koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Zdjęć znowu nie będzie chociaż tym razem robiłem. O samochodzie nie będę się rozpisywał bo można się o nim naczytać tyle materiałów marketingowych i artykułów, że głowa mała. Przejdę do rzeczy czyli do tego po co się kupuje (chyba) taki samochód. 1. Wygląd Co tu dużo mówić, jeśli istnieje coś takiego jak ideał wyglądu małego sportowego auta to Alfa stoi bardzo blisko niego na podium. Piękne krzywizny, świetne proporcje. Ale... za wyglądem idą niedogodności o czym za chwilę. 2. Układ kierowniczy To nie ma wspomagania. I dobrze. Waży tyle co seicento z subwooferem, ma być autem na prawdę sportowym więc w sumie po co. Czucie układu kierowniczego pozostawia jednak sporo do życzenia. Do pewnego kąta skrętu jest bosko, przy ciasnych zakrętach i nawrotach już tak różowo nie jest i zupełnie nie mamy czucia tego ile skręciliśmy i ile jeszcze możemy skręcić żeby auto nie wyryło przodem jak podkuta świnia na terakocie. Kiepski kształt kierownicy nie pomaga w tym wszystkim. Coś tam jest jakby niedopracowane. 3. zawieszenie Piekielnie sztywne. Moja rajdówka to przy tym ponton. Jest w tym logika, w sumie to auto sportowe ale... znowu ale Auto przez to że jest za sztywne jest nerwowe. Czuć każdy drobny kamyczek, czuć wszystkie uskoki i pęknięcia na asfalcie, czuć za dużo jak na auto którym wypadałoby dojechać jakoś na tor. Pamiętajmy, że czuć wszystko 10x mocniej bo siedzimy w wytłoczkach kompozytowych pokrytych cienką warstwą jakiegoś materiału. Kiedyś jeden z kolegów tutaj użył obrazowego określenia "zjazd w metalowej misce po schodach". Myślę, że wiecie o co chodzi. 4. Napęd i silnik Za dużo nie powiem bo nie mogłem "odkręcić" za mocno. Kilka boków po rondzie jednak pokazało słabe strony nierównego rozkładu masy i krótkiego, szerokiego samochodu bez szpery. To jest piekielnie nerwowe. Podczas jazdy po okręgu albo ryjemy przodem albo jedziemy tyłem do przodu. Nie za wiele się dzieje pomiędzy i nie za wiele mamy czasu na to żeby to złapać. Da się to postawić bokiem, da się wyjść z zakrętu pełnym ogniem ale ile się trzeba nad tym napracować to ja dziękuję. Dopóki jednak nie szarpiemy samochód skręca jak gokart... znaczy nie wiem czy jechałem kiedykolwiek tak skręcającym gokartem Start z miejsca jest piorunujący i plecy bardzo szybko bolą od twardego fotela. Przeciążenia boczne w zakrętach są tak duże, że pasażer co chwilę będzie się uskarżał, że ten wystający element deski/tunelu środkowego wbija mu się w nogę (swoją drogą nie wiem jak oni to mogli w ten sposób zaprojektować). Silnik kiepsko wstaje z dołu, przy niższych obrotach reakcja na gaz nie jest zbyt szybka. Krótko: ja bym tu jednak wolnossaka widział. Ale co ja się tam znam... 5. Wnętrze Pozwólcie, że nie będę się rozwijał nad tym za mocno. krótko: właściciele fiata cinquecento będą się czuli jak u siebie w domu z tymi materiałami ale będzie im brakować takich "wypasów" jak choćby solidny uchwyt do zamykania drzwi bo zamiast tego dali kawał paska. JustRalf za to będzie dumny z tego, że do jego maluchów na tylną kanapę wsiada się łatwiej niż do tej alfy za kierownicę. Przekomicznie wygląda facet 190cm wzrostu próbujący wsiąść lub wysiąść z tego bolidu. "Uśmiech hydraulika" gwarantowany. Podsumowanie Mam mieszane uczucia. W sumie nie jest to dobry samochód, na pewno nie jest tak szybki na torze jak wygląda w papierach, jest kiepsko poskładany, ma dziwną ergonomię (a właściwie jej brak), nie skręca tak jak powinien, przyspiesza za dobrze w porównaniu do tego jak się prowadzi a na dokładkę prześwit jest tak niski że zapakowanie tego na lawetę to pół godziny główkowania i modlitw o to żeby jednak ten przedni zderzak jakoś przeszedł. O jakichkolwiek krawężnikach i wjazdach do ciasnego garażu podziemnego zapomnijcie. O radioodtwarzaczu rodem z wyprzedaży na allegro już nawet nie będę się rozpisywał. Ale... ta zabawka ma coś w sobie. Robi WOW!!! na wszystkich którzy to oglądają z daleka i w ruchu. Brzmi na prawdę dobrze (nie spodziewałem się, że że mały silniczek turbo może tak ładnie ryczeć). Nie wiedzieć jakim cudem wywołuje uśmiech