bjo1 Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Witam Może ktoś, coś napisać na temat wyżej wymienionego ? Zawieszenie civic/accord ? Silnik 2.0 to accord, a 1.7 (?) ( warty czegoś? ) Jak jedzie i wygląda wiem - jechałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czechu Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 szwagier ma toto w Irlandii i sobie chwali, w Polsce nie było to sprzedawane wiec opinii niewiele pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Tak wiem - jak nie jeden fajny samochód, ale już Czechy go miały . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 29 Marca 2014 Udostępnij Napisano 29 Marca 2014 Mam Streama 1.7 VTEC jako pierwszą z 4 Hond - czyli codzienne, uniwersalne auto. Technicznie to Civic VII gen (oba silniki, zawieszenie przód, płaska podłoga). Ale z kilkoma istotnymi różnicami: - produkowany w Japonii - rozstaw osi ponad 2.8 metra = sporo miejsca w 3 rzędach, jak na auto długości 4.5 metra - wielowahaczowe zawieszenie zamiast belki z tyłu = lepsze prowadzenie - hydrauliczne wspomaganie kierownicy = jw. - lepsze materiały w środku Mój egzemplarz przez 3 lata eksploatacji nie miał awarii. Wady to: - słabe zabezpieczenie antykorozyjne podwozia. Póki co nic się nie dzieje, ale moje pozostałe Hondy mają jakąś fabryczną powłokę antykorozyjną od spodu - tutaj brak. - krótkie przełożenia skrzyni w wersji 1.7 (a raczej brak 6 biegu). Nie można narzekać na dynamikę, czy spalanie - ale powyżej 140 km/h zaczyna się robić zbyt głośno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Mam Streama 1.7 VTEC jako pierwszą z 4 Hond - czyli codzienne, uniwersalne auto. > Technicznie to Civic VII gen (oba silniki, zawieszenie przód, płaska podłoga). > Ale z kilkoma istotnymi różnicami: > - produkowany w Japonii > - rozstaw osi ponad 2.8 metra = sporo miejsca w 3 rzędach, jak na auto długości 4.5 metra > - wielowahaczowe zawieszenie zamiast belki z tyłu = lepsze prowadzenie > - hydrauliczne wspomaganie kierownicy = jw. > - lepsze materiały w środku > Mój egzemplarz przez 3 lata eksploatacji nie miał awarii. > Wady to: > - słabe zabezpieczenie antykorozyjne podwozia. Póki co nic się nie dzieje, ale moje pozostałe Hondy > mają jakąś fabryczną powłokę antykorozyjną od spodu - tutaj brak. > - krótkie przełożenia skrzyni w wersji 1.7 (a raczej brak 6 biegu). Nie można narzekać na dynamikę, > czy spalanie - ale powyżej 140 km/h zaczyna się robić zbyt głośno. Matti, VII gen mial jeszcze wielowahacz dopiero UFO ma belkę. Stosunkowo krótka skrzynia bez 6ki to też problem wersji z 2.0 K20 pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Super dzięki za pomoc:) Możesz jeszcze napisać jak spalanie? Ten silnik 2.0, dużo większy ma apetyt na paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Racja Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Super dzięki za pomoc:) > Możesz jeszcze napisać jak spalanie? > Ten silnik 2.0, dużo większy ma apetyt na paliwo? 1.7 to tzw. Econo VTEC. Na krótkich odcinkach (5-10 km) w mieście pali 8-9 litrów. Na trasie 5-6 litrów i zasięg zbliżony do 1000 km pod warunkiem utrzymywania obrotów < 4 tys ( < 140 km/h na V biegu). Z 2.0 w tym nadwoziu nie mam doświadczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Ooo, myślałem że D15Z8 był ostatnim E-VTEC. Były potem jeszcze inne? Dwu, czy trzystopniowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Super dzięki za pomoc:) > Możesz jeszcze napisać jak spalanie? kolega miał ten silnik w EM2. To prawie nic nie paliło a dość żwawo jechało. W dodatku bezawaryjnie. Dobra jednostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > kolega miał ten silnik w EM2. > To prawie nic nie paliło a dość żwawo jechało. W dodatku bezawaryjnie. Dobra jednostka. a jak wygląda ewentualnie lpg w cudzie ? tracę bagażnik kompletnie ? bez 3 rzędu siedzeń wejdzie troszkę gratów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kiwal Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Tak wiem - jak nie jeden fajny samochód, ale już Czechy go miały . Moze i mialy, tylko ten model jest tak popularny ze znalzlem ogloszenia sprzedazy slownie sztuk 2-ch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Lubie to Z tego co się dowiedziałem części więcej niż do Sonaty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > Ooo, myślałem że D15Z8 był ostatnim E-VTEC. Były potem jeszcze inne? Dwu, czy trzystopniowe? Nie był D17A2 ze Streama też ma trzy fazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > a jak wygląda ewentualnie lpg w cudzie ? > tracę bagażnik kompletnie ? > bez 3 rzędu siedzeń wejdzie troszkę gratów ? LPG nie praktykowałem ze względu na znikomy apetyt na paliwo. Ze złożonym 3 rzędem siedzeń bagażnik wystarczający aby wybrać się na 3 tygodniowe wakacje z dwójka dzieci bez boxa na dachu Ale 3 rząd siedzeń ma jedną, nie do przecenienia zaletę. To jest jedyne auto, którego kierownice chętnie powierzam mojej żonie, bo: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > a jak wygląda ewentualnie lpg w cudzie ? > tracę bagażnik kompletnie ? > bez 3 rzędu siedzeń wejdzie troszkę gratów ? no wlasnie-jak z bagaznikiem? wszedzie podaja pojemnosc 158 litrow[pewnie przy 3 rzedach].a przy 2 rzedach jak to wyglada wielkosciowo [lub w litrach]? spodobalo mi sie to urzadzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 30 Marca 2014 Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 > no wlasnie-jak z bagaznikiem? wszedzie podaja pojemnosc 158 litrow[pewnie przy 3 rzedach].a przy 2 > rzedach jak to wyglada wielkosciowo [lub w litrach]? > spodobalo mi sie to urzadzenie Kanapa 3 rzędu ma również regulowane oparcie, więc pojemność bagażnika zależy od jego ustawienia. Po jej złożeniu (chowa się w podłogę) bagażnik ma ~700 L, co jest więcej niż wystarczające. To auto po prostu wypełnia lukę pomiędzy małymi vanami typu Zafira, Grand Scenic, C4, a dużymi typu Espace, C8, Grand Voyager. Koło zapasowe jest umieszczone pod podłogą bagażnika, więc ewentualny zbiornik LPG pewnie mógłby tam zostać zamontowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjo1 Napisano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2014 Dokładnie jak napisałeś samochód spory, a nie jest to od razu caravan:). LPG tylko jeżeli brałby ponad 10L w mieście (czyli tu mówimy o 2.0 raczej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.