deszczowyRoman Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 załózmy ze jest sobie pewne auto. ma silnik 2.4 diesel o mocy 75-77km. te same auto z silnikiem benzynowym 2.0 115km. które bedzie ekonomiczniejsze, szybsze. czy wieksza moc i mniejsza pojemnosc da sobie radę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > załózmy ze jest sobie pewne auto. > ma silnik 2.4 diesel o mocy 75-77km. > te same auto z silnikiem benzynowym 2.0 115km. > które bedzie ekonomiczniejsze, szybsze. > czy wieksza moc i mniejsza pojemnosc da sobie radę ? Proporcje z Twojego przykladu jesli idzie o ekonomike i szybkosc benzyna da rade (bo z taka moca to diesel bez turbo), chyba ze chcesz tym przyczepe kempingowa ciagac to wtedy niekoniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Ekonomiczniejsze pewnie te pierwsze, a szybsze te drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > załózmy ze jest sobie pewne auto. > ma silnik 2.4 diesel o mocy 75-77km. > te same auto z silnikiem benzynowym 2.0 115km. > które bedzie ekonomiczniejsze, szybsze. > czy wieksza moc i mniejsza pojemnosc da sobie radę ? jak benzyna bedzie miala moment tylko na gorze to nie bedzie ekonomiczna jak to typowe 8v z duzym momentem na dole to moze byc ekonomiczne a przy tym szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Myślę, że moment obrotowy w obu będzie podobny i uzyskiwany przy podobnych obrotach, jak dla mnie benzyna będzie lepsza. Ten diesel to już stara konstrukcja i wcale nie musi palić mniej od tej benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > jak benzyna bedzie miala moment tylko na gorze to nie bedzie ekonomiczna > jak to typowe 8v z duzym momentem na dole to moze byc ekonomiczne a przy tym szybsze Benzyna o takich parametrach to raczej silnik z poprzedniej epoki i ekonomiczny nie bedzie Mialem takie cos dawno temu w Vectrze A i palilo sporo, ale jezdzilo sie tym bardzo przyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 Ten 2.0 115KM, o który pyta kolega o też na pewno 8v, więc jedzie z dołu Sęk w tym o jakie auto pyta autor, ale sądząc po tym dieslu to coś większego. W Vectrze A całkiem przyjemnie to jechało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > Myślę, że moment obrotowy w obu będzie podobny i uzyskiwany przy podobnych obrotach, jak dla mnie > benzyna będzie lepsza. Ten diesel to już stara konstrukcja i wcale nie musi palić mniej od tej > benzyny. diesel 140Nm przy 2400 benzyna 172Nm przy 3500 to jest 8v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > Ten 2.0 115KM, o który pyta kolega o też na pewno 8v, więc jedzie z dołu Ja pamiętam stare 2,0 8V z Opla i Peugeota, małe 16-to zaworowe popierdziawki 1,4 i 1,6 już wtedy chodziły zdecydowanie lepiej. Diesle 2,0+ bez doładowania nie jechały wcale jak Sierra 2,3 , W124 i z ekonomią też niewiele miały wspólnego. Obie propozycje autora wątku od dawna powinny być na złomie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > Ja pamiętam stare 2,0 8V z Opla i Peugeota, małe 16-to zaworowe popierdziawki 1,4 i 1,6 już wtedy > chodziły zdecydowanie lepiej. Diesle 2,0+ bez doładowania nie jechały wcale jak Sierra 2,3 , > W124 i z ekonomią też niewiele miały wspólnego. Obie propozycje autora wątku od dawna > powinny być na złomie . powiedz to konikowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > Ja pamiętam stare 2,0 8V z Opla i Peugeota, małe 16-to zaworowe popierdziawki 1,4 i 1,6 już wtedy > chodziły zdecydowanie lepiej. Na pewno robily wiecej halasu Dla mnie te silniki to jest dramat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > powiedz to konikowi On się tutaj nie żali, że mu nie ciągnie i dużo pali . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > załózmy ze jest sobie pewne auto. > ma silnik 2.4 diesel o mocy 75-77km. > te same auto z silnikiem benzynowym 2.0 115km. To prawie jak moje Scorpio 2.0i Dokładnie 115KM W mieście palił ok 10-11 litrów i zapitalał aż miło. Miałem też Ścierkę 2.3D - coś koło 70KM - paliła 8 ale muł był niesamowity. Chyba w 20 sekund do 100 nie dała by rady. Brałbym benzynę i zagazował. Będzie szybciej niż klekotem i równie ekonomicznie. No i przy wyprzedzaniu nie osiwiejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 3 Maja 2014 Udostępnij Napisano 3 Maja 2014 > załózmy ze jest sobie pewne auto. > ma silnik 2.4 diesel o mocy 75-77km. > te same auto z silnikiem benzynowym 2.0 115km. > które bedzie ekonomiczniejsze, szybsze. > czy wieksza moc i mniejsza pojemnosc da sobie radę ? W tym przypadku lepsza bedzie benzyna, w gazie bedzie podobnie ekonomiczna, a przyspieszenie lepsze. Mialem sprintera 2.3D 80KM, nigdy wiecej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.