na twarzy kiedy na to patrzymy, kiedy obchodzimy dookoła, słuchamy dźwięku z wydechu, delektujemy się spojrzeniami zazdrośników... tylko cholera nie próbujcie tym jechać szybko bo czar pryska. Pamiętajcie, że ten tekst napisał totalny nie-alfista. I jeszcze jedno: jakąś bida wersją chyba jechałem. no ale ta bida wersja tak czy inaczej grubo ponad 200 tys. kosztuje. aha... foto dam, sorki za jakość ale robione pachołkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Czyli jednak nie udało im się zrobić lepszego Lotusa. Szkoda, bo brałem ją pod uwagę. Lotusem da się podjechać pod nienajwyższe krawężniki a prześwit to około 14cm. No i on skręca wzorowo a z boków wychodzi się równie łatwo jak podrywa 40-tki. Reszta tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > I jeszcze jedno: jakąś bida wersją chyba jechałem. no ale ta bida wersja tak czy inaczej grubo > ponad 200 tys. mowisz o tej jednej jedynej wersji jaka jest w pl i krazy po polsce? a dzisiaj mogli nia jezdzic soldowcy fCapa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > mowisz o tej jednej jedynej wersji jaka jest w pl i krazy po polsce? Oj na pewno nie jedynej, nawet we Wrocławiu stoi pod salonem jedna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > mowisz o tej jednej jedynej wersji jaka jest w pl i krazy po polsce? > a dzisiaj mogli nia jezdzic soldowcy fCapa? Chyba jest jedna w PL i krąży rzeczywiście. Stamtąd ją zabrali od razu w kolejne miejsce i z zaciętością oglądali jedną rysę na zderzaku. A co do tego drugiego zdania to rozszyfruj proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Czyli jednak nie udało im się zrobić lepszego Lotusa. A to miał być lepszy lotus? Z takim zestawem zawieszenia? Oj... > Szkoda, bo brałem ją pod uwagę. Lotusem da > się podjechać pod nienajwyższe krawężniki a prześwit to około 14cm. No i on skręca wzorowo a z > boków wychodzi się równie łatwo jak podrywa 40-tki. Nie podrywam 40-stek z reguły ale wierzę na słowo. > Reszta tak samo. Czyli auto dla ludzi trenujących jogę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kgpszcz Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Centomania niech się przyjrzy pokrętłom i suwakowi ogrzewania/klimatyzacji. Tak. Klimatyzator jest z Seicento. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Chyba jest jedna w PL i krąży rzeczywiście. Stamtąd ją zabrali od razu w kolejne miejsce i z > zaciętością oglądali jedną rysę na zderzaku. A co do tego drugiego zdania to rozszyfruj > proszę. Jedna w PL to jest chyba 8C... Auto fajne, gdyby miał monety to bym chętnie widział to w garażu mimo wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Centomania niech się przyjrzy pokrętłom i suwakowi ogrzewania/klimatyzacji. Tak. Klimatyzator jest > z Seicento. Fakt, trochę pojechali po badzie. Ale wóz nie służy do jazdy na wakacje z rodziną więc można to wybaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kgpszcz Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Można. Niby nie ma możliwości zamówienia np automatycznej klimy w takim wypadku,ale w sumie po co ? Ważne że przeszczep tego elementu z cento jest mały gabarytowo.Technologicznie nie ma się co zachwycać nad tym autem,ale kogo to ? Wygląda jak wygląda - klękajcie konkurencjo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Jedna w PL to jest chyba 8C... > Auto fajne, gdyby miał monety to bym chętnie widział to w garażu mimo wszystko Auto na pewno jest fajne. Nie dla mnie ale fajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Auto na pewno jest fajne. > Nie dla mnie ale fajne. Dlatego chętnie bym widział w garażu u siebie Ale nie w tym wcieleniu chyba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Auto na pewno jest fajne. > Nie dla mnie ale fajne. W sumie zastanawiam się dla kogo. Cena raczej szalona a samochód raczej spartański. