Astroman Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > W ogole czemu kazdy raczej odradza twinporty? odradza sie twinporty 1.6 z racji tego ze nie mają samoregulacji zaworów a nie 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 to idac jeszcze dalej... co mozna odczytac z tego srodkowego wyswietlacza?? to jest cos w rodzaju komputera ?? czy w tej bida wersja jest cos jak spalanie srednie,dystans itd. czy to zupełna bida tylko z zegarkiem?? ewentualnie jezeli jest to tylko zegarek czy mozna zmienic ten pseudo komputer na cos co pokazuje ww. parametry ?? ewentualnie czy podłacznei ejst plug&play czy trzeba cos grzebac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > to idac jeszcze dalej... > co mozna odczytac z tego srodkowego wyswietlacza?? > to jest cos w rodzaju komputera ?? > czy w tej bida wersja jest cos jak spalanie srednie,dystans itd. czy to zupełna bida tylko z > zegarkiem?? Na tym wyświetlaczu pokaże ci temp na zewnątrz, godzinę i jeśli bedziesz miał fabryczne radio to tam bedzie jego wyświetlacz . No ewentualnie jesli naciśniesz w czasie jazdy oba przyciski przy wyświetlaczu, to na chwilkę pojawi się aktualna prędkość > ewentualnie jezeli jest to tylko zegarek czy mozna zmienic ten pseudo komputer na cos co pokazuje > ww. parametry ?? ewentualnie czy podłacznei ejst plug&play czy trzeba cos grzebac?? Jakbyś chciał podłączyc MID-a zamiast TID-a jest trochę grzebania w elektryce . O szczegóły zapytaj google . Na forum ogłaszał się z tego co pamiętam niedawno chłopak który miał za +/- 300 zł fajny komputer. Chłopaki z forum astry brali od niego taki bajer i z tego co czytałem sa zadowoleni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Jakbyś chciał podłączyc MID-a zamiast TID-a jest trochę grzebania w elektryce . O szczegóły > zapytaj google . albo naszą stronę klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > albo naszą stronę klik Dobrze wiedzieć. Chetnie poczytam bo tyle razy czytałem manuale ale na tego się jakoś nie natknąłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Na tym wyświetlaczu pokaże ci temp na zewnątrz, godzinę i jeśli bedziesz miał fabryczne radio to > tam bedzie jego wyświetlacz . No ewentualnie jesli naciśniesz w czasie jazdy oba przyciski > przy wyświetlaczu, to na chwilkę pojawi się aktualna prędkość > Jakbyś chciał podłączyc MID-a zamiast TID-a jest trochę grzebania w elektryce . O szczegóły > zapytaj google . > Na forum ogłaszał się z tego co pamiętam niedawno chłopak który miał za +/- 300 zł fajny komputer. > Chłopaki z forum astry brali od niego taki bajer i z tego co czytałem sa zadowoleni . Wow to lipa niezła ... Szczerze to myślałem ze komp to już podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyprin Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Wow to lipa niezła ... > Szczerze to myślałem ze komp to już podstawa Nie przesadzaj. Astra G debiutowała w 1998 roku, to już 16 lat. Standardem to nie było w tym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Standardem to nie było w tym > modelu. Standardem to nie było nawet w H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Nie przesadzaj. Astra G debiutowała w 1998 roku, to już 16 lat. Standardem to nie było w tym > modelu. fabia podobnie, a tam jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > fabia podobnie, a tam jest ale w standardzie do każdego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > ale w standardzie do każdego auta? Moja kobita jeździ Fabią z 2001r. i nie ma kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > to co sadzisz o tym wnalazku?? > jakiś tekst > rozumiem ze silnik bedzie wspolpracowal z lpg?? mały update: byłem i ogladałem ww. astre: -auto niby serwisowane, sa wpisy w ksiazce serwisowej, jak poprosiłem o historie napraw okazało sie ze