natek Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Zrobiłem kilka fotek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Butla przymocowana jest jakoś do tego stelażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Butla przymocowana jest jakoś do tego stelażu? Pewnie przymocowana, a stelaż to konieczność. Wnęka na koło zapasowe wygląda na zrobioną z plastiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Zrobiłem kilka fotek przedziwnie masz ten stelaż zrobiony. U mnie jest pod autem i jest sporo masywniejszy i prostszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Ładnie bo nic nie widać po otwarciu maski. Aczkolwiek ciezko cos powiedziec,bo mapek nie ma i jak wtryski sa umieszczone (wkretki w kolektor). A twoje odczucia,czujesz roznice miedzy jazda pb/lpg? Szarpania z rana etc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Wygląda na to że węże do wkrętek bardzo długie, chyba że zaraz koło wkrętek są wtryskiwacze np hana, barracuda, a ukryty jest rozdzielacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Butla przymocowana jest jakoś do tego stelażu? oczywiscie, srubami od spodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Ładnie bo nic nie widać po otwarciu maski. > Aczkolwiek ciezko cos powiedziec,bo mapek nie ma i jak wtryski sa umieszczone (wkretki w kolektor). > A twoje odczucia,czujesz roznice miedzy jazda pb/lpg? > Szarpania z rana etc? nie czuje praktycznie żadnej różnicy między jazdą na noPB a LPG, tak mi się przynajmniej wydaje. Zdarzy się czasem lekkie szarpnięcie na 2 biegu kiedy wciskam mocno gaz w podłogę ale przy ok 900 obr/min, ale w każdej innej predkosci obrotowej i przy innym przełożeniu jest ok. Za jakiś 1000 km pierwszy przegląda wiec jeśli bedzie jakaś potrzeba to się zwroci na to uwagę. Ale cos czuje, ze to moga być cewki, jak widziecie każda z innej parafii. W aucie wprawdzie nie wypadają zapłony ale silnik mógłby chodzić równiej, na benzynie tak było, na gazie tak samo. Świece nowe wiec pozostaja cewki, które jak wiadomo są słabym punktem tych aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Wygląda na to że węże do wkrętek bardzo długie, chyba że zaraz koło wkrętek są wtryskiwacze np > hana, barracuda, a ukryty jest rozdzielacz. na którym zdjęciu widzisz kolego węże do wkrętek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > na którym zdjęciu widzisz kolego węże do wkrętek? pewnie na tym: Ale ja sadze ze sa to wezyki od rozdzielacza do wtryskow, a same wtryski sa juz przy kolektorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Świece nowe wiec pozostaja cewki, które jak wiadomo są słabym punktem tych aut. Sadżemy chyba najgorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Ale ja sadze ze sa to wezyki od rozdzielacza do wtryskow, a same wtryski sa juz przy kolektorze Jeżeli tak jest to super jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała czy inaczej. Kolego napisz jakie masz wtryskiwacze to będziemy wiedzieć już prawie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > nie czuje praktycznie żadnej różnicy między jazdą na noPB a LPG, tak mi się przynajmniej wydaje. Ten silnik jest tak tępy że wybaczy bardzo dużo błędów montażowych i będzie jeździł. Widziałem już takie rzeźby że szok i jeździło. Więc nie ma co się podniecać tym jak jest zamontowane , będzie jeździć i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > Jeżeli tak jest to super jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała > czy inaczej. Zawsze wierciłem w miejscach fabrycznych. Ciężko , bo to kawałek grubego alu , ale po tym jak mi się złamał w otworze gwintownik , wiercę obok. Jest wygodniej i szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > Jeżeli tak jest to super jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała > czy inaczej. Ja nie widze sensu wiercenia w seryjnym miejscu, gdyz zbyt duzo jest tam do wiercenia. U siebie sie wwiercil zaraz obok fabrycznego miejsca i jezdzi dobrze ciagle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PavvelM Napisano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 też mam obok ale mam szarpnięcia na zimnym silniku jak zdejmuję nogę z gazu, i nie ogarniam tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2014 > też mam obok ale mam szarpnięcia na zimnym silniku jak zdejmuję nogę z gazu, i nie ogarniam tematu no to do gazownika Niech reguluje ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > Jeżeli tak jest