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Można. Niby nie ma możliwości zamówienia np automatycznej klimy w takim wypadku,ale w sumie po co ? > Ważne że przeszczep tego elementu z cento jest mały gabarytowo.Technologicznie nie ma się co > zachwycać nad tym autem,ale kogo to ? Wygląda jak wygląda - klękajcie konkurencjo. Auto ma dawać troszkę ostrości jazdy, więc brak automatycznej klimatyzacji mi nie przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > W sumie zastanawiam się dla kogo. Cena raczej szalona a samochód raczej spartański. Kupiłbyś a nie marudzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Auto ma dawać troszkę ostrości jazdy, więc brak automatycznej klimatyzacji mi nie przeszkadza Czy jesteś potencjalnym klientem na ten samochód, czy myślisz w kategoriach Lanosa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Dlatego chętnie bym widział w garażu u siebie > Ale nie w tym wcieleniu chyba... Mam wrażenie, że nadwozie zamówili wcześniej i w chwili kiedy doszli do wnętrza przyszedł jakiś kryzys w firmie. Ja rozumiem walkę o każdy kilogram... ale na litość boską! niech by się ogarnęli i chociaż poflokowali tę deskę rozdzielczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Kupiłbyś a nie marudzisz U nas ma to prawie $100K kosztować. Za te pieniądze masz znacznie ciekawsze samochody o zdecydowanie lepszych osiągach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Czy jesteś potencjalnym klientem na ten samochód, czy myślisz w kategoriach Lanosa? Nie jestem, bo mnie nie stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Mam wrażenie, że nadwozie zamówili wcześniej i w chwili kiedy doszli do wnętrza przyszedł jakiś > kryzys w firmie. > Ja rozumiem walkę o każdy kilogram... ale na litość boską! niech by się ogarnęli i chociaż > poflokowali tę deskę rozdzielczą. Pewnie przejechali się na kosztach, i postawili na ekonomiczne wnętrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Mam wrażenie, że nadwozie zamówili wcześniej i w chwili kiedy doszli do wnętrza przyszedł jakiś > kryzys w firmie. Dokładnie tak było - mieli nadzieję że koszt budowy nadwozia z carbon fiber spadnie na tyle że 4C będzie w cenie najtańszego Porsche Boxtera ($50K). Wtedy były by pieniądze na jakieś przyzwoite wnętrze. A tak pieniążków zabrakło i mamy samochód za $100K nie mający zupełnie sensu. Podejrzewam że nawet 500 sztuk które chcą do USA wysłać się nie sprzeda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Nie jestem, bo mnie nie stać. No właśnie. Potencjalni klienci na samochód za #100K jednak patrzą na te drobiazgi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > U nas ma to prawie $100K kosztować. Za te pieniądze masz znacznie ciekawsze samochody o > zdecydowanie lepszych osiągach. Oczywiście, ale ja bym wybrał 4C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Oczywiście, ale ja bym wybrał 4C Oczywiście że byś nie wybrał, bo ludzie których stać na wydanie $100K mają zwykle mózg i umieją liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > No właśnie. Potencjalni klienci na samochód za #100K jednak patrzą na te drobiazgi... Nie uogólniaj, ja bym nie zwracał uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Nie uogólniaj, ja bym nie zwracał uwagi Odpisałem Ci powyżej. To że Cię na ten samochód nie stać jest pewnie efektem ubocznym tego że byś chciał go kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 to autko ma kosztowac ok. 240 tys... I pewnie będą chętni. Podejrzewam że już wszystko co ma być w 2014 to już sprzedane. W porównaniu z lotusem, to w kabinie pełen komfort . Wyściełane fotele... Jednak Twoja ocena zawieszenia - mocno mnie zaskoczyła. Sadziłem że niedobór mocy włosi nadrobią zawieszeniem. Spodziewałem się ze dopracowali je lepiej. Może to kwestia opon i ustawień? Trochę zazdroszczę Ci tej przejażdżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Griml0cK Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > to autko ma kosztowac ok. 240 tys... > I pewnie będą chętni. Podejrzewam że już wszystko co ma być w 2014 to już sprzedane. > W porównaniu z lotusem, to w kabinie pełen komfort . Wyściełane fotele... > Jednak Twoja ocena zawieszenia - mocno mnie zaskoczyła. Sadziłem że niedobór mocy włosi nadrobią > zawieszeniem. Spodziewałem się ze dopracowali je lepiej. Może to kwestia opon i ustawień? > Trochę zazdroszczę Ci tej przejażdżki