brak -podczas pomiarów lakieru drzwi od kierowcy lakierowane oraz od pasazera (lewa strona) oraz przednia maska -2 pekniecia na przedniej szybie -dziury po haku w bagazniku -ledwo widoczne purchle na tylnych nadkolach oraz progach (łaczenie progów) -silnik pracuje dosc dobrze, nic nie stuka puka -wersja total bida, az miło było wrócic do fabii z 2002r -podczas jazdy auto wyraznie sciaga w jedna strone -hamulce, sa ale pedał bardzo twardy i skutecznosc bardzo słaba (pradopodobnie albo klocki do wymiany albo zastane) co wiecej? auto wyraznie lepiej wyglada na zdjeciach niz w realu... auto trzeba wyraznie dalej "zbadac" ja temat odpusciłem zbyt wiele do "zrobienia" jeszcze raz tutaj dziekuje koledze kacikowemu Jackowi za pomoc i rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Moja kobita jeździ Fabią z 2001r. i nie ma kompa ooo patrz to ja chyba jakas lux wersje mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > ale w standardzie do każdego auta? wydawało mi sie ze tak, aczkolwiek juz widze ze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > fabia podobnie, a tam jest W Twojej jest, byly takie, w ktorych zegarkiem trzeba bylo sie zadowolic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 17 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Silnik koniecznie pod lpg nadwozie combi. Szukaj 1.6 Niby sie nie nadaje do gazu ale to nie do końca prawda. Na przykład taka poliftowa sztuka http://otomoto.pl/opel-astra-1-6-ben-lpg-116km-super-cena-C31921587.html. Instalka BRC jest OK Kupisz młodsze auto i taniej niż 1.8. Do tego masz dużo wiekszy wybór. To co wydasz mniej na auto, przeznacz na uczciwy serwis związany z wymaganiami LPG w 1.6 i będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Szukaj 1.6 Niby sie nie nadaje do gazu ale to nie do końca prawda. Na przykład taka poliftowa > sztuka http://otomoto.pl/opel-astra-1-6-ben-lpg-116km-super-cena-C31921587.html. Instalka BRC > jest OK > Kupisz młodsze auto i taniej niż 1.8. Do tego masz dużo wiekszy wybór. > To co wydasz mniej na auto, przeznacz na uczciwy serwis związany z wymaganiami LPG w 1.6 i będziesz > zadowolony szczerze raczej nie lubie ekperymentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > szczerze raczej nie lubie ekperymentów Akurat w przypadku 1.6 doskonale sprawdza sie powiedzenie że jak dbasz to masz. Można autem z tym silnikiem jeździć bardzo długo i bezawaryjnie na LPG a mozna i dość szybko motor zamęczyć. Wszystko zależy od użyszkodnika. Ja znając wymagania 1.6 i związane z tym niedogodności i koszty mimo wszystko brałbym młodsze auto z tym silnikiem bo jest wiekszy wybór i ceny przyzwoite. Miałem podobny dylemat w 2009 roku. Nie zdecydowałem sie na 1.8 125KM z racji na ograniczoną dostępność takich aut i stosunkowo wysokie ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > Akurat w przypadku 1.6 doskonale sprawdza sie powiedzenie że jak dbasz to masz. Można autem z tym > silnikiem jeździć bardzo długo i bezawaryjnie na LPG a mozna i dość szybko motor zamęczyć. > Wszystko zależy od użyszkodnika. Ja znając wymagania 1.6 i związane z tym niedogodności i koszty > mimo wszystko brałbym młodsze auto z tym silnikiem bo jest wiekszy wybór i ceny przyzwoite. > Miałem podobny dylemat w 2009 roku. Nie zdecydowałem sie na 1.8 125KM z racji na ograniczoną > dostępność takich aut i stosunkowo wysokie ceny Owszem' mozna tak dywagowac gdy kupujemy nowe auto, kupujac uzywke Nie wiadomo do konca jak bylo jezdzone' co bylo grzebane itd. A w loterie albo bedzie gadac gaz albo nie raczj checi bawic sie Nie mam. Wole przewidywalne rozwiaania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 > szczerze raczej nie lubie ekperymentów Nie pekaj, nie bedziesz pierwszy, wielu eksperymentuje, np. ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.