nunu7 Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Cześć Zastanawiam sie, czy by nie kupić sobie tego konkretnego auta właściciel mówi, ze sprzedaje bo powiększyła mu sie rodzina. Co jednak dziwne, jest juz drugim właścicielem od roku i tak sie zastanawiam, czy to auto takie awaryjne, ze chce sie pozbywać, czy co inego.. Polecacie ogólnie ten model? co da sie powiedzieć o samych zdjęciach? rzecz jasna przed zakupem i tak pojade do serwisu na badanie, ale tak sie zastnawiam, czy warto w ogóle tam jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CRUSH Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Silnik nie jest jakoś szczególnie awaryjny. Widze w systemie, że w kwietniu 2013 r skończyła się gwarancja. Auto kupione w Warszawie w Carserwisie. W systemie nie ma ani jednej naprawy gwarancyjnej. Auto należało do osoby prywatnej, a nie żadnej firmy. Poza tym auto ma całkiem fajne wyposażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 Zależy jak użytkujesz auto ale IMO trochę słaby silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Zależy jak użytkujesz auto ale IMO trochę słaby silnik Jeździłeś? Do sprintów się nie nadaje, ale do normalnej, bezstresowej jazdy jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2014 > Silnik nie jest jakoś szczególnie awaryjny. Szczególnie zamieniłbym na słowo praktycznie. Nie spotkałem się z awarią która powtarzała by się w innych egzemplarzach. Silnik zdecydowanie jest udaną, prostą konstrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Jeździłeś? Do sprintów się nie nadaje, ale do normalnej, bezstresowej jazdy jak najbardziej. Warto dodać, że ten sam silnik 1.4 T-Jet 120KM jest w Bravo, ale w Julce jakoś tak żwiawiej się odpycha, takie miałem wrażenie. I osiągi na napierze też ma trochę lepsze. Do normalnej jazdy w zupełności wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 > Szczególnie zamieniłbym na słowo praktycznie. Nie spotkałem się z awarią która powtarzała by się w > innych egzemplarzach. > Silnik zdecydowanie jest udaną, prostą konstrukcją. pytanie, czy w tych alfach z tymi silnikami też jest badziewna oplowska skrzynia M32, czy już jakaś normalna konstrukcja od Fiata. Jeśli to drugie, to na pewno jest to dobry wybór. Jeśli jest M32, warto zarezerwować trochę gotówki na remont skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 jakieś jaja maja z tymi skrzyniami http://www.forum.alfaholicy.org/mito_giulietta/49400-giulietta_skrzynia_biegow-8.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Jeździłeś? Do sprintów się nie nadaje, ale do normalnej, bezstresowej jazdy jak najbardziej. Jakbym nie jeździł to bym się nie wypowiadał Jeździłem i 120km i 170km. Wersja 120km wydawała mi się zbyt słaba do dość ciężkiego kompakta...Silnik troszkę nie nadążał za sportowym charakterem Alfy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > pytanie, czy w tych alfach z tymi silnikami też jest badziewna oplowska skrzynia M32, czy już jakaś > normalna konstrukcja od Fiata. Jeśli to drugie, to na pewno jest to dobry wybór. Jeśli jest > M32, warto zarezerwować trochę gotówki na remont skrzyni W Julce jest skrzynia C635 produkowana przez FPT. Jeśli chodzi o moc, to 150-160 KM bez stresu się ze 120-ki wyciągnie, zresztą większość T-Jetów (w tym 120) ma duże gifty od fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > W Julce jest skrzynia C635 produkowana przez FPT. > Jeśli chodzi o moc, to 150-160 KM bez stresu się ze 120-ki wyciągnie, zresztą większość T-Jetów (w > tym 120) ma duże gifty od fabryki. Co to znaczy bez stresu? Ze 120 T-Jet bez zmiany gratów tyle nie wyciśniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Jakbym nie jeździł to bym się nie wypowiadał > Jeździłem i 120km i 170km. Wersja 120km wydawała mi się zbyt słaba do dość ciężkiego > kompakta...Silnik troszkę nie nadążał za sportowym charakterem Alfy. NB waży podobnie. Jak pisałem - sprinterem z tym silnikiem auto nie jest bo faktycznie czuć masę. Sytuacja jednak poprawia się jak auto jest w ruchu. Nie odczułem jeszcze braku mocy/momentu przy wyprzedzaniu choć uważam, że choćby +15KM mocno poprawiło by dynamikę z jazdy przez korzystniejszy stosunek mocy do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > jakieś jaja maja z tymi skrzyniami > http://www.forum.alfaholicy.org/mito_giulietta/49400-giulietta_skrzynia_biegow-8.html Super. Chyba naprawdę czas zmienić stajnię. Tylko na co u licha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Co to znaczy bez stresu? Ze 120 T-Jet bez zmiany gratów tyle nie wyciśniesz. Spokojnie bez zmiany gratów wyciągniesz 145-150 KM - zakładamy, że seria ma ok. 130. Poza tym co Ty chciałbyś zmieniać? Turbina (choć mała, bo to chyba VL 37) spokojnie wyda, wtryski też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Spokojnie bez zmiany gratów wyciągniesz 145-150 KM - zakładamy, że seria ma ok. 130. Poza tym co Ty > chciałbyś zmieniać? Turbina (choć mała, bo to chyba VL 37) spokojnie wyda, wtryski też Pytałem Cinka. Przyrost 10-15KM i ok 45Nm. Oczywiście modyfikacja z kategorii "bezpieczna". Pytanie czy seryjna skrzynia wyda bo jak widać ona ma chyba już dosyć serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Pytałem Cinka. Przyrost 10-15KM i ok 45Nm. Oczywiście modyfikacja z kategorii "bezpieczna". Pytanie > czy seryjna skrzynia wyda bo jak widać ona ma chyba już dosyć serii 45 Nm to nieźle, choć Julka lekka nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > 45 Nm to nieźle, choć Julka lekka nie jest... Poprawka. Max 40Nm. Kusi trochę bo poczuć pewnie bym poczuł. Przez tydzień . Ps. ja mam Bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > pytanie, czy w tych alfach z tymi silnikami też jest badziewna oplowska skrzynia M32, czy już jakaś > normalna konstrukcja od Fiata. Jeśli to drugie, to na pewno jest to dobry wybór. Jeśli jest > M32, warto zarezerwować trochę gotówki na remont skrzyni Przerabiałem 2000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > Przerabiałem 2000zł ja też, też 2 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.