Auto cieszy się taką popularnością, że zwiększali produkcje, gdzieś ostatnio o tym pisano. Czeka się chyba rok na swój egzemplarz, więc jednak chętni (a na pewno w Europie) się znajdą. Jakby zrobili coś w stylu Alfa "2C" do 100k PLN to zapewne rozeszłyby się tak samo jak GT86, bo w końcu byłaby to Alfa z napędem na tył i sportowym zacięciem dostępna dla "mas". Silnik (np. 1.4 Tjet) i napęd (z 4C) już mają, ulepszyć wnętrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > W sumie zastanawiam się dla kogo. Cena raczej szalona a samochód raczej spartański. No i tu jest problem. Nie wiem. "raczej spartański" to dobre określenie. Bo jest trochę schizofreniczne z tym swoim wyposażeniem. Za dużo kontrastów jest w tym samochodzie. Z jednej strony mamy coś pięknego... z drugiej jakąś totalną wtopę. Taką wtopę, że aż zęby bolą od patrzenia i laik to wyłapie. To wszystko wygląda tak jakby się w pewnym momencie zaczęli spieszyć i nie dopracowali tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Nie uogólniaj, ja bym nie zwracał uwagi Mnie nie stać i zwracam uwagę. Co dopiero ktoś kto ma do wyboru kilka innych zabawek za tę samą cenę i odpowiednio gruby portfel. Jeśli to miało być auto dla miłośnika motoryzacji to troszkę się przeliczyli. Miłośnik motoryzacji zwraca uwagę na detale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Jakby zrobili coś w stylu Alfa "2C" do 100k PLN to zapewne rozeszłyby się tak samo jak GT86 8C i 4C to odpowiednio 8 i 4 cylindry. Alfa z 2-cylindrowym silnikiem nikogo nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > to autko ma kosztowac ok. 240 tys... > I pewnie będą chętni. Podejrzewam że już wszystko co ma być w 2014 to już sprzedane. Podejrzewam, że to są ludzie którzy nie widzieli tego na żywo i tym nie jechali. > W porównaniu z lotusem, to w kabinie pełen komfort . Wyściełane fotele... Nie. To nie komfort. Pozycja za kierownicą jest niezła, ale pasażerowi w piszczel włazi jakiś wielki kawał plastiku. Nie wiem jak to testy zderzeniowe przechodzi. > Jednak Twoja ocena zawieszenia - mocno mnie zaskoczyła. Sadziłem że niedobór mocy włosi nadrobią > zawieszeniem. Spodziewałem się ze dopracowali je lepiej. Dramatu nie ma. Jest za sztywno. Auto przez to jest dość zero-jedynkowe i przez to nie do ogarnięcia dla przeciętnego zjadacza chleba. Jest troszkę nieprzewidywalne. Nie wiem.. może za mało jeździłem bo tylko kilka kółek. > Może to kwestia opon i ustawień? taki sam miałem pomysł na to > Trochę zazdroszczę Ci tej przejażdżki czy ja wiem... więcej frajdy i banana na twarzy miałem w Toyocie gt86. Serio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Griml0cK Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > 8C i 4C to odpowiednio 8 i 4 cylindry. > Alfa z 2-cylindrowym silnikiem nikogo nie interesuje. To niech wrzucą 2 cyl TwinAira Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Odpisałem Ci powyżej. To że Cię na ten samochód nie stać jest pewnie efektem ubocznym tego że byś > chciał go kupić. Kurcze, nie każdy tak patrzy. Znam siebie lepiej i wiem jak patrzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Mnie nie stać i zwracam uwagę. > Co dopiero ktoś kto ma do wyboru kilka innych zabawek za tę samą cenę i odpowiednio gruby portfel. > Jeśli to miało być auto dla miłośnika motoryzacji to troszkę się przeliczyli. Miłośnik motoryzacji > zwraca uwagę na detale. Podobają mi się Alfy, więc wybrałbym 4C Nie zawsze wybieramy auto zdrowym rozsądkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 Ustawienie tak lekkiego auta to spora sztuka. Lotusa długo nie mogliśmy ogarnąć. Skończyło się na pomiarach nacisku na koła, demontazem zawieszenia i wysłaniem go do GB. Ustawili doskonale. Idzie jak po szynach a dzięki równemu momentowi pedalem gazu perfekcyjnie można kontrolować nadsterowność. Oczywiscie do pewnej wartości. Ja mocniejszego dociskania już nie kontroluję - fruwam jak na karuzeli . