mrknwk Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 witam... jak w temacie rozrusznik kręci i nie odpala, na świecy brak iskry, cewka wn przemierzona i wydaję się dobra na uzw pierwotnym 2 x 0.5ohm na wtórnym 2x 1.6kohm, gdzie szukać dalej ? komputer immobilizer jakiś biezpiecznik ? czy uszkodzenie przewodu lub czujnika faz rozrządu może dawać taki objaw...? ktoś coś podpowie ? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Sprawdź czujnik położenia wału. A najlepiej podłącz pod kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > witam... > jak w temacie rozrusznik kręci i nie odpala, na świecy brak iskry, > cewka wn przemierzona i wydaję się dobra na uzw pierwotnym 2 x 0.5ohm na wtórnym 2x 1.6kohm, > gdzie szukać dalej ? komputer immobilizer jakiś biezpiecznik ? > czy uszkodzenie przewodu lub czujnika faz rozrządu może dawać taki objaw...? > ktoś coś podpowie ? > pzdr U mnie zaśniedziała wtyczka od pompy paliwa. Naprawa 5 minut i śmigało jak dawniej. Sprawdź to bo to nic nie kosztuje Doczytałem że brak iskry :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrknwk Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > Sprawdź czujnik położenia wału. A najlepiej podłącz pod kompa to ten kabelek 3 żyłowy co idzie pod obudowę rozrządu? żeby wymienić ten czujnik trzeba ściągać rozrząd...? nigdy tam nie zaglądałem... ...właśnie czekam na gościa z kompem... pzdr i dzięki za zainteresowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > to ten kabelek 3 żyłowy co idzie pod obudowę rozrządu? > żeby wymienić ten czujnik trzeba ściągać rozrząd...? > nigdy tam nie zaglądałem... > ...właśnie czekam na gościa z kompem... > pzdr i dzięki za zainteresowanie... Czujnik położenia wału masz na dole przy kole pasowym od paska wielorowkowego, wymiana banalna. Ten od wałka rozrządu jest pod kołem zębatym wałka i tam już trzeba je zdjąć ale u mnie Stilon z uszkodzonym czujnikiem wałka działał tylko palił check'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matfiej Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > to ten kabelek 3 żyłowy co idzie pod obudowę rozrządu? > żeby wymienić ten czujnik trzeba ściągać rozrząd...? > nigdy tam nie zaglądałem... > ...właśnie czekam na gościa z kompem... > pzdr i dzięki za zainteresowanie... Czujnik położenia wału nie idzie pod obudowę rozrządu, rozrzadu nie tykasz, Czujnika szukasz od dołu w okilicach rozrządu/sprężarki klimy. Przymocowany jedną srubką, a kabel idzie wzdłuż miski w plastkowych spinkach do wtyczki w okolicach kolektora ssącego. Wymiana to 5 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrknwk Napisano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > miski w plastkowych spinkach do wtyczki w okolicach kolektora ssącego. Wymiana to 5 minut ...u mnie idzie jakiś kabel pod obudowę rozrządu już pod samymi wałkami wchodzi, 3 żyły i podłączony jest do biało-fioletowego gniazda obok rozrusznika... ten kabel spięty mam na kostkach (swoją drogą nie wiem dlaczego) i właśnie się rozłączyły dwa kabelki... chciałbym się dowiedzieć co to jest żeby kupić oryginał i nie bawić się w takie kablarstwo... kabelki mają grubość 3 włosków alu i nie da ich się ponownie skręcić bo są już bardzo krótkie i w dodatku łamią się dostęp ani z góry ani z dołu żaden... w eperze nic nie widzę... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 Jest to czujnik położenia wałka rozrządu . Aby go wymienić potrzebne są blokady do rozrządu . Trzeba rozebrać rozrząd i odkręcić koło zębate na ssącym wałku. Aby ustawić dobrze później rozrząd ,potrzebna jest blokada wałka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > ...u mnie idzie jakiś kabel pod obudowę rozrządu już pod samymi wałkami wchodzi, 3 żyły i > podłączony jest do biało-fioletowego gniazda obok rozrusznika... > ten kabel spięty mam na kostkach (swoją drogą nie wiem dlaczego) > i właśnie się rozłączyły dwa kabelki... > chciałbym się dowiedzieć co to jest żeby kupić oryginał i nie bawić się w takie kablarstwo... > kabelki mają grubość 3 włosków alu i nie da ich się ponownie skręcić bo są już bardzo krótkie i w > dodatku łamią się > dostęp ani z góry ani z dołu żaden... > w eperze nic nie widzę... > pzdr U mnie w Stilo było to samo, kabelki zerwane ale auto wciąż odpalało i jeździło. Wyskakiwał błąd czujnika położenia wałka rozrządu którego nie dało się skasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 8 Marca 2014 Udostępnij Napisano 8 Marca 2014 > U mnie w Stilo było to samo, kabelki zerwane ale auto wciąż odpalało i jeździło. Wyskakiwał błąd > czujnika położenia wałka rozrządu którego nie dało się skasować. bo do odpalenia potrzebny jest tylko czujnik wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrknwk Napisano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 > bo do odpalenia potrzebny jest tylko czujnik wału ...dokładnie tak... uszkodzony był kabel czujnika wału... sytuacja była o tyle trudna że jak przyszedł kumpel z kompem to auto odpalało normalnie i nic nie znaleźliśmy... następnego dnia znowu lipa i dopiero wtedy wyszło... gwoli wyjaśnienia - 7 lat temu miałem dzwona i stąd te uszkodzenia... przy najbliższej wymianie rozrządu chciałbym wymienić ten czujnik wałka rozrządu ze względu na rozpruty kabel i co wybrać to co podaje fiat 46440840 czy magneti marelii 11040206502... dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc... co się na sprawdzałem bezpieczników, przekaźników alarmów i immobilizerów... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 11 Marca 2014 Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 > ...dokładnie tak... > uszkodzony był kabel czujnika wału... > sytuacja była o tyle trudna że jak przyszedł kumpel z kompem to auto odpalało normalnie i nic nie > znaleźliśmy... > następnego dnia znowu lipa i dopiero wtedy wyszło... > gwoli wyjaśnienia - 7 lat temu miałem dzwona i stąd te uszkodzenia... > przy najbliższej wymianie rozrządu chciałbym wymienić ten czujnik wałka rozrządu ze względu na > rozpruty kabel i co wybrać to co podaje fiat 46440840 czy magneti marelii 11040206502... > dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc... > co się na sprawdzałem bezpieczników, przekaźników alarmów i immobilizerów... > pzdr Ja założyłem jakiejś firmy krzak za 100zł i chodzi już sporo czasu. Wiadomo jednak że oryginał pewniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.