Skocz do zawartości

Jałowy ruch dzwigni hamulca recznego i piski w tylnym kole


tjsz

Rekomendowane odpowiedzi

> Dam znac ale na pewno nie tak szybko...troche krucho z gotowka w domu...sa wazniejsze rzeczy do

> oplacenia .

Popatrz !!!

to zupełnie jak u mnie !!

dobrze,że mam zapasowy zacisk, kupiony kiedyś w "napadzie szału" za 50 zetów od złomiarza.

a com się potem nasłuchał !!! (a zacisk i tak się przydał hahaha.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy później...

> Wielkie dzieki

> Zaproponowali mi cos takiego:

> Zacisk za 315zł szt.

> Firma A.B.S. z Holandii...mily Pan z czatu powiedzial ze nie warto przeplacac 150zł za TRW .

> Dobrze gadał?

Odświeżę trochu temat. Jako, że mnie też dopadła konieczność zakupu nowych zacisków, chciałem się zapytać czy już kupiłeś te zaciski? A jeśli tak to jak się sprawują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odświeżę trochu temat. Jako, że mnie też dopadła konieczność zakupu nowych zacisków, chciałem się

> zapytać czy już kupiłeś te zaciski? A jeśli tak to jak się sprawują?

CZesc!

Wyobraz sobie ze jezdze caly czas na starym zacisku. CHcialem kupic przy okazji u Makaronow jak bylem, ale ceny byly straszne wink.gif

Na razie nie jest zle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co myślicie o regenerowanych zaciskach z allegro np.

> http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-fiat-stilo-multipla-tyl-i4893156368.html ? Warto się w nie

> pakować, czy one tylko z wierzchu tak ładnie wyglądają?

Ja sam regenerowałem sobie zacisk. Jak tłoczek nie jest skorodowany do nie trzeba inwestować w żaden inny zacisk tylko kupić zestaw naprawczy. Rozebrać zacisk na czynniki pierwsze, wyczyścić, wymienić gumki poskładać i działa jak nówka. Warunek to porządnie wyczyścić każdy zakamarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja sam regenerowałem sobie zacisk. Jak tłoczek nie jest skorodowany do nie trzeba inwestować w

> żaden inny zacisk tylko kupić zestaw naprawczy. Rozebrać zacisk na czynniki pierwsze,

> wyczyścić, wymienić gumki poskładać i działa jak nówka. Warunek to porządnie wyczyścić każdy

> zakamarek.

To zdradź mi w jaki sposób wyjąć ze środka zacisku cały mechanizm hamulca ręcznego? smile.gif Bo ni cholery nie mogę rozebrać. Odkręciłem dźwignie ręcznego od zacisku ale ośki już nie dałem rady wypchnąć frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zdradź mi w jaki sposób wyjąć ze środka zacisku cały mechanizm hamulca ręcznego? Bo ni cholery

> nie mogę rozebrać. Odkręciłem dźwignie ręcznego od zacisku ale ośki już nie dałem rady

> wypchnąć

Z tego co pamięta (a robiłem to jakieś 8 m-c temu) jak już odkręciłeś dźwignię ręcznego, wyjołeś tłoczek to trzeba końcówkę przeczyścić papierem i wybijać delikatnie. Wpisz wyszukiwarkę "budowa zacisku hamulcowego tył stilo"

https://www.google.pl/search?q=budowa+za...280&bih=899

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zdradź mi w jaki sposób wyjąć ze środka zacisku cały mechanizm hamulca ręcznego? Bo ni cholery

> nie mogę rozebrać. Odkręciłem dźwignie ręcznego od zacisku ale ośki już nie dałem rady

> wypchnąć

Zobacz jeszcze to http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=38111

Budowa jest podobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do zalozenia odwrotnie linek to 99% pewnosci ze jest OK, bo nikt linek nie wyciagał .

To w końcu te linki ktoś sprawdzał czy nie ???

Miałem podobną sytuację w Czerwcu/Lipcu po wymianie tylnych tarcz i klocków. Poszukaj na Forum pisałem o tym obszernie...

Reasumując problemem okazała się linka, tylko że sam musiałem pokazać palcem mechanikowi o co chodzi (Dzięki za pomoc Koledze z Forum -Bas smile.gif ). Pojechałem na najbliższy kanał i kazałem odczepić lewą linkę (główna od ręcznego) i problem z grzaniem i nie równym braniem się zakończył definitywnie. Wymieniłem linkę na Coffe (czy jakoś tak) +zestaw regeneracyjny w razie potrzeby-okazało się że trzeba (czy faktycznie nie wiem).

Od tego czasu ręczny żyleta !!

Na wiosnę wymiana prawej +tarcze,klocki przód i jak starczy kasy to prawe tylne łożysko . Wszystko robiłem w warsztacie jednostanowiskowym u tzw. "dziadka" złota rączka. ASO omijam ostatnio z daleka, chyba że chodzi o pierdoły to robię licytację kto taniej, ale mam to szczęście że mam 2 konkurencyjne ASO Fiata w okolicy.

Odepnij w końcu całkowicie tą linkę zanim wbijesz się w koszty !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jeszcze dobrzy ludzie taką rzecz. W Stilo w tylnych zaciskach występowały dwa różne tłoczki. Różnią się między sobą długością, jedne mają 47mm a drugie 49mm. Czy to było zależne od modelu Stilo czy to tylko taka zmiana kosmetyczna? Jeszcze druga sprawa. Wpadł mi w ręce zacisk od Multiwagona z 2005 roku. Już na pierwszy rzut oka widzę, że jest inny. Brak na nim tej pięciokątnej śruby. Pozatym więcej różnic nie widzę. I teraz pytanie do Was, czy ten zacisk spasuje do mojego Stilo 5d z 2001?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.