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Podobają mi się Alfy, więc wybrałbym 4C > Nie zawsze wybieramy auto zdrowym rozsądkiem No tak. Niby masz rację. Ale potem jest kac. I kończy się miłośnik marki. Poza tym miłośnicy marki to raczej ludzie których nie stać na droższe produkty. To z reguły takie biedaki jak ja czy ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > No tak. Niby masz rację. > Ale potem jest kac. I kończy się miłośnik marki. Mi tak miłość do Saaba wyparowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Podobają mi się Alfy, więc wybrałbym 4C > Nie zawsze wybieramy auto zdrowym rozsądkiem Moze i tak, ale Ty gołodupiec patrzysz raczej przez pryzmat mocnej szóstki w totka, więc moge zaszaleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > No tak. Niby masz rację. > Ale potem jest kac. I kończy się miłośnik marki. > Poza tym miłośnicy marki to raczej ludzie których nie stać na droższe produkty. To z reguły takie > biedaki jak ja czy ty. Generalnie nie jestem mega fanem marki (żadnej) Każde auto ma sporo + oraz - Nie planowałem kupić 159tki, ale teraz chętnie ją zostawię długo Szukałem auta w idealnym stanie technicznym trafiłem na taki egz i kupiłem A z racji braku kasy na takie zabawki nie kupię 4C, gdyby miał tyle monet, tak kupiłbym mimo tego że nie jest idealna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Moze i tak, ale Ty gołodupiec patrzysz raczej przez pryzmat mocnej szóstki w totka, więc moge > zaszaleć Zawsze noszę bieliznę więc nie gołodupiec Racja, jak trafię 6 to kupię 4C Gdybym miał kase bez 6 w totka, też bym kupił 4C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Mi tak miłość do Saaba wyparowała Chciałbym takiego http://otomoto.pl/saab-9-5-C32307550.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Zawsze noszę bieliznę więc nie gołodupiec > Racja, jak trafię 6 to kupię 4C > Gdybym miał kase bez 6 w totka, też bym kupił 4C Mysle, że byś zmienił podejście gdybyś zarobił ciężo tą kasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Silnik (np. > 1.4 Tjet) i napęd (z 4C) już mają, ulepszyć wnętrze... Ale jaki naped z 4C?? Przeciez to zwyczajnie przeniesiony na tyl zespol napedowy i zawieszeniowy z Giulietty. Owszem, motor jest aluminiowy ale ogolnie to samo. Dlatego np nie ma tam wielowahacza z tylu, co na pewno nie poprawia prowadzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Chciałbym takiego > http://otomoto.pl/saab-9-5-C32307550.html Pamiętam jak się moja sąsiadka wkurzała jak jej dali tego jako zastępczy jak zostawiła Jaguara na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Z jednej strony mamy coś pięknego... z drugiej > jakąś totalną wtopę. Taką wtopę, że aż zęby bolą od patrzenia i laik to wyłapie. Czyli 100% Alfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Mysle, że byś zmienił podejście gdybyś zarobił ciężo tą kasę Jestem realistą, nie kupię takiego auta gdyby stan mojego konta wynosił 300tyś zł, ale gdyby miał 2mln to bym kupił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Pamiętam jak się moja sąsiadka wkurzała jak jej dali tego jako zastępczy jak zostawiła Jaguara na > serwis. Muszę poczytać o tym modelu, bardzo awaryjny jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > A to miał być lepszy lotus? Tak wyglądało na początku. W pierwszej chwili podejrzewałem, że wzięli ich ramę. Koncepcja Alfy jest niemal kopią Elise. > Z takim zestawem zawieszenia? A co tam włożyli? W Lotusie są po dwa trójkątne wahacze na koło. Proste jak konstrukcja cepa. W dodatku zbieżność zmienia się w zależności od obciążenia bo przekładnia jest na stałe. Jest wręcz prymitywne. Aczkolwiek można zamówić wspomaganie. > Oj... > Nie podrywam 40-stek z reguły ale wierzę na słowo. Bo chodzi o to, że trzeba się bronić! > Czyli auto dla ludzi trenujących jogę? Alfa pewnie tak? Lotus dla trenujących bycie człowiekiem gumą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2014 > Tak wyglądało na początku. W pierwszej chwili podejrzewałem, że wzięli ich ramę. Koncepcja Alfy > jest niemal kopią Elise. Bez przesady. Wiele firm produkowało i produkuje samochody oparte o ten sam pomysł. Nawet Toyota kiedyś model MR2 wypuściła. 4C miała być lepsza niż poprzednicy przez użycie carbon fiber. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.