Skocz do zawartości

co myślicie o tym aucie (giulietta z otomoto)


nunu7

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Zastanawiam sie, czy by nie kupić sobie tego konkretnego auta

właściciel mówi, ze sprzedaje bo powiększyła mu sie rodzina.

Co jednak dziwne, jest juz drugim właścicielem od roku i tak sie zastanawiam, czy to auto takie awaryjne, ze chce sie pozbywać, czy co inego..

Polecacie ogólnie ten model?

co da sie powiedzieć o samych zdjęciach?

rzecz jasna przed zakupem i tak pojade do serwisu na badanie, ale tak sie zastnawiam, czy warto w ogóle tam jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik nie jest jakoś szczególnie awaryjny. Widze w systemie, że w kwietniu 2013 r skończyła się gwarancja. Auto kupione w Warszawie w Carserwisie. W systemie nie ma ani jednej naprawy gwarancyjnej. Auto należało do osoby prywatnej, a nie żadnej firmy. Poza tym auto ma całkiem fajne wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnik nie jest jakoś szczególnie awaryjny.

Szczególnie zamieniłbym na słowo praktycznie. Nie spotkałem się z awarią która powtarzała by się w innych egzemplarzach.

Silnik zdecydowanie jest udaną, prostą konstrukcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłeś? Do sprintów się nie nadaje, ale do normalnej, bezstresowej jazdy jak najbardziej.

Warto dodać, że ten sam silnik 1.4 T-Jet 120KM jest w Bravo, ale w Julce jakoś tak żwiawiej się odpycha, takie miałem wrażenie. I osiągi na napierze też ma trochę lepsze. Do normalnej jazdy w zupełności wystarczy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szczególnie zamieniłbym na słowo praktycznie. Nie spotkałem się z awarią która powtarzała by się w

> innych egzemplarzach.

> Silnik zdecydowanie jest udaną, prostą konstrukcją.

pytanie, czy w tych alfach z tymi silnikami też jest badziewna oplowska skrzynia M32, czy już jakaś normalna konstrukcja od Fiata. Jeśli to drugie, to na pewno jest to dobry wybór. Jeśli jest M32, warto zarezerwować trochę gotówki na remont skrzyni zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłeś? Do sprintów się nie nadaje, ale do normalnej, bezstresowej jazdy jak najbardziej.

Jakbym nie jeździł to bym się nie wypowiadał smirk.gif

Jeździłem i 120km i 170km. Wersja 120km wydawała mi się zbyt słaba do dość ciężkiego kompakta...Silnik troszkę nie nadążał za sportowym charakterem Alfy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytanie, czy w tych alfach z tymi silnikami też jest badziewna oplowska skrzynia M32, czy już jakaś

> normalna konstrukcja od Fiata. Jeśli to drugie, to na pewno jest to dobry wybór. Jeśli jest

> M32, warto zarezerwować trochę gotówki na remont skrzyni

W Julce jest skrzynia C635 produkowana przez FPT.

Jeśli chodzi o moc, to 150-160 KM bez stresu się ze 120-ki wyciągnie, zresztą większość T-Jetów (w tym 120) ma duże gifty od fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Julce jest skrzynia C635 produkowana przez FPT.

> Jeśli chodzi o moc, to 150-160 KM bez stresu się ze 120-ki wyciągnie, zresztą większość T-Jetów (w

> tym 120) ma duże gifty od fabryki.

Co to znaczy bez stresu? Ze 120 T-Jet bez zmiany gratów tyle nie wyciśniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakbym nie jeździł to bym się nie wypowiadał

> Jeździłem i 120km i 170km. Wersja 120km wydawała mi się zbyt słaba do dość ciężkiego

> kompakta...Silnik troszkę nie nadążał za sportowym charakterem Alfy.

NB waży podobnie. Jak pisałem - sprinterem z tym silnikiem auto nie jest bo faktycznie czuć masę. Sytuacja jednak poprawia się jak auto jest w ruchu. Nie odczułem jeszcze braku mocy/momentu przy wyprzedzaniu choć uważam, że choćby +15KM mocno poprawiło by dynamikę z jazdy przez korzystniejszy stosunek mocy do masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co to znaczy bez stresu? Ze 120 T-Jet bez zmiany gratów tyle nie wyciśniesz.

Spokojnie bez zmiany gratów wyciągniesz 145-150 KM - zakładamy, że seria ma ok. 130. Poza tym co Ty chciałbyś zmieniać? Turbina (choć mała, bo to chyba VL 37) spokojnie wyda, wtryski też cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spokojnie bez zmiany gratów wyciągniesz 145-150 KM - zakładamy, że seria ma ok. 130. Poza tym co Ty

> chciałbyś zmieniać? Turbina (choć mała, bo to chyba VL 37) spokojnie wyda, wtryski też

Pytałem Cinka. Przyrost 10-15KM i ok 45Nm. Oczywiście modyfikacja z kategorii "bezpieczna". Pytanie czy seryjna skrzynia wyda bo jak widać ona ma chyba już dosyć serii grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytałem Cinka. Przyrost 10-15KM i ok 45Nm. Oczywiście modyfikacja z kategorii "bezpieczna". Pytanie

> czy seryjna skrzynia wyda bo jak widać ona ma chyba już dosyć serii

45 Nm to nieźle, choć Julka lekka nie jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pytanie, czy w tych alfach z tymi silnikami też jest badziewna oplowska skrzynia M32, czy już jakaś

> normalna konstrukcja od Fiata. Jeśli to drugie, to na pewno jest to dobry wybór. Jeśli jest

> M32, warto zarezerwować trochę gotówki na remont skrzyni

Przerabiałem 2000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.