tym wozem > Już dawno bym opadł z chęci do zabawy Już dawno, to silnik powinien byc zrobiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 Niestety ale zakupiony silnik okazał się złomem.Leży już wyjęty i gotowy do oddania.Zdemontowałem za to miskę w moim i jako tako nie ma czerwonej panewki.Zna się ktoś na tym dobrze,żeby ocenić co i jak po wyglądzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Niestety ale zakupiony silnik okazał się złomem.Leży już wyjęty i gotowy do oddania.Zdemontowałem > za to miskę w moim i jako tako nie ma czerwonej panewki.Zna się ktoś na tym dobrze,żeby ocenić > co i jak po wyglądzie? Niestety ale kupowanie silników z allegro to wielka niewiadoma. lepiej poszukaj kompletnego auta typu BBM gdzie możesz sprawdzić wszystko. Wyjmiesz motor inne klamoty a resztę oddasz na złom. Szczególnie że takiego BBM można wyrwać już za 1000 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Tylko że z BBM-mów nie pasi,jedynie z multipli,stilo czy z Lybry a tu już inaczej z ceną.Może uda mi się zrobić mój,tylko że sporo czasu na to pójdzie,ale trudno.Muszę sprawdzić osiowość bloku i czy wał nie jest krzywy. Jutro jadę oddać silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Tylko że z BBM-mów nie pasi,jedynie z multipli,stilo czy z Lybry a tu już inaczej z ceną.Może uda > mi się zrobić mój,tylko że sporo czasu na to pójdzie,ale trudno.Muszę sprawdzić osiowość bloku > i czy wał nie jest krzywy. > Jutro jadę oddać silnik. Może zaryzykować przełożyć razem z komputerem wszedłem na tablica.pl i jest mnóstwo takich sprzętów w cenie do 1500 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 Jak wracałem po oddaniu silnika,kupiłem inny w Ropczycach.Już tam kiedyś brałem silnik Tacie do Astry 1.7 TD i było OK.Koleś ma milion silników i było z czego wybierać.Zapodałem palony przed wyjęciem z przebiegiem 103 tyś i przy przekładce osprzętu widać było że za dużo nie ma nalatane.Silnik odpalony wczoraj a dzisiaj zrobiłem już parę kilometrów i na razie jest GIT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 23 Marca 2014 Udostępnij Napisano 23 Marca 2014 i gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > .Silnik odpalony wczoraj a dzisiaj zrobiłem już parę kilometrów i na razie jest GIT szczerze podziwiam, oby to był koniec problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 To teraz pal gume i zmieniaj opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 26 Marca 2014 Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 > Jak wracałem po oddaniu silnika,kupiłem inny w Ropczycach.Już tam kiedyś brałem silnik Tacie do > Astry 1.7 TD i było OK.Koleś ma milion silników i było z czego wybierać.Zapodałem palony > przed wyjęciem z przebiegiem 103 tyś i przy przekładce osprzętu widać było że za dużo nie ma > nalatane.Silnik odpalony wczoraj a dzisiaj zrobiłem już parę kilometrów i na razie jest GIT Gratuluję samozaparcia Szerokości w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
famot0 Napisano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2014 Dzięki Pany Dzisiaj Lybra dostała nowy rozrząd po raz drugi.Oczywiście w niedziele na parkingu przed sklepem z silnika wylał się cały płyn.Moja wina bo nie zakręciłem opaski dolnego węża od chłodnicy ale już miałem wszystkiego dość heheee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2014 > Dzięki Pany Dzisiaj Lybra dostała nowy rozrząd po raz drugi.Oczywiście w niedziele na parkingu > przed sklepem z silnika wylał się cały płyn.Moja wina bo nie zakręciłem opaski dolnego węża od > chłodnicy ale już miałem wszystkiego dość heheee no i niech juz jezdzi bezawaryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.