to super jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała > czy inaczej. > Kolego napisz jakie masz wtryskiwacze to będziemy wiedzieć już prawie wszystko wtryskiwacze Matrix HS, wężyki do wkrętek od wtrysków ok 4 cm. Otwory wywiercone są obok fabrycznych nadlewów (niestety), wiem, że wiercenie w nadlewach czasem kończy się niepowodzeniem - złamane wiertło. EDIT: i widze, że koledzy wyzej potwierdzają opinie z którymi sie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > wtryskiwacze Matrix HS, wężyki do wkrętek od wtrysków ok 4 cm. Wymagają pewnej korekty na +, gdy są zimne, ale poza tym w moim wozie sprawdzają się bez zarzutu od około 70 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > Wymagają pewnej korekty na +, gdy są zimne, co masz dokładnie na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > co masz dokładnie na myśli? wlaczyc podgrzewanie wtryskow i wzbogacic troche mieszanke za pomoca korekty po temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2014 > wlaczyc podgrzewanie wtryskow i wzbogacic troche mieszanke za pomoca korekty po temp Dziwna sprawa, ale u mnie z włączonym podgrzewaniem przy przełączaniu lubił szarpnąć, więc podgrzewania nie używam. Na zimnym gazie ustawiłem korektę na +10% liniowo opadająca do zera przy około 50 deg i w zasadzie nie mam co z tym robić od montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2014 > Dziwna sprawa, ale u mnie z włączonym podgrzewaniem przy przełączaniu lubił szarpnąć, więc > podgrzewania nie używam. > Na zimnym gazie ustawiłem korektę na +10% liniowo opadająca do zera przy około 50 deg i w zasadzie > nie mam co z tym robić od montażu. a sprobuj zalaczyc opcje aby wielozawory zalaczal np 2 sec wczesniej, bo szarpniecie wystepuje najprawdopodobniej ze wzgledu na brak gazu pomiedzy parownikiem a wstryskiwaczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2014 > a sprobuj zalaczyc opcje aby wielozawory zalaczal np 2 sec wczesniej, bo szarpniecie wystepuje > najprawdopodobniej ze wzgledu na brak gazu pomiedzy parownikiem a wstryskiwaczami Tak na dobrą sprawę, to nie jest mi to teraz najbardziej do szczęścia potrzebne, do tego chyba testowałem takie rozwiązanie, ale spróbuję jeszcze raz przy najbliższej okazji. Co do przyczyny, to pewnie będzie coś w ten deseń, bo przecież przy podgrzewaniu wtryskiwacze mogą się otwierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2014 > Tak na dobrą sprawę, to nie jest mi to teraz najbardziej do szczęścia potrzebne, do tego chyba > testowałem takie rozwiązanie, ale spróbuję jeszcze raz przy najbliższej okazji. > Co do przyczyny, to pewnie będzie coś w ten deseń, bo przecież przy podgrzewaniu wtryskiwacze mogą > się otwierać. nie tyle moga co musza Gdy sie wsluchasz w podgrzewanie to uslyszysz, ze na poczatku sa pojedyncze otwarcia, aby upuscic gaz ale nie dopuscic do zbytniego wzbogacenia mieszanki bedac na benzynie a potem juz wtryski otwieraja sie i zamykaja ciagle powodujacac takie bzyyyyyyyyyyyczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2014 > wlaczyc podgrzewanie wtryskow... Podgrzewanie matrixów nic nie daje, bo mają za dużą rezystancję cewek ... Chyba że ktoś założy osobny podgrzewacz z termostatem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2014 rozkminiłeś ten przełącznik od KME ? dzisiaj odebrałem Xsare od gazmajstra niebieska jest jak jeździ na gazie, ale obok jest czerwona (nie świeci) co to ? co to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2014 > rozkminiłeś ten przełącznik od KME ? > dzisiaj odebrałem Xsare od gazmajstra > niebieska jest jak jeździ na gazie, ale obok jest czerwona (nie świeci) co to ? co to ? miga na zmiane z niebieska gdy np pojawi sie blad sterownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2014 > rozkminiłeś ten przełącznik od KME ? > dzisiaj odebrałem Xsare od gazmajstra > niebieska jest jak jeździ na gazie, ale obok jest czerwona (nie świeci) co to ? co to ? to jakie diody maja świecić w zależnosci od trybu pracy jest pewnie do ustawienia dowolnie w sterowniku. u mnie przy jeżdzie na benzynie świeci się komplet diód czerwona i trzy zielone mówiące o ilości gazu w zbiorniku plus jedna czerwona informująca o jeżdzie na gazie. U innych z tego co wiem o jeżdzie na gazie informuje niebieska chyba. Przy braku gazu miga u mnie niebieska. Na przełączniku jest też czujnik światła. W instrukcji jest napisane co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.