Skocz do zawartości

Moja instalka, jak oceniacie?


natek

Rekomendowane odpowiedzi

> Ładnie bo nic nie widać po otwarciu maski.

> Aczkolwiek ciezko cos powiedziec,bo mapek nie ma i jak wtryski sa umieszczone (wkretki w kolektor).

> A twoje odczucia,czujesz roznice miedzy jazda pb/lpg?

> Szarpania z rana etc?

nie czuje praktycznie żadnej różnicy między jazdą na noPB a LPG, tak mi się przynajmniej wydaje. Zdarzy się czasem lekkie szarpnięcie na 2 biegu kiedy wciskam mocno gaz w podłogę ale przy ok 900 obr/min, ale w każdej innej predkosci obrotowej i przy innym przełożeniu jest ok. Za jakiś 1000 km pierwszy przegląda wiec jeśli bedzie jakaś potrzeba to się zwroci na to uwagę. Ale cos czuje, ze to moga być cewki, jak widziecie każda z innej parafii. W aucie wprawdzie nie wypadają zapłony ale silnik mógłby chodzić równiej, na benzynie tak było, na gazie tak samo. Świece nowe wiec pozostaja cewki, które jak wiadomo są słabym punktem tych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale ja sadze ze sa to wezyki od rozdzielacza do wtryskow, a same wtryski sa juz przy kolektorze

Jeżeli tak jest to super smile.gif jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała czy inaczej.

Kolego napisz jakie masz wtryskiwacze to będziemy wiedzieć już prawie wszystko smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie czuje praktycznie żadnej różnicy między jazdą na noPB a LPG, tak mi się przynajmniej wydaje.

Ten silnik jest tak tępy że wybaczy bardzo dużo błędów montażowych i będzie jeździł. Widziałem już takie rzeźby że szok i jeździło. Więc nie ma co się podniecać tym jak jest zamontowane , będzie jeździć i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli tak jest to super jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała

> czy inaczej.

Zawsze wierciłem w miejscach fabrycznych. Ciężko , bo to kawałek grubego alu , ale po tym jak mi się złamał w otworze gwintownik , wiercę obok. Jest wygodniej i szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli tak jest to super jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała

> czy inaczej.

Ja nie widze sensu wiercenia w seryjnym miejscu, gdyz zbyt duzo jest tam do wiercenia. U siebie sie wwiercil zaraz obok fabrycznego miejsca i jezdzi dobrze ciagle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli tak jest to super jeszcze tylko pytanie czy wkrętki w miejscu gdzie fabryka przewidziała

> czy inaczej.

> Kolego napisz jakie masz wtryskiwacze to będziemy wiedzieć już prawie wszystko

wtryskiwacze Matrix HS, wężyki do wkrętek od wtrysków ok 4 cm. Otwory wywiercone są obok fabrycznych nadlewów (niestety), wiem, że wiercenie w nadlewach czasem kończy się niepowodzeniem - złamane wiertło.

EDIT: i widze, że koledzy wyzej potwierdzają opinie z którymi sie spotkałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlaczyc podgrzewanie wtryskow i wzbogacic troche mieszanke za pomoca korekty po temp

Dziwna sprawa, ale u mnie z włączonym podgrzewaniem przy przełączaniu lubił szarpnąć, więc podgrzewania nie używam.

Na zimnym gazie ustawiłem korektę na +10% liniowo opadająca do zera przy około 50 deg i w zasadzie nie mam co z tym robić od montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziwna sprawa, ale u mnie z włączonym podgrzewaniem przy przełączaniu lubił szarpnąć, więc

> podgrzewania nie używam.

> Na zimnym gazie ustawiłem korektę na +10% liniowo opadająca do zera przy około 50 deg i w zasadzie

> nie mam co z tym robić od montażu.

a sprobuj zalaczyc opcje aby wielozawory zalaczal np 2 sec wczesniej, bo szarpniecie wystepuje najprawdopodobniej ze wzgledu na brak gazu pomiedzy parownikiem a wstryskiwaczami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a sprobuj zalaczyc opcje aby wielozawory zalaczal np 2 sec wczesniej, bo szarpniecie wystepuje

> najprawdopodobniej ze wzgledu na brak gazu pomiedzy parownikiem a wstryskiwaczami

Tak na dobrą sprawę, to nie jest mi to teraz najbardziej do szczęścia potrzebne, do tego chyba testowałem takie rozwiązanie, ale spróbuję jeszcze raz przy najbliższej okazji.

Co do przyczyny, to pewnie będzie coś w ten deseń, bo przecież przy podgrzewaniu wtryskiwacze mogą się otwierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak na dobrą sprawę, to nie jest mi to teraz najbardziej do szczęścia potrzebne, do tego chyba

> testowałem takie rozwiązanie, ale spróbuję jeszcze raz przy najbliższej okazji.

> Co do przyczyny, to pewnie będzie coś w ten deseń, bo przecież przy podgrzewaniu wtryskiwacze mogą

> się otwierać.

nie tyle moga co musza smile.gif Gdy sie wsluchasz w podgrzewanie to uslyszysz, ze na poczatku sa pojedyncze otwarcia, aby upuscic gaz ale nie dopuscic do zbytniego wzbogacenia mieszanki bedac na benzynie a potem juz wtryski otwieraja sie i zamykaja ciagle powodujacac takie bzyyyyyyyyyyyczenie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozkminiłeś ten przełącznik od KME ?

> dzisiaj odebrałem Xsare od gazmajstra

> niebieska jest jak jeździ na gazie, ale obok jest czerwona (nie świeci) co to ? co to ?

miga na zmiane z niebieska gdy np pojawi sie blad sterownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozkminiłeś ten przełącznik od KME ?

> dzisiaj odebrałem Xsare od gazmajstra

> niebieska jest jak jeździ na gazie, ale obok jest czerwona (nie świeci) co to ? co to ?

to jakie diody maja świecić w zależnosci od trybu pracy jest pewnie do ustawienia dowolnie w sterowniku. u mnie przy jeżdzie na benzynie świeci się komplet diód czerwona i trzy zielone mówiące o ilości gazu w zbiorniku plus jedna czerwona informująca o jeżdzie na gazie. U innych z tego co wiem o jeżdzie na gazie informuje niebieska chyba. Przy braku gazu miga u mnie niebieska. Na przełączniku jest też czujnik światła. W instrukcji jest napisane co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.